Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
1.471
Reaction score
1.309
...Θα μαθαίνουμε
...Το λίθιο δεν θα είναι
...Υπάρχουν ήδη άλλες λύσεις, σε εργαστηριακό επίπεδο...
....Το μέλλον δεν μας κλειδώνει στο λίθιο.
....Θα υπάρχουν διαφορετικές χημίες μπαταριών
....η κάθε μια στον τομέα που θα εδραιωθεί.
Α, δεν είχα καταλάβει ότι η συζήτηση είναι για το μέλλον κι όχι για το παρόν.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.842
Reaction score
136.872
Γιατί αν μπείτε, και μετά μπείτε σε BYD θα σας πιάσουν τα γέλια.
Εξαρτάται.

Πρέπει να μπεις σε BYD ομοίου μεγέθους και όμοιας χρηματικής αξίας. Αν υπάρχει. 🤭
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.549
Reaction score
84.053
Ε λοιπόν μου φάνηκε πολύ καταθλιπτικό και παπουδίστικο
Ώπα ρε νεανία με την πλούσια κόμη
Εξαρτάται.

Πρέπει να μπεις σε BYD ομοίου μεγέθους και όμοιας χρηματικής αξίας. Αν υπάρχει. 🤭
Μπήκα στο αντίστοιχο (μέγεθος) του ID4. Σου είπα,….
Και δεν νομίζω να φτιάχνει το γούστο τους στα ακριβότερα. Δεν πάει με την τιμή. Ή το χεις ή δεν το χεις.
Οικονομικό και τίμιο μπορεί να είναι, και θα πουλάει. Αλλά πολλοί ευρωπαίοι ζητούν κάτι παραπάνω. Έχουν πολλά ψωμιά ακόμα οι Κινέζοι για να γίνουν ποιοτικοί.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.581
Reaction score
30.483
Και ποιος μας λέει ότι η πλατφόρμα του ID7 δεν είναι η παλιά πλατφόρμα της XPeng;
H XPeng έχει νέα πλατφόρμα πλέον, την παλιά την πούλησε στην VW. A, έχουν και σχεδόν ίδιες διαστάσεις. Δηλαδή, υπάρχει περίπτωση να δώσεις τόσα χρήματα και να πάρεις όχημα που πατά σε προηγούμενη κινέζικη πλατφόρμα;



Α, δεν είχα καταλάβει ότι η συζήτηση είναι για το μέλλον κι όχι για το παρόν.
Kαι το μνημονίου συναντίληψης στο μέλλον αναφέρεται.

Μπήκα στο αντίστοιχο (μέγεθος) του ID4. Σου είπα,….
Και δεν νομίζω να φτιάχνει το γούστο τους στα ακριβότερα. Δεν πάει με την τιμή. Ή το χεις ή δεν το χεις.
Οικονομικό και τίμιο μπορεί να είναι, και θα πουλάει. Αλλά πολλοί ευρωπαίοι ζητούν κάτι παραπάνω. Έχουν πολλά ψωμιά ακόμα οι Κινέζοι για να γίνουν ποιοτικοί.
Το ότι το γούστο σου δεν ταιριάζει με το γούστο του σχεδιαστή του ΑΤΤΟ 3 δεν σημαίνει ότι είναι είναι κακό. Ταίριαξε με το γούστο του Maxheadroom (και τόσων άλλων) και το πείρε και πολύ καλά έκανε. Ούτε σε εμένα αρέσει το εσωτερικό του. Έχω μπει όμως πολλές φορές σε ID4, και θεωρώ το Seal ανώτερο, τόσο σχεδιαστικά όσο και ποιοτικά.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.549
Reaction score
84.053
Και ποιος μας λέει ότι η πλατφόρμα του ID7 δεν είναι η παλιά πλατφόρμα της XPeng;
Δεν το ξέρω, και δεν με πολυενδιαφέρει. Το τελικό αποτέλεσμα μετράει.
Το ότι το γούστο σου δεν ταιριάζει με το γούστο του σχεδιαστή του ΑΤΤΟ 3 δεν σημαίνει ότι είναι είναι κακό.
Εννοείται, υποκειμενική κρίση είναι. Όχι απόλυτο.
Αλλά θα προτιμούσα να πάρω μτχ Tesla ή Γερμανό παρά κινέζικο αν δεν είχα τα χρήματα. Ξέχωρα από τα γεωπολιτικά. Δεν μου ταιριάζει η αισθητική τους. Υποκειμενικά πάντα.
και θεωρώ το Seal ανώτερο, τόσο σχεδιαστικά όσο και ποιοτικά.
Δεν το είδα από κοντά, δεν ξέρω. Από φωτό δεν κρίνω, έχω φάει πολλές πίκρες με αυτοκίνητα όταν τα είδα από κοντά.
Ευτυχώς δεν μου έχει τύχει αλλού :lolsign:
 




