Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
293
Reaction score
288

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.386
Reaction score
138.201
Θέλουν να στείλουν κάποιο μήνυμα; :whistling:
Ναι, για τον kolo τους, εκεί κάθονται:

<<Η Toyota παρουσίασε ένα πλάνο σε 3 φάσεις, με στόχο την εμπορική διάθεση μπαταριών στερεάς κατάστασης έως το 2027-2028. Όμως αυτό δε σημαίνει ευρεία διαθεσιμότητα, καθώς η πλήρης μαζική παραγωγή έπεται.>>

Καλό 2030 και βλέπουμε.😂🤣😁
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.924
Reaction score
85.158

Η γερμανική ADAC, η μεγαλύτερη λέσχη αυτοκινήτου στην Ευρώπη, επαίνεσε το ID.3 για πολύ καλό έλεγχο προόδου μετά από την ολοκλήρωση της διαδικασίας που προϋπέθετε την κάλυψη των 100.000 χιλιομέτρων. Το πιο σημαντικό εύρημα από τον έλεγχο που ακολούθησε στο μοντέλο της Volkswagen, ήταν πως η μπαταρία υψηλής τάσης εξακολούθησε να έχει καθαρή χωρητικότητα 93%.

Οι ενημερώσεις είχαν επίσης θετική επίδραση στην ενεργειακή κατανάλωση και συνεπώς στην αυτονομία. Πιο συγκεκριμένα, το νέο λογισμικό βελτίωσε σημαντικά την κατανάλωση ενέργειας για μικρές αποστάσεις και λειτουργία σε χειμερινές θερμοκρασίες από 0 έως 5°C.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.386
Reaction score
138.201
Πιο συγκεκριμένα, το νέο λογισμικό βελτίωσε σημαντικά την κατανάλωση ενέργειας για μικρές αποστάσεις και λειτουργία σε χειμερινές θερμοκρασίες από 0 έως 5°C.
Ναι, αλλά εις βάρος των μεγαλύτερων αποστάσεων.

Αυτό που έκανε πριν την αναβάθμιση, ήταν αμέσως μετά την εκκίνηση, να δίνει 8-11 kW σε μια αντίσταση θέρμανσης των μπαταριών υψηλής τάσης, ώστε να τις φέρει στους 23-25°C για να λειτουργούν με τη μέγιστη απόδοση και χωρητικότητα.

Φυσικά, εάν έκανες απόσταση 2-3 χιλιομέτρων, έβλεπες κατανάλωση 50+ kWh/100km, απαράδεκτο.

Μετά την αναβάθμιση δίνει λίγη ισχύ στο στοιχείο θέρμανσης, με κενά χρονικά διαστήματα ενδιάμεσα, ώστε εάν κάνεις μια μικρή απόσταση, να μη ζεστάνει πλήρως τις μπαταρίες, και να δείχνει πιο νορμάλ κατανάλωση.

Όμως, εάν το πάρεις για απόσταση >10-15km, τότε συνολικά θα καταναλώσει και πάλι την ίδια συνολική ποσότητα ενέργειας για να θερμάνει τις μπαταρίες (αναπόφευκτο) αλλά θα αργήσει να τις θερμάνει (θέλει ~10-15km απόσταση, αναλόγως εξωτερικής θερμοκρασίας), οπότε για αυτά τα πρώτα 10-15km η απόδοση της μπαταρίας είναι πολύ υποδεέστερη της ιδανικής, όπως και η χωρητικότητα.

Γι'αυτό το λόγο, εγώ που έκανα κάθε μέρα 35km απόσταση για να πάω στη δουλειά, μετά την αναβάθμιση λογισμικού είχα λίγο αυξημένη κατανάλωση. Αλλά εάν έκανα 2-3 km για να πάω ίσα ίσα στο κοντινό πχ σουπερμάρκετ για ψώνια, τότε είχε πολύ πιο νορμάλ κατανάλωση (20-25 και όχι 50-φευγα).

Το κακό στην υπόθεση, είναι πως δεν διαθέτει αντλία θερμότητας για την θέρμανση των μπαταριών υψηλής τάσης, έχει απλές βατικές αντιστάσεις. Η αντλία θερμότητας, εάν έχει τοποθετηθεί (είναι έξτρα), λειτουργεί μόνον για την καμπίνα των επιβατών.

Για κάποιον λόγο μάλιστα, στα πρώτα 20km έχουν γίνει μετρήσεις που δείχνουν χαμηλότερη κατανάλωση εάν δεν διαθέτεις αντλία θερμότητας! Μόνον σε μεγάλες διαδρομές κερδίζει η αντλία θερμότητας σε κατανάλωση, κι αυτό λεν πως είναι λογικό διότι στην αρχή, που πρέπει να ζεστάνει μια παγωμένη καμπίνα, δεν λειτουργεί αποδοτικά η αντλία. Μόνον αφού φτάσει την επιθυμητή θερμοκρασία κι έπειτα, έχει χαμηλότερη κατανάλωση συντήρησης της θερμοκρασίας της καμπίνας.
 

ika

News
Μηνύματα
16.434
Reaction score
15.137

Μηνύματα
1.011
Reaction score
2.836
Έλεος κάπου, θ' αναγκαστώ να πάρω και σκάφος τώρα δηλαδή;;; >:( 🤔🤔
 

ika

News
Μηνύματα
16.434
Reaction score
15.137
Έλεος κάπου, θ' αναγκαστώ να πάρω και σκάφος τώρα δηλαδή;;; >:( 🤔🤔
Το βλέπω πιθανό άμα σκοπεύεις να μετακομίσεις στην Ισπανία
:party:
Ευτυχώς δεν έχουν πολλά νησιά εκεί.
 
