alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 17.997
- Reaction score
- 32.028
ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΤΙ ΠΡΑΜΜΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Μέσα - έξω.
Last edited:
ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΤΙ ΠΡΑΜΜΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Πρακτικά όλοι παίρνουν τις ίδιες κινέζικες μπαταρίες, διότι κανένας δεν κατασκευάζει δικές του μπαταρίες, δηλαδή τα στοιχεία, με εξαίρεση την BYD (που βεβαίως κατασκευάζει όλες τις δικές της μπαταρίες) και την Τέσλα (που κατασκευάζει τμήμα των στοιχείων που χρησιμοποιεί).Αυτό δεν είναι ακριβές. Η Mercedes κατασκευάζει η ίδια τις μπαταρίες των οχημάτων της, μέσω της θυγατρικής της Deutsche Accumotive, της οποίας η έδρα και το πρώτο εργοστάσιο είναι στο Kamenz του γερμανικού κρατιδίου της Σαξωνίας και το δεύτερο στο Jawor της Πολωνίας. Τα ηλεκτρικά στοιχεία που χρησιμοποιούνται προέρχονται από την κινεζική CATL και τις κορεάτικες LG και SK On, ενώ η συναρμολόγηση -άρα και ευθύνη για βραχυκυκλώματα- είναι αποκλειστικά από τη Deutsche Accumotive/Mercedes.
Το γεγονός ότι η μπαταρία των EQA είναι NCM, δεν ευθύνεται για τις ίδιες τις πυρκαγιές αλλά για το γεγονός ότι, αφού αυτές ξεκινήσουν, καίνε με μεγάλη ένταση και δε σταματάνε μέχρι να κάψουν τα πάντα. Η αγγλική οικογένεια στο λινκ παραπάνω ήταν τυχερή που η EQA τους δεν ήταν παρκαρισμένη μέσα στο πάρκινγκ, κι έτσι γλύτωσαν τα χειρότερα...
Οι προμηθευτές στοιχείων για τις μπαταρίες της Mercedes είναι από τους μεγαλύτερους στον κόσμο. Συνεργάζονται με πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, περιλαμβανομένης της Tesla που χρησιμοποιεί κατά κόρον LFP στοιχεία της CATL, αλλά δεν έχει ακουστεί εκεί ανάκληση και μάλιστα τέτοιας κλίμακας.
Μα δεν θέλουμε όλοι σώνει και καλά μεγαλύτερο αυτοκίνητο!Με 5k-6k παραπάνω παίρνεις μεγαλύτερο αυτοκίνητο (+28cm) με μεγαλύτερη μπαταρία (+8kWh).
Αν το 4.20 θεωρείται μεγάλο, πάσο.Μα δεν θέλουμε όλοι σώνει και καλά μεγαλύτερο αυτοκίνητο!
Πάμε ξανά: η Farasis (ή και όποια άλλη) φτιάχνει στοιχεία και τα πουλάει στη Mercedes και σε πάμπολλους άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Η Mercedes παίρνει τα στοιχεία και τα ενσωματώνει σε μπαταρίες δικής της σχεδίασης που λειτουργούν με δικό της λογισμικό και κατασκευάζονται σε δικά της εργοστάσια στη Γερμανία και την Πολωνία. Κάποια δικά της αυτοκίνητα παίρνουν φωτιά, σε βαθμό να αναγκάζεται να κάνει ανάκληση δεκάδων χιλιάδων οχημάτων, ενώ άλλων κατασκευαστών που χρησιμοποιούν στοιχεία των ίδιων κατασκευαστών, δεν παίρνουν.για τις NCM μπαταρίες της Mercedes δεν ξέρω από που προμηθεύεται συνολικά,
αλλά στο συμβάν της Ν. Κορέας με την EQE που άρπαξε φωτιά η μπαταρία και κάηκαν κάμποσα αυτοκίνητα,
οι αρχές της Κορέας απαίτησαν να μάθουν (ξέρανε κάτι; ) την προέλευση της μπαταρίας
και η απάντηση της εταιρείας ήταν ότι είναι της κινεζικής εταιρείας Farasis Energy
σημαίνει κάτι; όχι απαραίτητα, αλλά μπορώ να έχω την άποψή μου και να την εκφράζω, στην χαλαρή συζήτηση που γίνεται,
τους χαρακτηρισμούς για "γραφικούς του AVSITE", ας τους αφήσω ασχολίαστους
BYD, Volvo, Zeekr, Lynk & Co, Lotus, Avatr, MG, Deepal, Changan, Nio, Great Wall Motors, XPeng, Li Auto, Chery.Τι εννοείς αναπτύχθηκε στην Ευρώπη; Από τορναδόρους, μακρυά από τα κέντρα έρευνας και τεχνολογία των εκατοντάδων χιλιάδων μηχανικών της Κίνας; Σκουπίδι θα είναι.
Ολλανδία, Νορβηγία και Σουηδία που πουλάει η Zeekr το SUV 7Χ που ανέβασα χθες ξεκινά από 53k σχεδόν τούμπανο σε εξοπλισμό και με 75kWh. Tο Full Extra με την 100kWh έχει 63k. Όταν λέω ξεκινάει, η επιλογή αφορά μόνο ζάντα και χρώμα. Τα υπόλοιπα είναι στην τιμή.Δεν μπορώ να φανταστώ ότι ένα τέτοιο αμάξι θα έρθει με τιμή πώλησης χαμηλότερη των 50-60.000€.
Για την ακρίβεια, αυτός ο τύπος αμαξώματος λέγεται shooting break. Συνδυάζει την πρακτικότητα και (σχεδόν) τους χώρους ενός station wagon, με την πολύ καλύτερη αισθητική ενός κουπέ. Παράλληλα, το χαμηλό αμάξωμα προσφέρει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά στις στροφές και χαμηλή αεροδυναμική αντίσταση. Ιδίου στυλ είναι το Denza Z9 GT που κυκλοφόρησε πρόσφατα....
Εξαιρετικά όμορφο πάντως, ένα ωραίο μεγάλο Station Wagon, λογικά με τεράστιους χώρους
...
Για να είναι shooting break πρέπει να είναι δίπορτο νομίζω.Για την ακρίβεια, αυτός ο τύπος αμαξώματος λέγεται shooting break. Συνδυάζει την πρακτικότητα και (σχεδόν) τους χώρους ενός station wagon, με την πολύ καλύτερη αισθητική ενός κουπέ. Παράλληλα, το χαμηλό αμάξωμα προσφέρει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά στις στροφές και χαμηλή αεροδυναμική αντίσταση. Ιδίου στυλ είναι το Denza Z9 GT που κυκλοφόρησε πρόσφατα.
Ιδανικό για οικογενειάρχες που δε θέλουν να τους φωνάζουν "μπάρμπα" στο δρόμο. Αν μάλιστα είναι τετρακίνητο ηλεκτρικό με κάποιες εκατοντάδες κιλοβάτ ισχύος, θα προσφέρει ιδιαίτερα εξευτελιστικές εμπειρίες σε κάγκουρες με "σπορ" αμάξια.![]()