Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.837
Reaction score
142.920
Στο μους τεστ κερδίζει όποιο είναι κούτσουρο .
Έχει κάποια ice με πολύ μαλακές αναρτήσεις που έχουν εξαιρετικές επιδόσεις στο τεστ ταράνδου, οπότε αυτό που λες, απλώς δεν ισχύει.

Τυπικό παράδειγμα το Citroën Xantia Activa, που είχε το ρεκόρ για αρκετά χρόνια, με 85 χλμ/ω.

Ψάξτε πρώτα, μιλάτε μετά. 😎

 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.053
Reaction score
11.186
Ναι δεν ήξερα να ρωτήσω το chatgpt για να μάθω.

Άλλο μπελά βρήκαμε τώρα, να κάνουμε ντεμπανκ το chatgpt.

:lolsign:
 

Μηνύματα
7.719
Reaction score
2.176
To Xantia Activa είναι το εντελώς αντίθετο του κούτσουρου μεν, έχει πλήρως ενεργητική ανάρτηση, με επικοινωνία μάλιστα μεταξύ των διαφορετικών τροχών μεταξύ τους. Είναι πολύ κακή η σύγκριση, δεν στέκει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.837
Reaction score
142.920
Ναι δεν ήξερα να ρωτήσω το chatgpt για να μάθω.

Άλλο μπελά βρήκαμε τώρα, να κάνουμε ντεμπανκ το chatgpt.

:lolsign:
Άσε τις μαλαγανιές, αυτά τα ξέρουμε όσοι ασχολούμαστε με τις επιδόσεις ταράνδου.

Το θέμα είναι ότι φαντάζεσαι πράγματα, τα οποία τα θέτεις ως θέσφατα, όπως προηγουμένως, που φαντάστηκες πως τα κούτσουρα μόνο έχουν υψηλές επιδόσεις σε αυτό το τεστ.. 😁😂🤣

Άσε τη φαντασία σου, δες πρώτα μερικά πράγματα, και ενημέρωσε. Ειδάλλως, καλύτερα να μασάς παρά να "μιλάς". 😎


To Xantia Activa είναι το εντελώς αντίθετο του κούτσουρου μεν, έχει πλήρως ενεργητική ανάρτηση, με επικοινωνία μάλιστα μεταξύ των διαφορετικών τροχών μεταξύ τους. Είναι πολύ κακή η σύγκριση, δεν στέκει.
Ακριβώς.

Η σωστή ανάρτηση, δεν είναι απαραιτήτως "κούτσουρο", και ταυτόχρονα, μια "κούτσουρο" ανάρτηση, δε σημαίνει πως είναι και καλή.
 

TGD

Μηνύματα
10.444
Reaction score
10.172
Πριν την στροφή αφήνουν το γκάζι και στρίβουν.
Άρα δεν έχει σημασία που είναι η μετάδοση της κίνησης γιατί δεν υπάρχει μετάδοση.
Στο μους τεστ κερδίζει όποιο είναι κούτσουρο .
Όχι απαραίτητα καλό για καθημερινή οδήγηση να μην σου πω και για γρήγορη.
Σημαντικό τεστ για να μην πέσεις σε βάρκα αλλα όχι για να βαθμολογήσεις το στήσιμο.
Όχι ακριβώς. Τα ηλεκτρικά γυρνάνε σε ανάκτηση ενέργειας μόλις αφήσεις το γκάζι. Στην μία περίπτωση φρενάρουν τους πίσω, στην άλλη και εμπρός και πίσω.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.837
Reaction score
142.920
Όχι ακριβώς. Τα ηλεκτρικά γυρνάνε σε ανάκτηση ενέργειας μόλις αφήσεις το γκάζι. Στην μία περίπτωση φρενάρουν τους πίσω, στην άλλη και εμπρός και πίσω.
Το regenerative braking είναι πιστεύω ένα σημαντικό κεφάλαιο για τις επιδόσεις στο τεστ ταράνδου.

Όχι τόσο για το εάν υπάρχει regenerative braking και στους εμπρός και στους πίσω τροχούς, ή μόνον σε ένα άξονα (βλέπουμε παρόμοιες επιδόσεις σε προσθιοκίνητα και πισοκίνητα), ούτε αναλόγως μέγιστης ισχύος του regenerative braking (διότι αυτοκίνητα με πολύ υψηλή ισχύ δεν επιτυγχάνουν τις καλύτερες επιδόσεις), αλλά κυρίως εξ'αιτιας του τρόπου με τον οποίο επεμβαίνει το regenerative braking στο φρενάρισμα όταν αφήνεις γκάζι.

