Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
6.860
Reaction score
5.399
Τουλάχιστον στο δικό μου αυτοκίνητο. Όταν είναι φορτισμένο στο 100% (και μέχρι να πέσει κάτω από το 95%) όταν αφήνεις το γκάζι δεν υπάρχει επιβράδυνση, ή υπάρχει ελάχιστη.
Στο 97% που ήμουν χτες δούλευε κανονικά το B. Βολεύει που είναι ξεχωριστό κουμπί και είναι εμφανής και άμεση η διαφορά. Από τα 70χλμ/ώρα που πήγαινα σε κατηφόρα, με άφημα του γκαζιού σταμάτησα στο φανάρι χωρίς να πατήσω φρένο.

Το είχα εκτός το B για να φάω επίτηδες μπαταρία, μη μείνει το αμάξι στα 97% για μιάμιση μέρα, αλλά τελικά δεν το αντέχω να φεύγει αέρα-πατέρα χωρίς φρένο κινητήρα.

Για να φάω μπαταρία ακολούθησα μετά μια κόντρα μεταξύ μηχανής και φτιαγμένου σπορ αυτοκινήτου από φανάρι σε φανάρι. Εντάξει, δεν τους κέρδιζα, αλλά πού με χάνεις πού με βρίσκεις, μαζί ήμασταν σε κάθε φανάρι. Αυτοί πατημένοι με μουγκρητά, εγώ ακολουθούσα χαλαρός, με ανακύκλωση για να μην εισπνέω τα σύννεφα καπνού τους. Σε κάποια φάση σταμάτησαν την κόντρα, θα είδαν ότι το πατάνε το πατάνε και στην ουσία δεν πετάγονται στο πράσινο όσο νομίζουν.

Σε άλλη φάση, νεαρός ταξιτζής με Mercedes, ενοχλημένος που καταλάμβανα την αριστερή λωρίδα στο φανάρι, κόβει απότομα δεξιά και το σανιδώνει, δίνω κι εγώ μια χαλαρή γκαζιά να πάμε δίπλα-δίπλα, ξαφνικά έργα στη δεξιά λωρίδα, εγώ είχα ήδη κόψει εκείνος αγκομάχησε να με περάσει και να μπει αριστερά να γλυτώσει τα έργα. Μάλλον του χάλασα το επιδεικτικό προσπέρασμα. Στην πορεία μετά τον έβλεπα, οδηγούσε επιθετικά, αλλά δεν με έφτανε, λύσσαξε.

Σε άλλο φανάρι, παπάκι δεξιά μου, τελευταία στιγμή πριν ανάψει το πράσινο αποφασίζει να διασχίσει τις διαβάσεις μπροστά μου για να στρίψει αριστερά. Τη ρόδα πρόλαβε να στρίψει αριστερά μόνο κι εγώ είχα ήδη φύγει με το
που άναψε το πράσινο 10 μέτρα μπροστά. Τον είδα στον καθρέφτη σαστισμένο-κοκκαλωμένο. Δεν έχουν μάθει να φεύγει το αυτοκίνητο ακαριαία και αθόρυβα στο φανάρι. Σου λέει, μέχρι να βάλει αυτός πρώτη, και ν’ αρχίσει να πατάει το γκάζι, εγώ θα έχω περάσει αριστερά του.

Ε, μ’ αυτά και μ’ αυτά γύρισα με 90% σπίτι.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.819
Reaction score
10.697
Συμπάσχω με τον ταξιτζή, εκεί στα βόρεια έχετε την κάκιστη οδηγική συμπεριφορά να κάθεστε στην αριστερή λωρίδα . Τι κόλλημα έχετε με την δεξιά, το θεωρείτε ντροπή;
Καλά η διαδρομή για Χαλκιδική είναι για βίντεο. Αριστερή λωρίδα μποτιλιαρισμένη, δεξιά άδεια!!!
 

