Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)



TGD

Μηνύματα
9.271
Reaction score
9.278
Και όπως λέει τα ηλεκτρικά είναι μόνο το 15% του στόλου και ήδη έχουν πρόβλημα με τα έσοδα. Στη χώρα με τη μεγαλύτερη κατά κεφαλήν παραγωγή υδρογονανθράκων!
 



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.685
Reaction score
87.175
Αυτό δεν είναι του @flash?

Τιμή κάπου στα 35000, 27000 με την επιδότηση;

Δεν είναι καλή τιμή; Τι άλλο θέλετε δηλαδή; Με τις βενζίνες δυο ετών έχει πέσει σε τιμή μικρού ice το έξοδο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.528
Reaction score
31.492
Ο flash έχει Citroen.

Το 208 έχει 35.000€, όχι 27.000€. Οπότε θες 35.000€, όχι 27.000€, τα υπόλοιπα αν τα πάρεις. Τα λεφτά δεν φτάνουν για όλους, τα έχει γράψει ο EAR πριν κάτι σελίδες. Αν θυμάμαι καλά τα είχε βγάλει για 1210 ΙΧ οχήματα. Αν αγοραστούν 2000 οχήματα 800 ιδιοκτήτες δεν θα πάρουν μια. Δεν ξέρω αν μπορούν να δηλώσουν σε επόμενο πρόγραμμα ή πάνε αυτόματα.

Δεν τα υπολογίζεις, αν τα πάρεις τα πήρες, όλα καλά.

Ο αγοραστής του οχήματος των 15.000€ - 20.000€ δεν έχει τα 35.000€. Ακόμα και τα 15.000€ σε μεγάλο ποσοστό είναι από δάνειο. Μη σου πω όλα, ακόμα και τα 20.000€. Οπότε πρέπει να έχεις τα κατάλληλα οικονομικά στοιχεία ώστε να πάρεις έγκριση για καταναλωτικό δάνειο 35.000€. Ο αγοραστής του οχήματος των 15.000€ - 20.000€ δεν έχει τα ικανά οικονομικά στοιχεία ώστε να πάρει έγκριση τέτοιου δανείου. Σε γενικές γραμμές για να πάρεις τέτοια έγκριση πρέπει να βγάζεις παραπάνω απά αυτά που ζητάς, να μη χρωστάς τίποτα πουθενά και να έχεις άριστο ιστορικό πιστοληπτικής ικανότητας.

Το ότι είναι ηλεκτρικό και ότι θα τα βγάλεις από τις βενζίνες δεν αποτελεί λύση καθώς μιλάμε για διαφορετικά πράγματα. Στην μια περίπτωση τα θες όλα μπροστά και στην άλλη λίγα κάθε βδομάδα ίσως δύο, για χρόνια.

Δεν έχει να κάνει καθόλου με το τι θέλει ο άλλος. Ξεκάθαρα, αφορά τι μπορεί να κάνει, πόσο αντέχει η τσέπη και όχι τι θέλει.

Ο άνθρωπος που τα έχει κασέρι, και είτε τα δίνει όλα είτε επιλέγει να τα δίνει σε δόσεις για να μη χάσει το κεφάλαιο, δεν έχει τέτοια θέματα. Αυτός όμως δεν είναι ο ιδιοκτήτης του οχήματος των 15.000€.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.528
Reaction score
31.492
Μη ξεχνάμε και το σημαντικότερο ίσως όλων. Ο οδηγός του οχήματος των 15.000€ (και κάτω) το έχει από ανάγκη. Ο οδηγός των 35.000€ για απόλαυση.

Ενώ ο πρώτος πρέπει να πληρώσει την ανάγκη, ο δεύτερος μπορεί να πληρώσει την απόλαυση.

Δεν ξέρω αν καταλαβαίνουμε τι διαφορά.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.528
Reaction score
31.492
Δεν υπάρχει πρέπει σε αυτόν που είναι αναγκασμένος να κάνει 15.000 - 20.000 χλμ το χρόνο και παίρνει σκάρτα 1000€ το μήνα.
 
Last edited:

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.941
Reaction score
4.781
Δε φταίνε τα "ακριβά" αυτοκίνητα αλλα το ύψος της πλειοψηφίας των μισθών στην Ελλάδα (σχεδόν το 60% αμοίβεται με τον βασικό μισθό).

Θα ήθελα να γράψω ότι τα μεταχειρισμένα είναι η μόνη ρεαλιστική λύση για κάποιον με λίγα χρήματα, αλλά μας τελείωσε και αυτό...

Ποδήλατο παιδιά, συγκοινωνίες, πεζό δύο ή αυτοκίνητο εικοσαετίας. Δε το γράφω καθόλου ειρωνικά.

