Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
77
Reaction score
141
Δεν είχα ξανανέβει σε τέτοια ανηφόρα με στροφιλικια κλπ με ev, κι ήταν μια αποκαλυπτική εμπειρία.

Ούτε να βογγαει η τρίτη να βάζεις δευτερα, ούτε να κόβει η δευτερα να βάζεις πρώτη, ούτε να κομπιαζει ο κινητήρας, ούτε να κάνει φασαρία η εξάτμιση, και ούτε να πατάς φρένο στην κατηφόρα, μέχρι να ανάψουν τα φρένα και να μη πιάνουν!

Παιδιά, αυτό το πράμα δεν υπάρχει.

Τόσο ξεκούραστη, χαλαρή κι ήσυχη ανάβαση, πραγματικά δεν υπάρχει.
Ισχύει. Η άμεση παροχή ισχύος και η μία μόνο ταχύτητα κάνει τεράστια διαφορά σε ανάβαση επαρχιακού δρόμου με στροφές σε σχέση με ice. Εντάξει το αυξημένο βάρος των ev δε βοηθάει στις απότομες αλλαγές πορείας, αλλα
με σωστή ανάρτηση και καμιά τετρακίνηση ούτε που το καταλαβαίνεις.
Απόλαυση τα ev στο στροφιλίκι.
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.258
Reaction score
1.167
Ισχύει. Η άμεση παροχή ισχύος και η μία μόνο ταχύτητα κάνει τεράστια διαφορά σε ανάβαση επαρχιακού δρόμου με στροφές σε σχέση με ice. Εντάξει το αυξημένο βάρος των ev δε βοηθάει στις απότομες αλλαγές πορείας, αλλα
με σωστή ανάρτηση και καμιά τετρακίνηση ούτε που το καταλαβαίνεις.
Απόλαυση τα ev στο στροφιλίκι.
Πόσο κάνει το ev είπαμε? σαν δυο διαμερίσματα? Γιατί εάν είναι έτσι, προτιμώ την iS μου, και ας είναι του 98!!!
 

gid

Μηνύματα
8.294
Reaction score
9.547
Σχετικά με τις ανηφορικές διαδρομές και τη σχετική ταλαιπώρΓια....:

Ανάλογα με το πόσο πορωμένος είναι κανείς με τα EV, θα προσπαθήσει να μας πείσει πως το προηγούμενο (συμβατικό) του ΙΧ ήταν από Γιούγκο μέχρι Ζάσταβα.... :biggrin:
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.628
Reaction score
8.220
Ανάλογα με το πόσο πορωμένος είναι κανείς με τα EV, θα προσπαθήσει να μας πείσει πως το προηγούμενο (συμβατικό) του ΙΧ ήταν από Γιούγκο μέχρι Ζάσταβα....
Αρχικά, το Γιούγκο είναι μοντέλο της Ζάσταβα.

Δεύτερον, αντί να πάτε να οδηγήσετε κάνα EV να δείτε το φως το αληθινό (έστω κι αν δεν θέλετε να αγοράσετε ακόμα), έχετε ανακαλύψει κι εδώ συνωμοσίες πως έχουμε κάποιο κρυφό συμφέρον να προωθήσουμε τα EV. Δεν πα να πάρετε ή να μην πάρετε, δεν παίρνουμε προμήθεια. Αλλά το γεγονός πως όποιος παίρνει EV μιλάει για αυτό με τον ίδιο ενθουσιασμό, ε, κάτι λέει (για όσους θέλουν να ακούσουν).

Πόσο κάνει το ev είπαμε? σαν δυο διαμερίσματα?
Για σένα τρία. Να τ'αφήσω;
 

gid

Μηνύματα
8.294
Reaction score
9.547
Αρχικά, το Γιούγκο είναι μοντέλο της Ζάσταβα.

Δεύτερον, αντί να πάτε να οδηγήσετε κάνα EV να δείτε το φως το αληθινό (έστω κι αν δεν θέλετε να αγοράσετε ακόμα), έχετε ανακαλύψει κι εδώ συνωμοσίες πως έχουμε κάποιο κρυφό συμφέρον να προωθήσουμε τα EV. Δεν πα να πάρετε ή να μην πάρετε, δεν παίρνουμε προμήθεια. Αλλά το γεγονός πως όποιος παίρνει EV μιλάει για αυτό με τον ίδιο ενθουσιασμό, ε, κάτι λέει (για όσους θέλουν να ακούσουν).
Προσπάθησε να δείξεις κάποια αίσθηση χιούμορ.... Ε, τι λες;
 
  • Like
Reactions: MAD


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.720
Reaction score
138.776
Παιδιά δεν ξέρω τι σούπερ αυτοκίνητα έχετε (εκτός από τον Μάρκου που έχει αεροπλάνο) αλλά τουλάχιστον αυτά που είχα εγώ, δεν συγκρίνονται με τίποτα με το ev που τώρα οδηγώ.

