melina
Cargo 200
- Μηνύματα
- 23.748
- Reaction score
- 42.911
Στη Γερμανία τρέχει επιδότηση τώρα όπως εδώ;
, οι Ιταλοί, οι Πολωνοί και οι Βούλγαροι.Για να ησυχάσουν οι Γερμανοί
Μέχρι τότε πολλά αλλάζουν, δεν έχει νόημα η κουβέντα., οι Ιταλοί, οι Πολωνοί και οι Βούλγαροι.
Αν και ακόμα και το e-fuel στα οχήματα είναι μεταβατικό στάδιο με διάρκεια ζωής μέχρι το 2050. Αυτό δεν είδα να το γράφει κάποιο άρθρο. Μάλλον το ξέχασαν.
Η καλλιέργειά τους απορροφά CO2.Μου αρέσει που λένε ότι τα eFuel είναι οικολογικά. Γιατί άραγε, επειδή τα φτιάχνουμε τεχνητά; Το ίδιο δεν ρυπαίνουν στο τέλος;
Οι τεχνολογίες αποθήκευσης δεν είναι ακριβώς ανταγωνιστικές μεταξύ τους. Λειτουργούν σε διαφορετικό χρόνο, και με διαφορετικό όγκο.Η περίσσεια ενέργεια από ΑΠΕ, αν δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ή αποθηκευθεί με κανέναν άλλον τρόπο, ναι, θα μπορούσε να αποθηκευτεί σε e-fuels, τα οποία στη συνέχεια, και κατά σειρά προτεραιότητας, θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως εξής:
1. Για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας όταν οι ΑΠΕ δεν παράγουν, δηλαδή τη νύχτα για τα φωτοβολταϊκά, δηλαδή αποθήκη ενέργειας.
Εναλλακτική επιλογή εδώ οι μπαταρίες, έργα αντλησιοταμιευσης, ύψωσης, κλπ.
2. Για παραγωγή θέρμανσης στη βιομηχανία κυρίως, αλλά και σε άλλες μεγάλης κλίμακας χρήσεις.
Εναλλακτική επιλογή οι αντλίες θερμότητας.
3. Θέρμανση, όπου χρειάζεται.
Εναλλακτική επιλογή οι αντλίες θερμότητας.
4. Μεταφορές, κυρίως αεροπλάνα και πλοία, πιθανώς φορτηγά.
Εναλλακτική αξιόλογη, δεν υφίσταται ακόμα σε πλοία και αεροπλάνα, στα φορτηγά άρχισαν να κυκλοφορούν με μπαταρίες.
Άρα εδώ έχει σίγουρα ψωμί.
5. Αυτοκίνητα ΙΧ? Μπα, ελάχιστες οι πιθανότητες. Οι μπαταρίες μια χαρά δουλεύουν εδώ, δεν υπάρχει λόγος.
Από το δικό τους site
Thanks to their compatibility with today’s internal combustion engines, eFuels can also power vehicles, airplanes and ships, thus allowing them to continue to operate but in a climate-friendly manner. The same applies to all heating systems that use liquid and gaseous fuels.
&
Existing means of transport and heating can be converted environmentally friendly by using eFuels. For example, means of transport such as trucks or airplanes, as well as construction machinery and oil-fired heating systems, for which there is not yet a sensible technical alternative as a means of propulsion, can be operated in a climate-neutral manner. eFuels can also be used in the offroad sector or in industry
eFuels - eFuel Alliance
www.efuel-alliance.eu
Στην αποθήκευση ενέργειας δεν νομίζω ότι έχουν μέλλον. Οι μπαταρίες θα νικήσουν.
Έχει μέλλον όμως στη βιομηχανία, στη θέρμανση σε μεγάλες εφαρμογές, στα πλοία και στα αεροπλάνα.
Πολύ μικρές οι πιθανότητες για μεγάλα φορτηγά, διότι οι μπαταρίες έδειξαν ήδη πως μπορούν.
Ομολογώ ότι χρειάστηκε να το ψάξω, στέρλινγκ μηχανές ήξερα μόνο κάτι μηχανές που λειτουργούσαν με αξιοποίηση πολύ μικρών θερμοκρασιακών διαφορών.Ξέχασες τις μηχανές Sterling για αποθήκευση. Υπαρκτές εδώ και χρόνια λύσεις για βραχυχρόνια αποθήκευση μεγάλης ποσότητας ενέργειας.
Είδες αυτό;Eνδιαφέρον μεν, δείχνει μακρυά από την εμπορικής κλίμακας υλοποίηση.
Δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα της μακροπρόθεσης αποθήκευσης (από καλοκαίρι σε χειμώνα), που είναι και το πιο σημαντικό.To VtG είναι κολοσσιαίας σημασίας να υλοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν.
Θα λύσει όλα τα προβλήματα.