Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.402
Reaction score
138.282
Δε θυμάμαι αν έχει ξαναπεράσει η έρευνα αυτή:

Disclaimer: The model was developed by the Argonne National Laboratory in Chicago and includes thousands of parameters from the type metals in an electric vehicle (EV) battery to the amount of aluminium or plastic in a car. None of the parameters have been approved by the Research Panel of AVSIte.

View attachment 221424

Ακόμα κι αν είναι από κάρβουνο το ρεύμα της ΔΕΗ, είναι καλύτερα τα ηλεκτρικά

FB_IMG_1629572312617.jpg
 
Last edited:




Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Ακόμα κι αν είναι από κάρβουνο το ρεύμα της ΔΕΗ, είναι καλύτερα τα ηλεκτρικά
Δεν αντικρούει η μία έρευνα την άλλη.
Απλά η μία έρευνα επικεντρώνεται μόνο στα emissions, και δη στο lifetime του αυτοκινήτου, ενώ ή άλλη υπολογίζει πιο ολιστικά το environmental impact (π.χ., μαζί και το περιβαλλοντικό κόστος για να φτιαχτεί το κάθε αυτοκίνητο) και προσπαθεί να βρει το σημείο (χιλιόμετρα) στο οποίο το ηλεκτρικό περνάει μπροστά, ανάλογα και με το electricity mix.
Νομίζω έχει σημασία, αφού το environmental impact είναι εμπροσθοβαρές στα ηλεκτρικά. Το αναφέρει και το άρθρο που έβαλες:

The one area where EVs score less well than traditional cars is in the production process, where emissions are currently around 30% higher for EVs than for petrol cars (at the average global electricity mix). The authors therefore warn about a possible short-term increase in emissions during the time-lag between producing EVs and reaping the overall benefits of them emitting fewer gases over their lifetime.

Συνελόντι ειπείν (που θα έλεγε κι ο Κόγιας), αν θες να πάρεις ένα αυτοκίνητο να το έχεις μέσα στο σαλόνι να το βλέπεις, είναι καλύτερα για το περιβάλλον να πάρεις συμβατικό - αλλά χάνεις κι ένα πολύ δυνατό power bank για το σπίτι. :p
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.402
Reaction score
138.282
Αλλεργικός στη γύρη δεν είμαι, θα το βγάλω το ρημάδι να το πετάξω, μου'χει σπάσει τα νεύρα! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



έχει σημασία, αφού το environmental impact είναι εμπροσθοβαρές στα ηλεκτρικά. Το αναφέρει και το άρθρο που έβαλες:

The one area where EVs score less well than traditional cars is in the production process, where emissions are currently around 30% higher for EVs than for petrol cars (at the average global electricity mix). The authors therefore warn about a possible short-term increase in emissions during the time-lag between producing EVs and reaping the overall benefits of them emitting fewer gases over their lifetime.
Η διαδικασία παραγωγής βελτιώνεται συνεχώς στα ev, σκέψου πως στα ICE είχαν 100 χρόνια εμπειρίας, στα ev μπήκαν κατ'αναγκη τελευταία στιγμή και χωρίς πολλά πολλά..

Τέλος πάντων, πάρτε ενεργά, αποφύγετε το φίλτρο γύρης. :lol:
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Η διαδικασία παραγωγής βελτιώνεται συνεχώς στα ev, σκέψου πως στα ICE είχαν 100 χρόνια εμπειρίας, στα ev μπήκαν κατ'αναγκη τελευταία στιγμή και χωρίς πολλά πολλά..
To βασικό πρόβλημα είναι οι μπαταρίες, αλλά υπάρχει συνεχής βελτίωση. Πάλι από το άρθρο που έβαλες:

Κι εδώ ένα πιο αναλυτικό άρθρο:

Πιστεύω/ελπίζω σε 5 χρόνια η επιλογή θα είναι τόσο προφανής που θα αγοράζουν ICE μόνο οι τελευταίοι των ανεμβολίαστων. :p
Μέχρι τότε υπομονή - ειδικά σε πολλές χώρες (όπως Κύπρο) που η υποδομή είναι πολύ πίσω.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.805
Reaction score
21.681
Μέχρι τότε υπομονή - ειδικά σε πολλές χώρες (όπως Κύπρο) που η υποδομή είναι πολύ πίσω.
Ε, δεν τη λες και "πολύ πίσω". Μάλλον "ανύπαρκτη" θα πρέπει να την χαρακτηρίσεις. Οι μόνοι δύο (!!! 2 !!!) σταθμοί φόρτισης EV που ξέρω, βρίσκονται ο ένας στο Πανεπιστήμιο Κύπρου κι άλλος στα κεντρικά γραφεία της Αρχής Ηλεκτρισμού Κύπρου (εντός Λευκωσίας). Σε άλλες πόλεις δεν ξέρω εάν υπάρχουν αν και πολύ αμφιβάλλω. Υποθέτω ότι ούτε και σε ξενοδοχεία υπάρχουν σταθμοί φόρτισης - μπορεί να κάνω λάθος, αλλά πολύ αμφιβάλλω.

