Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)




Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.480
Reaction score
91.363
Ωραία η φωτό.
Τέλος πάντων, καλά να είμαστε, όταν λήξει αυτό το leasing καλό 2030-31, θα έχει βγει το sedan αλλά και θα υπάρχουν πολλές καλές επιλογές σε αυτήν την κατηγορία. Ελπίζω και σε Porsche sedan στα 4.70.
 

Μηνύματα
254
Reaction score
356
Δεν πα νάχει και κινητήρα warp drive .Το αυτοκίνητο δεν βλέπεται τουλάχιστον από τις φωτογραφίες.Κάτι ανάμεσα σε ΚΙΑ και δεν ξέρω γω τι εκτρωματικό άλλο σχέδιο.

Ειλικρινά πρέπει να έχουν πέσει πολλά ληγμένα εκεί στη Βαυαρία.
Σύλληψη και εκτέλεση με συνοπτικές διαδικασίες των σχεδιαστών:vinsent:

Αυτό που θέλει ο Dimifoot είναι πολύ πιο όμορφο.

Στις διακοπές είδα στην εθνική μια Alfa Romeo Giulia κόκκινη και συνήλθαν κάπως τα μάτια μου από τα χιλιάδες suv ,κάτι απίστευτα άσχημα Dacia κλπ...
 


Μηνύματα
17.767
Reaction score
25.611
Δεν πα νάχει και κινητήρα warp drive .Το αυτοκίνητο δεν βλέπεται τουλάχιστον από τις φωτογραφίες.Κάτι ανάμεσα σε ΚΙΑ και δεν ξέρω γω τι εκτρωματικό άλλο σχέδιο.

Ειλικρινά πρέπει να έχουν πέσει πολλά ληγμένα εκεί στη Βαυαρία.
Σύλληψη και εκτέλεση με συνοπτικές διαδικασίες των σχεδιαστών:vinsent:

Αυτό που θέλει ο Dimifoot είναι πολύ πιο όμορφο.

Στις διακοπές είδα στην εθνική μια Alfa Romeo Giulia κόκκινη και συνήλθαν κάπως τα μάτια μου από τα χιλιάδες suv ,κάτι απίστευτα άσχημα Dacia κλπ...
έχω εντελώς διαφορετική άποψη.

επιτέλους φτιάξανε τα "νεφρά"
σαν σχέδιο έχει πολύ δυνατό εταιρικό χαρακτήρα , καμία σχέση με επιτεύγματα των ασιατών.
είναι ουσιωδώς πιο προσεγμένο αισθητικά από όλα τα τα τελευταία - ανέμπνευστα - σχέδια της εταιρίας που ξεπερνούσαν τα όρια της καγκουριάς.
επιπλέον αν και >4.70 μήκος , σχεδιαστικά δείχνει πολύ πιο μαζεμένο.
υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα αλλά νομίζω οτι η εταιρία ξαναβρήκε τον δρόμο της.

τώρα τεχνολογικά, είναι εμφανές αυτό που περιμέναμε να συμβεί, το drive train έχει προδιαγραφές που δεν αφήνουν χώρο για δεύτερες σκέψεις και φυσικά η εταιρία συνεχίζει να προσφέρει χαρακτηριστικά που οι όψιμοι ανταγωνιστές είναι ανέτοιμοι να προσφέρουν ελλείψει εμπειρίας και πελατειακού feedback.
 


Μηνύματα
254
Reaction score
356
έχω εντελώς διαφορετική άποψη.

επιτέλους φτιάξανε τα "νεφρά"
σαν σχέδιο έχει πολύ δυνατό εταιρικό χαρακτήρα , καμία σχέση με επιτεύγματα των ασιατών.
είναι ουσιωδώς πιο προσεγμένο αισθητικά από όλα τα τα τελευταία - ανέμπνευστα - σχέδια της εταιρίας που ξεπερνούσαν τα όρια της καγκουριάς.
επιπλέον αν και >4.70 μήκος , σχεδιαστικά δείχνει πολύ πιο μαζεμένο.
υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα αλλά νομίζω οτι η εταιρία ξαναβρήκε τον δρόμο της.

τώρα τεχνολογικά, είναι εμφανές αυτό που περιμέναμε να συμβεί, το drive train έχει προδιαγραφές που δεν αφήνουν χώρο για δεύτερες σκέψεις και φυσικά η εταιρία συνεχίζει να προσφέρει χαρακτηριστικά που οι όψιμοι ανταγωνιστές είναι ανέτοιμοι να προσφέρουν ελλείψει εμπειρίας και πελατειακού feedback.
Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε.
Βασικά δεν βλέπεται.
Δεν μπορώ να το κρίνω ως αυτοκίνητο συνολικά μιλω μόνο από αυτό που βλέπω από τις φωτός.
Αλήθεια σίγουρα βλέπουμε το ίδιο αμάξι?
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.707
Reaction score
144.638
επιτέλους φτιάξανε τα "νεφρά"
σαν σχέδιο έχει πολύ δυνατό εταιρικό χαρακτήρα , καμία σχέση με επιτεύγματα των ασιατών.
είναι ουσιωδώς πιο προσεγμένο αισθητικά από όλα τα τα τελευταία - ανέμπνευστα - σχέδια της εταιρίας που ξεπερνούσαν τα όρια της καγκουριάς.
Συμφωνώ.

