alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 17.341
- Reaction score
- 31.313
Από ότι έχω διαβάσει η BMW χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα σε ICE & BEV. Δεν το έχω ψάξει παραπάνω.
Θα βάζετε βηματοδότη με απομακρυσμένο έλεγχο ΟΤΑ από εταιρία με παλαβό ιδιοκτήτη;
Και αν γίνει μλκια, όπως γίνεται πολύ συχνά σε updates, με κάποιο bug, και βγάλεις μπλε οθόνη; θα σε κάνουμε restart? και μετά rollback στο previous firmware version? Εδώ παίζεται η ζωή μας και κυρίως η ζωή των παιδιών μας. Εχουμε εμπιστοσύνη σε αυτόν που παίρνει τις αποφάσεις, πως θα ελέγξει τα πάντα πριν την εγκατάσταση του κάθε νέου feature, ή υπάρχει περίπτωση να μας κάνει beta testers, και στα παπ@ρια του κιόλας; Είναι με τα καλά του ή όχι; Δεν είμαι σίγουρος.
Και να δώσω τόσα λεφτά ελπίζοντας πως θα το συνηθίσω; και αν δεν;Για τα SUV πάλι συμφωνώ μαζί σου αλλά αυτό συνηθίζεται με τον καιρό.Τουλάχιστον εγώ το συνήθισα.
Αυτό κάνω . Έχει ακριβώς αυτά που ζητάω γμτ. Ακριβώς.Εν κατακλείδι θα σκεφτόμουν το MODEL 3 ξανά
Ναι, θα το σκεφτώ. Είναι όμως μεγάλη, πιο μεγάλη και από αυτό που έχω, και ήθελα να πάω σε μικρότερο. Θα βγάλει του χρόνου CLA sedan, αλλά δεν μπορώ να περιμένω.με εναλλακτική EQE ως ομορφότερη
Πιο beta testers από τους οδηγούς EV του γκρουπ βαγκ, δεν υπάρχουν.θα ελέγξει τα πάντα πριν την εγκατάσταση του κάθε νέου feature, ή υπάρχει περίπτωση να μας κάνει beta testers, και στα παπ@ρια του κιόλας;
Θα δω και το ID5 GTX 4WD.
Καλώς ή κακώς, δεν υπάρχει ανταγωνισμός.Έχει ακριβώς αυτά που ζητάω γμτ. Ακριβώς.
4WD, σωστές διαστάσεις, επιδόσεις, ηχομόνωση, στυλάτο, range, 2 subwoofers , άριστο.
Στη θέση σου θα έκανα κάποιες παραχωρήσεις αλλιώς δεν γίνεται να βρεθεί λύση που θα σε ικανοποιεί 100%.Και αν γίνει μλκια, όπως γίνεται πολύ συχνά σε updates, με κάποιο bug, και βγάλεις μπλε οθόνη; θα σε κάνουμε restart? και μετά rollback στο previous firmware version? Εδώ παίζεται η ζωή μας και κυρίως η ζωή των παιδιών μας. Εχουμε εμπιστοσύνη σε αυτόν που παίρνει τις αποφάσεις, πως θα ελέγξει τα πάντα πριν την εγκατάσταση του κάθε νέου feature, ή υπάρχει περίπτωση να μας κάνει beta testers, και στα παπ@ρια του κιόλας; Είναι με τα καλά του ή όχι; Δεν είμαι σίγουρος.
Και να δώσω τόσα λεφτά ελπίζοντας πως θα το συνηθίσω; και αν δεν;
Αυτό κάνω . Έχει ακριβώς αυτά που ζητάω γμτ. Ακριβώς.
4WD, σωστές διαστάσεις, επιδόσεις, ηχομόνωση, στυλάτο, range, 2 subwoofers , άριστο.
Ναι, θα το σκεφτώ. Είναι όμως μεγάλη, πιο μεγάλη και από αυτό που έχω, και ήθελα να πάω σε μικρότερο. Θα βγάλει του χρόνου CLA sedan, αλλά δεν μπορώ να περιμένω.
Θα δω και το ID5 GTX 4WD.
Οχι.Παρκάρεις στο δρόμο;
Σε καμία περίπτωση. Σχεδόν δεν έχει software, και το λίγο που έχει δεν αλλάζει ποτέ.Πιο beta testers από τους οδηγούς EV του γκρουπ βαγκ, δεν υπάρχουν.
Μόνο Γερμανό!!!! N.2 στον κόσμο σε πωλήσεις το group vag μετά την Toyota. Η Tesla δεν είναι καν στη δεκάδαΤι κόλλημα με το Γερμανό ρε φίλε; Δε βλέπεις που κλείνει εργοστάσια; Ε ρε παιδιά..
Τα Q ναι. Τα Q Sportback είναι πιο "σεντανοποιημένα", γι'αυτό είπα να δεις το Q6 Sportback, μήπως το προτιμάς από τα SUV.Να δω και το Audi. Γιατί όχι το Q4?
Όλα αυτά τα Q δεν είναι SUV?
Το Α6 είναι ενδιαφέρον πολύ, ωραίο sedan. Αλλά μεγάλο πάλι.Τα Q ναι. Τα Q Sportback είναι πιο "σεντανοποιημένα", γι'αυτό είπα να δεις το Q6 Sportback, μήπως το προτιμάς από τα SUV.
Χωρίς να λέω βέβαια ότι θα έχει τόσο διαφορετική αίσθηση από τα SUV, δεν ξέρω. Αλλά έστω οπτικά.
Μπορείς να δεις και το Q4 εννοείται. Απλά σε σχέση με το Q6 είναι χειρότερο σε όλα (400V vs 800, ταχύτητα φόρτισης, μέγεθος μπαταρίας, επιδόσεις).
Ναι, είναι 4,93.Το Α6 είναι ενδιαφέρον πολύ, ωραίο sedan. Αλλά μεγάλο πάλι.
Τότε δεν καταλαβαίνω τι διαφορά θα κάνουν 30 πόντοι στο μήκος που να έχει πλεονέκτημα το πιο μικρό και να θυσιάσει κάποιος άνεση. Εκτός και αν το οδηγάει και κάποιος που δεν έχει άνεση με το μήκος του αυτοκινήτου και νιώθει ανασφάλεια, εκεί πάσο.Οχι.
Το τετρακίνητο i4 xDrive40 της αγαπημένης μας BMW, διαθέτει το χαρακτηριστικό τούνελ στο χώρο ποδιών των πίσω καθισμάτων (χώρος που δεν είναι "άνετος" με οποιαδήποτε κριτήρια), έχει βασική τιμή "από 63.350€" (δεν μπαίνω στην διαδικασία διαμόρφωσης, βαριέμαι), έχει μήκος 4,78, ζυγίζει 2.260 κιλά (μισό τόνο ! παραπάνω από το μοντελ 3) και οι επιδόσεις του στην επιτάχυνση 0-100 είναι "μόνον" 5,1".
Ειδικά αν μπεις στο "BMW Individual" οι επιλογές εμφάνισης είναι ατελείωτες. Για παράδειγμα, το daily driver της γυναίκας του Misha:Εγώ ζηλεύω την διαμόρφωση που έχουν.
Από καθίσματα και αναρτήσεις, μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, κορυφαία φώτα, head up display, ποικιλία στα χρώματα, στα δέρματα, κλπ.