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.581
Reaction score
30.483
Εύσημα για την 800V - 100kWh μπαταρία του KIA EV9, τόσο για τον σχεδιασμό όσο και για την ικανότητα της να επιδέχεται επισκευής. Βγαίνει εύκολα, λύνεται εύκολα, και αποτελείτε από 38 identical modules. Τα κουτιά ασφαλειών και το BMS είναι προσβάσιμα και από κάτω αν χρειαστεί, οπότε δεν απαιτείται να ξηλωθεί όλη η μπαταρία. Όλο το πάτωμα του battery pack, το οποίο είναι μονωμένο από τις θερμοκρασίες περιβάλλοντος, λειτουργεί ως μια μεγάλη πλάκα που φιλοξενεί το ψυκτικό υγρό του active thermal managment.

 

Μηνύματα
1.246
Reaction score
1.860
Και ποιος μας λέει ότι η πλατφόρμα του ID7 δεν είναι η παλιά πλατφόρμα της XPeng;
H XPeng έχει νέα πλατφόρμα πλέον, την παλιά την πούλησε στην VW. A, έχουν και σχεδόν ίδιες διαστάσεις. Δηλαδή, υπάρχει περίπτωση να δώσεις τόσα χρήματα και να πάρεις όχημα που πατά σε προηγούμενη κινέζικη πλατφόρμα;

το γράφει στο λινκ που παραθέτεις,
η κοινή start-up μεταξύ των δύο εταιρειών θα χρησιμοποιεί την παλιά πλατφόρμα της 2ης, προφανώς για αυτοκίνητα φθηνά ακόμη και με όρους κίνας

το ID7 όπως και τα υπόλοιπα EV του group κάθονται στη modular platform MEB που ανέοτυξε η VW
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.581
Reaction score
30.483
το γράφει στο λινκ που παραθέτεις,
η κοινή start-up μεταξύ των δύο εταιρειών θα χρησιμοποιεί την παλιά πλατφόρμα της 2ης, προφανώς για αυτοκίνητα φθηνά ακόμη και με όρους κίνας

το ID7 όπως και τα υπόλοιπα EV του group κάθονται στη modular platform MEB που ανέοτυξε η VW
Ειδικά από όσα λέει η VW δεν πιστεύω τίποτα. Για αυτό και δεν πρόκειται να της δώσω ποτέ €. Χρωστάει πάνω από 200 δις, οι πωλήσεις στην χώρα που της φέρνει το 50% των κερδών πάνε κάδο, θέλει ένα σκασμό δις για ανάπτυξη EVs. Καλά κρασιά.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.241
Reaction score
10.732
Μπήκε κανείς στο ID7?
Γιατί αν μπείτε, και μετά μπείτε σε BYD θα σας πιάσουν τα γέλια. Είναι πολύ μεγάλη η διαφορά σε ποιότητα, και διαβάζοντας και κάποια reviews το VW σκίζει και στον δρόμο, αλλά και με πολύ βελτιωμένο software . Όπως ακριβώς θα έπρεπε να είναι η σύγκριση μεταξύ ενός γερμανικού και ενός κινεζικού, και με την αντίστοιχη διαφορα τιμής βέβαια. Όπως πάντα.
Και περιμένουμε και τα νέα ID3, με εξίσου μεγαλες ποιοτικές διαφορές από τις προηγούμενες γενιές.
Δεν βλέπω το τέλος του κόσμου.

Προσωπικά, αν δεν έπαιρνα model 3, θα πήγαινα καρφί στο ID3 GTX. Και αν έβγαινε τετρακίνητο, ίσως να έχανε και η Tesla.
Άλλο η αισθητική και άλλο η ποιότητα, βρε Δημήτρη.

