alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 16.572
- Reaction score
- 30.473
Ακριβώς. Βρήκαν όλοι την εύκολη λύση. Βάλε ενα tablet πάνω στο ταμπλό και όλα καλά. Φθηνή και γρήγορη λύση.
αν βγει σε αυτή την τιμή σε 3 χρόνια θα σαρώσει...αν είναι μόνο του. Το πιο πιθανό όμως είναι ότι θα υπάρχει και ανταγωνισμός τότε.VW ID2 - 2025
Από 25.000€
WLTP 450km
View attachment 284592
View attachment 284591
View attachment 284590
View attachment 284589
View attachment 284593
Συντηρητικούρα ο νέος τσέο. Μια μίξη Polo με ID και μέσα λέγε και λίγο Tesla.
Σίγουρα δεν θα είναι το μοναδικό. Από όσα ξέρουμε ήδη, μέχρι τότε ή κοντά στην ίδια ημερομηνία παραγωγής, θα έχουν βγει τα Renault 5, Nissan Micra, Cupra Urban Rebel, και περιμένουμε να δούμε προτάσεις από τις άλλες Γαλλικές εταιρείες και την Fiat. Για τους Ιάπωνες δεν τους κόβω να προλαβαίνουν. Αν προλάβει η Mitsubishi θα είναι κάτι σε συνεργασία με την Renault, όπως κάνει και η Nissan με το Micra. Οι άλλοι χλομό.αν βγει σε αυτή την τιμή σε 3 χρόνια θα σαρώσει...αν είναι μόνο του. Το πιο πιθανό όμως είναι ότι θα υπάρχει και ανταγωνισμός τότε.
Δες εδώ στο Cupra των 20k-21k τι ωραία που έδεσε το εξόγκωμα (tablet) με το σύνολο του ταμπλό. To εσωτερικό το δείχνει στο 03:45". Σε αυτό το ταμπλό φαίνεται πως έπεσε δουλειά, σε αντίθεση με άλλες, ακόμα και ακριβές, εταιρείες που απλά το ακούμπησαν κάπου. Υπάρχει σοβαρή προσπάθεια να ενταχθεί στο οπτικό πεδίο χωρίς να ενοχλεί, και φαίνεται καθαρά πως αντέχει και μεγαλύτερο . Δεν βγαίνει στο παρμπρίζ σαν όρθιο π@π..., ενώ ταυτόχρονα δεν είναι ακριβή λύση και κρατάει την τιμή χαμηλά.Δώστε ρε γίδια ένα project σε φοιτητές βιομηχανικού σχεδιασμού να σας φτιάξουν ένα εσωτερικό της προκοπής.
Και το ID3 το κάνει. Ίσως και άλλοι. Τι λένε οι κάτοχοι;Την ίδια στιγμή που η Stellantis στο δικό μου δεν δίνει ούτε καν τη δυνατότητα να ορίσω όριο φόρτισης στα 80%.
Πώς να μην τους φάει λάχανο όλους μετά η Tesla.
Της VW το software είναι πολύ προχωρημένο σε σχέση με αυτό της Stellantis.Και το ID3 το κάνει. Ίσως και άλλοι. Τι λένε οι κάτοχοι;
Εξαιρετικά σημαντικό για μένα. Τι να τα κάνω τα features αν δεν δουλεύουν. Ας έχει μόνο 4-5 αλλά να δουλεύουν.Της VW το software είναι πολύ προχωρημένο σε σχέση με αυτό της Stellantis.
Πάντως από το software του δικού μου δεν έχω παράπονο, δεν έχει κάνει κιχ. Μπορεί να είναι απλό αλλά τουλάχιστον είναι βράχος.
Ναι, μπορείς να τα κάνεις και με τον φορτιστή όλα.Υπάρχει φορτιστής που να σταματά την φόρτιση σε συγκεκριμένο ποσοστό ή να έχει ρύθμιση ωρών φόρτισης;