Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
15.441
Reaction score
21.614
Ποια είναι αυτά τα "δικά μας" δεν έχω καταλάβει όμως εγώ. Δηλαδή να μην αγοράζουμε σαν Ελλάδα τα φθηνότερα κινέζικα και να αγοράζουμε τα ακριβότερα γερμανικά επειδή είναι "δικά μας";

Να στηρίζουμε "το σπίτι μας" γιατί στις στιγμές που είχαμε ανάγκη έτρεξαν να μας βοηθήσουν; Και την ίδια αλληλεγγύη περιμένουμε ότι θα δείξουν και στο μέλλον αν βρεθούμε σε ανάγκη;

Να πάνε να μην πω και οι Γερμανοί και οι Φινλανδοί και οι Ολλανδοί και όλοι τους. Ό,τι είναι πιο συμφέρον για μας.
να πάνε να πάνε, αλλά κινεζικές εισαγωγές πρέπει να φορολογούνται επιπλέον και τα λεφτά των φόρων να σπρώχνονται αλλού.

θεωρητικά πάντα, ένα πρόσθετο φορολογικό έσοδο απο τα κινεζικά προϊόντα θα μπορούσε να ελαφρύνει μια επιχειρηματική δραστηριότητα στη χώρα.
πάρε κινεζικό όχημα , πλήρωσε καπέλο 10-15 χιλιάρικα αφου γουστάρεις και θα μπορούσαμε να πάμε σε χαμηλότερους συντελεστές στις ΜΜ επιχειρίσεις.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.681
Reaction score
80.848
Αλλά αυτό προφανώς είναι μία αυστηρά προσωπική σου αποτίμηση χωρίς καθολική αξία.
Υπάρχουν διαφορετικές ανάγκες και προτεραιότητες στον καθένα μας. Αν τις απαριθμήσουμε θα γίνει σεντόνι.

Όλες αυτές οι διαφορετικές ανάγκες είναι που οδηγούν την αγορά να έχει εναλλακτικούς τρόπους αγοράς και χρήσης ΙΧ: αγορά καινούργιου, leasing, baloon, αγορά μτχ, δόσεις, κτλ κτλ

Για να βολεύονται όλοι.
 

Μηνύματα
15.441
Reaction score
21.614
αυτό
όταν κάνεις χρήση στο όχημα (30000χλμ και άνω) ή είναι εργαλείο που βγάζει λεφτά (οχι μεταφορικό μέσο για να κάνεις τη δουλειά , καμία σχέση) πολλές φορές οι ακριβές λύσεις όπως πχ η χρονομίσθωση βγάζουν κέρδος έναντι φθηνότερων.

για τον περισσότερο κόσμο όμως δεν έχει νόημα, ούτε η χρονομίσθωση ούτε η αλλαγή κάθε 4-5 χρόνια και η μεταπωλητική αξία είναι ένα τεράστιο παραμύθι για κάποιον που κάνει κάτω απο 10000χλμ το χρόνο.
ποιο σημαντικό είναι να αγοράσεις κάτι που ου αρέσει και σε βολεύει (γιατί θα το κρατήσεις 10+ χρόνια και μετά μάλλον θα το χαρίσεις/πετάξεις κλπ) παρά να σκέφτεσαι πως θα πωληθεί. Δε θα πωληθεί, θα χαριστεί μετά απο 10+ χρόνια , θα δώσεις 50000 σήμερα και σε 12 χρόνια θα πάρεις σημερινά λεφτά κάτω απο 10000 - η μεταπωλητική αξία παίζει στο -/+ 10% και αν σε αυτά τα χρόνια , για ένα σκάρτο χιλιάρικο να λουστείς κάτι που πουλιέται πιο εύκολα αλλά δεν σου αρέσει δεν το λες σοφό.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.996
Reaction score
127.673
Δεν αγοράζουν όλοι οι άνθρωποι αυτοκίνητο κάθε 4 χρόνια. Δεν κάνουν όλοι οι άνθρωποι 15-20.000 χλμ το έτος. Δεν θεωρούν όλοι οι άνθρωποι ότι αξίζει να πληρώνουν 1000€ παραπάνω το έτος ασφάλιστρα "για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο". Δεν αλλάζουν όλοι οι άνθρωποι δύο φορές ελαστικά στα 4 χρόνια. Και πάει λέγοντας.
Σωστά.

