Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.934
Reaction score
87.709
και 10.000€ παραπάνω.
Από ότι φαίνεται με πρώτη ματιά, είναι σε σαφώς ανώτερη κατηγορία κατασκευής και άρα τα αξίζει. Και με το παραπάνω.
 

Μηνύματα
1.359
Reaction score
2.055
από τα παραπάνω στοιχεία η διαφορά βάρους μεταξύ CLA και 3 LR είναι 233 κιλά
από τα οποία τα 73 κιλά είναι η μεγαλύτερη μπαταρία (αν υπολογίσουμε τη διαφορά σε KW και σημείο αναφοράς το βάρος της μπαταρίας του τέσλα).
είναι και ελαφρά μεγαλύτερο αμάξωμα, έστω κατά λίγα χιλ. σε κάθε διάσταση,
οπότε η διαφορά στο βάρος δεν είναι και τόσο μεγάλη
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.295
Reaction score
43.922
Eπίσης στα συμβατικά υπολογίζεται το βάρος του πλήρες υγρών, 90% καύσιμο και το βάρος του οδηγού (75Kg).
Στα ηλεκτρικά μόνο για πλήρες υγρών γίνεται λόγος (υγρά φρένων και δοχείο πλυσίματος παρμπριζ υποθέτω :biggrin: ) ούτε καν ο οδηγός.
Οταν βγουν επίσημα στοιχεία για τη CLA από το εργοστάσιο θα το ξαναδούμε σε τι γίνεται σύγκριση.



Ενα λάθος που σίγουρα κάνουν εκεί στη Mercedes (ελπίζω να με διαβάζει κάποιος για να το μεταφέρει στους αρμόδιους :p ) είναι ότι βγάζουν νέο αυτοκίνητο/πλατφόρμα με όνομα μοντέλου που παραπέμπει σε υπάρχον της μικρότερης κατηγορίας. Οπου μεταξύ τους από ότι φαίνεται από τις διαστάσεις τουλάχιστον δεν έχουν καμία σχέση. Αυτό θα δημιουργήσει μια σύγχιση στην αγορά τουλάχιστον τον πρώτο καιρό. Νομίζω ότι πιο πετυχημένο θα ήταν να το έλεγαν CLC ειδικά αν στοχεύουν να κόψουν τις κάτω σειρές Α, Β (που κι αυτό ήταν λάθος κίνηση κατά τη γνώμη μου :p αλλά δεν ξέρω και τι λεφτά τους άφησε όλο αυτό το πρότζεκτ).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.911
Reaction score
141.144
το βάρος κουβάλαει όλον τον καρκίνο της αυτοκίνησης, μεγάλο βάρος>βαρύτερα εξαρτήματα>φαρδύτερα λαστιχα>βαρύτερα λάστιχα>μεγαλύτεροι τροχοί>βαρύτεροι τροχοί>ογκοδέστερα εξαρτήματα>περιβαλοντικό αποτύπωμα κατά την κατασκευή ΚΑΙ την χρήση κλπ .

αλλά δυστυχώς ακόμα δεν έχουν μπει όλοι στη διαδικασία επίλυσης του θέματος.

από την άλλη γίνεται εμφανές οτι στο θέμα αποδοτικότητας, υπάρχουν πολλές μικρές λεπτομέρειες που πρέπει να διευθετηθούν και αυτό γίνεται πιο εύκολα, δεν είναι μόνο η αεροδυναμική (που πρέπει να μην στερεί την αισθητική εταιρική ταυτότητα την ίδια στιγμή).
Στο θέμα αποδοτικότητας (efficiency) που επιμένεις, θα ξεπεραστεί η αναφορά που αποτελεί το model 3 μόνον όταν θα κυκλοφορήσει αυτό.

Το efficiency από ένα μικρού μεγέθους μπαταρίας και μικρού βάρους καλουπωτού σασί αυτοκινήτου, θα είναι η επόμενη αναφορά.
 

