Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.681
Reaction score
80.848
Κινέζικα δεν είναι τα iPhone- είναι τα χαλιαουί πως τα λένε, ΓΤΠΚ.
Δεν μπορούν να φτιάξουν iPhone οι Κινέζοι. Φτηνό εργατικό δυναμικό είναι. Δεν έχουν καμία δυνατότητα να σχεδιάσουν κάτι τόσο σωστό.
Μήπως το Nike Air max που φοράω είναι Ινδονησιακό;
IMG_6993.jpeg


Μήπως αν είναι τα κορδόνια ελληνικά είναι δικό μας;

Ρε πάτε καλά;

Μηδενικά είναι, και τα προϊόντα που φτιάχνουν μόνοι τους είναι σκουπίδια.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.996
Reaction score
127.673
Και το δικό σου γερμανικό. :laugh:
Ακριβώς. 🤣
Φτιαγμένο στη Γερμανία, από Γερμανούς εργάτες, του γνωστού συνδικάτου.
Με γερμανικό ρεύμα και γερμανικό νερό.
Με ιταλικές πρέσες, και μπαταρίες πανασονικ ή Ελ τζι δε θυμάμαι.
Made in house όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα, χωρίς εισαγωγές, ακόμα και τα τζάμια.
Ακόμα κι η τελευταία βίδα, όλα Γερμανία κατασκευάζονται, in house, ούτε τα γερμανικά Μερτσέντες δεν είναι τόσο γερμανικά όσο αυτό.
Made in Germany γράφει στην ούγια. 😎

Το δικό σου, είναι αμερκανιά ρε, από τους στεϊκάδες καμπόηδες. Με μπαταρίες κινεζικές, γνήσιες, κίτρινες. 😁🤪🤣
 
Last edited:




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.266
Reaction score
28.789
Πολύ παλιά είχα δώσει σε γνωστό που είχε καλή καρέκλα μέσα στην Puma μια μπλούζα, και τον ρώτησα να μου πει τι πιστεύει. Ήταν βέβαιος πως ήταν original, ενώ εγώ που την αγόρασα ήμουν βέβαιος πως έτρωγε μπανάνα.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.266
Reaction score
28.789
Δεν μας είπες. Τον Lavazza τον είδες; Τι αμάξι θα πάρεις τελικά; :biggrin:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.681
Reaction score
80.848
Δεν μας είπες. Τον Lavazza τον είδες; Τι αμάξι θα πάρεις τελικά; :biggrin:
Ξέχασα… θα δω μετά
Φτιαγμένο στη Γερμανία, από Γερμανούς εργάτες, του γνωστού συνδικάτου.
Με γερμανικό ρεύμα και γερμανικό νερό.
Με ιταλικές πρέσες, και μπαταρίες πανασονικ ή Ελ τζι δε θυμάμαι.
Made in house όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα, χωρίς εισαγωγές, ακόμα και τα τζάμια.
Ακόμα κι η τελευταία βίδα, όλα Γερμανία κατασκευάζονται, in house, ούτε τα γερμανικά Μερτσέντες δεν είναι τόσο γερμανικά όσο αυτό.
Made in Germany γράφει στην ούγια. 😎
Με πουά και ροζ ελεφαντάκια θα το έπαιρνε αν ήταν το μοναδικό χρωμα που δεν θα φτιαχνόταν στην Κίνα.
Και μετά μας λέει διάφορα.
 
Last edited:



Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
19.786
Reaction score
32.836
Κινέζικα δεν είναι τα iPhone- είναι τα χαλιαουί πως τα λένε, ΓΤΠΚ.
Δεν μπορούν να φτιάξουν iPhone οι Κινέζοι. Φτηνό εργατικό δυναμικό είναι. Δεν έχουν καμία δυνατότητα να σχεδιάσουν κάτι τόσο σωστό.
Μήπως το Nike Air max που φοράω είναι Ινδονησιακό;
View attachment 333766

Μήπως αν είναι τα κορδόνια ελληνικά είναι δικό μας;

Ρε πάτε καλά;

Μηδενικά είναι, και τα προϊόντα που φτιάχνουν μόνοι τους είναι σκουπίδια.
καλά 2 μέτρα άντρας 44,5 φοράς σε αθλητικό;

Μπας και είναι όντως κατσικοπόδι μπρε?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.996
Reaction score
127.673
Σιγουρα γουσταρει και την Μερκελ !
Ψήνεσαι; Την έχεις δει ξώβυζη; 😁🤪🤣
Με πουά και ροζ ελεφαντάκια θα το έπαιρνε αν ήταν το μοναδικό χρωμα που δεν θα φτιαχνόταν στην Κίνα.
Άλλο εγώ, άλλο εσείς. 😁🤪🤣

Η αλήθεια είναι πως 1+ χρόνο περίμενα για να μη πάρω κινέζικο, για να'ρθει γερμανικό.

