Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.393
Reaction score
31.373
Αυτό πληρώνεις. Οι επιλογές έχουν κόστος. Εδώ το R5 αν το πάρεις full extra και στο χρώμα που θες πάει όσο το Model 3 SR άσπρο.

Το customization ανοίκει πλέον στην ακριβή κατηγορία. Τα απλά οχήματα θα έχουν μια δύο διαμορφώσεις, χρώμα και έξω από την πόρτα.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.453
Reaction score
86.617
Λίγο επιλεκτικό το διάγραμμα. Πώς και δεν βάζουμε μόνο τα αυτοκίνητα με κόκκινο χρώμα ή μόνο αυτά που ανοίγει η ηλιοροφή να χαρεί και ο @pankrok
:lolsign:

Μην τρώτε τον παπά.

Η πραγματική κατάταξη είναι αυτή:
IMG_7873.jpeg

 

TGD

Μηνύματα
9.130
Reaction score
9.145
Πόσα μοντέλα όμως έχει η Tesla; Και πόσο ποσοστό στα EV;
Παντως ο τεχνικός που είχατε βάλει σε βίντεο πριν λίγο καιρό (δεν το ψάχνω τώρα) έλεγε ότι το EQE δεν έχει σωστά σχεδιασμένο σύτσημα μετάδοσης. Πήγαν να αντιγράψουν την Tesla, λέει, αλλά δεν το έφτιαξαν σωστά και είναι επιρρεπές σε βλάβες. Σε αντίθεση με την BMW, που όλα τα μηχανικά δουλεύουν ρολόι.

Α, και παρακαλώ μην αποκαλείτε το Tesla M3. Ένα είναι το M3!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.253
Reaction score
139.828
Αυτή η κατάταξη αντιπροσωπεύει σόμπες με Ρόδες. 😎

Άμα θες σόμπα με Ρόδες, ναι, αυτοί βγάζουν τις καλύτερες σόμπες.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.453
Reaction score
86.617
Αυτή η κατάταξη αντιπροσωπεύει σόμπες με Ρόδες. 😎

Άμα θες σόμπα με Ρόδες, ναι, αυτοί βγάζουν τις καλύτερες σόμπες.
Αυτή η κατάταξη δείχνει την δύναμη των εταιριών.
Το τι θέλω εγώ δεν έχει σημασία. Ας πούμε δεν θέλω ηλιοροφή, ο άλλος θέλει.
 

Μηνύματα
23.254
Reaction score
17.428
Κοίτα να δεις δηλαδή, ότι 120 χρόνια ο κόσμος οδηγεί σόμπες (και θα τις οδηγεί για αρκετά χρόνια ακόμα)! :geek: :roflmao:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.453
Reaction score
86.617
Εκτός και αν το οδηγάει και κάποιος που δεν έχει άνεση με το μήκος του αυτοκινήτου και νιώθει ανασφάλεια, εκεί πάσο.
Ισχύει. Ετσι πως είναι το parking στο σπίτι μου, το ένα από τα δύο αυτοκίνητα κλείνει την έξοδο στο άλλο. Όποτε αν έχω παρκάρει το μεγάλο δεύτερο και κλείνει το ID3, και θέλει να βγει η γυναίκα, πρέπει να βγω, να κουνήσω το μεγάλο, να φύγει η γυναίκα. Και αντιστρόφως. Δεν μπορώ να πάρω αυτό που είναι έξω έξω, πρέπει να παίζω Tetris για να αφήνω πίσω το μικρό. Με δύο μεσαία ο καθένας παίρνει όποιο είναι πρώτο και φεύγει χωρίς άγχος.
Ασε που με ένα πολύ μεγάλο οριακά χωράνε στο πάρκιγκ μαζί, κατά μήκος.
Τα ενδιάμεσα μεγέθη έχουν νόημα μόνο ως οικονομική κατηγορία όπου αν δεν σε ενδιαφέρει
99% του χρόνου οδήγησης είναι μέσα στο αυτοκίνητο 1-2 άτομα. Η μεγάλη κόρη έχει δικό της και σπανίως έρχεται μαζί μας, και ακόμα πιο σπάνια πάμε εκδρομές όλοι μαζί. Οπότε έχω δώσει 30000 χωρίς ουσιαστικό κέρδος για τους δύο μπροστά επιβάτες. Δεν είμαι τόσο άπλας με τα χρήματα. Υπάρχει σχετική άνεση, αλλά όχι για αλόγιστο ξόδεμα.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.690
Reaction score
8.339
Οπότε έχω δώσει 30000 χωρίς ουσιαστικό κέρδος για τους δύο μπροστά επιβάτες. Δεν είμαι τόσο άπλας με τα χρήματα. Υπάρχει σχετική άνεση, αλλά όχι για αλόγιστο ξόδεμα.
Πέρα από τα χρήματα, ένα αυτοκίνητο που είναι κατά βάση για 1-2 άτομα είναι το ίδιο άνετο είτε είναι 4,70, είτε είναι 5 μέτρα.

