Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.640
Reaction score
140.478
Ωραιότατο, BYD. Είναι σοβαρά ΕV.
Ξέρει η φίρμα να φτιάχνει EV.
Δεν μαθαίνει στου κασιδη το κεφάλι.

Από αυτονομία σε σύγκριση με Τέσλα, δε ξέρω να σε πω.

Για να πάρεις μια ιδέα, σύγκρινε χωρητικότητα μπαταρίας σε συνδυασμό με βάρος αυτοκινήτου και με τον δείκτη αεροδυναμικής αντίστασης συν την πρόσθια μετωπική επιφάνεια.

Δεν έχω ψάξει τέτοιες λεπτομέρειες στα BYD, που παίζουν από σκάφος σε σκάφος.
Η ουσία τους όμως, είναι σωστή.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.537
Reaction score
31.499
Από τη στιγμή που το όχημα, ακόμα και με τις χειρότερες συνθήκες που μπορεί να συναντήσει, δεν χρειάζεται καν φόρτιση για να ολοκληρώσει το ταξίδι, δεν χρειάζεται αλλαγή. Απλά με το που φτάσεις κουμπώνεις.

Η αγορά δεύτερου οχήματος είναι άλλη κουβέντα.

Πάντα κατά την άποψη μου.
 

Μηνύματα
7.000
Reaction score
5.550
Να όμως που προκύπτουν περιπτώσεις ανωτέρας βίας που πρέπει παρά την ισχυρή κακοκαιρία άμεσα να επιστρέψω χωρίς να συμπληρώσω φόρτιση εκεί.
Το είχα στον νου μου και είχα ξεκινήσει με 100%. ώστε να επιστρέψω με 20%.
Όταν σε κάποια χρόνια πέσει η SoH της μπαταρίας στο 70% από το 92% που είναι τώρα στα 80.000χλμ δεν θα με σώζει ούτε το 100% στο ξεκίνημα σε αντίστοιχη περίπτωση.

Εντάξει, η δουλειά μου γίνεται, δεν έχω παράπονο, αλλά τη μεγάλη αυτονομία ουδείς εμίσησε.
Οι 65kWh ενός Dolphin με μόλις 20 χιλιάρικα είναι όπως και να το κάνουμε δελεαστικές από τις 40kWh που έχω τώρα.
Οι 82kWh ενός Seal είναι όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.537
Reaction score
31.499
Μια μπαταρία στο 70% θέλει αλλαγή, σύμφωνα με τους κατασκευαστές, για λόγους ασφαλείας. Η αξία του ως μεταχειρισμένο θα είναι πολύ πολύ χαμηλά. Θα πρέπει να το σκοτώσει κάποιος για να φύγει. Αυτό είναι ένα πρόβλημα με τις μικρές χωρητικότητες μπαταριών.
Το θετικό με τις πολλές kWh δεν είναι μόνο η μεγαλύτερη αυτονομία, αλλά το πολύ σημαντικότερο για μένα, η μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Η μικρή μπαταρία θα έχει περισσότερους κύκλους φόρτισης και ως αποτέλεσμα μεγαλύτερο degradation στο ίδιο χρονικό διάστημα με μια μεγαλύτερη (το πρόβλημα που έχουν τα PHEVs και πεθαίνουν οι μπαταρίες σύντομα). Συν ότι στην δεκαετία ή δεκαπενταετία οι διαθέσιμες kWh θα είναι περισσότερες. Άρα μεγαλύτερη αυτονομία ακόμα και από το καινούργιο (60kWh) που θα έπαιρνε κάποιος. Με απλά νούμερα, στα 15 χρόνια, η αυτονομία μιας μπαταρίας 80kWh θα είναι μεγαλύτερη ακόμη και από αυτή μιας καινούργιας 60kWh. Ακόμα καλύτερα και από το "σαν αν αγοράζεις 60kWh".
 
