- Μηνύματα
- 8.764
- Reaction score
- 11.925
Α, λίγα τα λόγια: την... ομορφιά του Multipla δεν την πλησιάζει κανείς!
Α! Έβγαλε και η Honda τέτοιον ομορφάντρα με ρόδες;Συγγνώμη αλλά δεν έχει σχέση με Multipla. Κλοπή του Honda E είναι.
Ισχύει, αλλά artists steal...Συγγνώμη αλλά δεν έχει σχέση με Multipla. Κλοπή του Honda E είναι.
Ομορφο ειναι!
Είναι, όντως. Αλλά θα πηγαίνει κανένα 40άρι - 42άρι με την μικρή μπαταρία 52kWh και καλό εξοπλισμό.Ομορφο ειναι!
Και πολλά είναι κι ο κουπέ χαρακτήρας του περιορίζει τους χώρους πίσω.Είναι, όντως. Αλλά θα πηγαίνει κανένα 40άρι - 42άρι με την μικρή μπαταρία 52kWh και καλό εξοπλισμό.
Πάλι πολλά τα βρίσκω.
Σκέφτομαι φωναχτά μη δίνεται σημασία.![]()
Το Firefly, όντας προϊόν της NIO, έχει premium χαρακτήρα, κάτι που αντικατοπτρίζεται και στην τιμή. Στα 28.900€ που κοστίζει με την επιδότηση, δεν απέχει τρομερά από το όριο που αναφέρεις.Μπα. Προσωπικά και 10km την ημέρα να έκανα δεν θα το έπαιρνα. Το θεωρώ κοροϊδία. Οχήματα 4 μέτρων με μπαταρίες κάτω των 45kWh δεν γίνεται να ξεπερνούν τα 25k-26k το 2026.
Τα ξέρουμε αυτά.Στην Κίνα, λόγω της δυνατότητας ταχείας εναλλαγής φορτισμένης μπαταρίας, η χωρητικότητα έχει ακόμα μικρότερη σημασία. Υπάρχει ακόμα η δυνατότητα να μην αγοράσεις τη μπαταρία, που είναι μεγάλο μέρος της αξίας του οχήματος, αλλά να τη νοικιάζεις με μηνιαία συνδρομή (Battery-as-a-Service), κάτι που μειώνει δραστικά το κόστος αγοράς.
Τώρα, με... αποστόμωσες!Edit: Ξέχασα το Atto 3 παραπάνω. Μοντέλο 2025 με 60kWh στα 31.000 το Full Extra, με επιδότηση .
Super.
ειναι ενα μηνα στο golden hallΤο Firefly ήρθε Ελλάδα;
Demo. Το ξέρω.ειναι ενα μηνα στο golden hall
θα ρωτησω αυριο και θα σου πωDemo. Το ξέρω.
Για αγορά ρώτησα.