Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.489
Reaction score
46.104
Πάντως το Audi A2, BMW 1, και Mercedes A που αναφέρθηκαν δεν τα έλεγες ποτέ φτηνά ως προς τον ανταγωνισμό.
Κάθε άλλο.
Τα πιο ακριβά ήταν στο segment τους, μέχρι που δημιουργήθηκε ξεχωριστό subsegment για αυτά (όπως είδα) subcompact executive.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.935
Reaction score
92.177
Τα πιο φτηνά γερμανικά ήταν τα Polo. Αλλα μιλάμε πάλι για αυτοκίνητο πόλης (B), και ακριβό ως προς τον ανταγωνισμό.
Ακριβά επίσης ήταν τα Yaris απέναντι στα αντίστοιχα από KIA-Suzuki κλπ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.617
Reaction score
33.482
:rolleyes: Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε και πάμε παρακάτω. :)



R4 Iconic test. 52KWh
Mε 12 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία και στεγνό δρόμο (ένας τυπικός χειμώνας για την Αττική θα έλεγα), με 18" ζάντα κατανάλωσε 16,1kWh/100km. Πραγματική εμβέλεια 0%-100% 323km. Στο optimal use (20%-80%) της NMC εμβέλεια 193km. Σύμφωνα με τον ίδιο αυτή θα είναι πάνω κάτω η πραγματική εμβέλεια και το καλοκαίρι.

Με 7 βαθμούς θερμοκρασία, 20 εσωτερική, συνεχόμενη ταχύτητα 120km/h στο Comport Mode (στο Eco Mode έχει κόφτη στα 115km/h) κατανάλωσε 24.4kWh/100km. Πραγματική εμβέλεια 0%-100% τα 213km. Για όσους μένουν στα προάστια και έχουν παρόμοιες ταχύτητες σε καθημερινή χρήση, στο 20%-80% σημαίνει εμβέλεια 130-150km. :oops: Tragic. Realy???????? Προσωπικά, συνεπάγεται φόρτιση μέχρι 80% κάθε μέρα. Realy????????

Από θέμα θορύβων το R4 είναι ίσως το πιο ήσυχο B-SUV. Πιο ήσυχο από KIA EV3, VOLVO EX30 & ΖΕΕKR Χ.

 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.617
Reaction score
33.482
Σουηδία. Πίνακας ελέγχων οχημάτων. Τα στοιχεία ισχύουν για αυτοκίνητα που δεν έχουν ηλικία άνω των δέκα ετών και πρέπει να έχουν διεξαχθεί τουλάχιστον 1.000 έλεγχοι για κάθε μάρκα.

Πάνω τα 10 καλύτερα, και το ποσοστό αποτυχίας. Κάτω τα 10 χειρότερα και αντίστοιχα ποσοστά αποτυχίας

1000006862.jpg
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.464
Reaction score
8.321
Το ΚΗ3 υπάρχει ακόμα; Έχει κονδύλια;
Μαζικές αγωγές για το «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» – Αφαντες οι επιδοτήσεις | Moneyreview.gr

"Στην παρούσα φάση οι διαθέσιμοι πόροι του προγράμματος, σύμφωνα με τα στοιχεία που εμφανίζονταν μέχρι χθες το βράδυ στην πλατφόρμα, ήταν 7,79 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 5,35 εκατ. ευρώ για ηλεκτρικά οχήματα ιδιωτών."
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.392
Reaction score
145.648
Με 7 βαθμούς θερμοκρασία, 20 εσωτερική, συνεχόμενη ταχύτητα 120km/h στο Comport Mode (στο Eco Mode έχει κόφτη στα 115km/h) κατανάλωσε 24.4kWh/100km. Πραγματική εμβέλεια 0%-100% τα 213km
Θα είναι πολύ πιο τρατζικ σε ριάλ λάιφ σενάριο.
Και ήδη είναι πολύ τρατζικ.

Γιατί στην πραγματική χρήση, δε πας σταθερά με 120 σε μια ευθεία χωρίς να σε ενοχλεί κανείς, ιδίως στην καθημερινότητα. Επιταχύνεις, κόβεις, προσπερνάς, σε κόβουν εκεί που πας μια χαρά, το πατάς παραπάνω για να προλάβεις το φανάρι και μετά φρενάρεις, κλπ.

Η πραγματική χρήση είναι πολύ πιο σύνθετη από το ήσυχο και ήρεμο ταξίδι στο eco με 120 στην ευθεία.

