Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.627
Reaction score
30.524
Όταν σοβαροί κατασκευαστές θέλουν τα ίδια χρήματα για 10kwh - 12kwh λιθίου, και αυτοί να δίνουν ένα ολόκληρο αυτοκίνητο με 40kwh λιθίου, κάτι δεν πάει καλά, νομίζω.

Αναφέρομαι στην πιθανότητα να βγούν οι μπαταρίες και να μπουν σε κατοικίες. Προσωπικά ούτε σε δεύτερη αποθήκη μακριά από το σπίτι δεν θα τις έβαζα. Πόσο μάλλον στο ίδιο το κτήριο που κατοικώ.

Όσο για το όχημα, ας δούμε και κανένα crush test καθώς όλα αυτά του δεκάρικου δεν έχουν καλή κατάληξη στο Euro NCAP. Χαρτόκουτα του ενός αστεριού.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.869
Reaction score
5.408
Με τη μοτοσυκλέτα στην πόλη κινδυνεύει η σωματική μας ακεραιότητα περισσότερο ή λιγότερο από ένα κινέζικο μικρό με κακή επίδοση στο crash test;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.627
Reaction score
30.524
Περισσότερο εννοείται. Αλλά να δώσεις 12.000€ και να κάνεις 2 ώρες για μια διαδρομή 10'-20', thanks but no thanks. Χίλιες φορές μηχανή.

Κατέβηκα σήμερα Ηλιούπολη για κάτι δουλειές και βλαστήμησα την ώρα. Έχε χάρη που έπρεπε να κάνω service. Μέσα στην πόλη μόνο με μηχανή, ότι καιρό και να κάνει.
 

Μηνύματα
6.869
Reaction score
5.408
Θεσσαλονίκη είναι πιο ανεκτή η κατάσταση. Νωρίς βρίσκω άνετα και ελεύθερη θέση στις επί πληρωμή θέσεις στάθμευσης στο κέντρο (δωρεάν λόγω ηλεκτρικού).

Συν τις διαδρομές που κάνω τον ταξιτζή για τα μπαλέτα/κολυμβητήρια της μικρής.

Συν όλες τις χρήσεις που θα κάνει η σύζυγος, χωρίς να στερεί το αμάξι ο ένας του άλλου.

Πολλά τα συν, για να με απασχολήσει ο αριθμός των αστεριών σε crash test.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.627
Reaction score
30.524
Μακριά από μας αλλά μια φορά θα χρειαστεί και μπορεί να είναι και αρκετή. Άποψη μου.

Δες τι κάνει για παράδειγμα το ABS. Πόσα τρακαρίσματα έχεις γλιτώσει λόγο του ABS; Αν δεν το είχε;
 

Μηνύματα
6.869
Reaction score
5.408
Σίγουρα, αλλά και από την άλλη, με 10-12 χιλιάρικα δεν μπορούμε να τα περιμένουμε και όλα από ένα μικρό.

Η αγορά περιμένει τα μικρά, φτηνά, κινέζικα ηλεκτρικά σαν τη μάννα εξ ουρανού.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.837
Reaction score
76.347
Όταν βλέπετε σε κινεζιά αυτοκίνητο, γιατί υπάρχουν και κανονικά κινέζικα, 40KWh με τόσα λίγα χρήματα, κάτι συμβαίνει.

Πάντε τότε στο ΓιούΤουμπ ή στη Γκουγκλιά, ψάξτε chinese battery scam και απολαύστε. :biggrin:
 


Μηνύματα
6.869
Reaction score
5.408
Δεν κυκλοφόρησαν ακόμα.
(Αναφέρομαι στα ηλεκτρικά)
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.970
Reaction score
11.409
Είναι λίγα τα watt στα ποδήλατα. Περισσότερα θα ξοδέψεις για να κουβαλάς το regen παρά θα πάρεις πίσω. Μια φορά για χαβαλέ είχα νοικιάσει σε ένα πάρκο στην Ρώμη ένα δικάβαλο σαν αυτά στην παραλία της Θεσσαλονίκης. Στην ευθεία ήταν πολύ πιο κουραστικό αλλά βοηθούσε στην ανηφόρα όταν έπεφτε η ταχύτητα.
IMO, το θέμα είναι ότι τα τυπικά ηλεκτρικά των 2 - 3κ είναι βασισμένα σε ...ICE ποδήλατα. Κουβαλούν τους ίδιους μηχανισμούς ταχυτήτων, φρένων, μετάδοσης με τα μη ηλεκτρικά. Τουλάχιστον τα λίγο παλιότερα, αλλά νομίζω και τα φρέσκα.

