symos
You're not worthy!
- Μηνύματα
- 3.690
- Reaction score
- 8.338
Μπορεί πάντως να συμβεί και το αντίθετο, δηλαδή η εταιρεία να μειώσει τα buffers αφού συγκεντρώσει αρκετά data ώστε να είναι σίγουρη για την συμπεριφορά της μπαταρίας. Αυτό ακριβώς (μεταξύ άλλων) έκανε πολύ πρόσφατα η Jaguar με την I-pace (όπου ανακοίνωσε 8% αύξηση του range μέσω update) και λίγο πριν η Audi για το e-tron.Γιατί αν το διάβασα καλά , τα Buffers προέκυψαν μετά από firmware update, και ως εκ τούτου ο διαθέσιμος χρόνος χρήσης μειώθηκε , και αναγκάζεσαι να καταφύγεις σε DCFC.
Όσον αφορά την περίπτωση της Tesla που αναφέρει το άρθρο, δεν μας λέει ποιό μοντέλο και πόσα αυτοκίνητα επηρεάστηκαν, ούτε πόσο. Ίσως και να ήταν σημαντική η μείωση, δεν ξέρω, αλλά ίσως και όχι.