Το πρώτο εμπεριέχει σε μεγάλο βαθμό το υποκειμενικό, αλλά και τον παράγοντα εξοικείωσης, ειδικά αν μιλάμε για κάτι διαφορετικό από τα ειωθότα. Κι εγώ, όταν πρωτοείδα το εσωτερικό του Atto σε φωτογραφία, είπα "τι΄ν΄τούτο;" Τώρα μου καλαρέσει και με κάνει να χαίρομαι κάθε φορά που ανοίγω την πόρτα για να μπω μέσα! :)
Το Model Y, σημείο αναφοράς στην αυτοκίνηση σήμερα, για πολύ καιρό το έβλεπα στις φωτό κι έλεγα τα ίδια. Τελικά, έφτασα να το παραγγείλω -άσχετα αν στράβωσε η δουλειά- και, αν είχε βγει το Juniper, το οποίο διορθώνει ορισμένα πράγματα που εξακολουθούν να μη μου αρέσουν στο τρέχον μοντέλο, πιθανόν αυτό να παράγγελνα τον περασμένο Ιούνιο. Οκ, και να έβριζα όποτε έμπλεκα στα στενά! :D
Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα πάντως, καθώς ανάλογο του ID7 είναι το Seal, στο οποίο κόβονται τα... γέλια όταν μπεις. Το ID7 δεν το έχω δει από κοντά, αλλά η άποψή μου για τα VW (και για τα αδελφά Skoda) είναι αυτή που πολύ εύστοχα περιέγραψε ο Κώστας με ένα και μόνο επίθετο. :biggrin:

Η ποιότητα είναι κάτι άλλο, πέρα από το υποκειμενικό. Μιλώντας για το Atto, δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος να του προσάψει οτιδήποτε είτε σε απτή ποιότητα είτε σε μηχανολογικά της πλατφόρμας ή της μπαταρίας του, καθώς και τα δυο είναι τεχνολογία από το πάνω ράφι.
 

Μηνύματα
7.473
Reaction score
1.555
Προσωπικά δεν μπλέκω την αισθητική στην κουβέντα: Το Υ π.χ. είναι μάλλον ασχημότερο οποιουδήποτε άλλου αντίστοιχου μεγέθους EV στην αγορά, ενώ οι σχεδιαστές πολλών κινέζων είναι ευρωπαίοι. Οι εποχές που το ντιζάιν είχε σχολή έχουν περάσει προ πολλού, πάνε 30 χρόνια που τις Lamborghini σχεδίαζε Γερμανός και 40+ που τις εμβληματικότερες Mercedes σχεδίασε Ιταλός.

Με αυτό ως δεδομένο, αν αγόραζα ηλεκτρικό τώρα, η αισθητική του Atto π.χ. σε καμία περίπτωση δεν θα αποτελούσε περιοριστικό παράγοντα για επιλογή του. Εξάλλου στο προφίλ είναι η αεροδυναμική που ορίζει τη φόρμα και βάλτε το προφίλ του Atto δίπλα σε αυτό του Grandland ή άλλων 5-6 αντίστοιχης κατηγορίας SUV και αν καταλάβετε με τη μία ποιο είναι ποιο ελάτε σφυρίξτε μου. Το Seal στο δρόμο μαγνητίζει τα βλέματα όπως τα μαγνήτιζε η Taycan λίγα χρόνια πριν. Στο εσωτερικό τι κουβέντα να γίνει; Σύγκριση των Tesla με τα BYD? Νομίζω δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης.

Ποιοτικά πάλι, να μιλάμε για ποιότητα σε αυτοκίνητα και να αναφέρεται ως παράδειγμα γερμανικής ανωτερότητας η VW, πάλι, δύσκολο.

Προσωπικά δεν έχω αμφιβολία ότι τα κινέζικα (τουλάχιστον τα κορυφαία εξ αυτών) μπορεί και ανήκουν στην κορυφή ποιοτικά και σε επίπεδο τεχνολογικής πρωτοπορίας. Για αυτόν ακριβώς το λόγο υποστηρίζω και την επιβολή δασμών, αν ήταν σκουπίδια (όπως ήταν 25 χρόνια πριν, όταν κάποιοι πρωτοέφεραν κάτι κινέζικα Opel Frontera που διαλύονταν στα crash test), δεν θα υπήρχε καν λόγος να μπούνε δασμοί, η αγορά θα τα ξερνούσε.
 