Συμπερασματικά: @costas EAR Μην έρθεις με το ηλεκτρικό στην Κύπρο! :biggrin:
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Ήθελα να είμαι ευγενικός.. Έχει περισσότερους - σύμφωνα με το Google Maps, τουλάχιστον - αλλά σίγουρα δε σε γεμίζει με ασφάλεια η εικόνα (παρά τις σχετικά μικρές αποστάσεις στο νησί):

Cyprus_cry.PNG
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.402
Reaction score
138.282
Συμπερασματικά: @costas EAR Μην έρθεις με το ηλεκτρικό στην Κύπρο! :biggrin:
Μην διασπειρετε ψευδείς ειδήσεις και παραπλανητικες πληροφορίες διότι άλλα τα μάτια του λαγού κι άλλα του ακτινολόγου:

Screenshot_20210823_121637_com.xatori.Plugshare.jpg


Plugshare λέγεται το app, εγκαταστήστε το να δείτε τους διαθέσιμους φορτιστές στην περιοχή σας.

Μία χαρά κυκλοφορείς με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Κύπρο. Ανέτως.

Όλα τα ev κυκλοφορούν ήδη στην Κύπρο.
Να ένα λιντλ στην Κύπρο

Screenshot_20210823_122848_com.xatori.Plugshare.jpg
Screenshot_20210823_122602_com.xatori.Plugshare.jpg



Στα άλλα νέα της ημέρας, η μερτσεντες μετράει πολύ καλά σε όλα, και εκπλήσσει στην αυτονομία.


Σύμφωνα με τον reviewer, 15.8 kWh μέση κατανάλωση με ταχύτητες 130km/h, και μετά από ταξίδι 638 km είχε ακόμη 48km...

Η δε φόρτιση; σε 15' πήρε αυτονομία 300χλμ. Και μπορεί και καλύτερα, αλλά σταμάτησε σε φορτιστή 150kW και όχι σε κάνα 350-αρη να γελάμε...
 
Last edited:

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Την έβαλα, να μη λες. Λευκωσία, Λεμέσο είναι βασικά. Και κάποια από αυτά "δεν παίζουν" (δε θα πάω να παρκάρω στην αντιπροσωπεία της BMW για να φορτίσω, π.χ...). :p
 

Μηνύματα
77
Reaction score
141
Εκπληκτικό αυτοκίνητο το EQS. Ακριβότερο από το Model S, αλλά συνολικά καλύτερο, αν οι απόλυτες επιδόσεις δεν είναι το ζητούμενο.

Η Tesla ώθησε τους παραδοσιακούς κατασκευαστές αυτοκινήτων προς την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση, πλέον έχουμε πολλά να δούμε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.402
Reaction score
138.282
Ακριβότερο από το Model S,
Πολύ ακριβότερο.

Ξεκινάει από τα 140, και με πρόσθετα (ξέρεις πως βαράνε στην μερτσεντες) πάει ανέτως στα 200..

Ομοιως το καταπληκτικό i4 της BMW. Άμα βάλεις τα ωραιότατα πρόσθετα που έχει, διπλασιάζεται η τιμή για πλάκα..

Ωστόσο πρόκειται για πραγματικά καταπληκτικά αυτοκίνητα, από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές ποιότητας και οδηγικής συμπεριφοράς.

Η Τεσλα συνεχίζει να έχει την πρωτιά στην κατηγορία τιμής που κινείται, με αξεπέραστο σοφτγουερ και powertrain. Βρίσκεται 5 χρόνια μπροστά από όλους τους υπόλοιπους, και στους λίγους τομείς που υπολείπεται (ποιότητα συναρμογής, βαφή, κλπ) θα τους φτάσει με το νέο gigafactory στο Βερολίνο, ενώ μόλις ενσωματώσει τις νέες μπαταρίες στο σασί, θα περάσει ακόμα 5 χρόνια μπροστά από όλους, καλό 2030 κυνηγάτε ποδαράκια μου, καλά τους κάνει, να μάθουν.

Αμα κυκλοφορήσει και Model 2? Χαχαχαχαχαχαχα, τ'σ' γαμσε ασαλιωτα. Θα το φυσαν και δε θα κρυώνει.

Και δε συζητάμε καν για το δίκτυο ταχυφορτιστών, εκεί κι αν είναι μπροστά..

Η Τεσλα προσέχει κάθε λεπτομέρεια και ακούει τον κόσμο, μαθαίνει.
Στα Τεσλα ακόμα και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, είναι πραγματικά προσεγμένα. Βάζουν τα καλύτερα, με στρώμα ηχοαπορροφησης μέσα, με τα καλύτερα χαρακτηριστικά. Οι υπόλοιποι; ένα φτηνό λάστιχο χαμηλής τριβης. Χεσε μέσα.
 
Last edited:





Μηνύματα
1.277
Reaction score
1.912

καλό σαν τεχνολογική άσκηση,
αλλά δεν έχει ιδιαίτερο νόημα για μένα η ασύρματη φόρτιση σε σταματημένο όχημα,
από την άποψη ότι δεν αξίζει το μεγαλύτερο κόστος αγοράς και τις απώλειες σε ενέργεια

ας βγάλουν ένα τσουτσούνι που θα τεντώνει και θα κουμπώνει σε μία υποδοχή και θα φορτίζει by wire και χωρίς απώλειες

to wireless
θα κάνει διαφορά αν και όταν εφαρμοσθεί σε δρόμους όπου θα μπορείς να φορτίζεις εν κινήσει.
προφανώς με αυξημένο κόστος που θα καλύπτει τις απώλειες ενέργειας κατά την μεταφορά με επαγωγή
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.979
Μηνύματα
2.957.858
Members
38.274
Νεότερο μέλος
spani1
Top