Αντίθετα, τις (λίγες έστω) φορές που θα παρκάρεις έξω, τις φορές που θα στρίψεις σε ένα στενάκι, τις φορές που θα μπεις/βγεις από ένα δύσκολο parking κλπ., με το 4,70 θα δυσκολευτείς αλλά οριακά θα την παλέψεις, με το τάνκερ θα βρίζεις.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.453
Reaction score
86.617
Κοίτα να δεις δηλαδή, ότι 120 χρόνια ο κόσμος οδηγεί σόμπες (και θα τις οδηγεί για αρκετά χρόνια ακόμα)! :geek: :roflmao:
Δεν μπορώ να κάνω προβολή στο μέλλον, αλλά οι μεγάλοι κάνουν υπολογισμούς, δεν είναι τόσο βλάκες.
Οσο και να μου αρέσουν τα ηλεκτρικά (σόμπα δεν παίρνω με τίποτα, ούτε να μου χαρίζουν) βλέπω πως ο ρυθμός διάδοσης των ηλεκτρικών στον πλανήτη (όχι στην Νορβηγία) δεν είναι τόσο γρήγορος όσο υπολόγιζα προ διετίας. Οπότε οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες θα συνεχίζουν να πουλάνε μη ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και να τους κάνουν σέρβις, για αρκετά χρόνια. Δεν μου αρέσει αυτό, αλλά έτσι είναι.
Το να βλέπουμε επιλεκτικά τις πωλήσεις BEV και να εξάγουμε συμπεράσματα είναι εξαιρετικά αυθαίρετο.
Πέρα από τα χρήματα, ένα αυτοκίνητο που είναι κατά βάση για 1-2 άτομα είναι το ίδιο άνετο είτε είναι 4,70, είτε είναι 5 μέτρα.

Αντίθετα, τις (λίγες έστω) φορές που θα παρκάρεις έξω, τις φορές που θα στρίψεις σε ένα στενάκι, τις φορές που θα μπεις/βγεις από ένα δύσκολο parking κλπ., με το 4,70 θα δυσκολευτείς αλλά οριακά θα την παλέψεις, με το τάνκερ θα βρίζεις.
Ακριβώς.
Να σημειώσω εδώ πως στην Macan πίσω δεν χωράω, ενώ στο ID3 χωράω (1.83 ύψος)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.253
Reaction score
139.828
Πέρα από τα χρήματα, ένα αυτοκίνητο που είναι κατά βάση για 1-2 άτομα είναι το ίδιο άνετο είτε είναι 4,70, είτε είναι 5 μέτρα.

Αντίθετα, τις (λίγες έστω) φορές που θα παρκάρεις έξω, τις φορές που θα στρίψεις σε ένα στενάκι, τις φορές που θα μπεις/βγεις από ένα δύσκολο parking κλπ., με το 4,70 θα δυσκολευτείς αλλά οριακά θα την παλέψεις, με το τάνκερ θα βρίζεις.
Συμφωνώ 100%.

Με το μοντελ Υ, στα 4,77 μήκος, δεν μπαίνω ούτε για πλάκα σε μερικές στροφές (πχ σε κάποια στενά στο κέντρο όταν πάω στο πατρικό μου) στην πόλη, που μπαίνω ανέτως και χαλαρά με το iD.3.

Ούτε για αστείο, δε το δοκιμάζω καν.
Δε χωράει. Τέλος.

Εν τω μεταξύ, το έχω βάλει σε στενά που δε θα το πιστέψεις, μιλάμε με μαζεμένους καθρέφτες να περνάω στο χιλιοστό. Δεν είμαι κανας ανίδεος στο στρίψιμο, ίσα ίσα το αντίθετο.

