Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.475
Reaction score
42.401
Μερικές προτάσεις από εσάς που έχετε εμπειρία από μεγάλα αυτοκίνητα. Είμαστε 5. με 2 παιδικα καθισματάκια και όπως κατλαβαίνετε θέλουμε τεράστιο πορτ παγκαζ.

Θέλω να διαθέσω γύρο στα 35κ τα οποία θα είναι είτε με 10κ μύωση από ΚΗ3 είτε από αφάιρεση του Τέλους ταξινόμησης.

Είμαι ανάμεσα σε tiguan allspace - kodiaq τα 2 ποιο ευρύχωρα

μετά πάμε σε peugeot 3008 - kia sportage

και μπαίνουμε και στο τρυπάκι του ηλεκτρικού. Είμαι σε νησί οπότε το 95% της μέγιστης διαδρομής που μπορεί να κάνω καθημερινά είναι 30-35 χιλιομετρα. οπότε και μικρή αυτονομία να έχει δεν είναι πρόβλημα.

πέρα από το skoda enyaq τι άλλο υπάρχει? Εδώ δεν με νοιάζει αν θα είναι suv, και μεγάλο sedan με μεγάλο πορτ παγκαζ δεν θα έλεγα όχι.

Κοιτούσα και το BYD seal U αλλά έχει πολύ μικρό....

και σήμερα είδα και το tesla model Y και νομίζω με κέρδισε....
Δεν έχω καταλάβει καλά τη χρήση του αυτοκινήτου.
Λες ότι το 95% της χρήσης του είναι max 30-35 χλμ.
Τι άλλα ταξίδια σκοπεύεις να κάνεις που θα είσαι φουλ φορτωμένος για πολλές μέρες και κάθε πότε;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.786
Reaction score
29.461
Ποια είναι τα συμφέροντα; Αν πρόκειται για τα συμφέροντα του 10% του εγχώριου ΑΕΠ (σχεδόν σαν να λέμε τουρισμός ή ναυτιλία για την Ελλάδα) φυσικά και πρέπει να ληφθούν υπόψιν τα συμφέροντα. Πόσο μάλλον όταν αυτοί που δραστηριοποιούνται στον Καναδά δεν είναι να πεις κιόλας ότι βρίσκονται στην πρωτοπορία της ηλεκτροκίνησης.

Προσωπικά και 200% δασμούς να επέβαλαν δεν θα το έβρισκα παράλογο. Αν η Κίνα θέλει να κυριαρχήσει στις αγορές της Δύσης, θα πρέπει το λιγότερο να παράγει στις δυτικές χώρες. Ας φτιάξουν όλοι οι μεγάλοι Κινέζοι εργοστάσια σε ΕΕ, ΗΠΑ, Καναδά, πιθανώς και σε συνεργασία με καθιερωμένους κατασκευαστές και ας πουλήσει όσο θέλει.

Η Ελλάδα καθώς απέχει από την παραγωγή δεν επηρεάζεται άμεσα, σαφώς όμως επηρεάζεται έμμεσα. Τυχόν κατάρρευση της δυτικής αυτοκινητοβιομηχανίας από απόλυτη κυριαρχία των Κινέζων θα προκαλέσει τεράστια μείωση στα διαθέσιμα εισοδήματα των δυτικών κοινωνιών, με ότι αυτό συνεπάγεται στη μείωση κατανάλωσης αγαθών (που διακινούνται κατά 20% από ελληνόκτητα πλοία, άρα πλήγμα στο 15-20% του ελληνικού ΑΕΠ) και στην τουριστική δαπάνη (άλλο 20% του ελληνικού ΑΕΠ). Αν βάλει κανείς σε αυτό και το μεγαλύτερο χρονικό περιθώριο στα ελληνικά διυλιστήρια να προσαρμοστούν στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης (30% των ελληνικών εξαγωγών) γίνεται σαφές ότι η επιβολή δασμών στα κινεζικά αυτοκίνητα δεν πρέπει να αφήνει την Ελλάδα αδιάφορη.
Οπότε να παραδεχθούμε ότι είμαστε άχρηστοι, και να καταναλώνουμε τα δικά μας προϊόντα, όσο πίσω και να είναι, όσο και αν έχουν. Αφήνοντας τους άλλους να έχουν πρόσβαση σε καλύτερο και φθηνότερο προϊόν.
Η μοναδική διαφορά που έχει βγει μέχρι σήμερα στα φώτα είναι ότι μόνο η ΕΕ προσφέρει λύση για τους πολίτες, με την απόφαση να δοθεί λύση μέσω τοπικής παραγωγής και joined ventures.


Edit: Εμένα το μόνο που με νοιάζει είναι να έχω όλες τις διαθέσιμες επιλογές στο τραπέζι και να επιλέξω εγώ τι θα αγοράσω, πότε, και πόσο. Όχι κάποιος άλλος, πόσο μάλλον πολιτικός. Δεν με απασχολεί καθόλου τι μάρκα είναι ή από που έρχεται.
 

