Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.639
Reaction score
31.636
Τα έλεγα από πέρσι, αλλά ήταν "θεωρίες ψεκασμών του YouTube". 8-)

Millions of cheap EVs in China will get advanced self-driving features this year – leaving the rest of the world far behind


Τεχνολογική ψωροκώσταινα κατάντησε η Ευρώπη.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.639
Reaction score
31.636
Γελάτε, γελάτε. Για γέλια είμαστε. Εξέλιξη δεν είναι να αποκτήσει κάποια features η Mercedes και η BMW των 100.000€. Εξέλιξη είναι να τα αποκτήσει και ένα τύπου Clio. Εκεί βέβαια έχουμε την Renault, ας πούμε, να μας λέει πως ο κόσμος δεν θέλει αυτόνομη οδήγηση. Για Stellantis ούτε λόγος. Αστεία πράγματα. Ούτε ένα σωστό ηλεκτρικό δεν μπορούν να φτιάξουν.

Η αλήθεια όμως πισω από αυτό είναι ότι ο πελάτης του Twingo, του Clio και του Capture δεν θα δώσει ποτέ 10.000€ για να κάτσει να φτιάξει αυτόνομη οδήγηση. Οπότε ποιός χ3$τ..... Και κάπως έτσι σιγά σιγά θα χάνουν πελάτες με τα χρόνια και κάποια στιγμή θα πουν ....
 


Μηνύματα
1.350
Reaction score
2.045
Τα έλεγα από πέρσι, αλλά ήταν "θεωρίες ψεκασμών του YouTube". 8-)

Millions of cheap EVs in China will get advanced self-driving features this year – leaving the rest of the world far behind


Τεχνολογική ψωροκώσταινα κατάντησε η Ευρώπη.
οχήματα των 14.000 θα είναι self driving,
σαν το deepseek μου ακούγεται, που λέγανε ότι κόστισε 6 εκατομύρια και τελικά το υπολογίζουν σε 1,5 δις
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.639
Reaction score
31.636
οχήματα των 14.000 θα είναι self driving,
σαν το deepseek μου ακούγεται, που λέγανε ότι κόστισε 6 εκατομύρια και τελικά το υπολογίζουν σε 1,5 δις
Λέει μέσα τι θα έχουν. Βασικά θα παίρνουν πράγματα που για να δώσει το R5 ας πούμε, και αν θα είναι όλα, φτάνει 38k-39k. Το R5, με τις 52kWh. Αστείο.
 

Μηνύματα
1.350
Reaction score
2.045
Λέει μέσα τι θα έχουν. Βασικά θα παίρνουν πράγματα που για να δώσει το R5 ας πούμε, και αν θα είναι όλα, φτάνει 38k-39k. Το R5, με τις 52kWh. Αστείο.
άλλο τι λέει και άλλο τι θα έχει,

αλλά και να έχει δεν παίρνω,
άσε να κάνουν άλλοι τα πειραματόζωα και στο μέλλον όταν θα γίνουν δημοκρατική χώρα και θα γεννήσουν και πολιτισμό (μιλάω για τη σύγχρονη εποχή τους - όχι για αρχαιότητα) δηλαδή σε καμιά 100 -200 χρόνια, εδώ είμαστε, θα το σκεφτώ :laugh:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.850
Reaction score
87.489
Επίσης, εκτός από όποιο software πρέπει να στρίβουν, να επιταχύνουν, να φρενάρουν, να είναι σταθερά στον δρόμο.
Εκεί να σε δω.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.850
Reaction score
87.489
Θέλω να είναι αυτοκίνητα πρώτα. Και όχι software enabled μπανιέρες. Αν δεν είναι αυτοκίνητα, το software δεν με ενδιαφέρει καθόλου.
Δέχομαι βέβαια την ύπαρξη μιας νέας αναπτυσσόμενης κατηγορίας, των οχημάτων infotainment, που σε πάνε και εσύ χαζεύεις στα ΜΚΔ, και είναι βέβαιο πως θα γίνουν κάποτε και ασφαλή. Προς το παρόν ας δοκιμαστούν στην Κίνα που είναι αναλώσιμοι και δεν μπορούν να διαμαρτυρηθούν και βλέπουμε.
Προσωπικά η δεύτερη αυτή κατηγορία δεν με ενδιαφέρει, αλλά καταλαβαίνω πως τα νεαρά παιδιά που είναι εθισμένα στο κινητό θα το βρουν βολικό.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.783
Reaction score
140.861