Και πέραν του εμφανισιακού, που και κατά τη γνώμη μου είναι σαφής βελτίωση σε σχέση με άλλα εκτρώματα της φίρμας, η καθαρόαιμη ηλεκτρική πλατφόρμα αποτελεί βασικό δομικό συστατικό για να βγει σε λογικό συνολικό βάρος, και να μη ζυγίζει όσο ένα άρμα μάχης...

Πιθανολογώ πως αυτό θα αλλάξει την πορεία των πωλήσεων της φίρμας, από σχεδόν αποκλειστικά Λίζινγκ (σχεδόν το 90% των iX3 & i4 πωλούνται αποκλειστικά με χρονομίσθωση - Λίζινγκ, κι όχι με πραγματική αγορά από τους κατόχους) σε κανονική αγορά των αυτοκινήτων, με στόχο να "μείνουν" στην ιδιοκτησία των αγοραστών.

Προς ώρας, ο κόσμος δείχνει να μη θέλει να τα κρατήσει, απλώς να τα νοικιάσει για κάποιο διάστημα και μετά να "φύγουν" από την κατοχή τους, κάτι που δεν ίσχυε για τα παλιότερα οχήματα της φίρμας, και δεν ισχύει για καμία άλλη μάρκα στα EV (η BMW έχει τα πρωτεία στο ποσοστό Λίζινγκ Vs αγοράς σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες μάρκες, πχ Mercedes (22%), Kia (20%) και Tesla (περίπου 12% )).
 
Last edited:

Μηνύματα
17.767
Reaction score
25.611
ένα άλλο που παρατηρώ, είναι οτι από την παρουσίαση στην παραγωγή και τις βιτρίνες στα τελευταία bevs μεσολαβεί πολύ μεγαλύτερο διάστημα από οτι παλιά και δεν μιλάμε για πρόπλασμα που παρουσιάζεται σε εκθέσεις , αλλά για παρουσίαση λειτουργικών οχημάτων σε δημοσιογράφους κλπ τον Μάιο , να βγαίνουν τιμοκατάλογοι και το προϊόν εξαφανισμένο μέχρι το τέλος του χρόνου πχ
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.122
Reaction score
33.076
- Cd 0.24
- 463hp 0-100 4.7",Τελική 210km/h.
- Tα 800km WLTP (να τα δούμε πρώτα) έρχονται από μπαταρία 108kWh. Βάρος; :sneaky:
- 800v, 11kW & 22kW AC, 400kW DC, 10% - 80% 21'
- Optional 3D HUD
- V2H, V2L, V2G
- Από 60.000€ το μικρό, από 69.000€ το LR. Aυτο που έχουν στα videos +80.000€

Εμφανισιακά δεν πεθαίνω. Βασικά το κύριο πρόβλημα μου με την BMW γενικά είναι το ταμπλό. Δεν το μπορώ με τίποτα. Σε αυτή μου αρέσει η P2P screen, αλλά δεν μπορώ να βλέπω την κεντρική οθόνη, και νομίζω πως και το τιμόνι από κοντά θα είναι τραγωδία. Εξωτερικά μου αρέσει πίσω, έτσι κ έτσι τα πλάγια, και μπροστά σκέτη καταστροφή.

Τα σκούρα χρώματα της πάνε. Στα ανοιχτά θα είναι για κλάματα.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.707
Reaction score
144.638

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.122
Reaction score
33.076
Ναι έχει zonal architecture. 4 CPUs. Mια για κάθε λειτουργία.

"The BMW iX3 2026 features a zonal architecture that centralizes electronics into four high-power "superbrain" computers, managing driving, automated driving, infotainment, and comfort functions"
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.122
Reaction score
33.076
Η ΧΜ εξωτερικά μου αρέσει. :biggrin:
Χίλιες φορές καλύτερη από αυτό το έκτρωμα.
Γενικά τα στενά κάθετα νεφρά είναι ίσως ότι πιο άσχημο έχει βγάλει η BMW ever.
Καλά ακούγεται εκ πρώτης, αλλά με τα πρόσθετα της φίρμας, προβλέπω δράμα.😁
Είπαμε. Αυτή στο video παίζει στα 80s.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.122
Reaction score
33.076
Aν η i3 Neue Klasse είναι έτσι θα είναι ένα πολύ ωραίο αυτοκίνητο.

2026-bmw-i3-renders-01.jpg
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.122
Reaction score
33.076
Structural battery με κυλινδρικές κυψέλες η μπαταρία της iX3, η οποία είναι Cell to Body. Πήγαν βόλτα τα modules. Αντίο. Tα καθίσματα βιδώνουν πάνω στην μπαταρία.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.043
Μηνύματα
3.038.945
Members
38.525
Νεότερο μέλος
Grigoris1966
Top