Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
6.862
Reaction score
5.402
Από battery breakthroughs χορτάσαμε ανακοινώσεις. Ας μπουν πρώτα
σε μοντέλα αυτοκινήτων και βλέπουμε.

Η πλάκα είναι ότι στο site της citroen για το eC4 διαφημίζουν παντού 75kWh μπαταρία. Βρε μπας και γι’ αυτό πήρε 9500 επάνω; σκέφτηκα. Γι’ αυτό και πήρα τηλέφωνο. Αλλά μου το επιβεβαίωσαν από την αντιπροσωπεία ότι είναι τυπογραφικό λάθος. 75 λέει έχουν μόνο κάποια επαγγελματικά βαν.

C96C8A95-A70D-4A16-9B34-EF26F8512045.jpeg
 

Μηνύματα
398
Reaction score
256
Για το αντίστοιχο shine, με θερμικό κινητήρα, γράφει από 30κ. Είναι δυνατόν να είναι τόσο πιο ακριβό το ηλεκτρικό;
 


Μηνύματα
6.862
Reaction score
5.402
Για το αντίστοιχο shine, με θερμικό κινητήρα, γράφει από 30κ. Είναι δυνατόν να είναι τόσο πιο ακριβό το ηλεκτρικό;
Και στη Γερμανία αντίστοιχα οι τιμές:

citroenDE.jpg
 

Μηνύματα
6.862
Reaction score
5.402
Βενζίνη 6τάχυτο χειροκίνητο 131 ίππους Ελλάδα: 30.350, Γερμανία: 29.910
Βενζίνη 8τάχυτο αυτόματο 131 ίππους Ελλάδα: 32.210, Γερμανία: 33.300
Πετρέλαιο 8τάχυτο αυτόματο 131 ίππους Ελλάδα: 34.490, Γερμανία: 34.900
Ηλεκτρικό 136 ίππους Ελλάδα: 40.540, Γερμανία: 45.150

Τι στο διάλο, γιατί μόνο στην Ελλάδα και μόνο το ηλεκτρικό πήγε 5 χιλιάρικα επάνω, ενώ στις άλλες εκδόσεις οι τιμές είναι παρόμοιες με Γερμανία;
Πήρα και σε άλλη αντιπροσωπεία, 50kWh παραμένει η μπαταρία λέει, δεν έχει αλλάξει κάτι. Το 75kWh του site είναι τυπογραφικό λάθος.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.881
Reaction score
136.971
Tesla 2023 Wireless CarPlay with MIRACAST & AIRPLAY







⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡
ΥΓ.
Ανέβηκε στο γερμανικό site το configuration για το νέο iD.3 με τιμές.

Βγαίνει στα 50.830 ουσιαστικά πλήρως εξοπλισμένο (ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικά καθίσματα, led matrix, travel assist, heat pump, navigation κτλ).

Μπορεί να πάει και 53965 με πανοραμική οροφή (όπως το δικό μου) και τα sport ηλεκτρικά καθίσματα, τιμές με ΦΠΑ Γερμανίας.

Με ΦΠΑ Ελλάδας είναι 52.965 και 56.232 αντίστοιχα.

Αναμένεται εντός των ημερών να ανοίξει και στο ελληνικό site, και εκ πρώτης όψεως επιβεβαιώνεται αυτό που λέγαμε, μια αύξηση τιμής της τάξης των ~9.000€ στην πλούσια έκδοση, καθώς η τότε έκδοση tech με heat pump και ζάντες αλουμινίου και πανοραμική ηλιοροφή και όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα έβγαινε στα 47,5 χιλιάρικα και τώρα ο ίδιος εξοπλισμός πάει στα 56,2 χιλιάρικα...
 
Last edited:

Μηνύματα
6.862
Reaction score
5.402
Πλην Tesla δηλαδή κάθε πέρσι και καλύτερα.

Κι αν κάποια σταματήσει το 8άρι η επιδότηση να δούμε τι θα γίνει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.595
Reaction score
30.494
Περίμενε λίγες μέρες γιατί αν περάσει το e-fuel θα σου πω μετά πως θα αλλάξει η αγορά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.881
Reaction score
136.971
Δεν περιμένω καμία αλλαγή με τα περί e-fuel.
Πάει πολύ μακριά η βαλίτσα.

