Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.535
Reaction score
129.129
Έχασαν ήδη οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες την μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, την Κίνα.

Ακολουθούν οι μικρότερες.

Ζωή σε λόγου μας.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.591
Reaction score
29.274
Εχθές που επέστρεψα από την BYD σκεφτόμουν πως κάποτε ήταν η εποχή των Ευρωπαίων κατασκευαστών. Μετά ήρθαν οι Ιάπωνες. Τώρα είναι των Κινέζων. Γιατί όχι. Και μάλλον, δεν θα υπάρξει άλλη αλλαγή.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.859
Reaction score
81.548
Είμαι περίεργος να οδηγήσω BYD. Αλλά μόνο να το οδηγήσω, δεν με ενδιαφέρει καθόλου το software σε αυτήν την φάση.
Θελω να δω τι ψάρια πιάνει ως οδική συμπεριφορά. Συγκριτικά με το ID3.
 

TGD

Μηνύματα
7.940
Reaction score
7.903
Επιτέλους, έχασαν την Κίνα και θα σταματήσουν να φτιάχνουν τεράστιες γρίλιες.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.591
Reaction score
29.274
Είμαι περίεργος να οδηγήσω BYD. Αλλά μόνο να το οδηγήσω, δεν με ενδιαφέρει καθόλου το software σε αυτήν την φάση.
Θελω να δω τι ψάρια πιάνει ως οδική συμπεριφορά. Συγκριτικά με το ID3.
Το Dolphin είναι κατώτερο λένε έξω. Το Atto 3 δε νομίζω. Και ίδια να είναι, με την τιμή που έχει το full extra δεν έχει τύχη το ID3. Μόνο αν δεν αρέσει το Atto 3 δεν θα επιλεγεί.

Είμαι αισιόδοξος πως το επόμενο Dolphin θα είναι τουλάχιστον στα ίδια επίπεδα με το ID3, ενώ στην χειρότερη θα είναι στα ίδια επίπεδα τιμών με το σημερινό Dolphin, και καλύτερα εξοπλισμένο.

Είμαι περίεργος να δω πόσο έχει το ID3 με τον εξοπλισμό του full extra Dolphin.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.859
Reaction score
81.548
Ευχαρίστως να κάνω ένα συγκριτικό το επόμενο Dolphin με το επόμενο ID3 που θα βγει τώρα.
Μια διαφορά τιμής είναι αναμενόμενο να υπάρχει στο ίδιο επίπεδο εξοπλισμού.

Αυτό που με ενδιαφέρει, είναι μόνο η οδική συμπεριφορά σε αυτοκίνητα περίπου ίδιου όγκου/κατηγορίας.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.591
Reaction score
29.274
Ο Bjorn που έχει οδηγήσει ένα σκασμό ηλεκτρικά στη Νορβηγία ανεξαρτήτου κατηγορίας και τιμής, θεωρεί το σημερινό Dolphin ως το ID3 του φτωχού. Και σχεδόν όλοι λένε πως έχει παραπάνω θόρυβο στην καμπίνα από άλλα ηλεκτρικά. Θα το οδηγήσω όταν υπάρχει από Σεπτέμβριο να δω τι λέει.

Για μένα η σύγκριση πρέπει να γίνεται στην τιμή. Δηλαδή τι δίνει η VW και τι η BYD στα τάδε χρήματα. Δηλαδή στην περίπτωση μας ID3 vs Atto 3, και αν ανεβαίνει πολύ το ID3 τότε ID3 vs Seal.
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.406
Reaction score
42.248
Η απορία που δημιουργείται παρακολουθώντας τη συζήτηση είναι πως τα καταφέραμε και καταλήξαμε ότι το μόνο κριτήριο αγοράς ενός αυτοκινήτου είναι η τιμή;
Γιατί στα ηλεκτρικά να αλλάζουν τα κριτήρια που υπήρχαν στα θερμικά;
Δεν θυμάμαι στα θερμικά να έτρεχε ο κόσμος να αγοράσει κινέζικα αυτοκίνητα και έτι ήταν φθηνότερα, ή Ινδικά, επίσης πολύ φθηνότερα από κάθε άλλο.
Επίσης δεν θυμάμαι, ακόμα και στην Ελληνική αγορά που είναι γενικά budget αγορά, να πρωτοστατούν στις πωλήσεις τα πιο φθηνά, μάλλον το πιο ακριβό μοντέλο της μικρομεσαίας κατηγορίας ήταν πάντα το προτιμότερο από τους αγοραστές και αυτό λόγω υψηλής (αποδεδιγμένα) αξιοπιστίας.
Πως φτάσαμε τώρα στο άλλο άκρο; απορία πραγματική.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.859
Reaction score
81.548
Δηλαδή στην περίπτωση μας ID3 vs Atto 3, και αν ανεβαίνει πολύ το ID3 τότε ID3 vs Seal.
Ότι πεις, έτσι κι αλλιώς δεν έχω ιδέα ποια είναι τα μοντέλα της BYD και ποια είναι η αντιστοιχία τους.
Θέλω ένα αυτοκίνητο όγκου Golf να μου πεις να πάω να δοκιμάσω.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.393
Μηνύματα
2.901.240
Members
38.034
Νεότερο μέλος
efsr
Top