- Μηνύματα
- 58.101
- Reaction score
- 143.563
Εξαρτάται.Γιατί αν μπείτε, και μετά μπείτε σε BYD θα σας πιάσουν τα γέλια.
Πρέπει να μπεις σε BYD ομοίου μεγέθους και όμοιας χρηματικής αξίας. Αν υπάρχει.

Εξαρτάται.Γιατί αν μπείτε, και μετά μπείτε σε BYD θα σας πιάσουν τα γέλια.
Ώπα ρε νεανία με την πλούσια κόμηΕ λοιπόν μου φάνηκε πολύ καταθλιπτικό και παπουδίστικο
Μπήκα στο αντίστοιχο (μέγεθος) του ID4. Σου είπα,….Εξαρτάται.
Πρέπει να μπεις σε BYD ομοίου μεγέθους και όμοιας χρηματικής αξίας. Αν υπάρχει.![]()
Kαι το μνημονίου συναντίληψης στο μέλλον αναφέρεται.Α, δεν είχα καταλάβει ότι η συζήτηση είναι για το μέλλον κι όχι για το παρόν.
Το ότι το γούστο σου δεν ταιριάζει με το γούστο του σχεδιαστή του ΑΤΤΟ 3 δεν σημαίνει ότι είναι είναι κακό. Ταίριαξε με το γούστο του Maxheadroom (και τόσων άλλων) και το πείρε και πολύ καλά έκανε. Ούτε σε εμένα αρέσει το εσωτερικό του. Έχω μπει όμως πολλές φορές σε ID4, και θεωρώ το Seal ανώτερο, τόσο σχεδιαστικά όσο και ποιοτικά.Μπήκα στο αντίστοιχο (μέγεθος) του ID4. Σου είπα,….
Και δεν νομίζω να φτιάχνει το γούστο τους στα ακριβότερα. Δεν πάει με την τιμή. Ή το χεις ή δεν το χεις.
Οικονομικό και τίμιο μπορεί να είναι, και θα πουλάει. Αλλά πολλοί ευρωπαίοι ζητούν κάτι παραπάνω. Έχουν πολλά ψωμιά ακόμα οι Κινέζοι για να γίνουν ποιοτικοί.
Δεν το ξέρω, και δεν με πολυενδιαφέρει. Το τελικό αποτέλεσμα μετράει.Και ποιος μας λέει ότι η πλατφόρμα του ID7 δεν είναι η παλιά πλατφόρμα της XPeng;
Εννοείται, υποκειμενική κρίση είναι. Όχι απόλυτο.Το ότι το γούστο σου δεν ταιριάζει με το γούστο του σχεδιαστή του ΑΤΤΟ 3 δεν σημαίνει ότι είναι είναι κακό.
Δεν το είδα από κοντά, δεν ξέρω. Από φωτό δεν κρίνω, έχω φάει πολλές πίκρες με αυτοκίνητα όταν τα είδα από κοντά.και θεωρώ το Seal ανώτερο, τόσο σχεδιαστικά όσο και ποιοτικά.
Άντε ντε, απέναντι είναι.Δεν το είδα από κοντά, δεν ξέρω. Από φωτό δεν κρίνω,
το γράφει στο λινκ που παραθέτεις,Και ποιος μας λέει ότι η πλατφόρμα του ID7 δεν είναι η παλιά πλατφόρμα της XPeng;
H XPeng έχει νέα πλατφόρμα πλέον, την παλιά την πούλησε στην VW. A, έχουν και σχεδόν ίδιες διαστάσεις. Δηλαδή, υπάρχει περίπτωση να δώσεις τόσα χρήματα και να πάρεις όχημα που πατά σε προηγούμενη κινέζικη πλατφόρμα;
![]()
VW to use Xpeng's older 'Edward' platform for new EVs
The Edward platform is an older generation of Xpeng's technology and underpins its G9 and P7 models, while the latest models such as the G6 are built on the newer Smart Electric Platform Architecture (SEPA) 2.0.platform.europe.autonews.com
Ειδικά από όσα λέει η VW δεν πιστεύω τίποτα. Για αυτό και δεν πρόκειται να της δώσω ποτέ €. Χρωστάει πάνω από 200 δις, οι πωλήσεις στην χώρα που της φέρνει το 50% των κερδών πάνε κάδο, θέλει ένα σκασμό δις για ανάπτυξη EVs. Καλά κρασιά.το γράφει στο λινκ που παραθέτεις,
η κοινή start-up μεταξύ των δύο εταιρειών θα χρησιμοποιεί την παλιά πλατφόρμα της 2ης, προφανώς για αυτοκίνητα φθηνά ακόμη και με όρους κίνας
το ID7 όπως και τα υπόλοιπα EV του group κάθονται στη modular platform MEB που ανέοτυξε η VW
Άλλο η αισθητική και άλλο η ποιότητα, βρε Δημήτρη.Μπήκε κανείς στο ID7?