Last edited:




gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.666
Reaction score
4.285
If you can't beat them join them.

And then they might beat you.


1,5 δις €
για μερίδιο 20% μια Κινεζικής* εταιρίας που ''τώρα'' έχει το μικρό της στα σχεδόν 27000.



*Δεν είναι μομφή ως την ποιότητα αλλά ότι ρίχνουν λεφτά σε μια χώρα που το μαχαίρι και το καρπούζι το έχει η κυβέρνηση. Μια μικρή ένδειξη για το πόσο πίσω είναι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές..
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.984
Reaction score
11.438
"Έχοντας την ευκαιρία να οδηγήσουμε το νέο EX30 στην Ισπανία, και συγκεκριμένα στο οδικό δίκτυο πέριξ της πρωτεύουσας της Καταλονίας, οι εντυπώσεις που αποκομίσαμε ήταν περισσότερο από θετικές. Παρά τους σχεδόν 1,8 τόνους που ζυγίζει, το μικρό e-SUV των Σουηδών αποδεικνύεται ευκολοδήγητο και απροσδόκητα, θα έλεγε κανείς, ευέλικτο, χάρη στο κοφτερό τιμόνι πλην όμως ελαφρύ σε αίσθηση τιμόνι που επιβεβαιώνει τον urban χαρακτήρα του μοντέλου, ενώ κορυφαία για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι και η ποιότητα κύλισης – που δίκαια χαρακτηρίζεται premium – εκτός των αστικών τειχών.

Η ανάρτηση σαφώς και δεν εγείρει τα σπορ ένστικτα του οδηγού, επενδύοντας με τον τρόπο που λειτουργεί περισσότερο στην άνεση για τη δημιουργία ενός αγχολυτικού σε όλα τα τερέν συνόλου. Από πλευράς απόδοσης και επιδόσεων, ακόμα και η βασική έκδοση με τον μονό ηλεκτροκινητήρα και τους 272 ίππους θα καλύψει τις προσδοκίες, με τον πήχη ασφαλώς να ανεβαίνει ακόμα περισσότερο στην πραγματικά… πανίσχυρη για τα δεδομένα ενός Β-SUV (και όχι μόνο!) έκδοση Twin Motor Performance που επίσης είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσαμε στη Βαρκελώνη. Εδώ, τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν με καταιγιστικό ρυθμό στο βαθύ πάτημα του γκαζιού, ενώ με την απαραίτητη σύνεση σε δρόμους με στροφές τα πάντα εκτυλίσσονται ομαλά και προοδευτικά με τα ηλεκτρονικά καλούδια να διαχειρίζονται όπως πρέπει την υπερβολή, το βάρος, αλλά και τους 428 ίππους των δύο ηλεκτρικών μονάδων."

 

Μηνύματα
16.750
Reaction score
23.769
συμπαθέστατη κινεζιά, με σωστές διαστάσεις , βαρύ (υπάρχουν πολύ χειρότερα) υπερβολικά γρήγορο σαν 4κίνητο, με 150kw φόρτιση δεν το λες και κτήνος, πραγματικό urban suv.
ηλιοροφή έχει;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.386
Reaction score
138.201
Στα ίδια κιλά είναι το iD.3, με μεγαλύτερη μπαταρία, μεγαλύτερη αυτονομία, και καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή.

Επίσης, με μεγαλύτερο πορτπαγκαζ, και σε μήκος +10cm.
 


Μηνύματα
16.750
Reaction score
23.769
Στα ίδια κιλά είναι το iD.3, με μεγαλύτερη μπαταρία, μεγαλύτερη αυτονομία, και καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή.

Επίσης, με μεγαλύτερο πορτπαγκαζ, και σε μήκος +10cm.
δεν ανοίγει η οροφή σε κανένα οπότε άκυρο τρελό και με τα δύο χέρια.
πάντως είναι πιο κοντά στα γούστα μου από άλλα.
να δούμε και το καινούριο leaf που θα είναι ένα μικρότερο ariya
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.386
Reaction score
138.201
σταπαπαριαμ, λες και αγοράζουμε ΙΧ με κριτήρια επαγγελματικά.
αφού είναι παγκοσμίως γνωστό οτι αγοράζουμε με τα γούστα.
Σωστό αυτό.

Να καίει λίγο ρεύμα ρε φίλε, να γουσταρς. 🤣🤪

Άλλωστε, τα γούστα, πληρώνονται! 👍👍👍
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.951
Μηνύματα
2.957.037
Members
38.268
Νεότερο μέλος
kostas vak
Top