Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)




MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.764
Reaction score
11.925
Συγγνώμη αλλά δεν έχει σχέση με Multipla. Κλοπή του Honda E είναι.
Ισχύει, αλλά artists steal...
Πάντως, το Firefly είναι ακόμα πιο όμορφο, έχει αποδεκτή αυτονομία και χώρο αποσκευών και -κυρίως- λογική τιμή. Γι'αυτό το Honda πήγε άπατο, ενώ το Firefly έχει τα φόντα να γίνει μεγάλη επιτυχία.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.489
Reaction score
33.397
Το θεωρώ πανάκριβο. 32.000 με 42kWh.

32.500 έχει το R5 με 52kWh.
Aν το πρόβλημα του R5 είναι οι πίσω χώροι παίρνεις R4, και ακόμη φθηνότερα Dolphin.
Αν βάλουμε την επιδότηση, 32.000 έχει το Lynk & CO 02 με 69kWh.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.764
Reaction score
11.925
Βέβαια, σε αυτήν την κατηγορία δεν κάνεις διαδρομές που να χρειάζονται πάνω από 42kWh. Του loggeo, για παράδειγμα, θα του ερχόταν "κουτί".
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.489
Reaction score
33.397
Μπα. Προσωπικά και 10km την ημέρα να έκανα δεν θα το έπαιρνα. Το θεωρώ κοροϊδία. Οχήματα 4 μέτρων με μπαταρίες κάτω των 45kWh δεν γίνεται να ξεπερνούν τα 25k-26k το 2026.
 



loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.678
Reaction score
9.707
Είναι, όντως. Αλλά θα πηγαίνει κανένα 40άρι - 42άρι με την μικρή μπαταρία 52kWh και καλό εξοπλισμό.
Πάλι πολλά τα βρίσκω.




Σκέφτομαι φωναχτά μη δίνεται σημασία. :biggrin:
Και πολλά είναι κι ο κουπέ χαρακτήρας του περιορίζει τους χώρους πίσω.
Oh well, δεν υπάρχει τέλειο αμάξι.
Η μ@λ@κι@ είναι ότι υπάρχουν πλέον πιο πολλές εταιρείας κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων από κινητών τηλεφώνων! :roflmao:
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.764
Reaction score
11.925
Μπα. Προσωπικά και 10km την ημέρα να έκανα δεν θα το έπαιρνα. Το θεωρώ κοροϊδία. Οχήματα 4 μέτρων με μπαταρίες κάτω των 45kWh δεν γίνεται να ξεπερνούν τα 25k-26k το 2026.
Το Firefly, όντας προϊόν της NIO, έχει premium χαρακτήρα, κάτι που αντικατοπτρίζεται και στην τιμή. Στα 28.900€ που κοστίζει με την επιδότηση, δεν απέχει τρομερά από το όριο που αναφέρεις.

Στην Κίνα, λόγω της δυνατότητας ταχείας εναλλαγής φορτισμένης μπαταρίας, η χωρητικότητα έχει ακόμα μικρότερη σημασία. Υπάρχει ακόμα και δυνατότητα να μην αγοράσεις τη μπαταρία, που είναι μεγάλο μέρος της αξίας του οχήματος, αλλά να τη νοικιάζεις με μηνιαία συνδρομή (Battery-as-a-Service), κάτι που μειώνει δραστικά το αρχικό κόστος.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.489
Reaction score
33.397
Στην Κίνα, λόγω της δυνατότητας ταχείας εναλλαγής φορτισμένης μπαταρίας, η χωρητικότητα έχει ακόμα μικρότερη σημασία. Υπάρχει ακόμα η δυνατότητα να μην αγοράσεις τη μπαταρία, που είναι μεγάλο μέρος της αξίας του οχήματος, αλλά να τη νοικιάζεις με μηνιαία συνδρομή (Battery-as-a-Service), κάτι που μειώνει δραστικά το κόστος αγοράς.
Τα ξέρουμε αυτά. :biggrin:

Το θέμα είναι ότι εδώ δεν υπάρχουν τέτοια.

Καλά τα features δε λέω, αλλά μας είναι κάπως άχρηστα. :)

Edit: Ξέχασα το Atto 3 παραπάνω. Μοντέλο 2025 με 60kWh στα 31.000 το Full Extra, με επιδότηση .
Super.
 





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.244
Reaction score
145.441
Το θεωρώ πανάκριβο. 32.000 με 42kWh.
Άχρηστο είναι, άκου κει 42 kWh..

Το 60% των 42 kWh (20-80% SOC) είναι 25 kWh, και άμα χάσει και ένα 10% χωρητικότητας όπως προβλέπεται, θα είναι μόνο για κάνα κοντινό σουπερμάρκετ το χειμώνα.

Άχρηστα.

32.000 έχει το Lynk & CO 02 με 69kWh.
Αυτό είναι εξαιρετική τιμή, και λογική μπαταρία.

Προσωπικά και 10km την ημέρα να έκανα δεν θα το έπαιρνα. Το θεωρώ κοροϊδία. Οχήματα 4 μέτρων με μπαταρίες κάτω των 45kWh
Κάτω από 58-60 kWh μην αγοράζετε τίποτα.
Θα είναι άχρηστα.

Ακόμα και για μόνο μέσα στην πόλη, οι 58-60 kWh είναι το απολύτως μίνιμουμ.

Θα με ευχαριστείτε αργότερα. 😎
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.848
Reaction score
92.075
Το θεωρώ πανάκριβο. 32.000 με 42kWh.
Η ομορφιά πληρώνεται. ;)
Το μέγεθος της μπαταρίας σε αυτοκίνητο πόλης, δεύτερο οικογενειακό δηλαδή, δεν είναι πρωτεύον χαρακτηριστικό.
Σημαντικό όμως πως ειναι fun to drive, αν πιστέψουμε κάποια reviews. Να το ευχαριστιέσαι και όταν το βλέπεις και όταν το οδηγάς.
Αντιθέτως το Dolphin δεν ήταν αποδεκτό στα χέρια μου. Και από ότι λένε, το Atto είναι ακόμα περισσότερο βάρκα.
Το Honda ήταν καταπληκτικό, αλλά εκεί το είχαν παραξηλώσει -ακόμα χειρότερα-με την τιμή και το μέγεθος της μπαταρίας. Πάντως πανέμορφο.
 


Staff online

  • loggeo
    Projectors
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.390
Μηνύματα
3.051.363
Members
38.553
Νεότερο μέλος
Dimis_Beck
Top