- Μηνύματα
- 16.975
- Reaction score
- 24.196
Η Toyota δίνει 11 στην μπαταρία
AN έκανε όντως 32-35.000 και δίνονταν και επιπλέον κίνητρα για την αγορά του, προφανέστατα και θα ήταν ευκαιρία.Aσε μας ρε Γιώργο.!
Αν εσύ το θεωρείς ευκαιρία άντε πάρτο.
Ξέρουμε πρακτικές πληροφορίες για τα ηλεκτρικά;AN έκανε όντως 32-35.000 και δίνονταν και επιπλέον κίνητρα για την αγορά του, προφανέστατα και θα ήταν ευκαιρία.
Το φθηνότερο Sportage (αντίστοιχο SUV από την ίδια εταιρεία) ξεκινάει από τις 23.000€, για ένα μοντέλο με επιτάχυνση 9,2 δευτερόλεπτα (έναντι 6,9 του e-Niro) και φτάνει τις 42.000€ στην τοπ έκδοση του.
Δεδομένου πως με ένα ηλεκτρικό μπορείς να εξοικονομείς 1.000-1.500€ ανά έτος (ανάλογα τα χιλιόμετρα που κάνεις) από βενζίνες, τέλη και κόστη συντήρησης και να έχεις εγγύηση όχι μόνο για την μπαταρία αλλά και για τον κινητήρα για πάρα πολλά χρόνια, δεν νομίζω πως χρειάζεται μαθηματική ιδιοφυία για να αντιληφθεί κανείς γιατί σε αυτή την τιμή ένα καλό ηλεκτρικό μόνο κοροϊδία δεν θα ήταν.
Και όλα αυτά, χωρίς να λάβουμε υπόψιν πως ο βασικός λόγος να αγοράσουμε όλοι ηλεκτρικό ΔΕΝ είναι επειδή μας συμφέρει.
Υ.Γ. Βέβαια το e-Niro δεν θα κοστίζει τόσο. Θα ξεκινάει από αυτά τα χρήματα αλλά στην plugin hybrid εκδοχή του. Η πλήρως ηλεκτρική έκδοση θα κοστίζει αρκετά παραπάνω, 37.000+.
Ναι, φυσικά και ξέρουμε. Πλέον κυκλοφορούν "mainstream" ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως το Tesla Model S εδώ και σχεδόν 8 χρόνια. Υπάρχουν λοιπόν πολλά data.Ξέρουμε πρακτικές πληροφορίες για τα ηλεκτρικά;
π.χ στα πόσες χιλιάδες Km χρειάζονται αλλαγή μπαταρίας και πόσο στοιχίζει η αλλαγή; Ποιο είναι το κόστος φόρτισης σε εξωτερικό σταθμό (πλήρη φόρτιση μπαταρίας) και μάλιστα σε σταθμό ταχυφόρτισης (γιατί δεν νομίζω κανένας να έχει την διάθεση να περιμένει 2-3 ώρες να γεμίσει τις μπαταρίες ενώ ταξιδεύει).
Πόση απόσταση διανύεις με ταχύτητα 150km/h;
Αν πας ταξίδι στην Κρήτη π.χ ή στην Μάνη, που θα το φορτίζεις;
Ενεργειακό/περιβαλλοντολογικό όφελος υπάρχει πραγματικά ή απλά έχουν βρει άλλον ένα τρόπο "αναβάθμισης" για να μας τα πάρουν χοντρά;
Συμφωνώ με τη γενική ιδέα και τα συμπεράσματα, αλλά νομίζω πρέπει να αναφερθούν κι άλλες παραλείψεις στη σύγκριση καυσίμου / μπαταριών:
Σε έχασα λίγο. Τι σχέση έχει ότι το καύσιμο αναλώνεται πλήρως με το ότι το βίντεο δεν έλαβε υπόψιν τη διαφορά βάρους των κινητήρων και σύγκρινε μόνο το "καύσιμο"; Άσε που νομίζω πως σε κάποιο σημείο το αναφέρει στα γρήγορα, λέει πως και οι ηλεκτροκινητήρες έχουν αρκετά μεγάλο βάρος οπότε δεν προκύπτει κάποια σημαντική διαφορά από εκεί. Ή ίσως το είδα σε άλλο βίντεο, δεν θυμάμαι.Συμφωνώ με τη γενική ιδέα και τα συμπεράσματα, αλλά νομίζω πρέπει να αναφερθούν κι άλλες παραλείψεις στη σύγκριση καυσίμου / μπαταριών:
Εφόσον το καύσιμο αναλώνεται πλήρως ενώ οι μπαταρίες είναι επαναχρησιμοποιούμενες, ίσως θα ήταν πιο ισότιμο (αν και πιο περίπλοκο) να συγκρίνει το συνολικό βάρος και όγκο κινητήρα/καυσίμου και κινητήρων/μπαταρίας μεταξύ ICE και EV.
Υπομονή αδέρφια. Πού να δείτε πόσο οικονομικά θα είναι όταν βγάλει η κυβέρνηση τα κίνητρα.![]()
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Ποιο είναι το οικονομικό όφελος -Πόσο κοστίζει η φόρτιση - iefimerida.gr
Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί ένα μεγάλο στοίχημα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τις κυβερνήσεις που θέλουν να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα.www.iefimerida.gr
Το πρώτο βίντεο σύγκρινε μόνο την ενεργειακή πυκνότητα καυσίμου και μπαταριών. Η βενζίνη έχει τεράστια ενεργειακή πυκνότητα, και προφανώς επικράτησε με μεγάλη διαφορά. Μετά την γκρίνια που δέχτηκε για αυτό το βίντεο, έβαλε στην εξίσωση (πολύ ορθότερα) και την σημαντικά μικρότερη απόδοση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, οπότε η σύγκριση ήταν πιο αντιπροσωπευτική της πραγματικότητας.Σε έχασα λίγο. Τι σχέση έχει ότι το καύσιμο αναλώνεται πλήρως με το ότι το βίντεο δεν έλαβε υπόψιν τη διαφορά βάρους των κινητήρων και σύγκρινε μόνο το "καύσιμο"; Άσε που νομίζω πως σε κάποιο σημείο το αναφέρει στα γρήγορα, λέει πως και οι ηλεκτροκινητήρες έχουν αρκετά μεγάλο βάρος οπότε δεν προκύπτει κάποια σημαντική διαφορά από εκεί. Ή ίσως το είδα σε άλλο βίντεο, δεν θυμάμαι.
Υπομονή αδέρφια. Πού να δείτε πόσο οικονομικά θα είναι όταν βγάλει η κυβέρνηση τα κίνητρα.
Για να τα επεξεργάζονται 8 μήνες*, θα πρέπει να είναι πολύ καλά!
*Νοέμβρη είπαν ότι θα δώσουν, Γενάρη είπαν ότι θα έχουν καταλήξει εντός του πρώτου εξαμήνου 2020. Ολημερίς κι ολονυχτίς θα κάνουν υπολογισμούς για τόσους μήνες, δεν μπορεί, σε κάτι καλό θα καταλήξουν!