- Μηνύματα
- 42.827
- Reaction score
- 76.313
Το δικό μας PHEV του '21 που φορτίζεται κάθε φορά που χρησιμοποιείται, με 40000km απο τα οποία 17000km ηλεκτρικά, έχει ασήμαντη ως μηδενική μείωση αυτονομίας.
6800 +φπα short block σε mazda cx7 , 15 ετών μοντέλο.Αν τρακάρεις με κάποιον τρόπο που θα χαλάσει η μηχανή και θα θέλει αλλαγή;
Αυτή δεν είναι η συζήτηση και για τα ηλεκτρικά; Γιατί θέματα σταδιακής φθοράς μπαταρίας δεν είναι άξια προς συζήτηση.
Πείτε μια τιμή λοιπόν για μεγάλους κινητήρες, να έχω μια εικόνα. Περίεργος είμαι.
Δεν είναι ίδιο για όλα και αναλόγως τις συνθήκες λειτουργίας του και φόρτισης από ότι καταλαβαίνωεπίσης δεν ξέρω αν υπάρχει ηλεκτρικό που έχει χάσει 20 % της μπαταρίας σε 2 χρόνια (ίσως μόνο ταξί με πολλές φορτίσεις καθημερινά)
σίγουρα δεν είναι ίδιο για όλα, αλλά στα γρήγορα γιατί φεύγω για δουλειά, όσα έχουν χάσει πολύ στον παραπάνω πίνακα έχουν κοντά ή πάνω από 1000 κύκλους φόρτισης, σε 2 χρόνια αυτό σημαίνει μάλλον ταξί ή καθημερινά πολλά χλμ σε αυτοκινητόδρομοΔεν είναι ίδιο για όλα και αναλόγως τις συνθήκες λειτουργίας του και φόρτισης από ότι καταλαβαίνω
View attachment 322066
από το παρακάτω
Καλησπέρα αν κατάλαβα καλά έχουμε ίδιο αυτοκίνητο BMW 330e γνωρίζεις πόσο στοιχίζει η αλλαγή της μπαταρίας μας ευχαριστώΤο δικό μας PHEV του '21 που φορτίζεται κάθε φορά που χρησιμοποιείται, με 40000km απο τα οποία 17000km ηλεκτρικά, έχει ασήμαντη ως μηδενική μείωση αυτονομίας.
Να πούμε 20000 να είμαστε μέσα;6800 +φπα short block σε mazda cx7 , 15 ετών μοντέλο.
εμπειρικά στο δικό σου τα διπλά
Χρησιμοποιώ εταιρικό πάρκιγκ μέσα στο κτίριο που δουλεύω , οπότε αναγκαστικά μένει εκεί. Έχει και φορτιστές, φορτίζει λοιπον όση ώρα είμαι εδώ, ομολογώ ότι λόγω ελέγχου στην είσοδο είναι μπελάς να κατεβαίνω να αποσυνδέω.γιατί αναγκαστικά δωρεάν φόρτιση στη δουλειά;
πόσες KWh ήθελες και το άφηνες 9 ώρες στον ήλιο; 9 ώρες κουμπωμένο; το υβριδικό; κάτι χάνω
επίσης δεν ξέρω αν υπάρχει ηλεκτρικό που έχει χάσει 20 % της μπαταρίας σε 2 χρόνια (ίσως μόνο ταξί με πολλές φορτίσεις καθημερινά)
Στατιστικά, θα συμβούν σίγουρα τα 2 από τα παραπάνω!!! Μου αρέσει όμως που είσαι ένθερμος υποστηρικτής των ηλεκτρικών δίχως να είχες ποτέ! Εμείς έχουμε 4 στην οικογένεια (2 υβριδικά, 2 ηλεκτρικά) και κάτι ξέρουμε!Η δική μου εμπειρία λέει πως θα αλλάξεις κινητήρα όταν καίει λάδια και δεν βρίσκουν το γιατί, και όταν τα έχει φτύσει από τα εκατοντάδες χιλιάδες χλμ.
Στο ηλεκτρικό για να έρθει η αλλαγή μπαταρίας πριν την αλλαγή οχήματος θα πρέπει να συντρέχουν κάποια (έως και αρκετά) από τα παρακάτω:
- Συχνή ταχυφόρτιση
- Μοναδικός τρόπος η ταχυφόρτιση
- Συχνή φόρτιση στο 100%
- Συχνή αποφόρτιση κάτω από 20%
- Μεγάλη χρονική περίοδο σε πλήρη φόρτιση
- Μεγάλη χρονική περίοδο σε φόρτιση κάτω του 20%
- Κακό ή καθόλου battery precondition
- Μεγάλη διάρκεια στάθμευσης σε ακραίες συνθήκες εξωτερικής θερμοκρασίας με την μπαταρία είτε άδεια είτε γεμάτη
Μήπως γιατί αν συμβεί κάτι πρέπει η πυροσβεστική να τοποθετήσει εύκολα τα στηρίγματα κλίσης από κάτω? Στην εταιρεία και οι 50 φορτιστές απαγορεύεται να είναι σε σκέπαστροΣχετικά με τον ήλιο που αναφέρθηκε πιο πάνω, αναρωτιέμαι γιατί όλες τις θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών τις φτιάχνουν χωρίς σκίαστρο.