Αντίθετα τα ηλεκτρικά πατίνια είναι σχεδιασμένα ως ηλεκτρικά και έχουν και regen και φρενάρισμα. Ελάχιστα κερδίζεις από regen στο πατίνι αλλά φρενάρει ωραία με το μοτέρ.

Ε, το ηλ. ποδήλατο των 25+ κιλών ΔΕ φρενάρει καλά με τα συμβατικά φρένα που έχει. Δηλαδή φρενάρει αλλά τρώει τα τακάκια σε ντετε. Κάπως πρέπει να κάνουν και τα ποδήλατα να φρενάρουν με το μοτέρ.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.869
Reaction score
5.408
Με τα φθηνά κινεζικά ή ινδικά συμβατικά αυτοκίνητα γιατί δεν γίνεται χαμός στην αγορά;
Στα συμβατικά παίρνει και μεταχειρισμένο επώνυμο όποιος έχει 10-12.000. Δεν χρειάζεται να καταφύγει σε κινέζικο συμβατικό.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.765
Reaction score
42.939
Στα συμβατικά παίρνει και μεταχειρισμένο επώνυμο όποιος έχει 10-12.000. Δεν χρειάζεται να καταφύγει σε κινέζικο συμβατικό.
οπότε για σένα ο ανταγωνισμός θα είναι μεταχειρισμένο επώνυμο συμβατικό vs καινούργιο κινέζικο ηλεκτρικό;
και σε αυτό το παιχνίδι πιστεύεις ότι η αγορά περιμένει σαν μάννα εξ ουρανού τα κινέζικα ηλεκτρικά για να τα προτιμήσει;
 

Μηνύματα
6.869
Reaction score
5.408
Εμένα προσωπικά μόνο τα ηλεκτρικά με ενδιαφέρουν, τίποτε άλλο.

Στην αγορά ηλεκτροκίνητων
αναφέρομαι, η συνολική δεν με ενδιαφέρει.

Ναι, η αγορά ηλεκτροκίνητων από τους Κινέζους περιμένει για να πάρει τα πάνω της.

Υπάρχει κενό στην γκάμα διαθέσιμων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα μικρά φτηνά των 10-12.000, κι αυτό το κενό μόνο οι Κινέζοι απ´ ό,τι φαίνεται μπορούν να καλύψουν.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.765
Reaction score
42.939
Θα συμφωνούσα σε αυτή τη διατύπωση αν με τον όρο αγορά εννοούμε κάτι πολύ γενικό, για παράδειγμα η παγκόσμια αγορά, ή/και αν δεν μιλούσαμε για αυτοκίνητα.
Για την ευρωπαική αγορά, στην οποία συγκαταλέγεται και η δική μας, και για αυτοκίνητα έχω διαφορετική εκτίμηση.
 


Μηνύματα
16.297
Reaction score
19.092
Αφού αυτός που τα σχεδίασε, και απο τον οποίο αγόρασε την εταιρία, ο Μάσκ τον ξεφορτώθηκε και ήταν και ο κολλητός του.

Απο τότε δεν σχεδίασαν τίποτε.

Ο Μάσκ σαν όνομα στην πατέντα σχεδίασε κάτι στα φρένα εκεί.

:D :D
 


Ndis

Titika
Μηνύματα
1.921
Reaction score
4.751
Ορισμένοι έχετε (παραπάνω απο) ένα πρόβλημα για κάθε λύση. Κάντε λίγο υπομονή να δουμε τι θα παίξει με τα κινέζικα ηλεκτρικά, μήπως και βρεθεί λύση στο ζήτημα EV με κάτω απο 30Κ.

Προφανώς με 30Κ δεν θα αγοράσεις model s. Θα αγοράσεις οχημα με ελαττώματα. Ζυγίζεις τα υπερ και τα κατά και αποφασίζεις.

Τωρα αν το θέμα ειναι να πουμε το μακρύ μας, τρολάροντας το νήμα, σορρυ συνεχίστε.
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    Shalom

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.635
Μηνύματα
2.947.024
Members
38.213
Νεότερο μέλος
koumou57
Top