Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
16.672
Reaction score
23.653
στα τελευταία αντιτορπιλικά με ατμοστροβίλους υπηρετούσε ο πατέρας μου που αποστρατεύτηκε το 82. όλα τα άλλα ντηζελάκι και αεριοστρόβιλοι.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.829
Reaction score
10.708
Τα πυρηνικά παρκάρουν ανά 25 χρόνια για να φουλάρουν.
@EAR

ΠΡΟΩΣΗ

Η πρόωση θα επιτυγχάνεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 3.900 kW σε συνδυασμό με το σύστημα αναερόβιας πρόωσης (AIP), την παραγωγή δηλαδή ηλεκτρικής ενέργειας από κυψέλες υγρών καυσίμων. Το σύστημα αυτό απαλλάσσει τα Υ/Β αυτού του τύπου (όποτε επιχειρησιακά απαιτείται) από την διαδικασία εκτελέσεως αναπνευστήρα για τη φόρτιση των συστοιχιών του, μια διαδικασία που καθιστά τα Υ/Β ευάλωτα σε εντοπισμό από ανθυποβρυχιακές μονά


Και τα Σουηδικά με stirling engine
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.274
Reaction score
10.879
στα τελευταία αντιτορπιλικά με ατμοστροβίλους υπηρετούσε ο πατέρας μου που αποστρατεύτηκε το 82. όλα τα άλλα ντηζελάκι και αεριοστρόβιλοι.
Για την ακρίβεια, ήταν τα τέσσερα αντιτορπιλικά K/B κλάσης C.F.Adams που είχαμε παραλάβει μεταχειρισμένα, μαζί με άλλο υλικό, επί Κωνσταντίνου Μητσοτάκη από το 1991.
Ο κύριος λόγος παροπλισμού τους έως το 2004 ήταν η προβληματική υποστήριξη των ατμοστροβίλων. Ωστόσο, ήταν τα πρώτα που προσέφεραν σοβαρή δυνατότητα αεράμυνας στο ΠΝ, έχοντας σημαντικό βάρος στη ζυγαριά της τότε ισορροπίας δυνάμεων στο Αιγαίο.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.791
Reaction score
27.821
Υπήρχαν ρε συ αντιτορπιλικά , κλάσης fletcher με ατμοστροβίλους και diesel.
Είχαμε και μεις .Ασπις Λογχη, Βελος.
Το βέλος είχε πάρει μέρος και στην μάχη της Βορνεο κάπου το 43 ? δεν θυμάμαι .
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.125
Reaction score
137.667
Οκ, πάμε ev και κατανάλωση.

Τη διαδρομή την κάνω νορμάλ, οδηγώ όπως όλοι, στην αριστερή λωρίδα όπως πάει ο κόσμος.
Είτε με πόρσε είτε με λαμποργκινι, ίδιο χρόνο θα έκανα.
Τυπική κίνηση πόλης και περιφερειακής οδού.
Οικονομία πάντως, δε κάνω, δεν έχω κανένα τέτοιο καημό.

Στα φανάρια με χάνουν.

Δεν κάνω καμιά προσπάθεια "οικονομικής οδήγησης".

Με eco mode και regenarative - one pedal driving, φτάνω με 13.6 kWh/100km μέση κατανάλωση:

IMG_20210906_141043.jpg


Σήμερα είχε 19.5°C έξω, οπότε έκλεισα το a/c, και να το 1 kW της κατανάλωσης του κλιματιστικού, πήγε στα 12,6 kWh/100km η μέση κατανάλωση:

IMG_20210909_105639.jpg


Και φαίνεται σταματημένο να καταναλώνει 0.3 kWh/h ενώ με κλιματισμό είναι στη φωτό στο 1.5 kWh/h, αν και το έχω δει και 1.1 να μένει.

Η διαφορά στην αυτονομία λόγω κλιματιστικού είναι αμελητέα.

