Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.644
Reaction score
30.540
Σε αυτό το πράμα δε μπαίνω ακόμα και 5€ να μου το έδιναν. 🤣

Όπως έλεγε και ο θειός για τις μοτοσυκλέτες: να ανέβω σε μηχανή; Ούτε γράμμα δεν στέλνω, όχι να ανέβω. Γιατί θείο; Γιατί μπορεί να μη φτάσει. 🤣
 

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.923
Reaction score
4.751
Πολύ γνωστή εταιρία για το e500 θέλει σύνολο 26.740€ για 5 χρόνια και 20.000χλμ/ χρόνο.

Σύμφωνα με το Autotriti το Fiat e500 στην ίδια έκδοση έχει 23.615€ μετά την έκπτωση.

:roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:
Τα καρτέλ και η βλακεία που έγραφα Αλέξη.
 


Μηνύματα
6.870
Reaction score
5.410
Υπολόγισες και την τιμή της επιδότησης στην τιμή του leasing;

Δεν υποχρεούσαι να το εξαγοράσεις μετά το πέρας του leasing για να δικαιούσαι την επιδότηση.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.644
Reaction score
30.540
Υπολόγισες και την τιμή της επιδότησης στην τιμή του leasing;

Δεν υποχρεούσαι να το εξαγοράσεις μετά το πέρας του leasing για να δικαιούσαι την επιδότηση.
26.740€ και 32.500€. Ναι ξέρω, λάστιχα Χ2, ασφάλεια Χ5 κλπ. Δεν συμφέρει το leasing.
Εγώ θα το αγόραζα και θα το κρατούσα μια δεκαετία τουλάχιστον.
 

Μηνύματα
63
Reaction score
108
Ξεκολλήστε τα μυαλά σας απο το παραμύθι της ιδιοκτησίας αυτοκινήτου.
Εννοείται οτι εκεί είναι το μέλλον.
Όλοι με hyperloop (oh wait...) και shared pods σε υπόγεια tunnels (oh wait...).
Ιδιοκτησία μόνο στα teslabots (oh wait...)

Ρε τί ταβάμε με τον σωτήρα και τις προβλέψεις του...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.955
Reaction score
137.239
26.740€ και 32.500€. Ναι ξέρω, λάστιχα Χ2, ασφάλεια Χ5 κλπ. Δεν συμφέρει το leasing.
Εγώ θα το αγόραζα και θα το κρατούσα μια δεκαετία τουλάχιστον.
Πρέπει να είναι δίκαια η σύγκριση για να δεις τι σε συμφέρει.

Άμα θες να πάρεις αυτοκίνητο και να το κρατήσεις 15 χρόνια, το ίδιο ΙΧ να το βλέπεις 15 χρόνια, απλώς δεν είσαι άνθρωπος για λίζινγκ και δεν κάνεις συγκρίσεις.

Άμα θες να έχεις καινούριο αυτοκίνητο κάθε 3-4 έως 6 χρόνια τότε είσαι άνθρωπος που πρέπει να κοιτάξεις λίζινγκ.

Σύγκριση θα κάνεις με ίδιους όρους, να κρατήσεις το αυτοκίνητο για 4-6 έτη, αντε βαριά βαριά 7 έτη, να έχεις φουλ μικτή ασφάλεια, σέρβις στην επίσημη αντιπροσωπεία, αλλαγή ελαστικών στα 40.000 χλμ, άμεση επιδιόρθωση ότι χαλάει, και τι μπορείς να περνάς στα έξοδα της εταιρείας σου ή της δουλειάς σου γενικά.

Έχω ακόμα με λίζινγκ το γιαρις το υβριδικό.

Είχα δώσει μια προκαταβολή, δε θυμάμαι ποσό, νομίζω 3,5 χιλιάρικα, και το μηνιαίο μίσθωμα είναι 160€ +φπα.

Η μίσθωση που έκανα ήταν για 4 έτη με 20.000 χλμ το έτος.

Προφανώς το κόστος της προκαταβολής, πρέπει να μοιραστεί στα μισθώματα των 4 ετών για να δεις πόσο πραγματικά σου κόστισε η μηνιαία μίσθωση.
Σε μένα δηλαδή, από 200€ το μήνα (160+φπα) το πραγματικό κόστος ήταν 273€ το μήνα (3500/48=72,91€).

Στην τετραετία, αφού τη συμπλήρωσα, έκανα παράταση της μίσθωσης, άλλωστε δεν είχαν και τίποτα εκείνη την περίοδο.

