Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.340
Reaction score
31.313
Από ότι έχω διαβάσει η BMW χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα σε ICE & BEV. Δεν το έχω ψάξει παραπάνω.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.405
Reaction score
86.472
Θα βάζετε βηματοδότη με απομακρυσμένο έλεγχο ΟΤΑ από εταιρία με παλαβό ιδιοκτήτη;
Και αν γίνει μλκια, όπως γίνεται πολύ συχνά σε updates, με κάποιο bug, και βγάλεις μπλε οθόνη; θα σε κάνουμε restart? και μετά rollback στο previous firmware version? :gotcha: Εδώ παίζεται η ζωή μας και κυρίως η ζωή των παιδιών μας. Εχουμε εμπιστοσύνη σε αυτόν που παίρνει τις αποφάσεις, πως θα ελέγξει τα πάντα πριν την εγκατάσταση του κάθε νέου feature, ή υπάρχει περίπτωση να μας κάνει beta testers, και στα παπ@ρια του κιόλας; Είναι με τα καλά του ή όχι; Δεν είμαι σίγουρος.
Για τα SUV πάλι συμφωνώ μαζί σου αλλά αυτό συνηθίζεται με τον καιρό.Τουλάχιστον εγώ το συνήθισα.
Και να δώσω τόσα λεφτά ελπίζοντας πως θα το συνηθίσω; και αν δεν;
Εν κατακλείδι θα σκεφτόμουν το MODEL 3 ξανά
Αυτό κάνω :mad::mad::mad:. Έχει ακριβώς αυτά που ζητάω γμτ. Ακριβώς. :mad::mad::mad::mad:
4WD, σωστές διαστάσεις, επιδόσεις, ηχομόνωση, στυλάτο, range, 2 subwoofers :roflmao:, άριστο. :mad::mad::mad::mad:
με εναλλακτική EQE ως ομορφότερη
Ναι, θα το σκεφτώ. Είναι όμως μεγάλη, πιο μεγάλη και από αυτό που έχω, και ήθελα να πάω σε μικρότερο. Θα βγάλει του χρόνου CLA sedan, αλλά δεν μπορώ να περιμένω.

Θα δω και το ID5 GTX 4WD.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.033
Reaction score
43.413
Παρκάρεις στο δρόμο; Το μεγαλύτερο όχημα έχει πάντα καλύτερη αίσθηση για αυτούς που είναι μέσα.
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.672
Reaction score
8.298
Ρίξε μια ματιά και στο Q6 Sportback quattro.

Τετρακίνητο
Τεράστια μπαταρία
Ικανοποιητικό efficiency
Πολύ γρήγορη ταχύτητα φόρτισης (800V)
Ανάμεσα σε SUV και sedan
Όχι υπερβολικά μεγάλο
Όχι υπερβολικά ακριβό

Δεν ξέρω αν είναι "ηλεκτρική πλατφόρμα" ή όχι, αλλά αν φορτίζει τόσο γρήγορα και έχει και καλό efficiency, τι σε νοιάζει κιόλας;

Υπάρχει και το SQ6 (Sportback) που είναι πολύ ωραίο και με καλύτερες επιδόσεις, αλλά μάλλον ξεφεύγει στα λεφτά (από άποψη vfm δηλαδή εννοώ).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.161
Reaction score
139.645
θα ελέγξει τα πάντα πριν την εγκατάσταση του κάθε νέου feature, ή υπάρχει περίπτωση να μας κάνει beta testers, και στα παπ@ρια του κιόλας;
Πιο beta testers από τους οδηγούς EV του γκρουπ βαγκ, δεν υπάρχουν.

Βαριέμαι να απαριθμώ λόγους.

Και το έχεις ακόμα στα "υπόψιν":

Θα δω και το ID5 GTX 4WD.
😜😁🤪

Τι κόλλημα με το Γερμανό ρε φίλε; Δε βλέπεις που κλείνει εργοστάσια; Ε ρε παιδιά..