Υπάρχουν διαφορετικές ανάγκες για ετήσια χιλιόμετρα, και ο καθένας έχει τις απόψεις του για πχ το κάθε πότε θα αλλάζει ελαστικά, ή τι ασφάλιση θα κάνει.

Στα 4 χρόνια που λες λοιπόν, αγοράζοντας νέο αυτοκίνητο ας πούμε κάποιος θα έχει δώσει 30.000€ για το κόστος του αυτοκινήτου. Και θα έχει δώσει και άλλα 4-5.000 για σέρβις, ασφάλιστρα, ελαστικά, κλπ. που ειδάλλως καλύπτει η μίσθωση. Σύνολο πες 35.000€. Στο τέλος της τετραετίας,...
Μην σταματάς στην τετραετία.

Πες πως πληρώνεις 30 χιλιάρικα για να πάρεις αυτοκίνητο που θα το κρατήσεις 16 χρόνια, και εννοείται στα 16 χρόνια θα είναι χάρχαλο, δε θα αξίζει τίποτα.

Προφανώς δε θα πληρώνεις φουλ μικτή ασφάλιση, και ανά πάσα στιγμή, μπορεί να το καταστρέψεις και να χάσεις όλο σου το κεφάλαιο. Αυτό είναι ένα θέμα.

Πες ότι το κόστος ισχύει όπως το είπες στην 4-ετια, με το οποίο να σημειωθεί πως διαφωνώ, διότι και γω είχα αυτοκίνητα που τα πήγαινα για σέρβις, κι είχα πληρώσει πολλά λεφτά στα σέρβις, όχι έτσι χαλαρά όπως τα λες. Τες πα, πες 5 χιλιάρικα έξοδα στην 4-ετια.

Στα 16 χρόνια θα έχεις δώσει 20 χιλιάρικα για σέρβις, ελαστικά, ασφάλιση, κι επισκευές σε ότι χαλάει.

Συνολικά θα έχεις δώσει 30+20=50 χιλιάρικα, και θα έχεις ένα χάρχαλο 16-ετιας, που δεν αξίζει τίποτα.

Τα 16 χρόνια είναι 4 τετραετίες λιζινγκ.

Για 4 λιζινγκ του BYD, θα έχεις δώσει 4*9= 36.000 ευρώ σε προκαταβολές.

Το πρώτο όφελος, είναι πως δε δίνεις 30.000€ σήμερα, αλλά 9.000€ ανά 4/ετία, οπότε είτε δεν μειώνεις σημαντικά το διαθέσιμο κεφάλαιο, είτε δε μπαίνεις σε δανεισμό.

Άλλα έξοδα δεν έχεις, πέραν του μηνιαίου μισθώματος.

Με 280€ το μήνα, δίνεις 3.360 το έτος.

Το όφελος της 150% υπεραποσβεσης σημαίνει πως περνάει στα έξοδα όχι ως 3.360, αλλά ως 5.040€ οπότε κερδίζεις το φόρο που θα έδινες για αυτό το ποσό, χονδρικά 1.160€

Άρα, στην πραγματικότητα το ετήσιο έξοδο είναι 3.360-1.160=2.200€

Αυτό είναι 183 € το μήνα.

Με 183€ το μήνα, θα έχεις συνεχώς καινούριο αυτοκίνητο και ήσυχο το κεφάλι σου και φουλ μικτή ασφάλιση και λάστιχα φρέσκα ανά 2-ετια και ένα σωρό άλλες παροχές, για 16 χρόνια.

Έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για 16 χρόνια.

Δε σε νοιάζει αν χαλάσει συμπλέκτης, αν έρθει η ώρα για αλλαγή καταλύτη, εξάτμισης, ιμάντα, αν χαλάσει το κλιματιστικό, αν χαλάσουν οι μηχανισμοί των παραθύρων, τίποτα δε σε νοιάζει, όλα θα επισκευάζονται χωρίς να έχεις ένα ξαφνικό (μεγάλο) έξοδο.

Και το κεφάλαιό σου, παραμένει στην άκρη, δεν δίνεις μαζεμένα τα λεφτά της αρχικής αγοράς.

Στα 16 χρόνια, από 2.200 το έτος θα έχεις δώσει 35 χιλιάρικα.

Και 36 οι προκαταβολές, σύνολο 71 χιλιάρικα.

