Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.175
Reaction score
100.804
Ήδη η τελευταία Phantom ήταν στα όρια της απόλυτης ησυχίας. Τόσο πολύ που στις πρώτες δοκιμές η καμπίνα ήταν ήσυχη σε σημείο που σε απέκοπτε πλήρως από το περιβάλλον. Αναγκάστηκαν να αφαιρέσουν μονωτικό υλικό για να επανέλθει στα φυσιολογικά.

Εδώ απορώ πως θα είναι που δεν έχεις καν μηχανή.
Λένε ότι μέχρι να κυκλοφορήσει επεξεργάζονται τον ήχο που θα αναπαράγεται στο εσωτερικό.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.311
Reaction score
141.877
Η παρουσίαση από τον θείο Bjorn:



Σε γενικές γραμμές γ@μ@ει.
Efficiency πολύ καλο, όπου και αναφέρει ξανά κ ξανα την συμπάθεια του σε όλα τα MEB based IDs.
Άπλετοι χώροι. Τεράστιοι.
Δεν αισθάνεσαι σε καμία περίπτωση ότι οδηγείς van.
Βελτιωμένο software (3.1)
Στα αρνητικά, η ποιότητα κατασκευής εσωτερικά υστερεί σε συνάρτηση με τη τιμή του (κλασσικό χαρακτηριστικο των ID's.

Συνολικά, κάτι παραπάνω απο ενθουσιασμένος.
 
Last edited:



Μηνύματα
1.038
Reaction score
2.935
Εύκολο ήταν. Ορίστε, για το id3:

View attachment 267012

Ενδιαφέρον... Ακόμα και γύρω στους 5 ºC , μια πιο συνηθισμένη θερμοκρασία εδώ, η διαφορά δείχνει αξιοσημείωτη. Αν υποθέσουμε βέβαια οτι το γράφημα θα είναι αντίστοιχο και για άλλους κατασκευαστές. Η πηγή του γραφήματος είναι άραγε η μαμά VW ή κάποιος ανεξάρτητος; Έχει κάποια σημασία κι αυτό νομίζω.


Σε μισώ που μου χάλασες τις Χριστουγεννιάτικες διακοπές >:(
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.230
Reaction score
88.465
Η πηγή του γραφήματος είναι άραγε η μαμά VW ή κάποιος ανεξάρτητος;
Αν θυμάμαι καλά κάποιοι Γάλλοι που το τεστάρανε, αλλά μπορει να κάνω και λάθος.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.311
Reaction score
141.877
Στα EV η αντλία θερμότητας είναι must.

Μόνο για λόγους φτήνειας την βγάζουν.

Το χειμώνα τα πράματα είναι δύσκολα για τις μπαταρίες. Και 5% να δίνει, είναι απαραίτητο. Η Τέσλα το έχει ανάγει σε άλλο επίπεδο το θέμα της αντλίας θερμότητας, και είναι ένα από τα μεγάλα ατού της.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.021
Reaction score
32.056

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.284
Reaction score
77.685
Έλα, 800€ λέμε. Πάρε κυρία πάρε. 😋



 


VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.073
Reaction score
14.057
Μιλησα με COsmoride σχετικα με το Silence 04. Το αυτοκινητο δεν εχει μπει σε γραμμη παραγωγης ακομη. Καποια στιγμη μεσα στο 2023 μου ειπαν.
 

TGD

Μηνύματα
9.749
Reaction score
9.694
Μ' άρεσε η ατάκα ότι "τα κενά στις πόρτες είναι καλύτερα από τα τέσλα".
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.886
Reaction score
8.708
Αυτό εδώ πως το αξιολογείτε;

Φαίνεται πολύ απλή ιδέα για να μην το έχει σκεφτεί κανείς άλλος μέχρι τώρα. Οπότε κάποιον λάκκο έχει η φάβα; Ή όντως καμιά φορά είναι μια τόσο απλή ιδέα που κάνει το disruption;
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.964
Reaction score
2.147
Ερώτηση.
Το αυτοκίνητο είναι ένα gla 250 e hybrid.
Η κοπέλα που το έχει μου λέει ότι η φόρτισή του διαρκεί περίπου 3,5 ώρες σε δημόσιους φορτιστές και πληρώνει 16€ τη φόρτιση η οποία είναι με χρονοχρέωση.

Σύμφωνα με το παρακάτω πινακάκι βλέπω ότι το αυτοκίνητο μπορεί να φορτίσει και σε λιγότερο χρόνο.
Από ένα app που έχει είδα ότι φορτίζει με 3,5kw (level 2) αλλά υπάρχει η δυνατότητα να φορτίσει στα 7kw.

Πώς όμως θα μειωθεί ο χρόνος φόρτισης?
Έχει να κάνει με το καλωδιο?Με κάποια ρύθμιση από κανα menu του αυτοκινήτου?

viber_image_2022-10-22_23-59-03-872.jpg
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.311
Reaction score
141.877
Αν δεν είναι από επιλογή από κάποιο μενού του ινφοτέινμεντ, τότε είναι το καλώδιο.
 



Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.047
Μηνύματα
2.999.152
Members
38.400
Νεότερο μέλος
Maxgun
Top