Ο τρόπος λοιπόν είναι η αιτία, και σκεφτείτε το: εάν φρενάρει στάνταρ κάθε φορά που στρίβεις αφήνοντας το γκάζι, είναι αυτό θετικό; Είναι ασφαλές; Μπορεί να σε φέρει σε δύσκολη θέση;

Δηλαδή, είναι πιστεύω θέμα software, σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα συστήματα ασφαλείας - ευστάθειας του αυτοκινήτου, που επιτρέπει να δρα θετικά το regenerative braking σε τέτοιες περιπτώσεις, κι όχι να σε φέρνει σε δύσκολη θέση επειδή υπάρχει, αλλά υπάρχει "άτσαλα" ή περίεργα.

Τουλάχιστον, έτσι νομίζω.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.685
Reaction score
89.526
Να σημειωθεί και η ταχύτητα εξόδου, την οποία αφήνουμε ασχολίαστη
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.053
Reaction score
11.186
Όχι ακριβώς. Τα ηλεκτρικά γυρνάνε σε ανάκτηση ενέργειας μόλις αφήσεις το γκάζι. Στην μία περίπτωση φρενάρουν τους πίσω, στην άλλη και εμπρός και πίσω.
Αυτό είναι κατανομή πέδησης.

Όταν στρίβει σημαντικό γιατί έτσι λειτουργούν όλα τα συστήματα ευστάθειας.

Τα υπόλοιπα που περνάνε ήταν άλλος ο τρόπος του τεστ συν ότι μπερδεύετε τις μαλακές αναρτήσεις, με τις σκληρές και τις ενεργητικές.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.685
Reaction score
89.526
Μερικά δεδομένα ακόμα για το i4, από τον πραγματικό κόσμο:
Κορυφαίο στο consumption στα 130km/h, και πολύ ψηλά σε range σε συνθήκες καλοκαιριού αλλά και σε ικανοποίηση ιδιοκτητών.
IMG_9045.jpeg
IMG_9046.jpeg
IMG_9047.jpeg

Σημαντικό.
 

Μηνύματα
17.535
Reaction score
25.170
Bmw σχεδιαστικά μου είναι εξαιρετικά δύσκολο να αγοράσω. Επιπλέον η φιλοσοφία τους είναι Κούκου και μακρυά από τη δική μου
Από Γερμανία μεριά μόνο μερσεντε ναουμ όχι τις σειρες eqx όμως που είναι κινεζοσχεδιο , τις πιο δημιουργικές που φαίνεται να βγαίνουν σαν τα cla τα καινούρια.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.837
Reaction score
142.920
Από Γερμανία μεριά μόνο πόρσε ναουμ
Και γω συμφωνώ! ❤

Ο,τι καλύτερο έχουν να δείξουν οι παραδοσιακοί Ευρωπαίοι κατασκευαστές, με διαφορά μάλιστα.

Χλιδή, άνεση, οδηγική συμπεριφορά, επιδόσεις, τα έχει όλα. Μόνο μειονέκτημα, η τιμή.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.685
Reaction score
89.526
Και γω συμφωνώ! ❤

Ο,τι καλύτερο έχουν να δείξουν οι παραδοσιακοί Ευρωπαίοι κατασκευαστές, με διαφορά μάλιστα.
Καλά χτες δεν μου έλεγες να μην πάρω Taycan?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.837
Reaction score
142.920
Καλά χτες δεν μου έλεγες να μην πάρω Taycan?
Ναι, και επιμένω σε αυτή την προτροπή.
Στο ανωτέρω ποστ, σημείωσε πως δεν μίλησα για το τάικαν, γενικά για πόρσε μίλησα, για την τεχνολογία που αυτή πρεσβεύει, για τις επιδόσεις της, για την χλιδή της και για τις τιμές της φυσικά. 😎

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι κορυφαίο αυτοκίνητο το τάικαν, μάλιστα σύμφωνα με φίλο ιδιοκτήτη του "ακριβού" μοντέλου, με το οποίο έκανε και ρεκόρ πίστας στις Σέρρες, η άνεση της ανάρτησης σε συνδυασμό με την οδηγική συμπεριφορά του, είναι με διαφορά ότι καλύτερο έχει οδηγήσει, κι έχει οδηγήσει πολλά, είτε Μερσεντές είτε μπεμβέ και Τέσλα. Αλλά κατά βάση, εάν δε το πάρεις για να μπαίνεις σε πίστα, είναι πεταμένα λεφτά. Δεν είναι αυτοκίνητο "πόλης"..