Με τους δικούς σου όρους εξόδων, είναι 50 χιλιάρικα.

Οκ, δεκτό. Αν όλα πάνε καλά, και έχεις κόστος ελαστικών, σέρβις, ασφάλισης και γενικά συντήρησης ενός αυτοκινήτου σε βάθος 16-ετιας στα 1.250€/έτος όλα μέσα (εγώ τόσα και περισσότερα έδινα μόνον για ασφάλιση στο δικό μου ΙΧ), πάω πάσο. Καλή τύχη. 😎


Προσωπικά, είχα για πολλά χρόνια αυτοκίνητα με λιζινγκ, και έδινα 150 έως 230€ μηνιαίο μίσθωμα. Και μικρότερες προκαταβολές για 4-ετια, από 3.300 έως 5,500 έχω δώσει, ήταν Ice. Όσες φορές κι αν μπορούσα να γυρίσω πίσω το χρόνο, πάλι το ίδιο θα έκανα. Είχα συνεχώς φρέσκο αυτοκίνητο, άψογα συντηρημένο, και κανένα άγχος στο κεφάλι μου.

Επίσης, τουλάχιστον προσωπικά, αυτοκίνητο δικό μου, δεν έχω κρατήσει ποτέ πάνω από 8 έτη, κι αυτό (8) έγινε μόνο σε ένα.
Η κατάντια της Ελλάδας να έχει στόλο ιχ μέσης ηλικίας 17 ετών, είναι απλώς κατάντια. ΙΜΗΟ.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.681
Reaction score
80.848
Εγώ σιχαίνομαι να βγαίνω στην αγορά ως πωλητής και να μιλάω με τον καθένα "ενδιαφερόμενο". Και να μου θέλουν και τεστ ντράιβ. Βρε ουστ.
Από δω και πέρα leasing, όταν στην 4ετία 5ετία βαρεθώ και θέλω άλλο το δίνω πίσω, thank you very much.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.996
Reaction score
127.673
Εγώ σιχαίνομαι να βγαίνω στην αγορά ως πωλητής και να μιλάω με τον καθένα "ενδιαφερόμενο". Και να μου θέλουν και τεστ ντράιβ. Βρε ουστ.
Από δω και πέρα leasing, όταν στην 4ετία 5ετία βαρεθώ και θέλω άλλο το δίνω πίσω, thank you very much.
Ένα ΙΧ μου, κία, το πούλησα στο παζάρι αυτοκινήτων, διαδικασία μισής ώρας. Ούτε τεστ ντραιβ ούτε τίποτα. Με στολή ήμουν, δίπλα στο 424 γινόταν αυτό, πετάχτηκα μισή ώρα. Το είδε ένας ιδιώτης, μου'δωσε στο χέρι προκαταβολή, τέλος.

Ένα άλλο, σάξο, το έδωσα σε έναν ανθυπασπιστή στο 424 που ασχολιόταν επαγγελματικά με πωλήσεις ΙΧ, και το πούλησε σε 3 μέρες.

Κι ένα άλλο, το s-max, το είχα 2 μήνες σε αγγελία, σήκωσα 5-6 τηλέφωνα, ένας ήρθε και το πήρε.

Ένα seat το πούλησα στον συνοικιακό γκαραζιερη που του έκανε σέρβις. Του'πα ότι το είχα για δώσιμο, αν έχει κάνα γνωστό να ενδιαφέρεται, μου είπε πόσα θες, του είπα τόσα, έβγαλε και και μου τα'δωσε. Τέλος. Τι τύχη!

Τα υπόλοιπα τα άφηνα στην αντιπροσωπεία, για να πάρω το επόμενο. Το πιο ανώδυνο σενάριο ήταν αυτό, όπως έγινε στο ξαρά και στο οκτάβια λόγου χάριν, απλώς οι αντιπροσωπείες έκοβαν κάποιο ποσό, για να τους μείνει κέρδος από τη συναλλαγή, ειδάλλως θα έπρεπε να ασχοληθώ προσωπικά, πράγμα που πλέον δεν ήθελα και γω.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.681
Reaction score
80.848
Ένα άλλο, το έδωσα σε έναν ανθυπασπιστή που ασχολιόταν με πωλήσεις ΙΧ, και το πούλησε σε 3 μέρες.
Κάτι τέτοια κάνω και εγώ κάθε φορά, δεν μπορώ να ασχοληθώ (δίνω και ένα μικρό ποσοστό)
 

Μηνύματα
15.441
Reaction score
21.614
Στα 16 χρόνια θα έχεις δώσει 20 χιλιάρικα για σέρβις, ελαστικά, ασφάλιση, κι επισκευές σε ότι χαλάει.