Έκανα παράταση 2 ετών, μπορώ να κάνω κι άλλο. Τώρα είναι λίγο πιο χαμηλό το μίσθωμα, αλλά πλέον είναι μόνον αυτό, η προκαταβολή κάλυψε την αρχική τετραετία, τώρα η κτήση του αυτοκινήτου μου κοστίζει πραγματικά 160+φπα το μήνα.

Φιλε, με 2 κατοστάρικα το μήνα, έχω το υβριδικό γιαρις, και δε πληρώνω τίποτα άλλο, ούτε σέρβις, ούτε λάστιχα, ούτε ασφάλεια, ούτε τέλη, ούτε κτεο, τίποτα, μηδέν.

Κι έχω όλες τις παροχές, φουλ μικτή ασφάλιση, αυτοκίνητο αντικατάστασης, οδική βοήθεια, τα πάντα όλα.

Πρόσεξε τωρα: το 200-αρι το περνάω στα έξοδα.
Και η προκαταβολή φυσικά, πέρασε φουλ στα έξοδα.

Αντε γειά.



ΥΓ. Ο κουμπαράς μου, δεν άδειασε κατά 23-24.000 ευρώ όταν το πήρα (τόσο κόστιζε αυτή η έκδοση), έμεινε γεμάτος, μόνο στο ασήμαντο ποσό της προκαταβολής μειώθηκε. Τα 200-αρια στο μήνα, είναι πρακτικά μηδενικά έξοδα, 2 ταβέρνες με το ζόρι. Δηλαδή δεν επηρεάζουν τον κουμπαρά μου, παραμένει γεμάτος. Μεγάλο ατού.


ΥΓ. 2. Σε κάθε περίπτωση, με 200€ το μήνα, έχω ΙΧ με φουλ παροχές και χωρίς άγχος, κανένα άγχος, ούτε αν το στουκάρω, ούτε αν χαλάσει οτιδήποτε, δε θα πληρώσω τίποτε παραπάνω. Έχω το κεφάλι μου ήσυχο, αξία ανεκτίμητη. 😎
Α, το περνάω στα έξοδα. Το είπα αυτό, ε; 🤣
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.822
Reaction score
10.699
Στο τέλος θα μάθουμε από το twitter ότι ο Elon ήταν ο πρώτος που είχε την απίστευτα ιδιοφυή ιδέα του TAXI
 



Ndis

Titika
Μηνύματα
1.923
Reaction score
4.751
Πρέπει να είναι δίκαια η σύγκριση για να δεις τι σε συμφέρει.

Άμα θες να πάρεις αυτοκίνητο και να το κρατήσεις 15 χρόνια, το ίδιο ΙΧ να το βλέπεις 15 χρόνια, απλώς δεν είσαι άνθρωπος για λίζινγκ και δεν κάνεις συγκρίσεις.

Άμα θες να έχεις καινούριο αυτοκίνητο κάθε 3-4 έως 6 χρόνια τότε είσαι άνθρωπος που πρέπει να κοιτάξεις λίζινγκ.

Σύγκριση θα κάνεις με ίδιους όρους, να κρατήσεις το αυτοκίνητο για 4-6 έτη, αντε βαριά βαριά 7 έτη, να έχεις φουλ μικτή ασφάλεια, σέρβις στην επίσημη αντιπροσωπεία, αλλαγή ελαστικών στα 40.000 χλμ, άμεση επιδιόρθωση ότι χαλάει, και τι μπορείς να περνάς στα έξοδα της εταιρείας σου ή της δουλειάς σου γενικά.

Έχω ακόμα με λίζινγκ το γιαρις το υβριδικό.

Είχα δώσει μια προκαταβολή, δε θυμάμαι ποσό, νομίζω 3,5 χιλιάρικα, και το μηνιαίο μίσθωμα είναι 160€ +φπα.

Η μίσθωση που έκανα ήταν για 4 έτη με 20.000 χλμ το έτος.

Προφανώς το κόστος της προκαταβολής, πρέπει να μοιραστεί στα μισθώματα των 4 ετών για να δεις πόσο πραγματικά σου κόστισε η μηνιαία μίσθωση.
Σε μένα δηλαδή, από 200€ το μήνα (160+φπα) το πραγματικό κόστος ήταν 273€ το μήνα (3500/48=72,91€).

Στην τετραετία, αφού τη συμπλήρωσα, έκανα παράταση της μίσθωσης, άλλωστε δεν είχαν και τίποτα εκείνη την περίοδο.