Η Πόρσε έχει παράδοση σε αυτοκίνητα ικανά για πίστα, και πολλοί που έχουν τέτοιες ικανότητες οδήγησης, πίνουν νερό στο όνομά της.

Για σένα και για μένα, είναι μάλλον πολύ μεγάλων διαστάσεων, και ιδιαίτερα ακριβό στην έκδοση που "τα έχει όλα" (155 του βγήκε).

Περιμένω το μπόξστερ να δω πότε σκατά θα βγει σε ηλεκτρικό, και σε τι τιμή βεβαίως.
Συμμαζεμένο, και στην καινούρια πλατφόρμα.
Μέχρι τότε, το Μακάν είναι μακράν η καλύτερη επιλογή. Αν έπαιρνα σήμερα πόρσε, μόνον Μακάν.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.837
Reaction score
142.920
Είναι SUV. Όσο και να προπάθησα, δεν μπόρεσα
Οκ, δεκτό.

Αλλά είναι αρκετά συμμαζεμένο σε διαστάσεις, και σαφώς αποτελεί μια χαρά επιλογή και για πόλη, και για ταξίδια, και για χωμάτινες διαδρομές, και για χιονισμένες διαδρομές το χειμώνα, και για τα πάντα όλα.

Το τάικαν είναι στην ουσία του ένα εξαιρετικό εργαλείο υψηλών ταχυτήτων και επιδόσεων, αυτοκίνητο που λατρεύει την πίστα, δεν είναι καλή επιλογή για τίποτε από τα ανωτέρω..
Σπατάλη χρημάτων να το πάρεις και να πηγαίνεις σπίτι δουλειά δουλειά σπίτι, και άντε καμία διαδρομή μέχρι Αθήνα, με 130 και άντε 150. Θα το χειρίζεσαι σαν iD.3! Αίσχος.

Εγώ ευχαρίστως θα το έπαιρνα το Μακάν, αλλά δε τα "βρήκαμε" στα λεφτά. Με αυτά που θεωρώ απαραίτητα πρόσθετα, πάει πολύ πάνω από 100. Όχι, ευχαριστώ.

Δεν ξέρω αν θα τα "βρούμε" στο μπόξστερ όταν σκάσει μύτη (έχω θέσει όριο τα 90), αλλά εάν τα "βρούμε", θα το χτυπήσω. Ακόμα αναπολώ με νοσταλγία διαδρομές που έχω κάνει με το απλό μπόξστερ, θεϊκό στο δρόμο, απίστευτα άνετο, εκπληκτική ανάρτηση, μια χαρά ground clearance, τραίνο, συμμαζεμένο σε μέγεθος, φανταστικό αυτοκίνητο.
Λες και το φτιάξανε για μένα προσωπικά.
Είναι ακριβώς στα γούστα μου.
Και προσωπικό αποθημένο πες, αλλά να τσιμπήσω ένα τέτοιο μεταχειρισμένο ICE 10-ετιας (που βρίσκεις σε πολύ χαμηλό κοστολόγιο), δε το κάνω, δε θέλω σόμπα ούτε από πόρσε. Μόνον και αποκλειστικά EV.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.534
Reaction score
32.536

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.837
Reaction score
142.920
35.000€ και 37.000€.

Απ' τα βόλβο, πιο ωραίο!

Εύγε!
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.685
Reaction score
89.526
Έκανα μια βόλτα το i4. Σε πισωκίνητο, με αναρτήσεις Μ.
Είναι εξαιρετικό, δεν έχω κανένα παράπονο, σε όλα σωστό, στην συμπεριφορά στον δρόμο, στις λακούβες, στην επιτάχυνση, ποιότητα και ομορφιά μέσα, στα γούστα μου ακριβώς. Ειδικά η οδηγική αίσθηση. Φαντάζομαι πως το ισχυρότερο τετρακίνητο θα είναι ακόμα πιο ωραίο.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.629
Μηνύματα
3.018.738
Members
38.473
Νεότερο μέλος
nickger
Top