Μηνύματα
6.860
Reaction score
5.399
Ήμουν στο κόκκινο φανάρι ακολουθώντας τη λωρίδα για ευθεία. Η δεξιά λωρίδα ήταν και γι' αυτούς που έστριβαν δεξιά.
Δεν νομίζω πως έφταιγα που βρέθηκα στην αριστερή λωρίδα στο φανάρι, χωρίς αμάξι δεξιά μου.

Πιστεύω το σωστό εκ μέρους του γρήγορου ταξιτζή, θα ήταν να κάνει σινιάλο να πάω δεξιά, εφόσον ήθελε να φύγει σφεντόνα. Ή να δει κατά πόσο γρήγορα θα έφευγα κι εγώ. Δεν θα χρειαζόταν καν όλο αυτό.

Στη θέση του μπλε ήμουν εγώ, στο κόκκινο φανάρι:

 

TGD

Μηνύματα
8.599
Reaction score
8.617
Και σε μένα προχθές έτυχε. Ήμουν στην αριστερή λωρίδα με πρόθεση να στρίψω αριστερά στο φανάρι. Και ένας ήθελε οπωσδήποτε να με προσπεράσει. Πέρασε από δεξιά. Αλλά ήθελε κι αυτός να στρίψει αριστερά, οπότε με ανάγκασε να σταματήσω εντελώς για να μπει μπροστά μου στην λωρίδα στροφής...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.572
Reaction score
30.472
Σήμερα στις 19:20 live event της VW. Όλοι μιλάνε για παρουσίαση νέου μοντέλου, μάλλον του ID2.

 

Μηνύματα
1.005
Reaction score
2.811
Υπάρχει άραγε τελικά λόγος να εκταμιεύσει κάποιος δεκάδες χιλιάδες €€€ (έστω και μετά τις πρόσφατες μειώσεις) για ν' αποκτήσει ένα πανάκριβο, αμφιλεγόμενης αισθητικής, ηλεκτρικό αυτοκίνητο επιδόσεων όπως τις Αμερικανιές τις Tesla, όταν μπορεί να πετύχει κάτι αντίστοιχο μ' ένα Citroen;

Τί, όχι;;;

Στα όρια!


Κλαίω! 😂🤣
 

Μηνύματα
6.860
Reaction score
5.399
Σε μένα βλέπουν μικρομεσαίο SUV, και σου λέει αυτός θα σέρνεται. Πού να φανταστούν ότι είναι ηλεκτρικό και έχει γρήγορες επιταχύνσεις λόγω της άμεσης ροπής.

Ξαφνιάζονται όλοι, ειδικά τα μηχανάκια όταν ξεκινάω μαζί τους στο κόκκινο. Ενώ έχουν μάθει να φεύγουν πρώτα μπροστά, ξαφνικά βλέπουν ένα αθόρυβο μικρομεσαίο SUV να πετάγεται μπροστά.

1660 κιλά είναι το αμάξι, αλλά το αισθάνεσαι στο γκάζι σαν 800 κιλά. Ωραίο πράγμα όλη η ροπή να βγαίνει από το 0. Και φυσικά αθόρυβα, αβίαστα. Πέρασαν 10 μήνες κι ακόμα δεν χόρτασα την αίσθηση. Σαν την πρώτη μέρα είναι πάντα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.572
Reaction score
30.472

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.826
Reaction score
76.308
Είχαν μέχρι πρόσφατα στην Renault (που ανήκει κατά 15% στο γαλλικό κράτος) αμφιβολίες, αλλά την ηλεκτροκίνηση στη Γαλλία οδηγούν τα πυρηνικά, στα οποία πρωτεύει παγκοσμίως με περίπου 70% της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειάς της.
Θα θεωρούν οτι είναι η μεγάλη ευκαιρία να κατεβάσουν τη Γερμανία απο την πρώτη θέση. :p
 

TGD

Μηνύματα
8.599
Reaction score
8.617
Άλλο ένα βασικό πρόβλημα της ελληνικής οικονομίας. Γιατί να μην μπορεί όποιος έχει το κατάλληλο δίπλωμα και όχημα να γίνει ταξιτζής; Ή φορτηγατζής;
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.748
Reaction score
42.907
Άλλο ένα βασικό πρόβλημα της ελληνικής οικονομίας. Γιατί να μην μπορεί όποιος έχει το κατάλληλο δίπλωμα και όχημα να γίνει ταξιτζής; Ή φορτηγατζής;
Αυτά λύθηκαν το 13, φορτηγατζής πάντως γίνεσαι.
 



symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.492
Reaction score
7.875
Και σήμερα γυρνώντας σπίτι, τσουπ, να το το Model Y ταξί μπροστά μου!