Έκανα παράταση 2 ετών, μπορώ να κάνω κι άλλο. Τώρα είναι λίγο πιο χαμηλό το μίσθωμα, αλλά πλέον είναι μόνον αυτό, η προκαταβολή κάλυψε την αρχική τετραετία, τώρα η κτήση του αυτοκινήτου μου κοστίζει πραγματικά 160+φπα το μήνα.

Φιλε, με 2 κατοστάρικα το μήνα, έχω το υβριδικό γιαρις, και δε πληρώνω τίποτα άλλο, ούτε σέρβις, ούτε λάστιχα, ούτε ασφάλεια, ούτε τέλη, ούτε κτεο, τίποτα, μηδέν.

Κι έχω όλες τις παροχές, φουλ μικτή ασφάλιση, αυτοκίνητο αντικατάστασης, οδική βοήθεια, τα πάντα όλα.

Πρόσεξε τωρα: το 200-αρι το περνάω στα έξοδα.
Και η προκαταβολή φυσικά, πέρασε φουλ στα έξοδα.

Αντε γειά.



ΥΓ. Ο κουμπαράς μου, δεν άδειασε κατά 23-24.000 ευρώ όταν το πήρα (τόσο κόστιζε αυτή η έκδοση), έμεινε γεμάτος, μόνο στο ασήμαντο ποσό της προκαταβολής μειώθηκε. Τα 200-αρια στο μήνα, είναι πρακτικά μηδενικά έξοδα, 2 ταβέρνες με το ζόρι. Δηλαδή δεν επηρεάζουν τον κουμπαρά μου, παραμένει γεμάτος. Μεγάλο ατού.


ΥΓ. 2. Σε κάθε περίπτωση, με 200€ το μήνα, έχω ΙΧ με φουλ παροχές και χωρίς άγχος, κανένα άγχος, ούτε αν το στουκάρω, ούτε αν χαλάσει οτιδήποτε, δε θα πληρώσω τίποτε παραπάνω. Έχω το κεφάλι μου ήσυχο, αξία ανεκτίμητη. 😎
Α, το περνάω στα έξοδα. Το είπα αυτό, ε; 🤣
Δεν ειν' δικοσου ομως βρε παιδι μου! :o

Πως θα πεις στου γείτνα "εδωσα 50χλιαρικα για τη κουρσα και την χω με κουκουλα στο πεζοδρόμιο ή το γκαραζ;" :headbang:
Για ενα κουτελο ζουμε σε αυτή την άτιμη κενωνία. :cry:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.955
Reaction score
137.239
Ξέρω ότι πολλοί σας, θεωρείτε κλοπή το λίζινγκ.

Διαφωνώ εντονως.

Κλοπή θεωρώ την αγορά αυτοκινήτου, και άπατο βαρέλι τη συντήρησή του και την πτώση της αξίας του. Σα να αγοράζεις μετοχές που ξέρεις ότι θα πέφτει η αξία τους κατά 10% κάθε χρόνο, σα να πετάς λεφτά μου φαίνεται. 😂😜🤣

Σωστή τιμή αγοράς κάθε αυτοκινήτου, θεωρώ την τιμή μεταχειρισμένου 3-ετιας, κατά 30% μειωμένη του καινούριου, οπότε φεύγει η υπεραξία του φρέσκου, και πάει σε λογικά λεφτά.

Αλλά αν δε το ασφαλίσεις με φουλ μικτή, κινδυνεύεις ανά πάσα στιγμή να χάσεις όλο σου το κεφαλαιο.

Και άμα αρχίσει τις βλάβες, κινδυνεύεις να σου βγει ο κούκος αηδόνι.

Και κάθε τόσο, εμφανίζει μαζεμένα έξοδα, για διάφορους λόγους, που μπορεί να σε βγάζουν εκείνο το μήνα εκτός προϋπολογισμού.

Όχι, ευχαριστώ.

Είμαι ο ιδανικός τύπος για λίζινγκ. Θέλω ασφάλεια, σταθερά ελεγχόμενα πάγια έξοδα, προγραμματισμό, και ηρεμία.

Και ανά πάσα στιγμή, να μπορώ να πάω να το αφήσω για να πάρω κάτι νέο για μίσθωση.