Όσο για το μοντελ 3:

Έχει ακριβώς αυτά που ζητάω γμτ. Ακριβώς. :mad::mad::mad::mad:
4WD, σωστές διαστάσεις, επιδόσεις, ηχομόνωση, στυλάτο, range, 2 subwoofers :roflmao:, άριστο.
Καλώς ή κακώς, δεν υπάρχει ανταγωνισμός.

Δεν υπάρχει τίποτα ΑΠΟΛΥΤΩΣ σε αυτές τις διαστάσεις (και μη πω σε αυτό το βάρος, που είναι ο απόλυτος μονόδρομος), με αυτές τις επιδόσεις, με 4-κινηση, με αυτή την ησυχία, με τέτοια αυτονομία και efficiency, και με τέτοια σαμπ.

Και να προσθέσω, σε αυτήν την τιμή. Με ηλιοροφή στο πακέτο, και θερμαινόμενα αεριζόμενα καθίσματα, και με το καλύτερο σοφτγουερ ανεξαρτήτως χρημάτων.

Όσο και να χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο, δεν έχει ανταγωνισμό. 😎

Δατς δι φακιν φακτς.


Και μένα μ'αρεσει η πόρσε, φανατικά μάλιστα, αλλά τρώει πόρτα με την τιμολόγηση, γιατί τα φακτς είναι κει, αγέρωχα, να θυμίζουν την πραγματικότητα:

1. Όσο έχει ένα Μακάν, έχουν 2 Τέσλα και σου μένουν και ρέστα.

2. Με 4 χρόνια Λίζινγκ σε Μακάν, θα δώσεις 80 χιλιάρικα και θα μείνεις με το πουλί στο χέρι στο τέλος της τετραετίας, ενώ με τα ίδια λεφτά παίρνεις 2 Τέσλα και σου μένουν περιουσία. Και δεν έχεις κανένα σέρβις, δεν έχεις έξοδα συντήρησης, μόνο ασφάλιση και ελαστικά. Αυτά.
Δε θες να ξέρεις τι έξοδα συντήρησης έχει ένα πόρσε..
Οκ, τα έχεις, αλλά οικονομοτεχνικα δε στέκει, καλύτερα πάρε ένα διαμέρισμα να στήσεις dedicated με waveforming, πιο χρήσιμο είναι.

Ο τρελός ο Έλον σας φταίει μετά, ενώ τον πάτε στα ίσια κόντρα στην τρέλα του. 😁🤪😜🤣
 
Last edited:

Μηνύματα
197
Reaction score
246
Και αν γίνει μλκια, όπως γίνεται πολύ συχνά σε updates, με κάποιο bug, και βγάλεις μπλε οθόνη; θα σε κάνουμε restart? και μετά rollback στο previous firmware version? :gotcha: Εδώ παίζεται η ζωή μας και κυρίως η ζωή των παιδιών μας. Εχουμε εμπιστοσύνη σε αυτόν που παίρνει τις αποφάσεις, πως θα ελέγξει τα πάντα πριν την εγκατάσταση του κάθε νέου feature, ή υπάρχει περίπτωση να μας κάνει beta testers, και στα παπ@ρια του κιόλας; Είναι με τα καλά του ή όχι; Δεν είμαι σίγουρος.

Και να δώσω τόσα λεφτά ελπίζοντας πως θα το συνηθίσω; και αν δεν;

Αυτό κάνω :mad::mad::mad:. Έχει ακριβώς αυτά που ζητάω γμτ. Ακριβώς. :mad::mad::mad::mad:
4WD, σωστές διαστάσεις, επιδόσεις, ηχομόνωση, στυλάτο, range, 2 subwoofers :roflmao:, άριστο. :mad::mad::mad::mad:

Ναι, θα το σκεφτώ. Είναι όμως μεγάλη, πιο μεγάλη και από αυτό που έχω, και ήθελα να πάω σε μικρότερο. Θα βγάλει του χρόνου CLA sedan, αλλά δεν μπορώ να περιμένω.