Με 12,6 έχει 460χλμ και με 13,6 στα 426χλμ, πες 30χλμ διαφορά στο 100% της μπαταρίας, πρακτικά ασήμαντο.
 
Last edited:

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.274
Reaction score
10.879
Υπήρχαν ρε συ αντιτορπιλικά , κλάσης fletcher με ατμοστροβίλους και diesel.
Είχαμε και μεις .Ασπις Λογχη, Βελος.
Το βέλος είχε πάρει μέρος και στην μάχη της Βορνεο κάπου το 43 ? δεν θυμάμαι .
Τι να μας πουν τα Fletcher; Το πιο προηγμένο ήταν το Λέων, της κλάσης Cannon, που είχε διπλό σύστημα πρόωσης: ντιζελοηλεκτρικό και διακτίνιση. Beam me up, Scotty! :biggrin:
 



TGD

Μηνύματα
8.724
Reaction score
8.757
 







TGD

Μηνύματα
8.724
Reaction score
8.757
Σήμερα στον Βασιλόπουλο ταυτόχρονα ένα iD4 (με πινακίδες leasing) και ένα Tesla 3 (που το έχω ξαναδεί, άρα μπορεί να είναι Βολιώτικο ή να έρχετε συχνά).
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Βαράτε καμπάνες, οι πρώτοι 120-αρηδες φορτιστές στην Ελλάδα, στο αεροδρόμιο στην Αθήνα
Incoming post: CostasEAR drives to Athens International Airport to report on charging times with new 120kW chargers.

Καταπληκτικό! Αν η ιδέα εφαρμοστεί σε μεγάλο βαθμό και είναι όσο οικονομικό υπολογίζουν, θα αλλάξει πολλά.
Για το υφασματάκι στο καπό είναι σίγουροι; Έχουν δοκιμάσει να βγάλουν κουτσουλιά περιστεριού από πάνω;

Για τον @Zizik βέβαια φοβερή ιδέα να μένει απασχολημένος! (Το αυτοκίνητο θα έχει φορτίσει πριν εκείνος τελειώσει το καθάρισμα του καπό με μωρομάντηλα.)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.125
Reaction score
137.667
Δεύτερος 50-αρης DC φορτιστής ΔΕΗ Blue στη Θεσσαλονίκη, εντός parking ΔΕΘ επί της Αγγελάκη.

Αυτά είναι..


FB_IMG_1631449651239.jpg
FB_IMG_1631449641232.jpg



Και μέσα στη ΔΕΘ 22-ης AC :

FB_IMG_1631449820906.jpg


Αντε μπράβο..
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.125
Reaction score
137.667
Μεταφέρω αυτούσια σχόλια:


Bjørn Nyland's latest 1000km challenge of the budget ID.3 45 kWh proves again what many already know. The results below say it all:
- In the Top 4 of the cars that 10:20 the ID.3 did the test with a much lower temperature than the others ... even so it had a lower consumption ... and it costs half the price !!!
- In the Top 10 half the cars are VAG with MEB platform, having 5 cars in the Top 10 serves well as evidence and needs no further comment.
When the ID.3 Pro S starts having DC charging at 150/170 kW it will be in first place without any doubt!


FB_IMG_1631459216596.jpg


And as always, I'd like to present facts that can be proven ... and so here is the video made by Bjørn Nyland:



Να σημειωθεί ότι η ταχύτητα φόρτισης στα id3-id4 ανακοινώθηκε πως θα αναβαθμιστεί στα 130kw (ήδη αναβαθμιστηκε σε κάποια id3 από 100 στα 130 μέσω software update) και εν συνεχεία στα 150 & 170 kW.

Έτσι είπαν τουλάχιστον.

Προς ώρας είδαμε σε βίντεο κάποια id3 58kwh που φορτιζαν ως τώρα με μάξιμουμ στα 100, να φορτιζουν έως και στα 134...
Με ΟΤA update.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.772
Μηνύματα
2.951.590
Members
38.236
Νεότερο μέλος
ο_kanenas
Top