Το ev, λόγω της μηδενικής συντήρησης, του πολύ μικρού κόστους κίνησης, και κυρίως λόγω των φορολογικών κινήτρων, για τα δικά μου δεδομένα, είναι τζάμπα, εντελώς τζάμπα, χάρισμα. Γι'αυτό και προχώρησα στην αγορά του, παρά την προτίμησή μου στο λίζινγκ.
Ξέρω όχι μόνο ότι θα μου βγει τζάμπα, αλλά είμαι σίγουρος πως αν το πουλήσω στην 2-ετια ή στην 3-ετια, θα βγάλω και λεφτά. 🤪
Ναι, θα βγάλω κέρδος.💋

Απίστευτο, κι όμως αληθινό. 😎

Γι' αυτό το λόγο, για να βγάλω κι άλλα λεφτά❤, εντός του προγράμματος κινούμαι ηλεκτρικά 2, θα πάρω κι άλλο ev. Βεβαίως και γιατί είναι καλύτερα αυτοκίνητα, και γιατί έχω ιδιωτικό πάρκινγκ, και γιατί μου αρέσει να παίζω με τα apps🤣😜😂, και γιατί έχω το κεφάλαιο για να το πάρω. 😎

Αλλά αυτές οι παράμετροι δεν ταιριάζουν σε όλους, οπότε τα ev στην Ελλάδα, σίγουρα δεν είναι για ολους. Αυτό είναι το μόνο βέβαιο.
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.514
Reaction score
7.914
Είχαμε ανοίξει ξεχωριστό θέμα για το leasing, μπορούμε αν θέλετε να συνεχίσουμε εκεί να ανατρέπουμε τους μύθους που μας πουλάνε (στον εαυτό τους δηλαδή κυρίως) αυτοί που υποστηρίζουν το leasing.

Σαν τον μύθο που επαναλαμβάνει ο Κώστας 3-4 φορές παραπάνω: "Το περνάω στα έξοδα".
Ενώ το ID.3 που το αγόρασες ντούκου, δεν το περνάς στα έξοδα ρε μάστορα; Για να καταλάβω δηλαδή... Τι να πάει να πει "το περνάω στα έξοδα" ως πλεονέκτημα του leasing;

Τα έχουμε ξαναπεί και δεν έχει νόημα να τα ξαναλέμε:
Οικονομικά μιλώντας, το leasing ΔΕΝ συμφέρει.

Συμφέρει ΜΟΝΟ όταν:
- Κοστολογείς το "peace of mind" αρκετά ώστε να το κάνεις στο μυαλό σου να συμφέρει. Φυσικά δεν είναι αντικειμενικό κριτήριο.
- Τα χρήματα που θα κρατήσεις στην άκρη θα τα επενδύσεις κάπου όπου η απόδοση θα υπερκαλύψει τα παραπάνω λεφτά που δίνεις στο leasing.
- Το ίδιο το αυτοκίνητο είναι επένδυση (εταιρεία/επαγγελματίας) και δεν έχεις τα χρήματα να το αγοράσεις ντούκου (ή θα τα επενδύσεις αλλού, όπως αναφέρθηκε παραπάνω).

Οτιδήποτε άλλο, δεν στέκει. Τέλος.
 

kalitsouni

Ακουστικά
Μηνύματα
3.543
Reaction score
10.443
Κάνω μια παρατήρηση. Καλό ακούγεται το leasing Κώστα αλλά δεν είναι σαν να βάζεις ένα μεσάζοντα ανάμεσα σε εσένα και το αμάξι; Για να βγάζουν οι εταιρίες του leasing χρήματα πάει να πει ότι φεύγουν από τη δική σου τσέπη. Κάνω λάθος;
 

Μηνύματα
63
Reaction score
108
Ξέρω ότι πολλοί σας, θεωρείτε κλοπή το λίζινγκ.

Διαφωνώ εντονως.

Το leasing για ιδιώτες στην Ελλάδα είναι κλοπή.
Δεν φταίει η ιδέα του Leasing, αλλά οι ελληνικές εταιρείες leasing που δεν ενδιαφέρονται να μπουν στην αγορά λιανικής.
Αν ποτέ έρθουν τα προγράμματα leasing που υπάρχουν (πχ) σε Αγγλία, τότε θα είμαι μαζί σου και για ιδιώτη.

Καλά αν έχεις εταιρεία δεν το συζητάμε. Αν δεν πάρεις leasing είσαι χαζός ή πλούσιος.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
37.944
Reaction score
91.149
Καταλήγουμε ότι ο καθένας έχει διαφορετικά κριτήρια στην κατοχή και χρήση αυτοκινήτου, άρα πρέπει να προσαρμόζει τα θέλω του στις επιλογές που του δίνει η αγορά ανά πάσα στιγμή.

Όποιος περιμένει να έρθει η αγορά στις επιθυμίες του μάλλον δεν είναι σε οικονομική θέση να έχει αυτοκίνητο και ψάχνει δικαιολογίες.

Όποιος πάλι ψάχνει να πάρει αυτοκίνητο για να το "παντρευτεί", είναι εκτός τόπου και χρόνου και θα αγνοηθεί από τις εξελίξεις.