Χαζομάρες. Πάρτε κινέζικα, γ@μουν. 😜


ΥΓ. Πληροφοριακά, τα model Y LR made in Germany, φοράνε LG ή Panasonic, όπως και τα made in USA. Κυρίως LG (πιο ακριβές οι Panasonic, πήγαιναν στα performance model Y made in Germany).

Τα model Y standard range RWD made in Germany, φοράνε 4680 (LG/Tesla ή BYD blade structural battery pack, ή σπανίως CATL), όπως και το cybertruck.

Ta model Y από Κίνα, φοράνε κινέζικες, κυρίως CATL, εκτός από τα performance που φοράνε LG/Panasonic.

(Με κάθε επιφύλαξη τα ανωτέρω, από μνήμης)

1000011648.png
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.681
Reaction score
80.848
Η αλήθεια είναι πως 1+ χρόνο περίμενα για να μη πάρω κινέζικο, για να'ρθει γερμανικό.
:lolsign:
Πληροφοριακά, τα model Y LR made in Germany, φοράνε LG ή Panasonic, όπως και τα made in USA. Κυρίως LG (πιο ακριβές οι Panasonic, πήγαιναν στα performance model Y made in Germany).

Τα model Y standard range RWD made in Germany, φοράνε 4680 (LG/Tesla ή BYD blade structural battery pack, ή σπανίως CATL), όπως και το cybertruck.

Ta model Y από Κίνα, φοράνε κινέζικες, κυρίως CATL, εκτός από τα performance που φοράνε LG/Panasonic.
Συζήτηση τύπου Moderna ή Pfizer. Χέστηκε η Φατμέ.
Άλλο εγώ, άλλο εσείς.
Εντάξει, καταλάβαμε :roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.996
Reaction score
127.673
Συζήτηση τύπου Moderna ή Pfizer. Χέστηκε η Φατμέ.
Χονδρικά, ναι, έτσι είναι.

Ειδικά, μπορεί να υπάρχουν μικρές εξαιρέσεις, για ειδικούς λόγους. Και πάλι, χεσμενη η φατμε.

Προσωπικά θεωρώ όλες τις σύγχρονες μπαταρίες αηδιαστικά καλές.
 

Μηνύματα
1.087
Reaction score
1.633
Δεν χρειάζονται πολλά. Ένα 50% καπέλο σε ότι σχέση με μπαταρίες EVs και μοτέρ, καθώς και ένα 50% σε ότι έχει σχέση με ΑΠΕ. Δηλαδή φωτοβολταϊκά, ανεμογεννήτριες και inverters.

Και αντίο πράσινη μετάβαση και Zero Carbon. Όχι 2050, ούτε 2100.
οι Ευρωπαίοι άνετα μπορούν να φτιάξουν όλα τα παραπάνω* με πολύ λίγο έως λίγο μεγαλύτερο κόστος,
λίγους μήνες θα τους πάρει
ακόμη και διπλά να κοστίζανε που δεν πρόκειται με τίποτα, χίλιες φορές καλύτερο από το να σε κρατάνε από τα @@ οι κινέζοι κάθε μήνα όλο και περισσότερο

αλλά δυστυχώς το κυνήγι του μέγιστου και άμεσου κέρδους και τοπικά συφέροντα κάνουν την προσπάθεια δύσκολη,
οι ευρωπαίοι θα πρέπει να αρχίσουν να σκέφτονταο και να δουλεύουν πρώτα ως ευρωπαίοι και μετά ως γάλλοι, γερμανοί, ισπανοί, έλληνες κλπ αλλοιώς έρχινται πολύ άσχημες μέρες

* κρατάω μία επιφύλαξη για τις μπαταρίες καθώς δεν ξέρω αν υπάρχει άμεση πρόσβαση σε ικανοποιητικό όγκο πρώτων υλών
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.681
Reaction score
80.848
@costas EAR εάν κυκλοφορούσε ένας κινέζικος επεξεργαστής τύπου Trinnov, όλα σχεδιασμένα στην Κίνα με κινεζικό software ισοστάθμισης, κινέζικο support, 30% φτηνότερα από τον Γαλλικό θα τον έπαιρνες;

Ασε μην απαντήσεις. Ξέρω. Ούτε στην μισή τιμή.

