Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.455
Reaction score
31.426
Μόλις πέρασε από μένα ο αντιπρόσωπος της Tinbot, δίνοντάς μου να δοκιμάσω την RS1.

Όμορφος σχεδιασμός και άριστη γεωμετρία. Με type 2 υποδοχή για φόρτιση, μια χαρά.
Άνετα αντικαθιστά την Fazer800 μου που πρέπει απαραιτήτως να διώξω.
Γυρνάς τον διακόπτη, μπουτάρει, σηκώνεις τον πλαγιοστάτη και έτοιμη, παρά την απόλυτη σιγή. Τι ωραίο πράγμα η ησυχία.
Ούτε ταχύτητες, ούτε τίποτα. Τραβάει στις ανηφόρες, χωρίς να είναι απότομη στο γκάζι.
Άριστα θα εξυπηρετούσε τις ανάγκες μου.
Τη θέλω!

View attachment 299470

Πανάκριβο. Στα ίδια χρήματα με το Vstrom.
Καλοπούλητη!

Άντε να καθαρίσεις από εξατμίσεις.

Έστειλα κι εγώ το γιαρις στον αγύριστο, που ήταν κι υβριδικό πανάθεμά το, κι ησύχασε το κεφάλι μου, τώρα θα διώξω το λέβητα από το σπίτι. Αρκετά τον ανέχτηκα, έχει εξάτμιση. 😁

Βάζω ηλιακό αυτές τις μέρες, για να σταματήσει να ανάβει το πετρέλαιο για ζεστό νερό (έλεος δηλαδή), και σειρά έχει ο λέβητας να πάρει πόδι.

Έτσι κι αλλιώς, πετρέλαιο δε καίω καθόλου το χειμώνα, έχει πρακτικά αντικατασταθεί.

Κι εκεί που ήμουν ένας τυπικός καταναλωτής πετρελαίου το 2018, με ένα σωρό τόνους κατανάλωσης το έτος (θέρμανσης και κίνησης), να που θα μηδενίσω το προσωπικό κοντέρ.

Ωραία νιώθω γι'αυτην την εξέλιξη. 👍
Εσύ δηλαδή τώρα έκαιγες πετρέλαιο μόνο για ζεστό νερό, και μέσα στο καλοκαίρι όπως κατάλαβα, και σε πείραξε η εξάτμιση; 😎😅
 
Last edited:

Μηνύματα
6.999
Reaction score
5.550
Το ίδιο οπισθοδρομικό μου φαίνεται κι όταν μετά το ηλεκτρικό καβαλάω τη Fazer.
Σαν επιστροφή 40 χρόνια πίσω στα 80s.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.378
Reaction score
140.064
Εσύ δηλαδή τώρα έκαιγες πετρέλαιο μόνο για ζεστό νερό, και μέσα στο καλοκαίρι όπως κατάλαβα, και σε πείραξε η εξάτμιση; 😎😅
Ναι, αυτή του λέβητα.
Που βγαίνει έξω μπροστά από την κουζίνα, και απέναντι από την αποθήκη που έκανα, όπου έχει και ενσωματωμένο σκυλόσπιτο.

Τι δεν κατάλαβες;

Στο σπίτι που νοίκιασα, δεν είχε άλλο τρόπο θέρμανσης, ούτε του σπιτιού, ούτε νερού, πέραν από το πετρέλαιο, μόνον καυστήρας.

Το πρώτο (θέρμανση σπιτιού) το έκοψα σταδιακά από τότε που ξεκίνησα να το νοικιάζω (το ένα κλιματιστικό μετά το άλλο), μέχρι που το έκοψα τελείως πέρσι (μπήκε το 4ο κλιματιστικό, το σαχάρα). Τώρα κόβω και το δεύτερο, αυτό του ζεστού νερού.

Μάλιστα, δεν είχε προεγκατεστημένες σωληνώσεις από λεβητοστάσιο μέχρι την ταράτσα, μιλάμε για 3όροφη μονοκατοικία, με τον λέβητα τέρμα κάτω, μαζί με τα νερά του σπιτιού. Τώρα τα εγκαθιστούν, μαζί με τον ηλιακό θερμοσίφωνα.

