- Μηνύματα
- 59.970
- Reaction score
- 146.477
Έλα έλα έλα πάρε πάρε πάρε κόσμε Μερτσέντες με κινέζικο κινητήρα!
Last edited:

Πλέον είναι τζίλι, κατευθείαν από Κίνα!Γιατί στα diesel θερμικά δεν έχουν renault ;
Υ.γ. το βίντεο δεν βρέθηκε λέει .

Το 90% είναι επίσης για να μπορούν να υπάρχουν τα super sport πχ λαμπο.Και επίσημα πλέον η (προς ψήφιση) πρόταση της επιτροπής είναι άρση της απαγόρευσης οχημάτων που δεν συμμορφώνονται με την μείωση κατά 100% των εκπομπών CO2 το 2035. Αντί αυτού έγινε 90%. Συνοπτικά, οι κατασκευαστές θα πρέπει να μειώσουν το CO2 κατά 90% σε σχέση με τα επίπεδα του 2021. Και το 10% θα καλυφθεί με βιοκαύσιμα, e-fuels (συνθετικά καύσιμα), ενώ στο κατασκευαστικό κομμάτι προστέθηκαν πράγματα όπως η χρήση Ευρωπαϊκού πράσινου χάλυβα.
Από την πρώτη στιγμή λέω πως αυτό είναι χειρότερο. Οι petroheads δεν καταλαβαίνουν, και χαίρονται. Εκτός του ότι το -90% CO2 +10% bio δεν έρχεται έτσι απλά αλλά με πατέντες βιοκαυσίμων, υδρογόνων και άλλες μη βιώσιμες σαχλαμάρες συμπεριλαμβανομένου και του carbon capture, παίρνει κεφάλαια, χρόνο και εξέλιξη από τον πραγματικό στόχο για να τα μοιράσει σε ημίμετρα. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε το market share των Κινέζων το 2030 & 2035. Τα Ευρωπαϊκά του τότε δεν θα είναι φθηνά, συν ότι θα έχουν φάει κεφάλαια και χρόνο στους καυστήρες με ρόδες.
θα γεμίσουμε eREVS με σήμα το καλαμπόκι.![]()
Τρίχες. Οι νέες προδιαγραφές έχουν στόχο την εξάπλωση των eREVS. Ούτε καν των PHEVs καθώς εκεί σου δίνει την δυνατότητα να μη φορτίζεις. Εκτός και αν τους ενδιαφέρουν οι προδιαγραφές στα χαρτιά αντί της πραγματικότητας. Τα νέα μέτρα δεν έχουν στόχο την υποστήριξη των supercars καθώς δεν μπορεί να υπάρξει supercar με θερμικό σύνολο στη μετάδοση και ταυτόχρονα -90% CO2. Μικρούς κινητήρες θα έχουν όλα, για φόρτιση, και τα γκάζια από τον ηλεκτροκινητήρα. Και θα βγαίνει η εξίσωση που θέλουν επειδή θα μπορούν να φορτίζουν και από πρίζα, ώστε να γίνεται όσο λιγότερη χρήση bio-fuel, e-fuel κλπ "λύσεις".Το 90% είναι επίσης για να μπορούν να υπάρχουν τα super sport πχ λαμπο.
| Παράμετρος | Δυτικές εταιρείες | Κινέζικες (και Tesla) |
|---|---|---|
| Τεχνολογία EV | Υψηλή | Σε πολλά πεδία πιο γρήγορη και αποδοτική |
| Κόστος παραγωγής | Ανώτερο | Χαμηλότερο με πλεονεκτήματα αλυσίδας |
| Ταχύτητα νέων μοντέλων | Αργότερη | Πολύ γρήγορη |
| Παγκόσμια επέκταση | Με δυσκολίες | Γρήγορη και συνεχής |
| Αύριο | Δυνατό comeback | Ηγετική θέση σήμερα |