- Μηνύματα
- 52.539
- Reaction score
- 129.143
Έχασαν ήδη οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες την μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, την Κίνα.
Ακολουθούν οι μικρότερες.
Ζωή σε λόγου μας.
Ακολουθούν οι μικρότερες.
Ζωή σε λόγου μας.
Το Dolphin είναι κατώτερο λένε έξω. Το Atto 3 δε νομίζω. Και ίδια να είναι, με την τιμή που έχει το full extra δεν έχει τύχη το ID3. Μόνο αν δεν αρέσει το Atto 3 δεν θα επιλεγεί.Είμαι περίεργος να οδηγήσω BYD. Αλλά μόνο να το οδηγήσω, δεν με ενδιαφέρει καθόλου το software σε αυτήν την φάση.
Θελω να δω τι ψάρια πιάνει ως οδική συμπεριφορά. Συγκριτικά με το ID3.
Ότι πεις, έτσι κι αλλιώς δεν έχω ιδέα ποια είναι τα μοντέλα της BYD και ποια είναι η αντιστοιχία τους.Δηλαδή στην περίπτωση μας ID3 vs Atto 3, και αν ανεβαίνει πολύ το ID3 τότε ID3 vs Seal.
Δεν υπάρχει. Ως μικρότερο το Dolphin και μεγαλύτερο το Atto 3.Ότι πεις, έτσι κι αλλιώς δεν έχω ιδέα ποια είναι τα μοντέλα της BYD και ποια είναι η αντιστοιχία τους.
Θέλω ένα αυτοκίνητο όγκου Golf να μου πεις να πάω να δοκιμάσω.
Εγώ λέω το ακριβώς αντίθετο.Οι μικρές διαφορές μεταξύ ΙΧ στην οδηγική τους συμπεριφορά, είναι (γενικώς μιλώντας) άνευ ουσίας
Δεκτό, αλλά αυτό που θες, αποτελεί απλώς το προσωπικό σου κριτήριο (όποιο κι αν είναι αυτό στο δρόμο) να ικανοποιηθεί.Εγώ λέω το ακριβώς αντίθετο.
Μόνο η οδηγική συμπεριφορά έχει σημασία, τίποτα άλλο.
Πότε δεν ήταν το κύριο κριτήριο η τιμή; Η τιμή καθορίζει τι μπορείς να πάρεις. Αν το πορτοφόλι δεν αντέχει να πάρεις αυτό που θες, θα πάρεις αυτό που μπορείςΗ απορία που δημιουργείται παρακολουθώντας τη συζήτηση είναι πως τα καταφέραμε και καταλήξαμε ότι το μόνο κριτήριο αγοράς ενός αυτοκινήτου είναι η τιμή;
Γιατί στα ηλεκτρικά να αλλάζουν τα κριτήρια που υπήρχαν στα θερμικά;
Δεν θυμάμαι στα θερμικά να έτρεχε ο κόσμος να αγοράσει κινέζικα αυτοκίνητα και έτι ήταν φθηνότερα, ή Ινδικά, επίσης πολύ φθηνότερα από κάθε άλλο.
Επίσης δεν θυμάμαι, ακόμα και στην Ελληνική αγορά που είναι γενικά budget αγορά, να πρωτοστατούν στις πωλήσεις τα πιο φθηνά, μάλλον το πιο ακριβό μοντέλο της μικρομεσαίας κατηγορίας ήταν πάντα το προτιμότερο από τους αγοραστές και αυτό λόγω υψηλής (αποδεδιγμένα) αξιοπιστίας.
Πως φτάσαμε τώρα στο άλλο άκρο; απορία πραγματική.
Δημήτρη, γιατί δεν κάνεις ένα τηλεφώνημα ώστε να μάθεις τι έχουν διαθέσιμο για να δεις και να οδηγήσεις;Ότι πεις, έτσι κι αλλιώς δεν έχω ιδέα ποια είναι τα μοντέλα της BYD και ποια είναι η αντιστοιχία τους.
Θέλω ένα αυτοκίνητο όγκου Golf να μου πεις να πάω να δοκιμάσω.
Χρόνια τώρα, η αγορά τα λέει όχι εγώ. Και μην γενικεύεις την προσωπική σου αγοραστική συμπεριφορά σε κανόνα.Πότε δεν ήταν το κύριο κριτήριο η τιμή;