Θα δω και το ID5 GTX 4WD.
Στη θέση σου θα έκανα κάποιες παραχωρήσεις αλλιώς δεν γίνεται να βρεθεί λύση που θα σε ικανοποιεί 100%.
Κοιτάς ανάμεσα σε Μodel 3,EQE,ID5 GTX για να βγάλεις άκρη. Από αυτά το πιο όμορφο, και πιο premium είναι η Μerc, το Τesla έχει πολύ τεχνολογία και είναι τρελό VFM αλλά με παλαβό αφεντικό και το VW είναι ένα καλό αυτοκίνητο που τα κάνει όλα με βαθμό άνω του μετρίου.
Η λογική λέει Tesla.
H καρδιά Μerc.
Στο τέλος σε βλέπω με το ID5 .
Εφόσον θα το έχεις leasing είναι λάθος να μην κοιτάς και ΑUDI όπως πολύ σωστά προτάθηκε πριν.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.405
Reaction score
86.472
Παρκάρεις στο δρόμο;
Οχι.

Πιο beta testers από τους οδηγούς EV του γκρουπ βαγκ, δεν υπάρχουν.
Σε καμία περίπτωση. Σχεδόν δεν έχει software, και το λίγο που έχει δεν αλλάζει ποτέ. :roflmao:

Τι κόλλημα με το Γερμανό ρε φίλε; Δε βλέπεις που κλείνει εργοστάσια; Ε ρε παιδιά..
Μόνο Γερμανό!!!! N.2 στον κόσμο σε πωλήσεις το group vag μετά την Toyota. Η Tesla δεν είναι καν στη δεκάδα
Όταν απολύει ο Ελον το 10% των υπαλλήλων είναι σωστό, και όταν το κάνει ο Γερμανός είναι λάθος; Ε;
Κάπου δεν τα βλέπετε σωστά οι Τεσλοbydάκηδες.

Γερμανό θέλουμε λέμε!!!!!
Να δω και το Audi. Γιατί όχι το Q4?
Όλα αυτά τα Q δεν είναι SUV?
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.672
Reaction score
8.298
Να δω και το Audi. Γιατί όχι το Q4?
Όλα αυτά τα Q δεν είναι SUV?
Τα Q ναι. Τα Q Sportback είναι πιο "σεντανοποιημένα", γι'αυτό είπα να δεις το Q6 Sportback, μήπως το προτιμάς από τα SUV.

Χωρίς να λέω βέβαια ότι θα έχει τόσο διαφορετική αίσθηση από τα SUV, δεν ξέρω. Αλλά έστω οπτικά.

Μπορείς να δεις και το Q4 εννοείται. Απλά σε σχέση με το Q6 είναι χειρότερο σε όλα (400V vs 800, ταχύτητα φόρτισης, μέγεθος μπαταρίας, επιδόσεις).
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.405
Reaction score
86.472
Τα Q ναι. Τα Q Sportback είναι πιο "σεντανοποιημένα", γι'αυτό είπα να δεις το Q6 Sportback, μήπως το προτιμάς από τα SUV.

Χωρίς να λέω βέβαια ότι θα έχει τόσο διαφορετική αίσθηση από τα SUV, δεν ξέρω. Αλλά έστω οπτικά.

Μπορείς να δεις και το Q4 εννοείται. Απλά σε σχέση με το Q6 είναι χειρότερο σε όλα (400V vs 800, ταχύτητα φόρτισης, μέγεθος μπαταρίας, επιδόσεις).
Το Α6 είναι ενδιαφέρον πολύ, ωραίο sedan. Αλλά μεγάλο πάλι.
 



melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.033
Reaction score
43.413
Τότε δεν καταλαβαίνω τι διαφορά θα κάνουν 30 πόντοι στο μήκος που να έχει πλεονέκτημα το πιο μικρό και να θυσιάσει κάποιος άνεση. Εκτός και αν το οδηγάει και κάποιος που δεν έχει άνεση με το μήκος του αυτοκινήτου και νιώθει ανασφάλεια, εκεί πάσο.