Τι δε καταλαβαίνεις, που είναι το αστείο;


ΥΓ. Απόσβεση; Ποτέ. Ούτε σε 60 χρόνια. Ούτε για το ένα, ούτε για το άλλο. Νεβερ. Είναι θέμα νοοτροπίας. 😎
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.071
Reaction score
43.494
Καμιά φορά δεν αρκεί μόνο να τα εκθειάζεις, μπορείς και να δέχεσαι τα αρνητικά, ή έστω να τα διαβάζεις. Γιατί απέχουν -ακόμα- πάρα πολύ από την τελειότητα, τόσο από πλευράς αυτονομίας, όσο και από πλευράς τιμής και υποδομών.
Για να καταλάβω δηλαδή επειδη κάτι παρόμοιο παίχτηκε και σε άλλο νημα.
Στο κάθε θέμα θα πρέπει να γράφουνε μόνο αυτοί που είναι φιλικοί με το θέμα;
Και θα πρέπει μόνο να λιβανίζουν το αντικείμενο του θέματος;
Εχουμε χαζέψει τελειως;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.378
Reaction score
140.064

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.900
Reaction score
99.844
Για να καταλάβω δηλαδή επειδη κάτι παρόμοιο παίχτηκε και σε άλλο νημα.
Στο κάθε θέμα θα πρέπει να γράφουνε μόνο αυτοί που είναι φιλικοί με το θέμα;
Και θα πρέπει μόνο να λιβανίζουν το αντικείμενο του θέματος;
Εχουμε χαζέψει τελειως;
Are you talking to me? Το αντίθετο λέω. :idk:
 

Μηνύματα
17.007
Reaction score
24.245
Σε λίγα χρόνια θα καταλάβετε γιατί η Toyota είναι και θα παραμείνει ηγέτης στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Λίγη υπομονή.
 


Μηνύματα
6.999
Reaction score
5.550
Καμιά φορά δεν αρκεί μόνο να τα εκθειάζεις, μπορείς και να δέχεσαι τα αρνητικά, ή έστω να τα διαβάζεις. Γιατί απέχουν -ακόμα- πάρα πολύ από την τελειότητα, τόσο από πλευράς αυτονομίας, όσο και από πλευράς τιμής και υποδομών.
Φυσικά και διαβάζω τις ανησυχίες που εκφράζουν μέλη εδώ και απαντώ αντίστοιχα με βάση την εμπειρία μου με ηλεκτρικό, προσπαθώντας να τους καθησυχάσω.

Γιατί κι εγώ είχα τις ίδιες ανησυχίες, που τελικά αποδείχτηκαν απλά φοβίες, καθώς η συμβίωσή μου με ηλεκτρικό κάθε άλλο παρά δύσκολη και αγχωτική είναι. Κι έχω μεσαίας αυτονομίας αμάξι.

Όσον αφορά το νήμα, άλλο πράγμα να γράφεται κάτι αρνητικό, και άλλο να πετάει κάποιος το προβοκατόρικο link που θα πετύχει στο facebook, έτσι απλά για σπάσιμο.
Πχ θα δει ο άλλος ένα ηλεκτρικό να καίγεται, το πετάει το link εδώ και φεύγει, link που έχει ήδη ποστάρει κάποιος άλλος μια σελίδα πιο πίσω κι έχει απαντηθεί και συζητηθεί. Φυσικά δεν παρακολουθεί το νήμα.
Αυτό για μένα δεν είναι «αρνητικό που πρέπει να σεβαστώ», είναι «βλέπω το σκaτό που άφησε ο άλλος κι έφυγε».
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.378
Reaction score
140.064


Ευρώπη:

In June, the battery-electric car market share surged from 10.7% to 15.1%, overtaking diesel share for the first time. Hybrid-electric cars remained the second-most popular choice among new car buyers, representing 24.3% of the market.

1000005885.png


Σχεδόν στα μισά είναι τα ΒEV σε σχέση με τα βενζίνης.

