- Μηνύματα
- 30.659
- Reaction score
- 89.453
@costas EAR ευτυχως που έγινες γιατρός γιατί για δικηγόρος δεν κάνεις.
δεν ξέρουμε πόσο ζούδια ήταν οι παραπάνω που σκοτώθηκαν, το ότι προσπάθησαν να ελέγξουν το όχημα έστω και αργά, σημαίνει ότι δεν ήταν εντελώς στον αυτόματοΌταν τα ζούδια χρησιμοποιούν τα βοηθήματα οδήγησης για αυτόνομη οδήγηση χωρίς επιτήρηση αυτά συμβαίνουν.
RTFM.
Άσε τα σάπχια, και δες κατάματα πόσο προβληματικοί είναι οι Γερμανοί στα EV.@costas EAR ευτυχως που έγινες γιατρός γιατί για δικηγόρος δεν κάνεις.
Την λάσπη την έριξε όμως στους ανίδεους. 140km λιγότερα από όσα λέει ο κατασκευαστής. Σα πολλοί "αντί" μαζεύτηκαν μετά τον Τραμπ. Είναι τα αμερόληπτα Media.Είναι πολύ ωραίο αυτοκίνητο το BYD, αλλά οδηγικά το Τέσλα είναι πολλά επίπεδα ανώτερο, σε πολλές παραμέτρους.
Όπως και στο θέμα της κατανάλωσης, η σύγκριση που έγινε μεταξύ των δύο αυτοκινήτων, ήταν με απίστευτα υψηλά νούμερα κατανάλωσης για το Τέσλα (προφανώς το έσκισαν, εγώ δεν έχω δει τόσο υψηλή κατανάλωση ποτέ), αλλά μετά όταν είδα τι κατανάλωση είχε γράψει το BYD, έσκασα στα γέλια.Δεν είναι εφικτό με κανένα τρόπο να πιάσει τέτοια κατανάλωση το Τέσλα!
Το efficiency του Τέσλα είναι σε άλλο επίπεδο, δεν τίθεται θέμα επ'αυτού.
Παρόλα αυτά, σε μια πολιτισμένη χώρα με άφθονους ταχυφορτιστες ολόβε, δεν έχει ιδιαίτερη σημασία η κατανάλωση και η αυτονομία, ενώ για τον περισσότερο κόσμο δεν έχει καμία ιδιαίτερη σημασία η εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Ως εκ τούτου, το BYD μπορεί να το επιλέξει πολύς κόσμος σε σχέση με το Τέσλα, εάν αισθητικά του αρέσει περισσότερο ή αν δεν θέλει τις ..χειρολαβές του Τέσλα.![]()
Το πρόβλημα είναι πως αγοράζεις βοήθημα αλλά νομίζει πως πάει μόνο του.δεν ξέρουμε πόσο ζούδια ήταν οι παραπάνω που σκοτώθηκαν, το ότι προσπάθησαν να ελέγξουν το όχημα έστω και αργά, σημαίνει ότι δεν ήταν εντελώς στον αυτόματο
το πρόβλημα με την αυτόνομη οδήγηση είναι ότι ή είναι αυτόνομη ή δεν είναι,
και για την ώρα δε φαίνεται να μπορεί να είναι αυτόνομη, άσχετα αν σε πολλές περιπτώσεις βελτιώνει την ασφάλεια,
οπότε θα έπρεπε το αυτοκίνητο να μην "πηγαίνει" καθόλου μόνο του, να κόβει σταθερά ταχύτητα όσο δεν επιδράς ώστε να αναγκάζεσαι να οδηγάς,
αλλοιώς είναι ανθρώπινο,
όσο επιφυλακτικός και να είσαι στην αρχή, όσο το βλέπεις να πηγαίνει μόνο του όλο και λιγότερο να ασχολείσαι ασυναίσθητα, μέχρι που θα έρθει το μπαμ, και μετά όλοι όσοι λέγανε "φοβερό, οδηγεί μόνο του, μαμάει κλπ" μετά λένε "ναι αλλά supervised"
Παρόλα αυτά, δεν μπορούσε να κρύψει την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά του Τέσλα, το καλύτερο τιμόνι (φοβερή αμεσότητα, σφιχτή κρεμαγιέρα), τα καλύτερα φρένα, τις καλύτερες αναρτήσεις (χωρίς θορύβους στις ανωμαλίες), τον λιγότερο αεροδυναμικό θόρυβο, και βεβαίως τις καλύτερες επιδόσεις επιτάχυνσης, και η ψαλίδα ανοίγει όσο αυξάνει η ταχύτητα, δηλαδή όχι μόνο το 0-100.Την λάσπη την έριξε όμως στους ανίδεους. 140km λιγότερα από όσα λέει ο κατασκευαστής. Σα πολλοί "αντί" μαζεύτηκαν μετά τον Τραμπ. Είναι τα αμερόληπτα Media.![]()
![]()
Εσύ να τα αφήσεις.Άσε τα σάπχια
Το πρόβλημα είναι άλλο…. εφόσον είναι βοήθημα, και δεν πάει μόνο του, να μην περιμένουμε σε αυτήν την φάση robotaxi.Το πρόβλημα είναι πως αγοράζεις βοήθημα αλλά νομίζει πως πάει μόνο του.
Aυτό το "πρόβλημα" είναι δικό σου πρόβλημα.Το πρόβλημα είναι άλλο…. εφόσον είναι βοήθημα, και δεν πάει μόνο του, να μην περιμένουμε σε αυτήν την φάση robotaxi.
![]()
Οχι, του άλλου είναιAυτό το "πρόβλημα" είναι δικό σου πρόβλημα.
Το λέει αυτός που άρχισε να μιλάει για πυραύλους σε θρεντ για αυτοκίνητα, εμπλέκοντας άλλη εταιρεία (όχι την Τέσλα) επειδή ο Τσέο έχει πολλές εταιρείες, για να υπερασπιστεί τα πόρσε που θέλουν επισκευή στις μπαταρίες τους!Οι υπόλοιπες δραστηριότητες ενός ομίλου δεν είναι το θέμα.
Πρέπει να αναδομήσουμε τα Θέματα EV σε ένα με τίτλο "Tesla και κινέζικα", για όσους θέλουν να πάρουν ηλεκτρικό της προκοπής, και ένα με τίτλο "Όλα τα υπόλοιπα", για τους haters.
Οι χειρολαβές.![]()
Δεν έχεις καταλάβει καν τι περιμένουμε!Το πρόβλημα είναι άλλο…. εφόσον είναι βοήθημα, και δεν πάει μόνο του, να μην περιμένουμε σε αυτήν την φάση robotaxi.
![]()
Τι λε ρε φίλε;Περιμένουμε να νομιμοποιηθεί το FSD στην Ευρώπη (προς ώρας δεν είναι διαθέσιμο), το supervised πάντα, αυτό είναι το στοίχημα,
Δεν μιλάω για πυραύλους. Μιλάω για τεχνικές αστοχίες, οι οποίες αντιμετωπίζονται με διαφορετικό τρόπο από τους πιστούς του cult στις δύο περιπτώσεις.Το λέει αυτός που άρχισε να μιλάει για πυραύλους σε θρεντ για αυτοκίνητα
Να σου πω και σένα, cult member, το θεϊκό cybertruck που διαλύεται εις τα εξ ων συνετέθη στα χέρια των ιδιοκτητών είναι ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΟ;Επίσης, οι εκτοξεύσεις της Space X στο συγκεκριμένο είναι δοκιμαστικές. ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΕΣ.