- Μηνύματα
- 43.472
- Reaction score
- 78.382
Όχι βέβαια, απλώς στην Κίνα και τις ΗΠΑ υπάρχει σοβαρότερος ανταγωνισμός στην μεσαία κατηγορία."Χ3σμ3νη" την έχει την Ευρώπη. Για αυτό και όλες οι καλές προσφορές βγαίνουν μόνο Κίνα & Αμερική.
Όχι βέβαια, απλώς στην Κίνα και τις ΗΠΑ υπάρχει σοβαρότερος ανταγωνισμός στην μεσαία κατηγορία."Χ3σμ3νη" την έχει την Ευρώπη. Για αυτό και όλες οι καλές προσφορές βγαίνουν μόνο Κίνα & Αμερική.
Αυτό είναι το μόνο βέβαιο.Αν και τα πράγματα θα στρώσουν στα επόμενα 2 χρόνια
Άντε να δούμε μπας και σωθεί το καράβι. Δεν είναι μικρή υπόθεση Peugeot - Citroen - Opel - Fiat - Chrysler να πάνε για φούντο (επειδή γενικά η Stellantis πάει κατά διαόλου). Και φυσικά σε ιστορικό επίπεδο, τα σήματα της Alfa Romeo, της Lancia και της Maserati δεν αξίζουν την ξεφτίλα των τελευταίων πολλών ετών.Τέλος ο Tavares απο την Stellantis. Παραιτήθηκε.
Το κάνουν ήδη αλλά το κάνουν λάθος. Αντί να φτιάξουν 2-3 πλατφόρμες για την γκάμα των ηλεκτρικών τους και άλλες τόσες για τα θερμικά τους, φτιάχνουν 2-3 για όλα. Για αυτό βγάζουν βαριά οχήματα, μη αποδοτικά, που καταλήγουν να είναι και ακριβά γιατί α) σχεδιάζουν ηλεκτρικά με την λογική του θερμικού, β) αναγκάζονται να βάζουν μεγάλες μπαταρίες που αυξάνουν ακόμη περισσότερο την τιμή και το βάρος.Άντε να δούμε μπας και σωθεί το καράβι. Δεν είναι μικρή υπόθεση Peugeot - Citroen - Opel - Fiat - Chrysler να πάνε για φούντο (επειδή γενικά η Stellantis πάει κατά διαόλου). Και φυσικά σε ιστορικό επίπεδο, τα σήματα της Alfa Romeo, της Lancia και της Maserati δεν αξίζουν την ξεφτίλα των τελευταίων πολλών ετών.
Δεν το χωράει το μυαλό μου δηλαδή, ας φτιάξουν 3-4 πλατφόρμες και να τις μοιράσουν μεταξύ όλων των φιρμών, με χώρο για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε φίρμας. Και νομίζω ότι θα πρέπει να χωρίσουν κάποιες αγορές, π.χ. από ένα σημείο δεν έχει νόημα το ίδιο αυτοκίνητο να πουλιέται ως Peugeot και Opel, ας το πουλάνε ως Opel στις γερμανόφωνες, Vauxhall στο ΗΒ και Peugeot στις Γαλλόφωνες. Και φυσικά η ηλεκτροκίνηση πάει λουκούμι με τις ενιαίες πλατφόρμες.
Ο Tavares ήταν σοβαρός.Άντε να δούμε μπας και σωθεί το καράβι.
Η μέχρι σήμερα πορεία της Stellantis πάντως θυμίζει British Leyland.Το κάνουν ήδη αλλά το κάνουν λάθος. Αντί να φτιάξουν 2-3 πλατφόρμες για την γκάμα των ηλεκτρικών τους και άλλες τόσες για τα θερμικά τους, φτιάχνουν 2-3 για όλα. Για αυτό βγάζουν βαριά οχήματα, μη αποδοτικά, που καταλήγουν να είναι και ακριβά γιατί α) σχεδιάζουν ηλεκτρικά με την λογική του θερμικού, β) αναγκάζονται να βάζουν μεγάλες μπαταρίες που αυξάνουν ακόμη περισσότερο την τιμή και το βάρος.