Συνολικά θα έχεις δώσει 30+20=50 χιλιάρικα, και θα έχεις ένα χάρχαλο 16-ετιας,
το δικό σου είναι χάρχαλο, το θκομ παίζει και μουσική και γυαλίζει πολύ περισσότερο απο το θκος και δεν θέλει 20 χιλιάρικα στα 16 χρόνια.
δεν είναι για όλους το σκεπτικό σου.
επίσης "αμα χαλάσει" ο συμπλέκτης από τη στιγμή που δεν είναι κρίσιμο κεφάλαιο το όχημα για την δουλειά μου και δεν θα χάσω λεφτά επειδή δεν έχω όχημα, χέστηκε η φατμέ στο γεννί τζαμί, την ίδια ταλαιπωρία που θα υποστείς εσύ (ελάτε να με πάρετε, να μου δώκετε κάτι να φύγω να ξανάρθω να το πάρω όταν είναι έτοιμο κλπ) θα υποστώ και εγώ συν 2 φορές ταξί (=και επιμόρφωση δηλαδή στα γεωπολιτκά)
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.885
Reaction score
11.205
Εγώ μόλις πούλησα ένα μτχ. Να μου τα δίνετε εμένα να σας τα πουλάω.

Άσχετο: Ρώτησα σε 1-2 αντιπροσωπίες αν μπορούν να βρουν ΙΧ για απόσυρση με στόχο να ωφεληθώ από τα 2000 ευρώ του ΚΗ3 αλλά μου απάντησαν αρνητικά. Παλιά το έκαναν όλες.

Τες πα, ξέρει κανείς πως μπορείς να αγοράσει κάποιος ΙΧ για απόσυρση; Στο car.gr δε βλέπω να πωλούνται.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.266
Reaction score
28.789
Πληροφοριακά, με παραγγελία, προκαταβολή και αίτηση στο "κινούμαι Ηλεκτρικά 2" από τον Φεβρουάριο του 2023 και παραλαβή του αυτοκινήτου τον Ιανουάριο του 2024, η αίτησή μου είναι ακόμα στο στάδιο όπου έχω υποβάλει το αποδεικτικό προκαταβολής. Ακόμα δεν έχει ανοίξει το στάδιο των τελικών δικαιολογητικών, οπότε προβλέπω να παίρνω
τ' @@ μου αντί των 8.000 €

Ευτυχώς που μου έκοψε η Mercedes 8.000 €. Λέτε να το έμαθαν στην ΑΑΔΕ και να έκοψαν το δικό τους; :roflmao:

@Abessalom @pankrok Λατινοπούλου δαγκωτό! :laugh:
Καλά είσαι. Άλλος περίμενε σχεδόν δύο χρόνια από το 1ο. Άλλοι δεν πήραν καν, και άλλοι μάλλον την έχασαν επειδή δεν υπήρχαν χρήματα από το δύο και είναι εκτός ημερομηνιών στο 3.
 

Μηνύματα
15.441
Reaction score
21.614
Εγώ μόλις πούλησα ένα μτχ. Να μου τα δίνετε εμένα να σας τα πουλάω.

Άσχετο: Ρώτησα σε 1-2 αντιπροσωπίες αν μπορούν να βρουν ΙΧ για απόσυρση με στόχο να ωφεληθώ από τα 2000 ευρώ του ΚΗ3 αλλά μου απάντησαν αρνητικά. Παλιά το έκαναν όλες.

Τες πα, ξέρει κανείς πως μπορείς να αγοράσει κάποιος ΙΧ για απόσυρση; Στο car.gr δε βλέπω να πωλούνται.
κάποιο από αυτά δεν παίζει;
 




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.266
Reaction score
28.789
Στο Χαλάνδρι η XPENG.

 


Μηνύματα
7.291
Reaction score
1.302
Έκανα κοντά στα 15.000χλμ το προηγούμενο καλοκαίρι, εν μέσω καύσωνα, γυρίζοντας όλη την Ευρώπη. Μέση κατανάλωση 19,9 είχα μόνον στην Γερμανία, όπου πήγαινα όπου δεν έχει όρια με 215 στάνταρ.
Στο σύνολο των 15.000 χλμ σε αυτοκινητόδρομους, είχα μέση κατανάλωση 17,5.

