Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
7.507
Reaction score
1.614
Πανόπουλο θα λέτε και θα κλαίτε
Ο Κωβός δεν είναι Πανόπουλος, είναι πραγματικός κανονικός σχεδιαστής, κορυφαίου επιπέδου στη βιομηχανία. Μπορεί το ζενίθ της καριέρας του να ήταν μία εικοσαετία πριν, αλλά το ζενίθ της καριέρας του ήταν πραγματικό αυτοκίνητο που παρήχθη σε κάποια εκατομμύρια αντίτυπα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.941
Reaction score
30.879
 

TGD

Μηνύματα
8.788
Reaction score
8.843

Υπερβολική αισιοδοξία βλέπω. 460.000 ηλεκτρικά φορτηγά LKW μέχρι το 2030; Θα προλάβουν να τα αγοράσουν οι γερμανοί για να μας τα πουλήσου μετά ως μεταχειρισμένα;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.941
Reaction score
30.879
Υπερβολική αισιοδοξία, γενικά. Μάλλον δεν έχει δει ότι οι πραγματικοί ενδιαφερόμενοι αυτή τη στιγμή είναι λιγότεροι και από ένας στους δέκα. Μπαίνουμε στο 2024 με market share που ξεκινά με ..... μη πω τι, και αυτός θέλει 30% σε 6 χρόνια. 😅

Μακάρι δηλαδή, αλλά .......
 
Last edited:

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.489
Reaction score
36.114
Ο Κωβός δεν είναι Πανόπουλος, είναι πραγματικός κανονικός σχεδιαστής, κορυφαίου επιπέδου στη βιομηχανία. Μπορεί το ζενίθ της καριέρας του να ήταν μία εικοσαετία πριν, αλλά το ζενίθ της καριέρας του ήταν πραγματικό αυτοκίνητο που παρήχθη σε κάποια εκατομμύρια αντίτυπα.

ναι, εννούσα εμείς ως χώρα είμαστε Πανόπουλοι. Ο άνθρωπος γεννήθηκε Έλληνας η καριέρα του είναι στο εξωτερικό.
Όσο Έλληνας ήταν ο Ισηγόνης ή ο Βολάνης.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.400
Reaction score
138.277
Μετά την Τογιότα/Λέξους, μπαίνει και η βόλβο στο giga-casting:


Σε καμιά 2-ετια ή 3-ετια, εάν τα καταφέρει, θα κάνει πράξη στο σασί αυτά που έκανε η τεσλα προ ετών..

Εκτός από Τογιότα και βολβο, το giga-casting έχουν ήδη ενημερώσει πως το ξεκινούν σιγά σιγά η Ford και η Geely (η δεύτερη στην Κίνα, ιδιοκτησίας της βολβο).

Φυσικά, χρησιμοποιείται ήδη από άλλες κινέζικες φίρμες EV.
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.400
Reaction score
138.277
Το Tourer δείχνει ενδιαφέρον.
Τα λεφτά τα είδες;
Οκ. Πάμε να γελάσουμε.
Τιμή εκκίνησης:

1000009417.png


Παραδόσεις από 2ο εξάμηνο 2024

1000009416.png


Έβαλα ανοιχτόχρωμη ταπετσαρία στα καθίσματα, που συνοδεύεται με αντίστοιχη σε ταμπλό και πόρτες:

1000009415.png


Κι έβαλα ηλιοροφή και αντλία θερμότητας:

1000009414.png


72 χιλιάρικα πάει.
Εντάξει. Πάρτε κόζμε. Εφκερύα. 😁🤣🤪😂
Παράδοση; σε 1 χρόνο. 🤣😁🤪😂
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.400
Reaction score
138.277
Εμένα μ'αρεσει το iD.7, είναι ωραίο, αεροδυναμικό, άνετο.

Αλλά, όπως είπε και στο βίντεο ο φίλος μας ο Γερμανός, όταν πάμε στα λεφτά, υπάρχει θέμα.

1000009417.png


1000009419.png


10 χιλιάρικα διαφορά, χωρίς ηλιοροφή και χωρίς αντλία θερμότητας.

Με ίδιο εξοπλισμό, πάμε στα 20 χιλιάρικα παραπάνω από τον κύριο ανταγωνιστή του, χωρίς τις επιδόσεις επιτάχυνσης και την αυτονομία/efficiency που προσφέρει εκείνος, και χωρίς τετρακίνηση!

Τα αξίζει; Ας κρίνει ο καθένας, για μένα πάντως, ούτε για πλάκα δε θα έδινα 20 χιλιάρικα παραπάνω, και να λείπουν και πράγματα.. Αστειοτητες.


Αν ξεκινούσε από 50 χιλιάρικα το 4-κίνητο iD.7, με ηλιοροφή, τότε ναι, θα το σκεφτόμουν.
Αλλά από 60 το πισοκινητο χωρίς ηλιοροφή;
χαχαχαχαχαχαχαχαχα
 



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.944
Reaction score
85.197
Νομίζω πως δεν είναι συγκρίσιμα. Όχι πως σώζεται αν συγκριθεί με το Υ, πάλι ακριβό βγαίνει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.400
Reaction score
138.277

ΥΓ. 4,75 το model Y.
 


TGD

Μηνύματα
8.788
Reaction score
8.843
Έ, και το Ionic στον Βόλο στον φορτιστή της Νομαρχίας το έχω δει. Μια από τις δύο θέσεις.
 

TGD

Μηνύματα
8.788
Reaction score
8.843
Το id7 είναι σχεδόν 5 μέτρα, μεγαλύτερο από το Y.

Η ηλιοροφή του id7 είναι καλύτερη από του Tesla. Δεν βρήκα αν είναι ανοιγομενη. Αλλά είναι ηλεκτροχημική, που σημαίνει ότι δεν σου καίει το κεφάλι ούτε χρειάζεται τα χαζά κουρτινακια της Tesla.

Το καλό ηχοσύστημα είναι έξτρα, η αντλία θερμότητας είναι έξτρα, αλλά το βασικό φάουλ είναι και πάλι το software. Για όσους θέλουν να εξωβελισουν τα κουμπιά, το ξεθολωμα του παρμπρίζ είναι σε πέντε επίπεδα βάθος. Για να μην πούμε ότι μετά τους γελοιους διακόπτες αφής στο τιμόνι η vw έβαλε ηλεκτρικά ελεγχόμενους αεραγωγούς. Αντί να γυρνάς τον αεραγωγό ανοιχτο-κλειστο-δεξια-αριστερα-πανω-κατω πρέπει να μπεις στο μενού από την κεντρική οθόνη για να τους ρυθμίσεις!

Και να μην ακούσω για φωνητική εντολή...
ID turn the rear right passanger aur vent to half volume and 15 degrees to the right and all the way up.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.970
Μηνύματα
2.957.659
Members
38.272
Νεότερο μέλος
xardavelas89
Top