Γιατί αν μπείτε, και μετά μπείτε σε BYD θα σας πιάσουν τα γέλια. Είναι πολύ μεγάλη η διαφορά σε ποιότητα, και διαβάζοντας και κάποια reviews το VW σκίζει και στον δρόμο, αλλά και με πολύ βελτιωμένο software . Όπως ακριβώς θα έπρεπε να είναι η σύγκριση μεταξύ ενός γερμανικού και ενός κινεζικού, και με την αντίστοιχη διαφορα τιμής βέβαια. Όπως πάντα.
Και περιμένουμε και τα νέα ID3, με εξίσου μεγαλες ποιοτικές διαφορές από τις προηγούμενες γενιές.
Δεν βλέπω το τέλος του κόσμου.
Προσωπικά, αν δεν έπαιρνα model 3, θα πήγαινα καρφί στο ID3 GTX. Και αν έβγαινε τετρακίνητο, ίσως να έχανε και η Tesla.
ε μην πιστεύεις,Ειδικά από όσα λέει η VW δεν πιστεύω τίποτα. Για αυτό και δεν πρόκειται να της δώσω ποτέ €. Χρωστάει πάνω από 200 δις, οι πωλήσεις στην χώρα που της φέρνει το 50% των κερδών πάνε κάδο, θέλει ένα σκασμό δις για ανάπτυξη EVs. Καλά κρασιά.
Δηλαδή, βρε Αλέξη μου, να γίνει η δύση ΕΣΣΔ για να πάρεις φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο;Να δώσουν περισσότερα χρήματα τα κράτη στις εταιρείες (αφού τα μέχρι σήμερα δεν φτάνουν), να κάνουν περισσότερη έρευνα, να πάρουν περισσότερους εργαζόμενους, να δουλεύουν περισσότερες ώρες (σε βάρδιες), να αναπτύξουν την αποδοτικότητα τους και ως εργαζόμενοι και ως γραμμές παραγωγής, να πάρουν καλύτερο αποτέλεσμα. Δεν γίνεται αλλιώς.
Κοίτα, ρεαλιστικά, το να παράγονται κινέζικα EVs σε ευρωπαϊκό έδαφος με ευρωπαϊκά σήματα, θυμίζει αρκετά το τι γινόταν επί σοβιετικού εδάφους, όταν π.χ. η AutoVAZ κατασκέυαζε FIAT 124 και τα πουλούσε σε σοβιετικό έδαφος ως Lada. Τι να κάνουμε, εδώ φτάσαμε.Δηλαδή, βρε Αλέξη μου, να γίνει η δύση ΕΣΣΔ για να πάρεις φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Και οι Γερμανοί κάθε γερμανικό ηλεκτρικό με 7.000€ στην τιμή πώλησης.Το παιχνίδι δεν παίζεται πια έτσι. Όλοι -εκτος από τους ευρωπεους- επιδοτούν τις εταιρίες τους που μπορεί να τους φερουν χρήμα. Οι ευρωπεοι επιδοτούν τους αγρότες (κατά προτίμηση τους αγελαδοτροφους) και οι ελληνες τους πλοιοκτήτες.
Οι ευρωπαίοι επιδοτούν τους αγρότες και τους κτηνοτρόφους, υποθέτω ότι εννοείς.Οι ευρωπεοι επιδοτούν τους αγρότες (κατά προτίμηση τους αγελαδοτροφους) και οι ελληνες τους πλοιοκτήτες.
ΚάλυμνοΣαρωνίδα είσαι; Eden;
Ποια ΕΣΣΔ βρε; Η Κίνα έχει πλέον την πιο τρανταχτή μορφή καπιταλισμού, ενισχυμένη με κεντρικό σχεδιασμό!Δηλαδή, βρε Αλέξη μου, να γίνει η δύση ΕΣΣΔ για να πάρεις φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Διαφωνώ, ως προς το συγκεκριμένο, και πιθανότατα ως προς τα επερχόμενα μοντέλα.Ποιοτικά πάλι, να μιλάμε για ποιότητα σε αυτοκίνητα και να αναφέρεται ως παράδειγμα γερμανικής ανωτερότητας η VW, πάλι, δύσκολο.