Με Τέσλα.


Τίποτα.

Με Τέσλα.
Το ξέρεις προφανώς ότι α) δεν είναι όλα Τέσλα, β) 17,5 kWh /100 χλμ έχουν κάποια ηλεκτρικά στην πόλη, όχι τον αυτοκινητόδρομο.

Η αυτοπεποίθηση ότι π.χ. μετά από 200.000 χλμ δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα αν έχεις 50-60% των φορτίσεων με ταχυφόρτιση μου αρέσει, αλλά δεν μου αρκεί :)

Όπως και να έχει βέβαια, για το δικό μου σενάριο χρήσης τα 200.000 χλμ δεν θα έρθουν ποτέ - ακόμη και αν έπαιρνα και έκανα 10.000 χλμ το έτος, μιλάμε για 20 χρόνια από σήμερα. Εναλλακτικά, αν έρθουν π.χ. στα 5 ή 6 χρόνια, σημαίνει ότι κάνω
Σωστά.

Υπάρχουν διαφορετικές ανάγκες για ετήσια χιλιόμετρα, και ο καθένας έχει τις απόψεις του για πχ το κάθε πότε θα αλλάζει ελαστικά, ή τι ασφάλιση θα κάνει.


Μην σταματάς στην τετραετία.

Πες πως πληρώνεις 30 χιλιάρικα για να πάρεις αυτοκίνητο που θα το κρατήσεις 16 χρόνια, και εννοείται στα 16 χρόνια θα είναι χάρχαλο, δε θα αξίζει τίποτα.

Προφανώς δε θα πληρώνεις φουλ μικτή ασφάλιση, και ανά πάσα στιγμή, μπορεί να το καταστρέψεις και να χάσεις όλο σου το κεφάλαιο. Αυτό είναι ένα θέμα.

Πες ότι το κόστος ισχύει όπως το είπες στην 4-ετια, με το οποίο να σημειωθεί πως διαφωνώ, διότι και γω είχα αυτοκίνητα που τα πήγαινα για σέρβις, κι είχα πληρώσει πολλά λεφτά στα σέρβις, όχι έτσι χαλαρά όπως τα λες. Τες πα, πες 5 χιλιάρικα έξοδα στην 4-ετια.

Στα 16 χρόνια θα έχεις δώσει 20 χιλιάρικα για σέρβις, ελαστικά, ασφάλιση, κι επισκευές σε ότι χαλάει.

Συνολικά θα έχεις δώσει 30+20=50 χιλιάρικα, και θα έχεις ένα χάρχαλο 16-ετιας, που δεν αξίζει τίποτα.

Τα 16 χρόνια είναι 4 τετραετίες λιζινγκ.

Για 4 λιζινγκ του BYD, θα έχεις δώσει 4*9= 36.000 ευρώ σε προκαταβολές.

Το πρώτο όφελος, είναι πως δε δίνεις 30.000€ σήμερα, αλλά 9.000€ ανά 4/ετία, οπότε είτε δεν μειώνεις σημαντικά το διαθέσιμο κεφάλαιο, είτε δε μπαίνεις σε δανεισμό.

Άλλα έξοδα δεν έχεις, πέραν του μηνιαίου μισθώματος.

Με 280€ το μήνα, δίνεις 3.360 το έτος.

Το όφελος της 150% υπεραποσβεσης σημαίνει πως περνάει στα έξοδα όχι ως 3.360, αλλά ως 5.040€ οπότε κερδίζεις το φόρο που θα έδινες για αυτό το ποσό, χονδρικά 1.160€

Άρα, στην πραγματικότητα το ετήσιο έξοδο είναι 3.360-1.160=2.200€

Αυτό είναι 183 € το μήνα.

Με 183€ το μήνα, θα έχεις συνεχώς καινούριο αυτοκίνητο και ήσυχο το κεφάλι σου και φουλ μικτή ασφάλιση και λάστιχα φρέσκα ανά 2-ετια και ένα σωρό άλλες παροχές, για 16 χρόνια.

Έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για 16 χρόνια.