Μηνύματα
17.176
Reaction score
24.563
Α καλά, wagyu a5 , εδώ θα είμαστε (Αν δεν ψωφησω σε κάναν αγώνα που θα πάω για PB) και θα σε διαβάζω με χαρά
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.911
Reaction score
141.144
Α καλά, wagyu a5 , εδώ θα είμαστε (Αν δεν ψωφησω σε κάναν αγώνα που θα πάω για PB) και θα σε διαβάζω με χαρά
Για να πάρεις μια κρυάδα και συ και όσοι νομίζετε πως οι Γερμανοί κάτι ξέρουν στα ηλεκτρικά.

Όπως έκανα αίτηση για να πάρω επίσημη μέτρηση υγείας μπαταρίας από το Τέσλα στα 50.000 χλμ, και σας έδειξα τα αποτελέσματα, έτσι έκανα και για το iD.3 στα 83.500 χλμ, με ευκαιρία το ετήσιο σέρβις και ένα σφάλμα που προέκυψε στα φρένα.

Το Τέσλα, 98,37%.

Το VW 88%.

Επίσημα στοιχεία αντιπροσωπείας.

Καλημέρα σας. 😎
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.934
Reaction score
87.709
από το Τέσλα στα 50.000 χλμ
και για το iD.3 στα 83.500 χλμ
Καλημέρα και σε σένα 😂

Δεν κάνουμε έτσι συγκρίσεις ρε επιστήμονα.
Πρώτον το στατιστικό σου δείγμα είναι 1+1 όχημα :roflmao:
Δεύτερον έχουν σχεδόν διπλάσια χρήση :roflmao:
Τρίτον είναι οχήματα με 2 χρόνια διαφορά στον σχεδιασμό τους, και βάλε, μιας και η Τέσλα είχε ξεκινήσει πολύ πριν την VW, και τότε πράγματι οι Γερμανοί ήταν στα πρώτα βήματα.
Τέταρτον δεν ξέρουμε τι χρήση έκανες στο ένα και τι στο άλλο, πχ συχνότητα DC Charging κτλ.

Να δούμε τι θα γίνει σε βάθος χρόνου... πχ θα υπάρχει καν η Tesla ως εταιρία; :lolsign:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.911
Reaction score
141.144
Οκ, έχουν 2 χρόνια διαφοράς.

Και 50.000 χλμ το ένα, 83.500 χλμ το άλλο.

Η άμεση σύγκριση θα γίνει σε 2 χρόνια στο Τέσλα, που θα είναι στα χέρια μου οπότε θα δείξω τι θα έχει.

Για ταχυφορτιση, το iD.3 στα πρώτα 2 χρόνια έπιανε Μαξ 100 kW, για πολύ λίγο, και τώρα πιάνει Μαξ 135 kW.

Σιγά την ισχύ της ταχυφορτισης! Σιγά τη φθορά μπαταρίας λόγω ταχυφορτισης, και να θες, δε μπορείς!🤣😂😁

Αντιθέτως το άλλο γύρισε όλη την Ευρώπη με φορτίσεις στα 250 kW εν μέσω καύσωνα!

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Τέλος, από τότε που πήρα το Τέσλα, το VW έχει γίνει αποκλειστικά "πόλης", καμία ταχυφορτιση, μόνο στο σπίτι στον 11-ρη μέχρι 80%.

Όλα τα ταξίδια, μόνο Τέσλα. Και το 100% είναι πάντα χρήσιμο, και το πάω άφοβα.

Η χρήση, είναι υπέρ της μπαταρίας του VW, με μεγάλη διαφορά.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.911
Reaction score
141.144
Κοίτα, το 88% δε μου προκαλεί καμία έκπληξη, έχω δει διάφορα στο ίντερνετ, πολλές μετρήσεις, όχι αστεία.

Τα έχουμε ξαναπεί, αλλά απουσίαζες. 🤣😂😁

Αντιθέτως, ακόμα και τα πρώτα στατιστικά απ' τα παλιά model S, είναι πολύ ανώτερα, ενώ τα τωρινά 3/Υ είναι στη δική τους λίγκα.

Αλλά εσύ εκεί, με τους Γερμανούς. Μάγια σ'εχουν κάνει; 🤣😂😁
 







Μηνύματα
1.359
Reaction score
2.055


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.700
Μηνύματα
2.988.591
Members
38.359
Νεότερο μέλος
thandimo
Top