- Μηνύματα
- 43.308
- Reaction score
- 77.739
Γιατί να μη θέλουμε και SD αλλά και δέρματα και ανοιγόμενες ηλιοροφές καλέ; 
Α, το SD δεν αφορά αποκλειστικά ελεκτρικά.
Α, το SD δεν αφορά αποκλειστικά ελεκτρικά.
Ελα, χώσε, μεσημέριασε.Ας μη μιλήσω καλύτερα γιατί θα γίνω κακός πρωί πρωί.![]()
Καλά, εσύ πες το αποτυχία.δεν το λες και επιτυχία.
πραγματικό θέμα ναι, ωστόσο στην περίπτωση που κάποιος αποφασίσει να εισάγει upgrade modules για υπαρκτές ανάγκες, θα μπορεί να κάνει την μετατροπή στην ευρώπη σχετικά οικονομικά (όχι με 6000). Τώρα αν μπορεί να κάνει και remapping ecu για θέματα όπως αναγεννητική, φόρτιση χρήση κλπ πας στο επόμενο στάδιο.Να μας πει και πόσο πάει το ταξίδι μέχρι την Κίνα για την αλλαγή.
![]()
Κανένας μύθος δεν καταρρίπτεται γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει.
Υπάρχει ακόμα το πρόβλημα της συντήρησης και της επισκευής όλων των EV.
Το να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο το 2015 και 10 χρόνια μετά να λέμε ότι καταρρίφθηκε ο μύθος της αλλαγής μπαταρίας γιατί το κάνει μια εταιρεία στα βάθη της Κίνας δεν το λες και επιτυχία.
΄΄ Established in 2015, Martigi Energy Storage Equipment Manufacturing Co., Ltd. is located in Huizhou, Guangdong, China ΄΄
Προσωπικά, αν ήμουν πελάτης της BMW, είχα δώσει 40-50.000 για το i3 και μία τέτοια λύση προσφερόταν από κάποιον τυχαίο ιδιώτη και όχι από την ίδια τη BMW (έστω με ένα εύλογο καπέλο) θα ήμουν εξοργισμένος. Και ναι, νομίζω ότι το να πάρει EV δεκαετίας νέα σύγχρονη μπαταρία με 400 χλμ αυτονομία, θα άξιζε 10.000€ - ειδικά με δεδομένο ότι στο εξωτερικό νομίζω ότι τα i3 τα πουλάνε για ένα κομμάτι ψωμί.Μεταφέρω από φατσοβιβλιο ποστ φίλου:
View attachment 366034
Το BMW i3 ήτανε ένα από τα πρώτα και ακριβότερα ηλεκτρικά που βγήκανε ποτέ. Ως καινούργιο στην 'μικρή' έκδοση κόστιζε από περίπου 40 χιλιάρικα, με εμβέλεια περίπου 120 χιλιόμετρα.
Η εταιρεία Martigi Manufacturing (MTG) πλέον παρέχει νέο πακ μπαταρίας από την CATL με χωρητικότητα 54kWh (+156% απ το μαμισιο) που πλέον δίνει range 400 χιλιόμετρα. Η νέα μπαταρία μπορεί να εγκατασταθεί χωρίς μεγάλες αλλαγές και κοστίζει $6,000.
Καταρρίπτονται λοιπόν δύο μύθοι:
1. Τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά θα μείνουνε πίσω στην εξέλιξη των μπαταριών και δε θα τα θέλει κανείς - όχι γιατί πλέον με επένδυση 5,000 ευρώ, το μεταχειρισμένο ι3 συγκρίνεται πλεόν (σε range και χώρους) με ένα BYD Dolphin.
2. Αν χρειαστεί αλλαγή μπαταρίας θα κοστίζει 20,000 ευρώ - Όχι! κοστίζει 5,000 ευρώ!
Και στο δικό μου μόλις έβγαλε ένα alert για πρόβλημα στη (μεγάλη) μπαταρία, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να αλλάξω τις 12βολτες (δύο έχει το δικό μου) και το alert εξαφανίστηκε. Παρόλο που όταν τις μέτρησα δεν φαίνονταν και "χαλασμένες".Προσοχή λοιπόν στη 12V μπαταρία. Στα 2 χρόνια θα φροντίζω να την αλλάζω, για να μη με πετύχει σε κάνα ταξίδι να μη δουλεύει η φόρτιση. Παρήγγειλα κι έναν εκκινητή μπαταρίας Noco GB40 να υπάρχει στο αμάξι.
Η επικοινωνία από το κινητό με το αυτοκίνητο, όταν το αυτοκίνητο είναι κλειστό κλειδωμένο παρκαρισμένο, τραβάει ρεύμα από τη 12-βολτη.Και επίσης ότι χαλάνε σχετικά γρήγορα στα ηλεκτρικά, δεν ξέρω γιατί (εγώ στα σχεδόν 5 χρόνια τις άλλαξα βέβαια, καλά είναι).