Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


Μηνύματα
7.736
Reaction score
2.197
Διαφωνώ, ως προς το συγκεκριμένο, και πιθανότατα ως προς τα επερχόμενα μοντέλα.
Στην μη luxury κατηγορία είναι πολύ δυνατά.
Θα δείξει ο χρόνος - πάντως η εποχή της αξιοπιστίας των VW έληξε όταν αυτά άρχισαν να προσθέτουν χαρακτηριστικά πολυτέλειας και επιδόσεων, δηλαδή 25 χρόνια περίπου πριν.
 




MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.629
Reaction score
11.650
Ούτε οπισθόβαρες. Χόλυγουντ θα λες και θα κλαις... :roflmao:

Στη θέση σου θα ξεκινούσα να βλέπω τα άπαντα του Ζανγκ Γι Μόου, για ομαλή μετάβαση! :p
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.731
Reaction score
32.716
Δηλαδή, βρε Αλέξη μου, να γίνει η δύση ΕΣΣΔ για να πάρεις φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Κάνεις πλάκα νομίζω. Τα τρισεκατομμύρια των τρισεκατομμυρίων που έχουν περάσει και θα περάσουν από την ΕΕ προς μέλη και επιχειρήσεις τι είναι; Πράσινο ταμείο, ταμείο ανάκαμψης, πακέτα Ντελόρ, Γιουνκέρ, 600δις για ηλεκτρικά δίκτυα, επιδοτήσεις σε όποιον πατάει στην Ευρώπη (μόνο εγώ και ο σκύλος μου δεν έχουμε πάρει επιδότηση ακόμα), στην ενέργεια, στη βιομηχανία. Γερμανικές επιδοτήσεις στην ηλεκτρική ενέργεια των βιομηχανιών, των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, και άλλα τόσα που ξεχνώ ή δεν ξέρω. 800δις δολάρια μόνο το Inflation Reduction Act του Μπάιντεν. Εκατοντάδες δις δολλάρια στην τοπική αυτοκινητοβιομηχανία από Αμερική και Καναδά. Μη πιάσω τα τρισεκατομμύρια που έχουν λάβει οι εταιρείες ορυκτών καυσίμων όλες αυτές τις δεκαετίες. Όλοι γίνανε ΕΣΣΔ. Τα θέλετε και τα λέτε ή σας ξεφεύγουν;

Είναι τουλάχιστον αστείο να κατηγορείς κάποιον για επιδοτήσεις όταν εσύ κάνει τα ίδια για δεκαετίες και σε πολλαπλάσιο βαθμό.
 
Last edited:

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.618
Reaction score
97.088
Κάνεις πλάκα νομίζω. Τα τρισεκατομμύρια των τρισεκατομμυρίων που έχουν περάσει και θα περάσουν από την ΕΕ προς μέλη και επιχειρήσεις τι είναι; Πράσινο ταμείο, ταμείο ανάκαμψης, πακέτα Ντελόρ, Γιουνκέρ, 600δις για ηλεκτρικά δίκτυα, επιδοτήσεις σε όποιον πατάει στην Ευρώπη (μόνο εγώ και ο σκύλος μου δεν έχουμε πάρει επιδότηση ακόμα), στην ενέργεια, στη βιομηχανία. Γερμανικές επιδοτήσεις στην ηλεκτρική ενέργεια των βιομηχανιών, των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, και άλλα τόσα που ξεχνώ ή δεν ξέρω. 800δις δολάρια μόνο το Inflation Reduction Act του Μπάιντεν. Εκατοντάδες δις δολλάρια στην τοπική αυτοκινητοβιομηχανία από Αμερική και Καναδά. Μη πιάσω τα τρισεκατομμύρια που έχουν λάβει οι εταιρείες ορυκτών καυσίμων όλες αυτές τις δεκαετίες. Όλοι γίνανε ΕΣΣΔ. Τα θέλετε και τα λέτε ή σας ξεφεύγουν;

Είναι τουλάχιστον αστείο να κατηγορείς κάποιον για επιδοτήσεις όταν εσύ κάνει τα ίδια για δεκαετίες και σε πολλαπλάσιο βαθμό.
Μόνο που εγώ τουλάχιστον υποστηρίζω όσους είναι ενάντιοι σε όλα αυτά. Όχι να τα πολλαπλασιάσουν για να γίνουμε Κίνα.

Άσε που δεν επιθυμώ την κατασκευή πολύ φτηνού αυτοκινήτου για να μην παίρνουν όλοι. 8-)
 

Μηνύματα
17.586
Reaction score
25.251
Βρε παλικάρι μου για τελευταία φορά γιατί βαριέμαι, δεν είναι το πρόβλημα οι επιδοτήσεις αλλά ο σκοπός που γίνονται όλα αυτά, οι επιδοτήσεις στην δύση γίνονται για την κονομα γνωστών και συγγενών , οι επιδοτήσεις στην Κίνα γίνονται μόνο για γεωπολιτικό λόγο και με κύριο σκοπό την πλήρη εξάρτηση από τους Κινέζους που αφού καταστρέψουν με τη φθηνια την δυτική παραγωγή θα τους αρμέξουν με τα δύο χέρια .
Οι τιμές που βλέπει κάποιος σήμερα στα κινέζικα προϊόντα δεν είναι καν κόστος παραγωγής είναι πιο κάτω και όταν θα σου κλείσει το μαγαζάκι το κέρδος θα πάει στο θεό.
 




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.731
Reaction score
32.716
Βρε παλικάρι μου για τελευταία φορά γιατί βαριέμαι, δεν είναι το πρόβλημα οι επιδοτήσεις αλλά ο σκοπός που γίνονται όλα αυτά, οι επιδοτήσεις στην δύση γίνονται για την κονομα γνωστών και συγγενών , οι επιδοτήσεις στην Κίνα γίνονται μόνο για γεωπολιτικό λόγο και με κύριο σκοπό την πλήρη εξάρτηση από τους Κινέζους που αφού καταστρέψουν με τη φθηνια την δυτική παραγωγή θα τους αρμέξουν με τα δύο χέρια .
Οι τιμές που βλέπει κάποιος σήμερα στα κινέζικα προϊόντα δεν είναι καν κόστος παραγωγής είναι πιο κάτω και όταν θα σου κλείσει το μαγαζάκι το κέρδος θα πάει στο θεό.
Τα έχεις πει πολλές φορές. Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί κάποιος αλλά η άποψη σου είναι σεβαστή.

Από την άλλη μόνο γέλιο προκαλεί (και αυτό δεν είναι για σένα) η κατάσταση, στην οποία από την μια δεν μας ενδιαφέρει καθόλου η ενεργειακή μετάβαση επειδή θα χρειαστεί πολύς χρόνος και δεν θα ζήσουμε τίποτα από το αποτέλεσμα ενώ θα φάμε όλη τη μεταβατική περίοδο στο κεφάλι, και να μας ενδιαφέρει η Κινεζική "απόβαση" που πάλι δεν θα ζήσουμε το αποτέλεσμα της αλλά πολεμάμε. Ναι ξέρω, θα έρθουν, θα μας κάνουν αυτό εκείνο, θα, θα, θα. Εντωμεταξύ στα φωτοβολταϊκά έχουν τον απόλυτο έλεγχο σε παγκόσμιο επίπεδο και ταυτόχρονα είναι και τα φθηνότερα, πιθανότατα και καλύτερα.

Για να το κλείσουμε κάπου, δεν πρόκειται να αλλάξω άποψη, ούτε να καθορίζεται αυτή, και οι αποφάσεις μου, από θεωρίες και πολιτικά, οικονομικά και κοινωνικά πιστεύω. Είναι τόσο χαζό αυτό όσο είναι και το άλλο, να εξαρτηθεί η επιλογή μου σε ένα όχημα της Tesla από το αν συμφωνώ ή διαφωνώ με όσα λέει και κάνει ο Musk.

Καλημέρες.
 
Last edited:

Μηνύματα
245
Reaction score
266
Άσχετο με το θέμα αλλά συγχορέστε με... ή διαγράψτε το. Φαντάζομαι όλο και κάποιος θα γνωρίσει για να βοηθήσει.
Αναζητώ έμπιστο και δοκιμασμένο συνεργείο που να ασχολείτε με επισκευή & αντικατάσταση για μπαταρίες σε υβριδικά / ηλεκτρικά. Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει επισκευή μόνο στα στοιχεία που έχουν πρόβλημα.
Με ενδιαφέρει για ένα LEXUS RX400h του 2005 που έχει βγάλει πρόβλημα σε 2 στοιχεία. Σε αντιπροσοπεία δεν συμφέρει σίγουρα αντικατάσταση για τόσο παλαιό όχημα.
Δεκτές προστάσεις σε Ηράκλειο Κρήτης, Θεσσαλονίκη και Αθήνα.
ευχαριστώ,
 

