Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Μηνύματα
1
Reaction score
0
Καλησπέρα σε όλους από νέο μέλος,! Να ρωτήσω αν κάποιος εχει ασχοληθεί με μικρα ηλεκτρικά πόλης και εχει μια κάποια εμπειρία, σκέφτομαι να αλλαξω το.θερμικο του focus 7 που εχω(υγραέριο) , να το πουλήσω , με κανενα σαν το Beev2 (6500 μετα την επιδότηση). Έχει ικανή αυτονομία σε σχέση με ami και άλλα και αξιοπρεπή τελική και ac. Να τονίσω οτι ειναι για δεύτερο αυτοκίνητο που το χρησιμοποιώ στην πόλη γυρω 20km την ημέρα, ωστε να παω σε κατι πιο οικονομικό απο πλευράς τελών -ασφαλειας-συνεργεια κατανάλωση κλπ. Αν θελει κάποιος ας στείλει και.π.μ. ευχαριστώ
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.264
Reaction score
143.931
Για άλλη μια φορά (4-5η θα είναι) ξαναδειχνουν την μλκια της μπιλντ.

Καταντάει αστείο, ανέκδοτο σκέτο, τώρα δήθεν με αφορμή τα ταξί, χαχαχαχαχαχαχαχαχα, το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε; 😁😜🤪
 

Μηνύματα
7.098
Reaction score
5.614
Μέχρι σήμερα το Citroen eC4 έχει ταξινομήσει:

Φεβρουάριος 3
Μάρτιος 2
Απρίλιος 89

Σύνολο 94

View attachment 295421

Μπορεί να μην είχαν να παραδώσουν και ήρθαν όλα μαζί.
Από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε το 2021 πόσες ταξινομήσεις είχε το eC4;
 


Μηνύματα
499
Reaction score
158
Για άλλη μια φορά (4-5η θα είναι) ξαναδειχνουν την μλκια της μπιλντ.
Έψαξα για το πρωτότυπο, είναι αυτό εδώ: https://www.autobild.de/artikel/e-auto-reichweite-20977681.html από 29 Μαΐου, το οποίο προσθέτει έξι νέα μοντέλα στην λίστα, αυτή είναι η διαφορά με το παλιότερο. Για την μεθολογία δεν εκφέρω άποψη, είμαι ευγενικός άνθρωπος. :)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.264
Reaction score
143.931
Η Τογιότα ακολουθεί το gigacasting:

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.264
Reaction score
143.931
Γερμανία.

Καλπάζουν τα BEV, βυθίζονται τα PHEV:

May'23: plug-in vehicle registrations:
BEVs: 42,780 – up 47% at 17.3% market share
PHEVs: 13,803 – down 41% at 5.6% market share
Total: 56,583 – up 8.0% at 22.9% market share

Registrations year-to-date:
BEVs: 167,256 – up 24% at 15.0% market share
PHEVs: 63,135 – down 44% at 5.7% market share


Η εξήγηση απλή:

* In 2023, PHEVs are no longer eligible for incentives.



YΓ.
Top all-electric models year-to-date:

Tesla Model Y - 21,727
Volkswagen ID.4/ID.5 - 13,225
Volkswagen ID.3 - 9,520
Audi Q4 e-tron - 6,616
Skoda Enyaq iV - 5,832
Fiat 500 electric - 5,668
Tesla Model 3 - 5,619
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.917
Reaction score
32.887
Η Τογιότα ακολουθεί το gigacasting:

Και δώσε χιλιάρικα μετά για αλλαγές του μισού οχήματος σε ένα τρακάρισμα. Και δώσε και ένα καλό μισθό για ασφάλεια το χρόνο. 8-)

Να δω αυτά τα Giga Casting στο ηλεκτρικό Aygo & Yaris του μεροκαματιάρη που θα θέλει δάνειο για να επισκευάσει το τρακάρισμα. 8-)

Ναι ξέρω, μικτή. 🙃

:lolsign:
 
Last edited:

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.705
Reaction score
102.572
Μετά από το παρακάτω post του φίλτατου @asikamin στο θέμα της Κίνας και το βίντεο που αφορά το αν ο αριθμός των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα είναι πραγματικός, δεν έχω και τόση εμπιστοσύνη στο παραπάνω γράφημα.

 


MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.259
Reaction score
1.168
Το αυτοκίνητό μου, όταν απαγορευτούν τα βενζινοκίνητα! :tongue:
 

Attachments








alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.917
Reaction score
32.887
Έτσι μπράβο, το περίμενα.
Τι πιο λογικό για ένα όχημα ~20.000 ευρώ να έχει τελική 107χλμ/ώρα.

:headbang:

Θεωρώ δε βέβαιο πως με αυτή την ταχύτητα δεν διανύει ούτε 100χλμ απόσταση. :dance2:
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.917
Reaction score
32.887
Ας ελπίσουμε να μην είναι σαν το Ινδικό με τιμή 23.000€ - 25.000€ (η βασική έκδοση). 8-)
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.875
Μηνύματα
3.031.820
Members
38.510
Νεότερο μέλος
who7
Top