Δεν υπάρχει κανένα νόημα να δεσμεύσει κανείς 40-50κ για 2,3 εβδομάδες οικογενειακών διακοπών. Ενοικίαση και πάλι ενοικίαση.
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.130
Reaction score
77.241
Οι εξελίξεις ξεκινούν απο τις υψηλές κατηγορίες και προοδευτικά κατεβαίνουν. Πάντα και στα πάντα.
Πολύ καλά πάει το πράγμα, υπάρχουν άφθονα προϊόντα στη μικρομεσαία κατηγορία χάρη στη Stellantis και την VW.
 

Μηνύματα
17.078
Reaction score
24.405
Δεν υπάρχει πρέπει σε αυτόν που είναι αναγκασμένος να κάνει 15.000 - 20.000 χλμ το χρόνο και παίρνει σκάρτα 1000€ το μήνα.
Αν τα 15-20 είναι 20-25000 χλμ (τουλάχιστον 1500 λίτρα πετρέλαιο ή 2000 λίτρα βενζίνη ) τότε προς το συμφέρον του μισθωτού των 1000 ευρώ είναι να προτιμήσει το ηλεκτρικό των 35 (με τις 5000kwh το χρόνο )από το συμβατικό των 20. Υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι μπορεί να φορτίζει με οικιακή χρέωση τις περισσότερες φορές)
Αν οι μετακινήσεις είναι στην πόλη μέσα σε κίνηση και δεν φτάνει τα 35 τότε σίγουρα δεν φτάνει ούτε τα 20 για καινούριο όχημα , το συμφέρον του τότε είναι να βρει ένα οποιοδήποτε υβριδικο Toyota μπορεί να αγοράσει και να την βγάζει με 1000-1200 λίτρα βενζίνης το χρόνο.
(Το συγκεκριμένο το έκανε φίλος σε παρόμοια κατάσταση και δουλεύει στην πράξη)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.528
Reaction score
31.492
Οι εξελίξεις ξεκινούν απο τις υψηλές κατηγορίες και προοδευτικά κατεβαίνουν. Πάντα και στα πάντα.
Πολύ καλά πάει το πράγμα, υπάρχουν άφθονα προϊόντα στη μικρομεσαία κατηγορία χάρη στη Stellantis και την VW.
Σωστά όλα και έτσι γίνεται παντού.
Απλά η αρχική ερώτηση ήταν γιατί δεν υπάρχουν φθηνά ηλεκτρικά, και μετά πήγαμε στο ότι μια χαρά είναι τα 35.000€.

Ναι όντως μια χαρά είναι για συγκεκριμένα εισοδήματα και πάνω.
 

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.941
Reaction score
4.781
Σωστά όλα και έτσι γίνεται παντού.
Απλά η αρχική ερώτηση ήταν γιατί δεν υπάρχουν φθηνά ηλεκτρικά, και μετά πήγαμε στο ότι μια χαρά είναι τα 35.000€.

Ναι όντως μια χαρά είναι για συγκεκριμένα εισοδήματα και πάνω.
Προημερών κοιτουσα εδώ:

Μλκς 35 χιλιαρικα για corsa (κάτω απο 20Κ το ίδιο σε ice) ????

Οι κινέζοι δε θα περάσουν απλά απο πάνω , θα περάσουν απο παντού !
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.580
Reaction score
140.374
Οι κινέζοι δε θα περάσουν απλά απο πάνω , θα περάσουν απο παντού !
Αυτό είναι βέβαιο.

Επίσης είναι βέβαιο πως τα "καλά" κινέζικα θα είναι παραπλήσιας τιμής με τα ευρωπαϊκά, ενώ τα "φτηνά" κινέζικα δε ξέρω πόσες μέρες το μήνα θα δουλεύουν. 🤣😂😜
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.528
Reaction score
31.492
Μλκς 35 χιλιαρικα για corsa
:roflmao:

Σου έχω καλύτερο.

Fiat e500 με αυτονομία 135km 30.000€ στη Γαλλία. :biggrin:

Renault Twingo με αυτονομία 130km 28.000€ στη Γερμανία. :biggrin:

30.000€ για 80χλμ απόσταση με ψύξη θέρμανση. :roflmao: :roflmao:

375€ ανά χιλιόμετρο. Ούτε Bugatti ρε φίλε.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.685
Reaction score
87.175
Εγώ δεν είμαι βέβαιος πως η παραγωγή της Κίνας σε μικρά θα αρκεί για να γίνει εξαγωγή
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.528
Reaction score
31.492
Γίνεται ήδη, ενώ υπάρχουν αναφορές πως τα 2/3 των κινέζικων ηλεκτρικών πάνε εξωτερικό, κυρίως Ευρώπη.

Επίσης, η μοναδική περιοχή πάνω στη Γη που έχει ανακοινώσει οριζόντια απαγόρευση στα ICE είναι η Ευρώπη, κανένας άλλος. Οπότε σχεδόν όλη η παραγωγή ηλεκτρικών εκτός ΕΕ εδώ θα έρχεται.
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter
  • Zizik
    Safety Last
  • loggeo
    Projectors

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.510
Μηνύματα
2.980.221
Members
38.332
Νεότερο μέλος
Chris59
Top