Προσωπικά καταλαβαίνω διαφορά στην οδήγηση από το μήκος του αυτοκινήτου όταν από ένα μεγάλο αυτοκίνητο πάω σε κάτι πολυ μικρότερο, από τα 5 μέτρα σε κάτω από 4. Στα ενδιάμεσα δεν βλέπω όφελος και στα μικρά μόνο αν χρειαστεί να κινηθώ σε πάρα πολύ στενούς δρόμους και να στρίβω από στενό σε στενό που πραγματικά δεν θυμάμαι να έχω βρεθεί σε τόσο δύσκολη κατάσταση στην Αθήνα και μάλιστα αναγκαστικά.
Τα ενδιάμεσα μεγέθη έχουν νόημα μόνο ως οικονομική κατηγορία όπου αν δεν σε ενδιαφέρει δεν βλέπω το λόγο να πέσεις σε χαμηλότερο επίπεδο άνεσης.
 

Μηνύματα
16.961
Reaction score
24.151
Πάρε rz, δυνάμεις του άξονα είναι , μεγάλες βιομηχανίες του βππ , αλλά από αυτονομία από ότι κατάλαβα στο ταξίδι κάθε 2 ώρες πρίζα
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.161
Reaction score
139.645
Το τετρακίνητο i4 xDrive40 της αγαπημένης μας BMW, διαθέτει το χαρακτηριστικό τούνελ 🤣😜😁 στο χώρο ποδιών των πίσω καθισμάτων (χώρος που δεν είναι "άνετος" με οποιαδήποτε κριτήρια), έχει βασική τιμή "από 63.350€" (δεν μπαίνω στην διαδικασία διαμόρφωσης, βαριέμαι), έχει μήκος 4,78, ζυγίζει 2.260 κιλά (μισό τόνο ! παραπάνω από το μοντελ 3) και οι επιδόσεις του στην επιτάχυνση 0-100 είναι "μόνον" 5,1".

Πολύ ωραίο αυτοκίνητο, δεν διαφωνώ διόλου, αλλά στη σύγκριση με μοντελ 3 χάνει σε όλα, όχι μόνον στην αυτονομία ή στην επιτάχυνση.

1000014412.png


Εν τω μεταξύ, στο μοντελ 3 LR, με 1.800€ παίρνεις το σοφτγουερικό (ΟΤΑ) boost επιτάχυνσης, που κατεβάζει το χρόνο 0-100 κάτω από 4"..

Με Tesla Balloon βγαίνει 667€ το μήνα.

Ποσό που πάει με 150% υπεραποσβεση..
Καταντάει αστείο.


ΥΓ. Βάζεις και FSD στο Τέσλα, ενώ στο i4 δεν έχει τέτοια πράματα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.340
Reaction score
31.313
Οπότε δικαιολογεί και το ότι τα ηλεκτρικά της BMW πατάνε πάνω σε ICE ή universal πλατφόρμα.

Καλά κρασά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.161
Reaction score
139.645
Ναι, αλλά είναι μπεμβέ. 😎

Εγώ ζηλεύω την διαμόρφωση που έχουν.
Από καθίσματα και αναρτήσεις, μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, κορυφαία φώτα, head up display, ποικιλία στα χρώματα, στα δέρματα, κλπ.

Άμα το διαμορφώσεις φουλ, είναι πολύ πλούσιο και γίνεται όντως φανταστικό αυτοκίνητο στην καθημερινή χρήση, απόλαυση, αλλά ρε γμτ πάει ακριβά η βαλίτσα του.

Στη βασική έκδοση, μπορεί να μην έχει ούτε φόρτιση για κινητό, όχι keyless entry και φώτα adaptive matrix led που να στρίβουν κιόλας (στάνταρ στα Τέσλα).
 

TGD

Μηνύματα
9.065
Reaction score
9.092
Εγώ ζηλεύω την διαμόρφωση που έχουν.
Από καθίσματα και αναρτήσεις, μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, κορυφαία φώτα, head up display, ποικιλία στα χρώματα, στα δέρματα, κλπ.
Ειδικά αν μπεις στο "BMW Individual" οι επιλογές εμφάνισης είναι ατελείωτες. Για παράδειγμα, το daily driver της γυναίκας του Misha:

Τον πήρανε τηλέφωνο από το εργοστάσιο, λέει, για επιβεβαίωση ότι όντως ζήτησε μωβ εξωτερικό με κόκκινο εσωτερικό!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.289
Μηνύματα
2.970.477
Members
38.293
Νεότερο μέλος
Μάρη Τ.
Top