Το κάνουν και άλλοι αυτό αλλά τουλάχιστον αυτοί πουλάνε όνομα και έχουν κοινό. Η Stellantis της σκ@τ@ κοινό έχει που θέλει να πουλά σε τιμές BMW δηλαδή;.
Δεν γίνεται έτσι η δουλειά μάναμ. Στα έχουν πει τόσες φορές.
Δεν έχουν δουλέψει βιομηχανία παιδί μου, δεν ξέρουν. Πάλι καλά που υπάρχουν κάτι μηχανικάκια από κάτω (πολύ πολύ κάτω) να παίρνουν τις σοβαρές αποφάσεις.οι θέσεις CEO σε αυτές τις εταιρίες είναι πολιτικές, μη δίνετε ιδιαίτερη σημασία, οι άνθρωποι είναι παντελώς άσχετοι με το αντικείμενο της βιομηχανίας που διοικούν και δίνουν γενικές κατευθύνσεις, το πως θα γίνουν πράξη και με ποιες "παραλλαγές" είναι θέμα που διαχειρίζονται τα χαμηλότερα κλιμάκια.
Το μόνο που δεν πάει καλά είναι πως η δικιά μου δεν φαίνεται να είναι μέσα σε αυτές
Μπα, μια χαρά σύγχρονο είναι, δεν έχει μεγάλες διαφορές από τα καινούργια. Οκ, η φόρτιση περιορίζεται στα 100kW, αλλά κάτι άλλο δεν...Αν πάντως ήμουν ιδιοκτήτης i-Pace, μια προσφορά της Jaguar να την αγοράσει πίσω σε καλή τιμή (και δε νομίζω ότι μπορεί να είναι αλλιώς, από τη στιγμή που η ίδια αναγνωρίζει το πρόβλημα), θα την έβλεπα ως πρώτης τάξης ευκαιρία να πάω σε ένα πιο σύγχρονο ηλεκτρικό όχημα.
Εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάλος!Μπα, μια χαρά σύγχρονο είναι, δεν έχει μεγάλες διαφορές από τα καινούργια. Οκ, η φόρτιση περιορίζεται στα 100kW, αλλά κάτι άλλο δεν...
Το efficiency δεν είναι πολύ καλό αλλά αφενός το έχουν ισορροπήσει με μια πολύ μεγάλη μπαταρία, αφετέρου ένα μεγάλο κομμάτι του είναι by design, για να είναι όσο όμορφο είναι. Μπορούσαν κι αυτοί να το κάνουν σαν μουγκό αυγό, αλλά δεν ήθελαν να βάλουν το efficiency πάνω από την ομορφιά. Και αν το είχαν κάνει, δεν θα ήμουν πελάτης τους.
Οπότε, παρόλο που μάλλον θα πρέπει να την αλλάξω κάποια στιγμή για άλλους λόγους (π.χ. υποστήριξη από την εταιρεία) ακόμα δεν έχω καταφέρει να βρω κάτι που να μπορέσει να την αντικαταστήσει επάξια (χωρίς να ξεφεύγουμε εντελώς είτε σε κοστολόγιο, είτε σε μέγεθος, π.χ. Eletre).
Τη μέρα με τη μεγάλη μπόρα, που έβρεχε κουβάδες και κάτω είχε ποτάμια και λίμνεςΜε δυνατές ριπές ανέμου, βροχή και λίμνες στο οδόστρωμα και με νέα all season λάστιχα, πίκρα, 80% της μπαταρίας μού’φαγε το πηγαινέλα Χαλκιδική 180χλμ. με το eC4 αντί 50% σε νορμάλ συνθήκες και τα μαμά λάστιχα.