Η πτώση τιμών (με εξαίρεση τους Κινέζους που ξεκινάνε προέλαση) θα έρθει σε όλους τους κατασκευαστές EV, απλώς με καθυστέρηση 5-ετιας σε σχέση με την Τέσλα.

Όταν θα καταφέρουν να κάνουν μεγάλη κλιμάκωση της παραγωγής σε υψηλά νούμερα ετήσιας παραγωγής, τότε θα πέσουν οι τιμές.

Καλό ~2030 νομίζω.

5 χρόνια νωρίτερα (~2025), θα πέσουν (κι άλλο) οι τιμές των Τέσλα, πακέτο με το μικρό μοντέλο (πιθανώς μοντελ 2).

Η άνοδος των τιμών που βλέπουμε τώρα, είναι πρόσκαιρη, δεν θα πάει μακριά αυτή η βαλίτσα.
Όσο αυξάνεται η προσφορά (αυξημένα νούμερα διαθέσιμων EV) τόσο ο ανταγωνισμός θα ρίχνει τις τιμές.

Η ζήτηση, είναι πεπερασμένη. Απλώς μέχρι τώρα, η ζήτηση είναι μεγαλύτερη της προσφοράς, οπότε οι τιμές δεν έχουν λόγο να πέσουν.
 

Μηνύματα
6.862
Reaction score
5.402
Θα γεμίσει ο τόπος Tesla. Θα φτάσουμε να λέμε Tesla και θα εννοούμε ηλεκτρικό και το αντίστροφο. Όπως επικράτησε η λέξη τζιπάκι από την Jeep.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.595
Reaction score
30.494
Αυτά που λες Κώστα στην περίπτωση που δεν είχαμε στην εξίσωση τα εναλλακτικά καύσιμα. Με αυτά όμως αλλάζει το θέμα, κατά την άποψη μου.

Αυτός που δεν θέλει με τίποτα ηλεκτρικό, και θα έπαιρνε μόνο επειδή του το επέβαλαν, θα μπορεί να μην το πάρει καθώς θα έχει εναλλακτικές. Ο κατασκευαστής λοιπόν που δεν θα έχει να προσφέρει επιλογές σε αυτόν τον πελάτη τον έχασε. Χαμένες πωλήσεις.

Αυτός που δεν θέλει να περιμένει ούτε αυτά τα 20'-30' για να φορτίσει, θα αγόραζε ηλεκτρικό επειδή του το επέβαλαν. Πλέον θα έχει επιλογή να πάει στο πρατήριο όπως πριν, και να φύγει γρήγορα, όπως πριν. Η συνήθεια είναι κακός σύμβουλος, αυτά είναι γνωστά. Ο κατασκευαστής λοιπόν που δεν θα έχει να προσφέρει επιλογές σε αυτόν τον πελάτη τον έχασε. Χαμένες πωλήσεις.

Αυτός που δεν έχει ιδιόκτητο πάρκιγκ, και είναι περισσότεροι από αυτούς που έχουν, θα αγόραζε ηλεκτρικό επειδή θα του το επέβαλαν. Πλέον θα έχει και άλλη επιλογή. Ο κατασκευαστής λοιπόν που δεν θα έχει να προσφέρει επιλογές σε αυτόν τον πελάτη τον έχασε. Χαμένες πωλήσεις.

Όλες αυτές οι χαμένες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων δεν υπήρχαν πριν. Όλοι αυτοί θα αγόραζαν ηλεκτρικό κάποια στιγμή. Αυτό θα επηρεάσει, και αρκετά κατά την άποψη μου, την δυναμική επέκτασης - εγκατάστασης νέων φορτιστών.

Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τα κεφάλαια που θα φύγουν από την ηλεκτροκίνηση για να πάνε στους κινητήρες e-fuel, θα επηρεάσουν αρνητικά την εξέλιξη των Ευρωπαίων - Ιαπώνων κατασκευαστών. Κανένας κατασκευαστής δεν γεννά χρήμα.

Αυτή η κίνηση ίσως και να είναι βούτυρο στο ψωμί για την Tesla και για τους Κινέζους.
 

