- Μηνύματα
- 58.105
- Reaction score
- 143.571
Το 80%..οι πωλήσεις στην χώρα που της φέρνει το 50% των κερδών πάνε κάδο,
Το 80%..οι πωλήσεις στην χώρα που της φέρνει το 50% των κερδών πάνε κάδο,
Θα δείξει ο χρόνος - πάντως η εποχή της αξιοπιστίας των VW έληξε όταν αυτά άρχισαν να προσθέτουν χαρακτηριστικά πολυτέλειας και επιδόσεων, δηλαδή 25 χρόνια περίπου πριν.Διαφωνώ, ως προς το συγκεκριμένο, και πιθανότατα ως προς τα επερχόμενα μοντέλα.
Στην μη luxury κατηγορία είναι πολύ δυνατά.
Αυτό φτάνει για να την απορρίψω.ενισχυμένη με κεντρικό σχεδιασμό!
Κάνεις πλάκα νομίζω. Τα τρισεκατομμύρια των τρισεκατομμυρίων που έχουν περάσει και θα περάσουν από την ΕΕ προς μέλη και επιχειρήσεις τι είναι; Πράσινο ταμείο, ταμείο ανάκαμψης, πακέτα Ντελόρ, Γιουνκέρ, 600δις για ηλεκτρικά δίκτυα, επιδοτήσεις σε όποιον πατάει στην Ευρώπη (μόνο εγώ και ο σκύλος μου δεν έχουμε πάρει επιδότηση ακόμα), στην ενέργεια, στη βιομηχανία. Γερμανικές επιδοτήσεις στην ηλεκτρική ενέργεια των βιομηχανιών, των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, και άλλα τόσα που ξεχνώ ή δεν ξέρω. 800δις δολάρια μόνο το Inflation Reduction Act του Μπάιντεν. Εκατοντάδες δις δολλάρια στην τοπική αυτοκινητοβιομηχανία από Αμερική και Καναδά. Μη πιάσω τα τρισεκατομμύρια που έχουν λάβει οι εταιρείες ορυκτών καυσίμων όλες αυτές τις δεκαετίες. Όλοι γίνανε ΕΣΣΔ. Τα θέλετε και τα λέτε ή σας ξεφεύγουν;Δηλαδή, βρε Αλέξη μου, να γίνει η δύση ΕΣΣΔ για να πάρεις φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Μόνο που εγώ τουλάχιστον υποστηρίζω όσους είναι ενάντιοι σε όλα αυτά. Όχι να τα πολλαπλασιάσουν για να γίνουμε Κίνα.Κάνεις πλάκα νομίζω. Τα τρισεκατομμύρια των τρισεκατομμυρίων που έχουν περάσει και θα περάσουν από την ΕΕ προς μέλη και επιχειρήσεις τι είναι; Πράσινο ταμείο, ταμείο ανάκαμψης, πακέτα Ντελόρ, Γιουνκέρ, 600δις για ηλεκτρικά δίκτυα, επιδοτήσεις σε όποιον πατάει στην Ευρώπη (μόνο εγώ και ο σκύλος μου δεν έχουμε πάρει επιδότηση ακόμα), στην ενέργεια, στη βιομηχανία. Γερμανικές επιδοτήσεις στην ηλεκτρική ενέργεια των βιομηχανιών, των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, και άλλα τόσα που ξεχνώ ή δεν ξέρω. 800δις δολάρια μόνο το Inflation Reduction Act του Μπάιντεν. Εκατοντάδες δις δολλάρια στην τοπική αυτοκινητοβιομηχανία από Αμερική και Καναδά. Μη πιάσω τα τρισεκατομμύρια που έχουν λάβει οι εταιρείες ορυκτών καυσίμων όλες αυτές τις δεκαετίες. Όλοι γίνανε ΕΣΣΔ. Τα θέλετε και τα λέτε ή σας ξεφεύγουν;
Είναι τουλάχιστον αστείο να κατηγορείς κάποιον για επιδοτήσεις όταν εσύ κάνει τα ίδια για δεκαετίες και σε πολλαπλάσιο βαθμό.
Τι είναι αυτό;είναι ΕΛ
Τα έχεις πει πολλές φορές. Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί κάποιος αλλά η άποψη σου είναι σεβαστή.Βρε παλικάρι μου για τελευταία φορά γιατί βαριέμαι, δεν είναι το πρόβλημα οι επιδοτήσεις αλλά ο σκοπός που γίνονται όλα αυτά, οι επιδοτήσεις στην δύση γίνονται για την κονομα γνωστών και συγγενών , οι επιδοτήσεις στην Κίνα γίνονται μόνο για γεωπολιτικό λόγο και με κύριο σκοπό την πλήρη εξάρτηση από τους Κινέζους που αφού καταστρέψουν με τη φθηνια την δυτική παραγωγή θα τους αρμέξουν με τα δύο χέρια .
Οι τιμές που βλέπει κάποιος σήμερα στα κινέζικα προϊόντα δεν είναι καν κόστος παραγωγής είναι πιο κάτω και όταν θα σου κλείσει το μαγαζάκι το κέρδος θα πάει στο θεό.
Γύρω στα 400, για 1% της μπαταρίας.Ποσα μπρος πισω πρεπει να κανει ?![]()
Follow up..H MONA είναι το νέο sub-brand της XPeng, και το Μ03 το όχημα με την καλύτερη αεροδυναμική σε όχημα παραγωγής (από όσο γνωρίζω), με Cd 0,0194. BYD Blade battery 51kWh & 62kWh, και 7.1.4 ηχοσύστημα, ίδιες διαστάσεις με Tesla M3, στα $20.000.