Οπότε, κάτω από 200 km έχει πραγματική αυτονομία, κι αυτό με το 100% της μπαταρίας. Με το 60% της μπαταρίας θα έχει κάτω από 120 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Κι αν ανάψει θέρμανση καμπίνας πριν ξεκινήσει στην επιστροφή, που δεν θα είναι στην μπρίζα, πάνε καμιά 20-αριά χιλιόμετρα.

Κι άμα βρέχει, αυξάνονται κι άλλο οι αντιστάσεις, πάνε καμιά 30-αρια χιλιόμετρα.

Τρατζικ, κι αυτά πάνω από 0°C.

Δηλαδή στους 0° και -10°C με εσωτερική θερμοκρασία καμπίνας στους 22° πόση αυτονομία θα έχει; Κάτω από 130 km? Κάτω από 100km? Άρα με το 20-80% SOC δε πας πουθενά, και ξέχνα τη θέρμανση καμπίνας πριν ξεκινήσεις, αν δεν είναι στη μπρίζα.
Εν τω μεταξύ, αν δε ζεστάνεις τις μπαταρίες πριν ξεκινήσεις (πακέτο με τη θέρμανση καμπίνας), θα έχουν πολύ μειωμένη χρήσιμη χωρητικότητα και θα έχεις τρομακτικά αυξημένη κατανάλωση στο πρώτο τέταρτο οδήγησης.
Σαλάτα όλα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.617
Reaction score
33.482
Από ότι έχω καταλάβει τα ποσά που αναγράφονται δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα καθώς δεν έχουν περάσει στο σύστημα όλα τα οχήματα που αγοράστηκαν αλλά όσα έχουν περάσει από υπάλληλο και εγκρίθηκαν. Αν πραγματικά ισχύει αυτό τότε δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζει κάποιος πόσα έχουν μείνει. Μπορεί να υπάρχουν 2000 αιτήσεις στην ουρά. Μοναδική εγγύηση καταβολής των χρημάτων είναι να γίνει η αγορά στην αρχή του κάθε προγράμματος.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.617
Reaction score
33.482
Θα είναι πολύ πιο τρατζικ σε ριάλ λάιφ σενάριο.
Και ήδη είναι πολύ τρατζικ.

Γιατί στην πραγματική χρήση, δε πας σταθερά με 120 σε μια ευθεία χωρίς να σε ενοχλεί κανείς, ιδίως στην καθημερινότητα. Επιταχύνεις, κόβεις, προσπερνάς, σε κόβουν εκεί που πας μια χαρά, το πατάς παραπάνω για να προλάβεις το φανάρι και μετά φρενάρεις, κλπ.

Η πραγματική χρήση είναι πολύ πιο σύνθετη από το ήσυχο και ήρεμο ταξίδι στο eco με 120 στην ευθεία.

Οπότε, κάτω από 200 km έχει πραγματική αυτονομία, κι αυτό με το 100% της μπαταρίας. Με το 60% της μπαταρίας θα έχει κάτω από 120 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Κι αν ανάψει θέρμανση καμπίνας πριν ξεκινήσει στην επιστροφή, που δεν θα είναι στην μπρίζα, πάνε καμιά 20-αριά χιλιόμετρα.

Κι άμα βρέχει, αυξάνονται κι άλλο οι αντιστάσεις, πάνε καμιά 30-αρια χιλιόμετρα.

Τρατζικ, κι αυτά πάνω από 0°C.

Δηλαδή στους 0° και -10°C με εσωτερική θερμοκρασία καμπίνας στους 22° πόση αυτονομία θα έχει; Κάτω από 130 km? Κάτω από 100km? Άρα με το 20-80% SOC δε πας πουθενά, και ξέχνα τη θέρμανση καμπίνας πριν ξεκινήσεις, αν δεν είναι στη μπρίζα.
Εν τω μεταξύ, αν δε ζεστάνεις τις μπαταρίες πριν ξεκινήσεις (πακέτο με τη θέρμανση καμπίνας), θα έχουν πολύ μειωμένη χρήσιμη χωρητικότητα και θα έχεις τρομακτικά αυξημένη κατανάλωση στο πρώτο τέταρτο οδήγησης.
Σαλάτα όλα.
Στην ουσία, για όσους μένουν εκτός, έχουν δρόμο να το πατήσουν, και κάνουν πολλά χλμ κάθε μέρα συν να έχουν και μια καβάτζα μήπως χρειαστεί να πάνε σε κάτι άλλο έκτακτο, με τα 35.000 ευρώ μιας ντίσεντ έκδοσης του R4 (όχι την full extra και χωρίς επιδότηση) θα έχεις βαριά βαριά 150χλμ εμβέλεια σε έναν όχι και πολύ κρύο χειμώνα. Το καλοκαίρι να είναι πόσα. 180km; 200km; Πραγματικά τραγικό. Για πέρα δώθε μέσα στην πόλη είναι μόνο, και λίγο παραέξω που και που για καμιά εκδρομή.
 