Last edited:

Μηνύματα
7.000
Reaction score
5.550
Εντάξει, μη βλέπεις τώρα που μπορείς να πάρεις 65kWh με 20.000€ (Dolphin). Πριν τρία χρόνια δεν υπήρχε τέτοια επιλογή.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.537
Reaction score
31.499
Αν δεν υπήρχε η προσφορά του αντιπροσώπου και η μεγάλη επιδότηση δεν θα υπήρχε αυτή η τιμή. Κάποια στιγμή θα σταματήσει, καθώς αγοράζουμε έως και 7000 ευρώ φθηνότερα από την υπόλοιπη Ευρώπη, προ επιδότησης.
Και κάτι ακόμα που έχει βγει προς τα έξω από μερικούς ιδιοκτήτες που το έψαξαν παραπάνω με το VIN. Τα δελφίνια τους είναι του 2023. Κάποιοι άλλοι λένε πως φαίνεται και από τα λάστιχα. Και αυτά 2023 γράφουν.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.000
Reaction score
5.550
Προσωρινή ή όχι, υπάρχει η επιλογή, αυτό μετράει. Παλιότερα δεν υπήρχε.

Ούτε Model 3 με 32.000€ υπήρχε πριν τρία χρόνια, ούτε Seal με 37.000€.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.640
Reaction score
140.478
Εντάξει, η δουλειά μου γίνεται, δεν έχω παράπονο, αλλά τη μεγάλη αυτονομία ουδείς εμίσησε.
Οι 65kWh ενός Dolphin με μόλις 20 χιλιάρικα είναι όπως και να το κάνουμε δελεαστικές από τις 40kWh που έχω τώρα.
Οι 82kWh ενός Seal είναι όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε.
Εάν δεν έχουν σημαντική διαφορά τιμής, προφανώς επιλέγεις το EV με τη μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας.

Εάν είναι πολύ οικονομικό το EV με την μικρή μπαταρία, χωρίς ανταγωνισμό από άλλα EV μεγαλύτερης μπαταρίας, το παίρνεις και λες κι ένα τραγούδι.

Εάν όμως, το μικρής μπαταρίας EV έχει παραπλήσια τιμή με άλλα EV που έχουν σημαντικά μεγαλύτερη μπαταρία, δεν είναι καλή επιλογή, θα σε περιορίζει τζάμπα κι άδικα.

Οπότε, το κόστος είναι η βασική παράμετρος.

Σε κάθε επίπεδο κόστους, η μεγαλύτερη μπαταρία έχει σαφές πλεονέκτημα, που αποτελεί βασικό προσόν.
 

Μηνύματα
7.000
Reaction score
5.550
Τι αν και αν, μετρημένα κουκιά είναι.
eC4 μτχ 40kWh vs Dolphin καινούριο 65kWh
eC4 μτχ 40kWh vs BYD Seal 82kWh + 20.000€
eC4 μτχ 40kWh vs το απλό Model 3 + 14.000€

Υποθέτοντας ότι θα πουληθεί το eC4 18.000€
 


Μηνύματα
7.000
Reaction score
5.550
Ναι, υπάρχουν ακόμα λεφτά λένε.

Συν ένας παράγοντας ακόμα στα παραπάνω ότι θα αγοραστεί επαγγελματικό αυτή τη φορά στο όνομά μου. Το άλλο δεν ήταν.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.537
Reaction score
31.499
 

Μηνύματα
7.586
Reaction score
1.824
Έξυπνο και χρήσιμο. Θα περίμενε κανείς να το έχουν σκεφτεί πρώτα οι οδικές βοήθειες βέβαια.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.640
Reaction score
140.478

Στη Γερμανία οι διαδηλώσεις έχουν χτυπήσει κόκκινο, ανακοινώθηκε επίσημα πως κλείνουν 3 εργοστάσια του γκρουπ βαγκ, και έχουν βγει στους δρόμους όλοι, όχι μόνον αυτοί που θα χάσουν τις δουλειές τους.



Ο χαμός.




😭
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.946
Reaction score
10.973


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.640
Reaction score
140.478
Έλα μωρέ, δεν είναι πολύ "λίγα" τα 7.000 αυτοκίνητα που χωράει!

3 τέτοια χρησιμοποιεί τώρα (τα δύο αποκλειστικής χρήσης και πλήρους ιδιοκτησίας της), με συνολική χωρητικότητα 21.000 αυτοκίνητα, και στα σκαριά έχει ακόμα 6 ίδια.

Με 9 τέτοια, θα μεταφέρει 63.000 αυτοκίνητα, αρχίζει να γίνεται σημαντικό.

Βεβαίως, μέχρι να ολοκληρώσει τα εργοστάσια στην Ευρώπη, δεν μπορεί να έχει σημαντικές πωλήσεις.
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.532
Μηνύματα
2.981.638
Members
38.339
Νεότερο μέλος
Blueworld
Top