- Μηνύματα
- 6.869
- Reaction score
- 5.408
Μια χαρά είναι για δεύτερο ηλεκτρικό.
IMO, το θέμα είναι ότι τα τυπικά ηλεκτρικά των 2 - 3κ είναι βασισμένα σε ...ICE ποδήλατα. Κουβαλούν τους ίδιους μηχανισμούς ταχυτήτων, φρένων, μετάδοσης με τα μη ηλεκτρικά. Τουλάχιστον τα λίγο παλιότερα, αλλά νομίζω και τα φρέσκα.Είναι λίγα τα watt στα ποδήλατα. Περισσότερα θα ξοδέψεις για να κουβαλάς το regen παρά θα πάρεις πίσω. Μια φορά για χαβαλέ είχα νοικιάσει σε ένα πάρκο στην Ρώμη ένα δικάβαλο σαν αυτά στην παραλία της Θεσσαλονίκης. Στην ευθεία ήταν πολύ πιο κουραστικό αλλά βοηθούσε στην ανηφόρα όταν έπεφτε η ταχύτητα.
Στα συμβατικά παίρνει και μεταχειρισμένο επώνυμο όποιος έχει 10-12.000. Δεν χρειάζεται να καταφύγει σε κινέζικο συμβατικό.Με τα φθηνά κινεζικά ή ινδικά συμβατικά αυτοκίνητα γιατί δεν γίνεται χαμός στην αγορά;
οπότε για σένα ο ανταγωνισμός θα είναι μεταχειρισμένο επώνυμο συμβατικό vs καινούργιο κινέζικο ηλεκτρικό;Στα συμβατικά παίρνει και μεταχειρισμένο επώνυμο όποιος έχει 10-12.000. Δεν χρειάζεται να καταφύγει σε κινέζικο συμβατικό.
Πανέμορφο
Ακριβώς το αντίθετο ισχύει.Το Tesla S σε σχεση με το e-tron φαίνεται σαν Lada δεκαετίας 80