Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
μόνο ως γκάτζετ έχει νόημα προς το παρόν. Δεν αποκλείω βέβαια να υπάρχουν και αυτοί που θα δώσουν 35Κ για e500 για να κάνουν οικονομία στα καύσιμα και στο σέρβις.Φίλος εκτός Ελλάδας με αυτοκινητάρες πήρε πέρσι Mini Electric για καθημερινή εκτός πόλης χρήση και είναι κατενθουσιασμένος.
Σσσστ μην τα γράφεις αυτά και ζοχαδιάζεται ο katsicofoot.
Όχι “από”είχε εξαπλωθεί σε χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων
Το οτι δεν εχουν νερο να τα σβησουν που το πας;Δύο φωτιές σε σταθμούς του μετρό του Λονδίνου - Η μία στο Σάουθγουορκ και η άλλη στο London Bridge
Άμεση κινητοποίηση των πυροσβεστικών δυνάμεων - Κυκλοφοριακό κομφούζιο στη βρετανική πρωτεύουσαwww.protothema.gr
Το σιδηροδρομικό δίκτυο Rail Kent & Sussex ανακοίνωσε στο Twitter ότι η πυρκαγιά είχε εξαπλωθεί σε χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων όπου "κανά δύο ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν τυλιχθεί στις φλόγες".
Μέχρι εκεί τέλος.Αν τυχόν χρειαστεί ποτέ να κάνει μετακίνηση >500χλμ, θα πάρει τραίνο
Βεβαίως και υπάρχει. Δεν είναι όμως αυτή του πρώτου οχήματος αλλά του δεύτερου.@alexis συμφωνώ εν μέρη για το κόστος των μικρών. Δεν σημαίνει όμως ότι επειδή πουλάει το e500 το κάνει μόνο γιατί είναι κουκλί. Υπάρχει αγορά για τα συγκεκριμένα μοντέλα όπως και να το κάνεις.
Όχι όμως και απλησίαστο ή τρέντυ. Εγώ εδώ διαφώνησα. Αυτοκίνητο είναι με ένα ΧΨΩ κόστος. Όχι τσίχλες από το περίπτερο.Βεβαίως και υπάρχει. Δεν είναι όμως αυτή του πρώτου οχήματος αλλά του δεύτερου.
Αυτό λέω από το πρωί.
Οπότε, το αμάξι είναι πανάκριβο για πρώτο, φθηνό για δεύτερο. Εντελώς διαφορετικές κατηγορίες αγοραστών.
Και δεύτερο εργοστάσιο στη Βουλγαρία η Next.e.GO.To λες και ξεφτίλα..
The e.GO electric cars to be produced in Tetovo, North Macedonia
The government of North Macedonia at yesterday's session adopted a Decree for adopting the Agreement for state aid concluded between the government of the Republic of North Macedonia, represented by tmeta.mk
Ένα test-drive έκανα ο έρμος και μου βγήκε τ' όνομα.Πόσο κάνει αυτό που πήρε ο @flash ?
Και η επιδότηση;
Δεν είναι ακριβό μόνο για τα δικά μας οικονομικά. Είναι ακριβό για ΟΛΗ την Ευρωπαϊκή Ένωση. Όχι μόνο το e500 αλλά το οποιοδήποτε μικρό των +30.000€.Όχι όμως και απλησίαστο ή τρέντυ. Εγώ εδώ διαφώνησα. Αυτοκίνητο είναι με ένα ΧΨΩ κόστος. Όχι τσίχλες από το περίπτερο.
Εμείς εδώ με τα ΔΙΚΑ ΜΑΣ οικονομικά λογικό είναι να το βλέπουμε ακριβό ακόμη και σαν πρώτο. Που ΝΑΙ είναι ακριβό καθώς στα 35 είναι ολίγον κουβάς. Αλλά το γράφω πάλι. ΔΙΚΑ ΜΑΣ οικονομικά.
Παρά έξω όχι τόσο. Ναι σαν δεύτερο είναι ταμάμ. Και ίσως και για πρώτο αν ζεις αποκλειστικά σε πόλη χωρίς πολλά πολλά εκτός.
Αληθεύουν; Γιατί βλέπω ότι π.χ ο θόρυβος καμπίνας στο VW Tiguan σε ταχύτητα 50Mp/h είναι 70dB και του e-Golf το ίδιο (69,5dB) και του Nissan leaf 71dB! Που σημαίνει δηλαδή ότι τον ίδιο θόρυβο καμπίνας έχουν και τα ηλεκτρικά κατά το ταξίδι.Υπαρχουν ετοιμες μετρησεις και πινακες γι αυτα ηδη.