Ο κανόνας λέει:
Αν φτάνουν τα χρήματα αγοράζουμε Ευρωπαϊκό η Αμερικάνικο. Ακόμα και Ιαπωνέζικο/Κορεάτικο.
Αν δεν φτάνουν, αγοράζουμε μτχ.
Κινέζικο μόνο για πλάκα, καμιά κάλτσα ή κανένα ακουστικό.
Εάν Δυτικοί έχουν σχεδιάσει το προϊόν και ελέγχουν τις προδιαγραφές της παραγωγής, και η εταιρία είναι Δυτική, ας είναι φτιαγμένο οπουδήποτε, το παίρνουμε.
Εαν έχουμε να διαλέξουμε, πάλι προτιμάται αυτό που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στην Δύση, όπως ακριβώς έκανε ο Έαρ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.266
Reaction score
28.789
οι Ευρωπαίοι άνετα μπορούν να φτιάξουν όλα τα παραπάνω* με πολύ λίγο έως λίγο μεγαλύτερο κόστος,
λίγους μήνες θα τους πάρει
ακόμη και διπλά να κοστίζανε που δεν πρόκειται με τίποτα, χίλιες φορές καλύτερο από το να σε κρατάνε από τα @@ οι κινέζοι κάθε μήνα όλο και περισσότερο

αλλά δυστυχώς το κυνήγι του μέγιστου και άμεσου κέρδους και τοπικά συφέροντα κάνουν την προσπάθεια δύσκολη,
οι ευρωπαίοι θα πρέπει να αρχίσουν να σκέφτονταο και να δουλεύουν πρώτα ως ευρωπαίοι και μετά ως γάλλοι, γερμανοί, ισπανοί, έλληνες κλπ αλλοιώς έρχινται πολύ άσχημες μέρες

* κρατάω μία επιφύλαξη για τις μπαταρίες καθώς δεν ξέρω αν υπάρχει άμεση πρόσβαση σε ικανοποιητικό όγκο πρώτων υλών
Ούτε για πλάκα. Δεν βγαίνουν ούτε οι χρόνοι ούτε το κόστος.

Αλλά έτσι και αλλιώς η Ευρώπη πρέπει να αποκτήσει βιομηχανία ΑΠΕ, και άμεσα θα έλεγα.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.996
Reaction score
127.673
Ούτε για πλάκα. Δεν βγαίνουν ούτε οι χρόνοι ούτε το κόστος.

Αλλά έτσι και αλλιώς η Ευρώπη πρέπει να αποκτήσει βιομηχανία ΑΠΕ, και άμεσα θα έλεγα.
Έτσι είναι.

Δυστυχώς.

Οι Ευρωπαίοι ξεκίνησαν δήθεν τώρα να κάνουν επενδύσεις για να φτιάξουν κάποτε εργοστάσια που να φτιάχνουν μπαταρίες.

Το χρονοδιάγραμμα είναι σε 5 χρόνια ίσως να ξεκινήσει, και τα λεφτά δε θα συμφέρουν να χρησιμοποιηθούν.

Κι άμα ξεκινήσει, θέλει 2 χρόνια για να πάρει μπρος παραγωγή για 1000 αυτοκίνητα το μήνα, όπως έδειξε η πρακτική της Τέσλα.

Γι'αυτό, κάποιες από αυτές τις επενδύσεις για εργοστάσια μπαταρίας, ακυρώθηκαν ήδη.

Αυτό σημαίνει, πως είναι ήδη πολύ αργά.

Δυστυχώς. Το χάσαμε το παιχνίδι.
Κι αυτό, είναι τελεσίδικο. Φινίτο.

Μόνη σοβαρή ελπίδα για ποιοτική ευρωπαϊκή μπαταρία είναι οι solid state της κβάντουμ, που ήδη το παλεύει 10 χρόνια, και λένε πως σε 2-3 χρόνια θα έχουν παραγωγή.
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.119
Μηνύματα
2.889.264
Members
37.991
Νεότερο μέλος
Kostas M
Top