Όποιος είναι ικανοποιημένος μόνο με τα νούμερα (οικονομικά και τεχνικά) και δεν τον ενδιαφέρει η εμφάνιση, η εταιρεία κλπ, άρα βλέπει το αυτοκίνητο απλά σαν εργαλείο, δεν μπορεί να συνεννοηθεί με αυτούς που θέλουν το κάτι παραπάνω.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.644
Reaction score
30.540
Όποιος περιμένει να έρθει η αγορά στις επιθυμίες του μάλλον δεν είναι σε οικονομική θέση να έχει αυτοκίνητο και ψάχνει δικαιολογίες.
Μια χαρά έρχεται. Μεταχειρισμένα. ;)
Και σε αυτό συμφωνώ με τον Κώστα. Η αγορά καινούργιου αυτοκινήτου δεν συμφέρει. Στα 3 χρόνια και μετά μια χαρά είναι.
Όποιος πάλι ψάχνει να πάρει αυτοκίνητο για να το "παντρευτεί", είναι εκτός τόπου και χρόνου και θα αγνοηθεί από τις εξελίξεις.
Μάλλον η προτεραιότητα του δεν είναι η εξέλιξη αλλά η αναγκαία και φθηνή μετακίνηση. 😉

Και γενικά, και φθηνά αυτοκίνητα παίρνουμε και μια χαρά τα συντηρούμε και πάμε και όπου θέλουμε. Δεν χρειάζονται δεκάδες χιλιάδες. Γίνονται και με πολύ λιγότερα. 🙂

Και να μην παρεξηγηθω. Ούτε έχουμε τίποτα με τα ακριβά οχήματα και τους κατόχους τους. Τουλάχιστον εγώ. Μαγκιά τους και μπράβο τους.
 
Last edited:

Gio

Μηνύματα
293
Reaction score
185
Υπολόγισες και την τιμή της επιδότησης στην τιμή του leasing;

Δεν υποχρεούσαι να το εξαγοράσεις μετά το πέρας του leasing για να δικαιούσαι την επιδότηση.
Δεν υποχρεούται να ταγορασεις;
Είσαι σίγουρος;
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
37.944
Reaction score
91.149
Μια χαρά έρχεται. Μεταχειρισμένα. ;)
Και σε αυτό συμφωνώ με τον Κώστα. Η αγορά καινούργιου αυτοκινήτου δεν συμφέρει. Στα 3 χρόνια και μετά μια χαρά είναι.

Μάλλον η προτεραιότητα του δεν είναι η εξέλιξη αλλά η αναγκαία και φθηνή μετακίνηση. 😉

Και γενικά, και φθηνά αυτοκίνητα παίρνουμε και μια χαρά τα συντηρούμε και πάμε και όπου θέλουμε. Δεν χρειάζονται δεκάδες χιλιάδες. Γίνονται και με πολύ λιγότερα. 🙂

Και να μην παρεξηγηθω. Ούτε έχουμε τίποτα με τα ακριβά οχήματα και τους κατόχους τους. Τουλάχιστον εγώ. Μαγκιά τους και μπράβο τους.
Δεν διαφωνώ σε κάτι.

Γι' αυτό έγραψα ότι ο καθένας έχει άλλα κριτήρια και είναι λάθος να συμβουλεύουμε κάποιον για αγορά όταν ανήκουμε σε διαφορετική "ομάδα".

Το μόνο αντικειμενικό είναι ότι όσο πιο πολύ μπαίνει η καύλ@ σε μία αγορά τόσο το κόστος παίρνει τον ανήφορο. Εκτός κι αν κάποιος καυλ@νει επειδή κάνει οικονομία. :biggrin:
 

Μηνύματα
6.870
Reaction score
5.410
Δεν υποχρεούται να ταγορασεις;
Είσαι σίγουρος;
Σίγουρα, ναι. Στο Κινούμαι Ηλεκτρικά 2 το λέει με σαφήνεια ότι δικαιούσαι την επιδότηση ακόμη κι αν δεν το αγοράσεις στο τέλος του leasing.


2. Είναι υποχρεωτική η αγορά του οχήματος το οποίο μισθώνεται με την διαδικασία του leasing στο τέλος της σύμβασης μίσθωσης;

Όχι
, η αγορά είναι δεν είναι υποχρεωτική, αλλά η περίοδος μίσθωσης πρέπει να ισούται με τρία έτη (3) τουλάχιστον με ιδία χρήση του οχήματος.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.646
Μηνύματα
2.947.594
Members
38.216
Νεότερο μέλος
milisios
Top