(Για όσους δεν γνωρίζουν, το αμέσως προηγούμενο ΙΧ μου ήταν Audi A3 1,6 diesel, το οποίο είναι παραπλήσιας τιμής με το id3 που έχω τώρα)

Αν τώρα σε σούπερ ανηφορικό δρόμο με στροφές 180° με προσθιοκινητο θερμικό με ταχύτητες, δεν παίρνατε φόρα πριν τη στροφή και δε σας έχει κάτσει ποτέ να μη τραβήξει τελικά η δευτερα και πάνω στη στροφή να χρειαστεί να κατεβάσετε πρώτη, τι να πω, είμαι απλώς άθλιος οδηγός με αυτοκίνητα ψοφιμια. 😜
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.720
Reaction score
138.776
είσαι άθλιος οδηγός με ψοφίμια αυτοκίνητα.
Βρε αγοράκι μου μία ανάβαση Πάρνηθας να σε πάω , θα ξερνοβολάς σαν γατί . Τι τα θες τώρα τα υπόλοιπα.
Αγαπητέ μου φίλε, άμα σ'αρεσει να ξερνοβολας εσύ κι οι γνωστοί σου σα γατί, εγώ δε γουστάρω, δε θέλω ούτε αγωνιστική ανάβαση να κάνω, ούτε να ξερνοβολαω, ούτε καν να ανέβω στο ΙΧ σου και να τρέχεις.
Δε θέλω να μου βγουν τα άντερά μου, δε διασκεδάζω έτσι.
Δε θέλω να κολλάω στο τζάμι στη στροφή από τη φυγοκεντρο. Δε θέλω να νιώθω καν τη φυγοκεντρο.
Ούτε ανάποδα τιμόνια δε θέλω, ούτε χειρόφρενα στη στροφή.

Την ηρεμία μου και την ευκολία μου θέλω.

Να ανεβαίνει στην στροφή 180° με ομαλή χαμηλή ταχύτητα θέλω, με 5-10-15χλμ/ω χωρίς να νιώθω τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και χωρίς να γέρνει σα βάρκα.
Εκει που η πρώτη σου είναι κάτω από 1000 στροφές και δε τραβάει γρι, εκεί θέλω να πηγαίνεις σε ανηφόρα 40 μοίρες χαλαρά, που δε μπορείς πάρα μόνο αν φας συμπλέκτη.

Χεστη.


ΥΓ. Άμα έρθεις να σε πάω μια βόλτα, θα αναθεωρήσεις πολλά. Ιδέαν δεν έχεις, άμα δεν το οδηγήσεις. Ιδέαν. Μηδέν.
 


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.967
Reaction score
28.162
Πόσο δύσκολο είναι να βάλεις στο κεφάλι σου ότι γουστάρουμε ice και με αυτό πορευόμαστε , ναι ρε με αυτό που καίει καύσιμο , και βγάζει άλογα , ναι αυτό που άμα δεν πάει 7000 δεν πάαααει . λέμε τώρα δικέ μου .
Χαρυ και παρτσαλάκης μαζί. Κιοφτέδες έχει ? και τέτχοια .
 

Μηνύματα
63
Reaction score
108
(Για όσους δεν γνωρίζουν, το αμέσως προηγούμενο ΙΧ μου ήταν Audi A3 1,6 diesel, το οποίο είναι παραπλήσιας τιμής με το id3 που έχω τώρα)
Ε, παραπλήσιας τιμής αλλά όχι αξίας.
Για αυτό σου φαίνεται τόσο μεγάλη αλλαγή.
Audi αγοράζεις ταμπέλα και ο 1,6 diesel δεν συγκρίνεται με το τερατάκι* που πήρες.

Αλλά οκ, κι εμένα μου φαίνεται καλύτερο σε όλα απο ένα ibiza 20vt (1,8) που είχα παλιά.
Κι ας χάνει στα χαρτιά. Αυτή η ροπή του EV που είναι με on/off κουμπί είναι εντυπωσιακή. Δεν μπορώ να το οδηγήσω σε sport mode στην Αθήνα.