TGD

Μηνύματα
8.611
Reaction score
8.631
Ακριβώς. Προσπαθούν να στηριχτούν σε αυτούς που δεν θέλουν ηλεκτρικά, αλλά αυτοί βαίνουν μειούμενοι. Πολλοί θα προτιμήσουν να παραμείνουν με το παλιό και να πάρουν ηλεκτρικό κάπου στην πενταετία.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.881
Reaction score
136.971
H Tesla κερδίζει $12,000 ανα όχημα ενώ η Ford χάνει $15,000 ανα όχημα.
Πως να περιμένει κανείς να ρίξουν τιμές;
Θα αναγκαστούν να ανεβάσουν κι άλλο...

H Ford σκοπεύει να έχει 8% κέρδος το 2026.
Ευσεβείς πόθοι..

Κάτι παρόμοιο ισχύει και για άλλους κατασκευαστές.

Έχει πολύ μέλλον ακόμα για να μπορέσουν να ρίξουν τιμές οι κλασικοί κατασκευαστές, αυτό ξέρω.

Αντιθέτως, η Τέσλα ήδη έριξε, έχει ήδη αρκετά μεγάλο κέρδος για να ρίξει κι άλλο τις τιμές, και παρουσίασε τρόπους σημαντικής συρρίκνωσης του κόστους παραγωγής, οπότε εμμέσως πλην σαφώς προετοίμασε το έδαφος για περαιτέρω μειώσεις τιμών.

Αυτά.

Μη παίρνετε Τέσλα. Πάρτε iD.3 είναι πχιότητα.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.475
Reaction score
1.560
Η ηλεκτροκίνηση μπορεί να προωθηθεί στους οδηγούς ως ένα μέσο με πολύ χαμηλότερο κόστος καυσίμου σε σχέση με τα συμβατικά.

Τα e-fuel όχι απλά δεν είναι φτηνότερα των συμβατικών καυσίμων, αλλά είναι σημαντικά ακριβότερα (χωρίς να λαμβάνονται υπόψιν οι φόροι).

ΑΝ ποτέ δούμε τα e-fuel ως εναλλακτική λύση, θα είναι αποκλειστικά για εξειδικευμένα οχήματα και ανάγκες, όπου το κόστος καυσίμου δεν θα αποτελεί εμπόδιο.

Άρα οπωσδήποτε δεν θα αποτελέσουν εναλλακτική των συμβατικών οχημάτων για όσους δεν θέλουν ηλεκτροκίνηση.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.881
Reaction score
136.971
Σύμφωνοι, βολβό, ωραία σούπερ.

Εγώ μαζί σας. Πάρτε ότι σας βολεύει, και εις αναμονή των κινεζικών.
 



n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.739
Βενζίνη 6τάχυτο χειροκίνητο 131 ίππους Ελλάδα: 30.350, Γερμανία: 29.910
Βενζίνη 8τάχυτο αυτόματο 131 ίππους Ελλάδα: 32.210, Γερμανία: 33.300
Πετρέλαιο 8τάχυτο αυτόματο 131 ίππους Ελλάδα: 34.490, Γερμανία: 34.900
Ηλεκτρικό 136 ίππους Ελλάδα: 40.540, Γερμανία: 45.150

Τι στο διάλο, γιατί μόνο στην Ελλάδα και μόνο το ηλεκτρικό πήγε 5 χιλιάρικα επάνω, ενώ στις άλλες εκδόσεις οι τιμές είναι παρόμοιες με Γερμανία;
Πήρα και σε άλλη αντιπροσωπεία, 50kWh παραμένει η μπαταρία λέει, δεν έχει αλλάξει κάτι. Το 75kWh του site είναι τυπογραφικό λάθος.
Αναγράφεις αντίστροφα τις τιμές στο τελευταίο, στην Ελλάδα είναι +5κ.
 

Μηνύματα
6.862
Reaction score
5.402
Ναι, τυπογραφικό λάθος δικό μου.

Πώς να εξηγείται άραγε, η citroen Ελλάς να έχει ίδιες τιμές με Γερμανία σε όλες τις εκδόσεις, και μόνο στο ηλεκτρικό να βάζει καπέλο +5Κ;
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.608
Μηνύματα
2.945.872
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top