- Μηνύματα
- 29.934
- Reaction score
- 87.709
Από ότι φαίνεται με πρώτη ματιά, είναι σε σαφώς ανώτερη κατηγορία κατασκευής και άρα τα αξίζει. Και με το παραπάνω.και 10.000€ παραπάνω.
Από ότι φαίνεται με πρώτη ματιά, είναι σε σαφώς ανώτερη κατηγορία κατασκευής και άρα τα αξίζει. Και με το παραπάνω.και 10.000€ παραπάνω.
Στο θέμα αποδοτικότητας (efficiency) που επιμένεις, θα ξεπεραστεί η αναφορά που αποτελεί το model 3 μόνον όταν θα κυκλοφορήσει αυτό.το βάρος κουβάλαει όλον τον καρκίνο της αυτοκίνησης, μεγάλο βάρος>βαρύτερα εξαρτήματα>φαρδύτερα λαστιχα>βαρύτερα λάστιχα>μεγαλύτεροι τροχοί>βαρύτεροι τροχοί>ογκοδέστερα εξαρτήματα>περιβαλοντικό αποτύπωμα κατά την κατασκευή ΚΑΙ την χρήση κλπ .
αλλά δυστυχώς ακόμα δεν έχουν μπει όλοι στη διαδικασία επίλυσης του θέματος.
από την άλλη γίνεται εμφανές οτι στο θέμα αποδοτικότητας, υπάρχουν πολλές μικρές λεπτομέρειες που πρέπει να διευθετηθούν και αυτό γίνεται πιο εύκολα, δεν είναι μόνο η αεροδυναμική (που πρέπει να μην στερεί την αισθητική εταιρική ταυτότητα την ίδια στιγμή).
Δε θα σ' αφήσουμε βρε!Αν δεν ψωφησω σε κάναν αγώνα που θα πάω για PB
Για να πάρεις μια κρυάδα και συ και όσοι νομίζετε πως οι Γερμανοί κάτι ξέρουν στα ηλεκτρικά.Α καλά, wagyu a5 , εδώ θα είμαστε (Αν δεν ψωφησω σε κάναν αγώνα που θα πάω για PB) και θα σε διαβάζω με χαρά
από το Τέσλα στα 50.000 χλμ
Καλημέρα και σε σένακαι για το iD.3 στα 83.500 χλμ
θα είναι σύντομα συλλεκτικό, όταν θα κλείσει η εταιρίαΑντιθέτως το άλλο
Θα πάρεις γερμανικό EV?