*είναι και τέρας το άτιμο όμως, δεν βλέπεται... 2-3 έχω πετύχει απο κοντά...η γεωργία βασιλειάδου των ev τα άτιμα...
Και δίπλα στο άλογο δείχνει ακόμα πιο άσχημο. Η ιδέα μου είναι; Το θεωρείτε όμορφο ;
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.830
Reaction score
21.717
Ολα αυτά που περιγράφεις τόσο γλαφυρά , σαν μειονεκτήματα των ice απλώς δεν υπάρχουν.
Η υπάρχουν μόνο στο μυαλό σου.
Που είδες ice να βογγάει στις ανηφόρες και να πέφτει κοντή η πρώτη και μακριά η δευτέρα? ή η τρίτη?
ΠΛάκα μας κάνεις ε? Κανά ρενώ 4L θα εννοείς.
Να κομπιάζει ο κινητήρας? τι είναι ? ρενώ 4L του 1970?
Φασαρία η εξάτμιση? πλάκα έχεις ! το ξέρεις ε?
Να πατάς φρένο στην κατηφόρα και να μην πιάνει ? μόνο κάτι αρχαία ταμπούρλα του 70.
Ιπποδύναμη όση θες ακόμα και τα ατμοσφαιρικά πλέον. Οχι μόνο τα τουρμπάτα.
Τα άλλα δεν τα σχολιάζω άπτονται του γούστου του καθενός.
Nissan Qashqai, 1600cc, βενζίνη, αυτόματο του 2012, "φορτωμένο" με τέσσερις ενήλικες και μία μικρού μεγέθους βαλίτσα σε εκδρομή στο Τρόοδος, μόνο που δεν κατεβήκαμε να σπρώξουμε.

Και στο κάτω κάτω, ρε Γιάννη, άμα δεν γουστάρεις καθόλου τα EV, γιατί γράφεις στο thread; :)
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.628
Reaction score
8.220
*είναι και τέρας το άτιμο όμως, δεν βλέπεται... 2-3 έχω πετύχει απο κοντά...η γεωργία βασιλειάδου των ev τα άτιμα...
Και δίπλα στο άλογο δείχνει ακόμα πιο άσχημο. Η ιδέα μου είναι; Το θεωρείτε όμορφο ;
Για ποιό λέμε τώρα; Για το ID.3; Ε δεν είναι και τόσο άσχημο το καημένο. Έτσι όπως τα λες φαντάζεται κανείς ότι μιλάς για κάνα Model Y.

Και το άλογο ποιό είναι;
 

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.933
Reaction score
4.771
Επειδή μου φαίνεται οτι ορισμένοι δεν έχουν κοιτάξει τον τελευταίο καιρό τιμοκατάλογο αυτοκινήτων.

Το Puma έχει έκδοση που κοστίζει 28K. Ξαναγράφω, το Puma έχει έκδοση που προσεγγίζει τα 30k!

Αλλά ναι τα EV ειναΙ ακριβά :rofl:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.144
Reaction score
31.080
Από μια κατηγορία και πάνω είναι σχεδόν μια η άλλη.

Για πολύ μικρά οχήματα, είναι πανάκριβα.
 

Μηνύματα
4.132
Reaction score
3.565
Επειδή μου φαίνεται οτι ορισμένοι δεν έχουν κοιτάξει τον τελευταίο καιρό τιμοκατάλογο αυτοκινήτων.

Το Puma έχει έκδοση που κοστίζει 28K. Ξαναγράφω, το Puma έχει έκδοση που προσεγγίζει τα 30k!

Αλλά ναι τα EV ειναΙ ακριβά :rofl:
υβριδικά όχι ηλεκτρικά
 

Μηνύματα
404
Reaction score
263
Το πρόβλημα στην ανάβαση, δεν είναι ο θερμικός κινητήρας, αλλά το χειροκίνητο κιβώτιο
 

Μηνύματα
16.849
Reaction score
23.934
και ο κινητήρας γιατί έχει διακυμάνσεις σε απόδοση στο εύρος λειτουργίας του.
είναι μεσαιωνική κατάσταση οι ΜΕΚ μπροστά στους ηλεκτροκινητήρες. έχουν γελοίους βαθμούς αποδόσεως σε πραγματικές συνθήκες.
Δεν έχει νόημα η συζήτηση, ΜΕΚ διαλέγει κάποιος για τους λόγους που διαλέγει βυνίλιο , εκτός από τις μικρές κατηγορίες που δεν υπάρχει ηλεκτρική λύση αυτή τη στιγμή.
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.148
Μηνύματα
2.963.268
Members
38.289
Νεότερο μέλος
Wintersun
Top