Με 4,90 και πάνω; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Μόνο από κεντρικούς δρόμους. Άμα δε μπαίνει σκουπιδιάρα, δε πας. Στα περισσότερα στενά με παρακαρισμένα ένθεν κι ένθεν αυτοκίνητα, ίσα ίσα περνάς, αν περνάς δηλαδή, και μόνον ευθεία, ξεχνάς το στρίψιμο.

Τώρα τι παραπάνω άνεση και ευστάθεια και δεξερωγωτι έχει ένα αυτοκίνητο μήκους 5 μέτρων από ένα μήκους 4,7 μέτρων, δε το ξέρω, ξέρω ότι το μεταξόνιο και το μετατρόχιο μετράει, και τα EV που είναι σε αληθινά ηλεκτρική πλατφόρμα, έχουν τέρμα άκρη τις Ρόδες μπρος πίσω, και εμφανίζουν σταθερότητα μιας κατηγορίας πάνω σε σχέση με τα ίδιου μεγέθους ice, αλλά και χώρους για τους επιβάτες μιας κατηγορίας πάνω.

Γι'αυτό το iD.3 έχει εσωτερικούς χώρους αντίστοιχους (λίγο μεγαλύτερους μάλιστα) της πλατφόρμας του πασάτ/Α4 κλπ, καμία σχέση με τους χώρους από golf/A3/Octavia/Leon/TT κλπ, δηλαδή δίνει σημαντικά μεγαλύτερους χώρους απ'αυτους της πλατφόρμας του golf.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.453
Reaction score
86.617
Στην περίπτωση μου, (φίλος του φίλου χωρίς πρόσβαση κτλ δηλαδή) είναι:
Tesla model 3 AWD εναντίων όλων.
Θέλουμε να βρούμε ένα BEV sedan, μεσαίο, κατασκευασμένο από σύμμαχο, που να έχει όσα έχει το Tesla, και ας κοστίζει και 20000 ευρώ παραπάνω. Software δεν με ενδιαφέρει καθόλου. ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!
Αλλά τα υπόλοιπα τα θέλω.
Παίρνω μέχρι και ID3 GTX. Ναι. Μέχρι εκεί θα πέσω.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.253
Reaction score
139.828
Στην περίπτωση μου, (φίλος του φίλου χωρίς πρόσβαση κτλ δηλαδή) είναι:
Tesla model 3 AWD εναντίων όλων.
Θέλουμε να βρούμε ένα BEV sedan, μεσαίο, κατασκευασμένο από σύμμαχο, που να έχει όσα έχει το Tesla, και ας κοστίζει και 20000 ευρώ παραπάνω. Software δεν με ενδιαφέρει καθόλου. ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!
Αλλά τα υπόλοιπα τα θέλω.
Παίρνω μέχρι και ID3 GTX. Ναι. Μέχρι εκεί θα πέσω.
Πέσε τότε. Μια χαρά επιλογή είναι το iD.3 μέχρι και σήμερα, αφού δεν έχουν βγάλει κάτι άλλο οι άλλες μάρκες. Άμα θες δες και αντίστοιχη πρόταση (ούτε ξέρω αν υπάρχει 4-κίνητο) σε κούπρα, στο ίδιο πάτωμα με το iD.3 δηλαδή.

Δεν έχει άλλη επιλογή σε συμμαζεμένο σεντάν από Ευρωπαίο ή αμερικανό κατασκευαστή.

Μόνο Κινεζικα έχει, ή πας σε μεγαλύτερο μήκος.

Ωστόσο, η πλατφόρμα του iD.3 είναι σημαντικά υποδεέστερη σε κάθε μετρήσιμη παράμετρο σε σχέση με την πλατφόρμα του μοντελ 3, εν ολίγοις δεν υπάρχει καμία απολύτως σύγκριση.

Είναι χαλαρά μια κατηγορία πάνω το μοντελ 3, για να μη πω 5 κατηγορίες πάνω...


ΥΓ. Ωραίο το polestar και τα Volvo, αλλά τα θεωρώ (και είναι) κινέζικα. Οι Κινέζοι έχουν ωραία αυτοκίνητα. Αρκεί να θες κινέζικο.
 