Δεν ξέρω αν είναι το ίδιο που πόσταρε ο Αλέξης. Δεν φαντάζομαι να είναι πολλά αλλά πιστεύω θα είναι ήδη πάνω από ένα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.572
Reaction score
30.472
VW ID2 - 2025
Από 25.000€
WLTP 450km

volkswagen-id.2all.jpg

volkswagen-id.2all (1).jpg

volkswagen-id.2all-interni (2).jpg

volkswagen-id.2all-la-piattaforma-meb-entry.jpg

volkswagen-id-2all-concept-specs.jpg




Συντηρητικούρα ο νέος τσέο. Μια μίξη Polo με ID και μέσα λέγε και λίγο Tesla.
 
Last edited:

D

Deleted member 35

Guest
Τελικά έχουν δίκιο όσοι λένε για tablet με ρόδες.

Δώστε ρε γίδια ένα project σε φοιτητές βιομηχανικού σχεδιασμού να σας φτιάξουν ένα εσωτερικό της προκοπής. ΟΚ μέχρι πριν Χ χρόνια δεχόμουν τις γκουμούτσες γιατί ήταν κάτι νέο. Σήμερα τι δικαιολογία υπάρχει;

Μόνο η MB στην EQS με την Hyperscreen έχει φτιάξει κάτι σωστό. Όλοι οι υπόλοιποι για τα μπάζα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.572
Reaction score
30.472
Με τέτοια σχέδια θα φάνε και άλλη κλοτσιά από τους Γάλλους. Όπως έφαγαν και με το 208. Διακρίνω ένα φόβο - συντηρητισμό στον νέο τσέο της φάουβε. Πάει περίπατο η αισθητική ID. Όμορφη ή άσχημη η ID αισθητική είχε κάτι νέο. Θα μπορούσαν άνετα να βγάλουν κάτι τέτοιο, θα ήταν και πολύ όμορφο.
Screenshot_20230316_074254_Facebook.jpg

Αυτό που έβγαλαν είναι σαν να διέκοψε κάποιος το 3D render - transition το Golf σε ID στα αρχικά του στάδια. Με αυτά τα χαρακτηριστικά και με την προϋπόθεση ότι θα τα δούμε και στην πράξη, αν ήταν ποιο όμορφο θα σάρωνε. Αν και αυτό είναι concept, οπότε ας ελπίσουμε προς το καλύτερο.
 

TGD

Μηνύματα
8.599
Reaction score
8.617
Και βγάλτε ξανά κάτι στα 3,80 -να μην πω και 3,60- για αστική χρήση.
 

Μηνύματα
6.860
Reaction score
5.399
Τελικά έχουν δίκιο όσοι λένε για tablet με ρόδες.
H νέα γενιά μπορεί να το βλέπει διαφορετικά.

Η 8χρονη κόρη μου με ρώτησε χτες βράδυ:
"Μπαμπά, στο heaven τι έχει; Έχει tablet ε;"
 

D

Deleted member 35

Guest
H νέα γενιά μπορεί να το βλέπει διαφορετικά.

Η 8χρονη κόρη μου με ρώτησε χτες βράδυ:
"Μπαμπά, στο heaven τι έχει; Έχει tablet ε;"
Δεν ξέρω. Προσωπικά κάπως μου κάθεται. Πχ τα Volvo είναι πολύ καλύτερα στο σχέδιο. Καλός ο μινιμαλισμός αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.568
Μηνύματα
2.944.569
Members
38.199
Νεότερο μέλος
Alex Nik
Top