Manos58
εγχειρισμένη
- Μηνύματα
- 17.160
- Reaction score
- 12.842
Αγορια μοτο καβαλησα στα μεγαλα μου (30+) .Για μια δεκαετια το ευχαριστηθηκα αλλά ειμαι αυτοκινητακιας .Με την μοτο πάντα ενοιωθα εκτεθειμενος .Καποια πραγματα τα κανεις μικρος .
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ....Αγορια μοτο καβαλησα στα μεγαλα μου (30+) .Για μια δεκαετια το ευχαριστηθηκα αλλά ειμαι αυτοκινητακιας .Με την μοτο πάντα ενοιωθα εκτεθειμενος .Καποια πραγματα τα κανεις μικρος .
ναι αλλά...εκεί είναι η κ@υλαΑγορια μοτο καβαλησα στα μεγαλα μου (30+) .Για μια δεκαετια το ευχαριστηθηκα αλλά ειμαι αυτοκινητακιας .Με την μοτο πάντα ενοιωθα εκτεθειμενος .Καποια πραγματα τα κανεις μικρος .
οχι ...το εχω πάρει απόφαση.Η αδρεναλινη με κανει να αισθανομαι άβολα .ναι αλλά...εκεί είναι η κ@υλα
Τακάκια.άντε και το πήρες...από σερβις τι χρειάζεται?
Ακόμα και τα τακάκια αργείς να τα αλλάξεις γιατί φρενάρει αρκετά με την ανάκτηση πέδησης .Τακάκια.
Μπαταρίες κάθε 10-15 χρόνια.
Ξέρουμε πόσο περίπου στοιχίζουν για ένα αυτοκίνητο νορμάλ;Μπαταρίες κάθε 10-15 χρόνια.
Το BMW i3 το κόστος για την κάθε μπαταρία (8 συνολικά) ανέρχεται περίπου στα 3.000€ σε αυτό όταν θα έρθει η ώρα της αντικατάστασης θα υπάρχει και μία επιδότηση για την απόσυρση της παλιάς.Ξέρουμε πόσο περίπου στοιχίζουν για ένα αυτοκίνητο νορμάλ;
Το πρακτικό ερώτημα είναι η μεταπωλητική αξία. Μπορεί να μην κρατήσει κάποιος ένα αυτοκίνητο για 15 χρόνια αλλά όταν έρθει η ώρα του να μην έχει και μηδενική αξία.πρακτικά σε 10-15 χρόνια δεν μπορεί να γνωρίζουμε πόσο θα κάνουν οι μπαταρίες...και ξεπερνώ το ερώτημα ποιος από δω μέσα θα πάρει αμάξι σήμερα και θα το κρατήσει 10-15 χρόνια
Η μεταπολιτική αξία και η συνολική διάρκεια ζωής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων εκτιμώ ότι θα είναι κατά πολύ μικρότερη των αυτοκίνητων που γνωρίζουμε σήμερα. Ήδη στα πιο σύγχρονα, τελευταίας δεκαετίας, γίνεται ένας χαμός όπου τα νέα μοντέλα έχουν καλούδια που ούτε τα ονειρεύονταν μεσαία αυτοκίνητα πριν 5 χρόνια. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την πιο γρήγορη απαξίωση των παλιότερων. Με τα ηλεκτρικά εκτιμώ ότι θα ενταθεί αυτό. Και για αυτό πιστεύω ότι σιγά σιγά θα περάσουμε στο μοντέλο αγοράς χρήσης αυτοκινήτου για Χ χρόνια και θα αφήσουμε πίσω το αγοράζω αυτοκίνητο.Το πρακτικό ερώτημα είναι η μεταπωλητική αξία. Μπορεί να μην κρατήσει κάποιος ένα αυτοκίνητο για 15 χρόνια αλλά όταν έρθει η ώρα του να μην έχει και μηδενική αξία.
Τουλάχιστον 20 χρόνια τώρα περιμένουμε την μετάβαση της αγοράς από την ιδιοκτησία στο κοινόχρηστο. Δε βλέπω να γίνεται, το αυτοκίνητο είναι προσωπικός χώρος, είναι κύρος, είναι προσωπική ιδιοκτησία. Σίγουρα ένα ποσοστό θα μετακινηθεί προς τα εκεί αλλά πλειοψηφία δεν νομίζω να γίνει.. Και για αυτό πιστεύω ότι σιγά σιγά θα περάσουμε στο μοντέλο αγοράς χρήσης αυτοκινήτου για Χ χρόνια και θα αφήσουμε πίσω το αγοράζω αυτοκίνητο.