 
Last edited:

Μηνύματα
684
Reaction score
1.248
Εσείς που έχετε ηλεκτρικά αυτοκινητα , πόση ειναι η πραγματική αυτονομία;
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.900
Reaction score
99.844
Εσείς που έχετε ηλεκτρικά αυτοκινητα , πόση ειναι η πραγματική αυτονομία;
Είναι σαν να ρωτάς τι κατανάλωση έχει ένα ice, όταν υπάρχει γκάμα από 1000 έως 6000 κυβικά.

Εξαρτάται:
1. από την χωρητικότητα της μπαταρίας
2. από την ταχύτητα
3. από το αν κινείσαι στην εθνική ή σε πόλη, όπου η αυτονομία μπορεί να είναι και διπλάσια

Και δεν μπορεί να μιλήσει κάποιος για μέση αυτονομία, γιατί εκεί που πραγματικά μετράει, όταν πας ταξίδι δηλαδή, η αυτονομία είναι πολύ μικρότερη της μέσης.
 

Μηνύματα
6.999
Reaction score
5.550
Πραγματική αυτονομία εννοούν οι παραδοσιακοί κάθε πότε πας βενζινάδικο.

eC4 (40kWh μπαταρία): 100χλμ "πραγματική" αυτονομία, ασχέτως ταχύτητας, δρόμου, κυκλοφοριακών συνθηκών κτλ.

Με την έννοια ότι κάθε τόσα χλμ συμπληρώνω φόρτιση είτε σπίτι είτε έξω, για να διατηρούμαι εκεί στη μέση μεταξύ 30-70%.

Στον φορτιστή στο σπίτι 15kWh έχω ορίσει να βάζει.
 


Μηνύματα
684
Reaction score
1.248
Είναι σαν να ρωτάς τι κατανάλωση έχει ένα ice, όταν υπάρχει γκάμα από 1000 έως 6000 κυβικά.

Εξαρτάται:
1. από την χωρητικότητα της μπαταρίας
2. από την ταχύτητα
3. από το αν κινείσαι στην εθνική ή σε πόλη, όπου η αυτονομία μπορεί να είναι και διπλάσια

Και δεν μπορεί να μιλήσει κάποιος για μέση αυτονομία, γιατί εκεί που πραγματικά μετράει, όταν πας ταξίδι δηλαδή, η αυτονομία είναι πολύ μικρότερη της μέσης.
Ας το διατυπώσω καλύτερα λοιπόν. Για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με σχετικά μεγάλη μπαταρία (Id4, Cupra Born, KIA ev6 κλπ), με γεμάτους τους συσσωρευτές, φτάνεις από την Αθήνα στη Λάρισα (360 χιλιόμετρα περίπου) οδηγώντας στο άνω όριο ταχύτητας της Εθνικής οδού;
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.378
Reaction score
140.064
Ναι με κάποια, εάν πάρεις την έκδοση με την μεγάλη μπαταρία, έστω οριακά.

Εννοείται ναι, με τα LR της Τέσλα.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.378
Reaction score
140.064
Πιο αναλυτικά:

Σε λογικό κοστολογιο, κατά τη γνώμη μου, μόνον με τα LR της Τέσλα θα βγάλεις στάνταρ πάνω από 400 χλμ, τηρώντας τα όρια ταχύτητας (όπως το έθεσες, στα άνω επιτρεπτά όρια) στην εθνική οδό.

Τα υπόλοιπα, λόγω χειρότερης αεροδυναμικής και λόγω χαμηλότερου efficiency, τόσο στο drivetrain όσο και στην αντλία θερμότητας (ακόμα και για θέρμανση - ψύξη της καμπίνας), αναλόγως συνθηκών, δεν την βγάζουν την απόσταση που λες, ή κάποια θα την βγάλουν οριακά.

Οχήματα με πολύ μεγάλες μπαταρίες (πάνω από 100 kWh) θα την βγάλουν. Αλλά δεν είναι σε "λογικό" κοστολογιο, προφανώς λόγω του μεγέθους της μπαταρίας.

Επίσης το νέο VW iD.7, με εξαιρετικό αεροδυναμικό σχεδιασμό και νέο βελτιωμένο drivetrain, θα την βγάλει, αλλά δεν ξέρουμε κοστολογιο ακόμα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.455
Reaction score
31.426
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.403
Μηνύματα
2.975.313
Members
38.313
Νεότερο μέλος
Cloudymike
Top