Μηνύματα
1.246
Reaction score
1.860
Ειδικά από όσα λέει η VW δεν πιστεύω τίποτα. Για αυτό και δεν πρόκειται να της δώσω ποτέ €. Χρωστάει πάνω από 200 δις, οι πωλήσεις στην χώρα που της φέρνει το 50% των κερδών πάνε κάδο, θέλει ένα σκασμό δις για ανάπτυξη EVs. Καλά κρασιά.
ε μην πιστεύεις,
το ότι η πλάτφόρμα ΜΕΒ όπως και μικρά και μεγάλα αυτοκίνητα (πχ ID BUS) που πατάνε πάνω σε αυτήν υπάρχουν πολύ πριν την συνεργασία με την Xpeng δε σου λέει τίποτα,
τσάμπα κάνουμε κουβέντα

η οποία συνεργασία απλά ανακοινώθηκε και δεν ξέρουμε καν αν προχώρησε ή αν έχει βγει κάποιο μοντέλο ακόμη
 
Last edited:

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
37.883
Reaction score
90.916
Να δώσουν περισσότερα χρήματα τα κράτη στις εταιρείες (αφού τα μέχρι σήμερα δεν φτάνουν), να κάνουν περισσότερη έρευνα, να πάρουν περισσότερους εργαζόμενους, να δουλεύουν περισσότερες ώρες (σε βάρδιες), να αναπτύξουν την αποδοτικότητα τους και ως εργαζόμενοι και ως γραμμές παραγωγής, να πάρουν καλύτερο αποτέλεσμα. Δεν γίνεται αλλιώς.
Δηλαδή, βρε Αλέξη μου, να γίνει η δύση ΕΣΣΔ για να πάρεις φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
 

TGD

Μηνύματα
8.605
Reaction score
8.624
Το παιχνίδι δεν παίζεται πια έτσι. Όλοι -εκτος από τους ευρωπεους- επιδοτούν τις εταιρίες τους που μπορεί να τους φερουν χρήμα. Οι ευρωπεοι επιδοτούν τους αγρότες (κατά προτίμηση τους αγελαδοτροφους) και οι ελληνες τους πλοιοκτήτες.
 

Μηνύματα
7.473
Reaction score
1.555
Δηλαδή, βρε Αλέξη μου, να γίνει η δύση ΕΣΣΔ για να πάρεις φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Κοίτα, ρεαλιστικά, το να παράγονται κινέζικα EVs σε ευρωπαϊκό έδαφος με ευρωπαϊκά σήματα, θυμίζει αρκετά το τι γινόταν επί σοβιετικού εδάφους, όταν π.χ. η AutoVAZ κατασκέυαζε FIAT 124 και τα πουλούσε σε σοβιετικό έδαφος ως Lada. Τι να κάνουμε, εδώ φτάσαμε.

Πάντως η ΕΣΣΔ είχε γερούς δασμούς επί των εισαγόμενων, ακριβώς για να διατηρήσει τις εμπορικές προοπτικές της Lada εντός σοβιετικών συνόρων. Εξάλλου οι χρόνοι αναμονής αποδεικνύουν ότι η ζήτηση είχε ξεπεράσει κατά πολύ την παραγωγική δυναμικότητα.
Το παιχνίδι δεν παίζεται πια έτσι. Όλοι -εκτος από τους ευρωπεους- επιδοτούν τις εταιρίες τους που μπορεί να τους φερουν χρήμα. Οι ευρωπεοι επιδοτούν τους αγρότες (κατά προτίμηση τους αγελαδοτροφους) και οι ελληνες τους πλοιοκτήτες.
Και οι Γερμανοί κάθε γερμανικό ηλεκτρικό με 7.000€ στην τιμή πώλησης.
 

Μηνύματα
1.471
Reaction score
1.309
Οι ευρωπεοι επιδοτούν τους αγρότες (κατά προτίμηση τους αγελαδοτροφους) και οι ελληνες τους πλοιοκτήτες.
Οι ευρωπαίοι επιδοτούν τους αγρότες και τους κτηνοτρόφους, υποθέτω ότι εννοείς.
Ναι είναι επίσημη πολιτική της ΕΕ.

Πώς οι Έλληνες όμως επιδοτούν τους πλοιοκτήτες;
Θα μου έκανε τρομερή εντύπωση αν έχουμε κάποια πολιτική σε οτιδήποτε.
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.241
Reaction score
10.732
Δηλαδή, βρε Αλέξη μου, να γίνει η δύση ΕΣΣΔ για να πάρεις φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Ποια ΕΣΣΔ βρε; Η Κίνα έχει πλέον την πιο τρανταχτή μορφή καπιταλισμού, ενισχυμένη με κεντρικό σχεδιασμό!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.582
Μηνύματα
2.945.092
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top