Και παντού να έχει σκίαστρα σε ένα πάρκινγκ, τσουπ περήφανα εμφανίζεται ένας φορτιστής, πάντα ξεσκέπαστος.
Στατιστικά, η σωστή μελέτη και προετοιμασία δεν θα φέρει τίποτα από τα παραπάνω.Στατιστικά, θα συμβούν σίγουρα τα 2 από τα παραπάνω!!!
Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο; O μοναδικός λόγος που δεν έχω είναι οικονομικός.Μου αρέσει όμως που είσαι ένθερμος υποστηρικτής των ηλεκτρικών δίχως να είχες ποτέ!
Μισό λεπτό. Είχες ένα PHEV, το έδωσες. Πλέον έχεις 1 βενζίνης, 2 υβριδικά και 2 ηλεκτρικά; Αφού έκανες έρευνα και δεν λένε τα ηλεκτρικά. Πως και έχεις δύο;Εμείς έχουμε 4 στην οικογένεια (2 υβριδικά, 2 ηλεκτρικά) και κάτι ξέρουμε!
Οι κινητήρες των ice, παρά τα λεφτά που δίνεις στα σέρβις, φθείρονται και κάποτε ψοφάνε.Η δική μου εμπειρία λέει πως θα αλλάξεις κινητήρα όταν καίει λάδια και δεν βρίσκουν το γιατί, και όταν τα έχει φτύσει από τα εκατοντάδες χιλιάδες χλμ.
Με τη βλακεία το νέο νόμο μας φόρτωσαν 2 ηλεκτρικά etron οι εταιρείες που δουλεύουν (εκπίπτουν ως έξοδο), το άλλο υβριδικό το S450 είχε αγοραστεί πριν χρόνια ως καλύτερη λύση στα τέλη και τώρα βγάζει ένα σωρό προβλήματα λόγω μπαταρίας.Στατιστικά, η σωστή μελέτη και προετοιμασία δεν θα φέρει τίποτα από τα παραπάνω.
Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο; O μοναδικός λόγος που δεν έχω είναι οικονομικός.
Μισό λεπτό. Είχες ένα PHEV, το έδωσες. Πλέον έχεις 1 βενζίνης, 2 υβριδικά και 2 ηλεκτρικά; Αφού έκανες έρευνα και δεν λένε τα ηλεκτρικά. Πως και έχεις δύο;
Επίσης, η κτήση ηλεκτρικού δεν συνεπάγεται και γνώση. Με αυτά που διαβάζω καθημερινά (όχι εδώ), ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΤΙ ΑΓΟΡΑΣΑΝ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ. Η σωστή έρευνα αγοράς για ηλεκτρικό όχημα, αλλά και η χρήση του, προϋποθέτει να ξεχάσεις όσα ήξερες για τα αυτοκίνητα. Σε διαφορετική περίπτωση η λάθος αγορά είναι πέρα για πέρα σίγουρη, καθώς και η χρήση.
Μετά, "φταίνε τα ηλεκτρικά".
Ε μα eTron; Aν είναι δυνατόν. Πως να μην έχεις κακές εμπειρίες μετά. Υπάρχει κάτι που να κάνει καλά το eTron, για όσα ζητάει;Με τη βλακεία το νέο νόμο μας φόρτωσαν 2 ηλεκτρικά etron οι εταιρείες που δουλεύουν , το άλλο υβριδικό το S450 είχε αγοραστεί πριν χρόνια ως καλύτερη λύση στα τέλη και τώρα βγάζει ένα σωρό προβλήματα λόγω μπαταρίας.
Πουλάει ένα αψογο Etron του 2022 η Automarin στο 60% της τιμής του! Τώρα ξέρω γιατίΕ μα eTron; Aν είναι δυνατόν. Πως να μην έχεις κακές εμπειρίες μετά. Υπάρχει κάτι που να κάνει καλά το eTron;
Δεν ξέρω και δεν ενδιαφέρθηκα να μάθω. Αν το έχω ακόμη όταν χρειαστεί, θα πάρω όποιο στοιχείο ή στοιχεία απαιτηθούν.Καλησπέρα αν κατάλαβα καλά έχουμε ίδιο αυτοκίνητο BMW 330e γνωρίζεις πόσο στοιχίζει η αλλαγή της μπαταρίας μας ευχαριστώ
* Από περιέργεια ρωτάω έτσι για να ξέρω
Η AutoMarin αγοράζει τρακαρισμένα, γι' αυτό.Πουλάει ένα αψογο Etron του 2022 η Automarin στο 60% της τιμής του! Τώρα ξέρω γιατί
Ακριβώς δίπλα ένα Χ5 hybrid του 2020, επίσης 60% κάτω, άρα κάτι δεν πάει καλά φίλε.....