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.935
Reaction score
92.177
Βλέπω μια εταιρία :biggrin: να τα πηγαίνει χάλια σε όλα αυτά τα test, Σουηδία, Γερμανία, Φινλανδία, με παρόμοια ποσοστά αποτυχίας.
Σχετίζεται άραγε πως στα πρώτης γενιάς M3 (και όχι μόνο) μετά από λίγα χρόνια η ανάρτηση κάνει τζαγκαρατζαγκαρα και νιώθεις πως είσαι μέσα σε κακοσυντηρημένο ταξί octavia;
Να δούμε και πως θα τα πάνε τα Highland μετά από μερικά χρόνια, δεν πρέπει να είναι τόσο άθλια. Μαθαίνουν σιγά σιγά οι ατζαμήδες. Τα παλιά πάντως είναι προς αποφυγή ως μεταχειρισμένα.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.489
Reaction score
46.104
Βλέπω μια εταιρία :biggrin: να τα πηγαίνει χάλια σε όλα αυτά τα test, Σουηδία, Γερμανία, Φινλανδία, με παρόμοια ποσοστά αποτυχίας.
Σχετίζεται άραγε πως στα πρώτης γενιάς M3 (και όχι μόνο) μετά από λίγα χρόνια η ανάρτηση κάνει τζαγκαρατζαγκαρα και νιώθεις πως είσαι μέσα σε κακοσυντηρημένο ταξί octavia;
Να δούμε και πως θα τα πάνε τα Highland μετά από μερικά χρόνια, δεν πρέπει να είναι τόσο άθλια. Μαθαίνουν σιγά σιγά οι ατζαμήδες. Τα παλιά πάντως είναι προς αποφυγή ως μεταχειρισμένα.
Αν καταφέρνει να βγαίνει χειρότερο όλων μόνο από την ανάρτηση τότε αυτό είναι άθλος.
Τα τεστ ταράνδου τα κάνουν μόνο σε καινούργια;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.617
Reaction score
33.482
Εμένα μου προκαλεί θετική έκπληξη η Lynk & Co.

Edit: Πρώτη η Geely με Polestar και Lynk & Co.
Με Σουηδική βάση σχεδιασμού βέβαια και τα δύο. Δεν ξέρω αν έχει σχέση 🙃
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.935
Reaction score
92.177
Αν καταφέρνει να βγαίνει χειρότερο όλων μόνο από την ανάρτηση τότε αυτό είναι άθλος.
Στην Φινλανδία ήταν κυρίως από ανάρτηση. Στην Γερμανία ήταν και άλλες αιτίες.
Τα τεστ ταράνδου τα κάνουν μόνο σε καινούργια;
Ναι
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.617
Reaction score
33.482
Στον ίδιο χώρο είναι και τα αντίστοιχα τμήματα των Polestar και Lynk & Co.

 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
10.202
Reaction score
34.759
Γιατί στην πραγματική χρήση, δε πας σταθερά με 120 σε μια ευθεία χωρίς να σε ενοχλεί κανείς, ιδίως στην καθημερινότητα. Επιταχύνεις, κόβεις, προσπερνάς, σε κόβουν εκεί που πας μια χαρά, το πατάς παραπάνω για να προλάβεις το φανάρι και μετά φρενάρεις, κλπ.
Και όμως

 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.356
Reaction score
9.489
Εμένα μου προκαλεί θετική έκπληξη η Lynk & Co.
Εγώ περίμενα να σου προκαλεί έκπληξη το πώς κατάφερες να έχεις όλες κι όλες 2 λατρεμένες εταιρείες (σε βαθμό... τσουρεκιού) και να έχουν καβατζώσει τις... 3 πρώτες θέσεις! Από τον πάτο πάντα. :rofl:

Επιτυχία σε βαθμό τρολιάς.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.519
Μηνύματα
3.054.494
Members
38.569
Νεότερο μέλος
2xwria
Top