ΥΓ 🤣😁😂
Σε άλλα νέα της ημέρας, ο όμιλος Geely ενσωματώνει DeepSeek στα EV. 🤣😁😂

Οπότε βλέπω DeepSeek στα εξής:

Geely
Lynk & Co
Volvo
Polestar
Zeekr
Lotus
Smart

1000015319.png



 
Last edited:



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.639
Reaction score
31.636
Πως σε γλεντάει έτσι η Renault βρε VAG. Πρέπει να πάει 2026 για να παρουσιάσεις ένα ID2/ Raval στα 25k με 38kWh μπαταρία; Τουλάχιστον οι 38kWh είναι usable capacity ή μπα; Δηλαδή το ID1 που θα παρουσιάσεις το 2027 και θα έχει 20k τι μπαταρία θα βάλεις; 25kWh - 30kWh :biggrin:; Και όλα αυτά με κινεζικη βοήθεια; Το πρώτο Nissan Leaf του 2010 είχε 24kWh μπαταρία.

Καλύτερες φωτογραφίες εδώ

Tουλάχιστον το Raval δείχνει φρέσκο - ομορφότερο από την συντηρητικούρα ID2.
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
9.375
Reaction score
9.360
Τότε γιατί κατήργησαν το eUp; Άσε που είχε πάρει εύσημα για την ποιότητα κατασκευής των ηλεκτρονικών του!
 



symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.753
Reaction score
8.442
Βγήκε μια προσφορά για το Leapmotor T03, από 19.900 στα 18.400 και με επιδότηση (αν και όταν βέβαια) στα 13.900€.

Αν και εξωτερικά μοιάζει κουβαδάκι τύπου Citroen Ami, δεν έχει καμία σχέση. Είναι αρκετά μεγαλύτερο σε διαστάσεις, έχει κλιματισμό, οθόνες, πολύ μεγαλύτερη μπαταρία και αυτονομία (37kwh και 265χλμ WLTP), σχετικά γρήγορη φόρτιση, πολύ καλύτερες επιδόσεις (τελική 130) κλπ.

Είναι ένα κανονικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης και αν όντως έρθει κάποια στιγμή στα 13.900 θα είναι αρκετά καλή περίπτωση για κάποιους καθώς πλέον σε αυτά τα λεφτά δεν παίρνεις τίποτα.

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.639
Reaction score
31.636
Έχω μπει. Είναι εξαιρετικό. Και απίθανους χώρους για το μέγεθος του. Για τα λεφτά του θα έλεγα πως έχει και πάρα πολλά σε εξοπλισμό. Πολύ πολύ ανώτερο από το Dacia. Η μέρα με τη νύχτα. Για μέσα στη πόλη θα είναι αστέρι.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.639
Reaction score
31.636
Roadtrip στην Κίνα με ΝΙΟ. Το αμάξι για μεγάλο διάστημα πάει με ΝOP+, το "FSD" της ΝΙΟ.

- Πριν ξεκινήσεις σου λέει που θα φορτίσεις και που θα αλλάξεις μπαταρία.
- Στους σταθμούς αλλαγής μπαταρίας σου λέει πόσες μπαταρίες έχει, χωρητικότητα, πόσες είναι ελεύθερες και πόσες καπαρωμένες, ενώ μπορείς, πριν καν ξεκινήσεις, να δεσμεύσεις την επόμενη μπαταρία.
- Battery Swap εδώ. Το αμάξι μπαίνει μόνο του αν και έχει οδηγό. Όλη η διαδικασία 3':30".

 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.641
Μηνύματα
2.985.782
Members
38.351
Νεότερο μέλος
stash
Top