Μηνύματα
198
Reaction score
253
Οντως ,Cupra είναι και εντυπωσιακά.
Το νέο Τavascan είναι πολύ SUV για εσένα; @Dimifoot
Βέβαια από άποψη premium κλπ δεν ξέρω τι λένε ,πάντως είναι εντυπωσιακά αυτοκίνητα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.453
Reaction score
86.617
Μα λέει SUV…άρα απορρίπτεται. Και υπάρχει polestar στην Ελλάδα;
Ωστόσο, η πλατφόρμα του iD.3 είναι σημαντικά υποδεέστερη σε κάθε μετρήσιμη παράμετρο σε σχέση με την πλατφόρμα του μοντελ 3, εν ολίγοις δεν υπάρχει καμία απολύτως σύγκριση.
Έχει αλλάξει ριζικά από το καλοκαίρι.

IMG_7874.jpeg

594 WLTP, 5,7sec τα 0-100, άλλος κινητήρας, διαχείρηση μπαταρίας κτλ
Αλλά rear wheel drive
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.253
Reaction score
139.828
Ναι, είναι στα ίδια λεφτά με το Τέσλα.

Ακριβώς στα ίδια.

Οι διαφορές στις επιδόσεις είναι ιδιαίτερα σημαντικές..
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.904
Reaction score
10.854
SUV δε το λες , πιο πολύ σε cross.
Μάλλον η Volvo θα την έχει αλλά δεν ξέρω σίγουρα.
Κινέζικο είναι με Σουηδική προβιά.

Μονόδρομος για Tesla 3 το βλέπω.
Εναλλακτικές υπάρχουν πολλές και πολύ καλύτερες στα ίδια λεφτά αλλά όχι σε ηλεκτρικό.
Για 4 χρόνια leasing Tesla και μετά θα έχουν αυξηθεί σίγουρα οι επιλογές.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.393
Reaction score
31.373
:rolleyes:

Σοβιετία θυμίζει αυτό...
Ότι και να θυμίζει αυτή είναι η νέα πραγματικότητα στα ηλεκτρικά. Οι επιλογές διαμόρφωσης προσθέτους πολυπλοκότητα στην γραμμή παραγωγής, με πρόσθετο αποτέλεσμα (εκτός του κόστους των ίδιων των εξαρτημάτων) την καθυστέρηση εξόδου των οχημάτων από το εργοστάσιο. Αυτό αυξάνει ακόμα παραπάνω το κόστος επειδή άλλο να βγαίνει ένα όχημα κάθε λεπτό, άλλο ανά δύο, ανά τρία και πάει λέγοντας. Η Tesla που σου δίνει τρείς επιλογές (εξωτερικό & εσωτερικό χρώμα συν ζάντα) φτύνει ένα όχημα κάθε 30" στην Κίνα. Η συνολική διάρκεια παραγωγής του είναι 9:30', ενώ της VW για παράδειγμα είναι 30 ώρες. ΤΡΙΑΝΤΑ ΩΡΕΣ. Λόγια του CEO της VW, όχι δικά μου.

Δες και ότι υπάρχει μέχρι σήμερα διαθέσιμο στη χώρα από τους δυτικούς. Citroen eC3. Δύο trims, χρώμα γειά σας. Renault 5 e-Tech. Τρείς επιλογές σε μπαταρία - μοτέρ, κλειδωμένος εσωτερικό, χρώμα ζάντα γειά σας. Μοναδική έξτρα διαμόρφωση τα ηλεκτρονικά.

Οι Κινέζοι που έχουν καταλάβει τι συμβαίνει τα ίδια. BYD στην Ελλάδα. Dolphin, 2 trims χρώμα γειά σας. Το ίδιο και στο Atto 3 και στο Seal.

Η εκτεταμένη διαμόρφωση πλέον θα υπάρχει μόνο στα αρκετά ακριβά ηλεκτρικά. Και είμαι έως και βέβαιος πως αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Όσο και να μειωθεί το κόστος, αποκλείεται να προσθέτουν πολυπλοκότητα στην παραγωγή. Κάποια στιγμή πρέπει να αρχίσουν να έχουν κέρδος.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.352
Μηνύματα
2.972.555
Members
38.301
Νεότερο μέλος
antavent
Top