Μηνύματα
17.586
Reaction score
25.251
Σίγουρα γίνεται το κάνει και η Toyota, έχει κάνει γνωστός μου σε ct200 του ποτέ και άλλαξε 2 στοιχεία κάπου 250 ευρώ, έξω το κάνουν φθηνότερα σίγουρα αλλά δεν ξέρω ποιος που τι , ψάξε και google fb κυκλοφορούν αρκετοί
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.731
Reaction score
32.716
Όποιος κατασκευαστής θέλει να διαθέτει στην τοπική αγορά ηλεκτρικά οχήματα, θα πρέπει να δηλώνει τον κατασκευαστή της μπαταρίας, καθώς και να έχει στην κατοχή του πιστοποιητικό ασφαλείας της μπαταρίας, το οποίο θα εκδίδεται από αρμόδια αρχή της χώρας, ανακοίνωσε η Νότια Κορέα.

Εκτός αυτών, αυξάνονται τα μέτρα ασφαλείας σε υπόγεια parking, και προσανατολίζεται στην απαγόρευση φόρτισης άνω του 80% σε δημόσιους φορτιστές. Πιθανότατα και στους ιδιωτικούς αν περάσει στους δημόσιους.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.105
Reaction score
143.571
Ποσα μπρος πισω πρεπει να κανει ? :biggrin:
Γύρω στα 400, για 1% της μπαταρίας. 🤣

Αλλά άμα βγει εθνική οδό και το πατήσει στα 150+, σε μερικά λεπτά θα ψάχνει φορτιστή. 🤭
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.731
Reaction score
32.716
H MONA είναι το νέο sub-brand της XPeng, και το Μ03 το όχημα με την καλύτερη αεροδυναμική σε όχημα παραγωγής (από όσο γνωρίζω), με Cd 0,0194. BYD Blade battery 51kWh & 62kWh, και 7.1.4 ηχοσύστημα 😊, ίδιες διαστάσεις με Tesla M3, στα $20.000. 😅

Follow up..

Η XPENG ανακοίνωσε την τιμή Κίνας για την βασική έκδοση του MONA M03. $16.800, προφανώς με λιγότερο εξοπλισμό, για ηλεκτρικό sedan μεγέθους Tesla Model 3.

Πρόσφατα BYD και XPENG ανακοίνωσαν τα πλάνα τους, τα οποία θέλουν το 50% των πωλήσεων να γίνεται εκτός Κίνας. Έτσι εξηγείται και η απόφαση της BYD για κατασκευή εργοστασίων σε Τουρκία, Ουγγαρία και Μεξικό. Η XPENG ξεκινά την έρευνα κατασκευής εργοστασίου εντός Ευρώπης. Μια άλλη εταιρεία, η Zeekr, κοιτάζει προς τα εργοστάσια της Volvo εντός ΕΕ, για να αποφύγει τους φόρους.

.

Σχετικά με τις πωλήσεις και τα μερίδια αγοράς, τα αποτελέσματα του Q1 2024 λένε ότι πουλήθηκαν 2.034.000 BEVs, με τις Tesla και BYD να κρατάνε το 1/3 της αγοράς (33,8%). Οι πρώτοι πέντε κατασκευαστές κρατάνε το 55,2% της αγοράς (1.122.835 BEVs), με τους υπόλοιπους να μοιράζονται 911.165 πωλήσεις.
  1. Tesla: 386,825 and 19% share (vs. 23.6% Q1 2023)
  2. BYD Group: 300,124 and 14.8% share (vs. 14.7% Q1 2023)
  3. Geely Group: 149,647 and 7.4% share (vs. 5.7% Q1 2023)
  4. SAIC Group: 149,290 and 7.3% share (vs. 7.4% Q1 2023)
  5. Volkswagen Group: 136,949 and 6.7% share (vs. 7.5% Q1 2023)
Ο μοναδικός που έχει αύξηση και μάλιστα εντυπωσιακή είναι η Geely με 47% year-over-year.

Όσο αφορά τα NEVs (BEVs + PHEVs), οι πρώτοι 5 κρατάνε το 51,6% της αγοράς με 1.658.390 πωλήσεις, με τους υπόλοιπους να μοιράζονται τα 1.557.976.
  1. BYD Group: 624,398 and 19.4% share (vs. 21.3% Q1 2023)
  2. Tesla: 386,825 and 12% share (vs. 16.5% Q1 2023)
  3. Geely Group: 251,106 and 7.8% share (vs. 6.1% Q1 2023)
  4. Volkswagen Group: 205,652 and 6.4% share (vs. 7.4% Q1 2023)
  5. SAIC Group: 190,409 and 5.9% share (vs. 5.5% Q1 2023)
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.739
Μηνύματα
3.025.839
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Gianni Tab
Top