Δε σε νοιάζει αν χαλάσει συμπλέκτης, αν έρθει η ώρα για αλλαγή καταλύτη, εξάτμισης, ιμάντα, αν χαλάσει το κλιματιστικό, αν χαλάσουν οι μηχανισμοί των παραθύρων, τίποτα δε σε νοιάζει, όλα θα επισκευάζονται χωρίς να έχεις ένα ξαφνικό (μεγάλο) έξοδο.

Και το κεφάλαιό σου, παραμένει στην άκρη, δεν δίνεις μαζεμένα τα λεφτά της αρχικής αγοράς.

Στα 16 χρόνια, από 2.200 το έτος θα έχεις δώσει 35 χιλιάρικα.

Και 36 οι προκαταβολές, σύνολο 71 χιλιάρικα.

Με τους δικούς σου όρους εξόδων, είναι 50 χιλιάρικα.

Οκ, δεκτό. Αν όλα πάνε καλά, και έχεις κόστος ελαστικών, σέρβις, ασφάλισης και γενικά συντήρησης ενός αυτοκινήτου σε βάθος 16-ετιας στα 1.250€/έτος όλα μέσα (εγώ τόσα και περισσότερα έδινα μόνον για ασφάλιση στο δικό μου ΙΧ), πάω πάσο. Καλή τύχη. 😎


Προσωπικά, είχα για πολλά χρόνια αυτοκίνητα με λιζινγκ, και έδινα 150 έως 230€ μηνιαίο μίσθωμα. Και μικρότερες προκαταβολές για 4-ετια, από 3.300 έως 5,500 έχω δώσει, ήταν Ice. Όσες φορές κι αν μπορούσα να γυρίσω πίσω το χρόνο, πάλι το ίδιο θα έκανα. Είχα συνεχώς φρέσκο αυτοκίνητο, άψογα συντηρημένο, και κανένα άγχος στο κεφάλι μου.

Επίσης, τουλάχιστον προσωπικά, αυτοκίνητο δικό μου, δεν έχω κρατήσει ποτέ πάνω από 8 έτη, κι αυτό (8) έγινε μόνο σε ένα.
Η κατάντια της Ελλάδας να έχει στόλο ιχ μέσης ηλικίας 17 ετών, είναι απλώς κατάντια. ΙΜΗΟ.
Είδες; Πάλι κρίνεις εξ ιδίων.

Πρώτον, κύριο σενάριο σου υπέρ του λήζινγκ είναι η υπεραπόσβεση, που αφορά α) μόνο επαγγελματίες, β) μόνο κατόχους ηλεκτρικών, γ) αφορά μόνο την τρέχουσα περίοδο και δεν ξέρουμε αν θα ισχύει και σε 1-2-3 χρόνια επειδή Ελλάδα. Δεύτερον υποθέτεις ότι και σε 4 χρόνια η προκαταβολή θα είναι πάλι 9.000€, όταν ήδη βλέπεις ότι σε ελάχιστο χρονικό διάστημα έχουν αυξηθεί δραματικά οι προκαταβολές, οι μηνιαίες χρεώσεις και τα κόστη των αυτοκινήτων.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.996
Reaction score
127.673
Συμφωνούμε σε όλα.

Τα αναφερόμενα σενάρια είναι εντελώς υποθετικά. Ο τρόπος σκέψης, όχι.
 

TGD

Μηνύματα
7.662
Reaction score
7.662
Κι αν σου κλέψουν ή βγει ολική το αυτοκίνητο ληζινγκ χάνεις την προκαταβολή.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
19.786
Reaction score
32.836
Ποια είναι αυτά τα "δικά μας" δεν έχω καταλάβει όμως εγώ. Δηλαδή να μην αγοράζουμε σαν Ελλάδα τα φθηνότερα κινέζικα και να αγοράζουμε τα ακριβότερα γερμανικά επειδή είναι "δικά μας";

Άλλο να τα αγοράζουμε, άλλο να επιδοτείται κιόλας η αγορά τους, δεν βρίσκεις; Όταν ήδη επιδοτείται η παραγωγή και εξαγωγή τους από το κινέζικο κράτος.

Βάζουμε τα χεράκια μας και βγάζουμε τα ματάκια μας, εννοώ ως ευρωπαϊκή πολιτική, όχι φυσικά ως καταναλωτές - μονάδες
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.119
Μηνύματα
2.889.264
Members
37.991
Νεότερο μέλος
Kostas M
Top