Μηνύματα
1.031
Reaction score
843
Ας κάνουν ότι θέλουν. Αλλά μη νομίζουν ότι μιλάνε σε βλάκες.
Φυσικά και μιλάνε σε βλάκες.
Αν οι αγοραστές δεν ήταν βλάκες θα συνειδητοποιούσαν ότι αγοράζοντας κινέζικο αμάξι υπογράφουν τη φτωχοποίησή τους μέσω της καταστροφής της δυτικής αυτοκινητοβιομηχανίας και βιομηχανίας εν γένει.

Δεν ψηφίζεις μια φορά κάθε 4 χρόνια, ψηφίζεις με κάθε αγορά σου.
 

Μηνύματα
4.525
Reaction score
7.821
Σε αυτήν την περίπτωση τότε θα σε βολέψει πολύ κάτι τύπου SW-MPV-SUV με πτυσσόμενη εταζέρα στο πορτ μπαγκάζ, για να κερδίσεις χώρο από το ύψος των παραθύρων και πάνω. Το Υ δεν παίζει εξίσου καλά με τον ανταγωνισμό σε αυτήν την περίπτωση λόγω κεκλιμένης οροφής - μπορεί να χωρέσεις πράγματα καθ ύψος αν η ψηλή διάσταση είναι από την πλευρά της πλάτης του καθίσματος, αλλά όπως και να το κάνουμε, άλλο να έχεις στη διάθεσή σου χώρο διατομής τραπεζίου και άλλο χώρο ορθογωνικής διατομής με μιάμιση φορά το συνολικό όγκο.

Προσωπικά σκέφτομαι ότι για μετακινήσεις σε νησί από τη μία είναι ιδανικό το ηλεκτρικό, λόγω μικρών αποστάσεων και απόλυτης αδιαφορίας για την αυτονομία, από την άλλη είναι μικρότερο και το όποιο όφελος από το κόστος κίνησης - εξ ορισμού τα χιλιόμετρα θα είναι λίγα. Δύσκολο δίλημμα.
έχω ξεκινήσει και το ψάχνω 1 μήνα και είναι πολύ δύσκολο να καταλήξω κάπου. είμαι ανάμεσα σε 4-5 μοντέλα και κάπου σε αυτά θα καταλήξω....
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.786
Reaction score
29.461
Φυσικά και μιλάνε σε βλάκες.
Αν οι αγοραστές δεν ήταν βλάκες θα συνειδητοποιούσαν ότι αγοράζοντας κινέζικο αμάξι υπογράφουν τη φτωχοποίησή τους μέσω της καταστροφής της δυτικής αυτοκινητοβιομηχανίας και βιομηχανίας εν γένει.
Οπότε παραδέχεσαι ότι υπάρχουν δύο βλάκες στην εξίσωση. Αυτοί που δεν καταλαβαίνουν και αγοράζουν κινέζικα, και οι άλλοι που δεν είναι ικανοί να φτιάξουν τα ίδια οχήματα, έστω λίγο ακριβότερα. Απλά φτιάχνουν χειρότερα και πολύ ακριβότερα προϊόντα.
 

Μηνύματα
1.031
Reaction score
843
Οπότε παραδέχεσαι ότι υπάρχουν δύο βλάκες στην εξίσωση. Αυτοί που δεν καταλαβαίνουν και αγοράζουν κινέζικα, και οι άλλοι που δεν είναι ικανοί να φτιάξουν τα ίδια οχήματα, έστω λίγο ακριβότερα. Απλά φτιάχνουν χειρότερα και πολύ ακριβότερα προϊόντα.
Και γιατί δεν τα φτιάχνεις εσύ να τους κλείσεις όλους;
Αυτοί που δεν καταλαβαίνουν και αγοράζουν κινέζικα
Αν μιλάμε για ΕΛ, κυρίως δεν δίνουν δεκάρα.
 

Μηνύματα
4.525
Reaction score
7.821
Δεν έχω καταλάβει καλά τη χρήση του αυτοκινήτου.
Λες ότι το 95% της χρήσης του είναι max 30-35 χλμ.
Τι άλλα ταξίδια σκοπεύεις να κάνεις που θα είσαι φουλ φορτωμένος για πολλές μέρες και κάθε πότε;
2 το πολύ 3 το χρόνο να πάμε διακοπές. ¨όλα τα άλλα θα είναι στο νησί. ΠΧ φέτος καταφέραμε μόνο μία φορά προς Τρίκαλα και όλα τα τριγύρω μέρη κάναμε σύνολο 1500 χιλ σε μια βδομάδα. Όλα τα άλλα σε νησί οι νησιά. Πχ Μύκονο - Νάξο - Τήνο. Η βάση είναι η Σύρος. Και αν ανέβουμε Αττική για ψώνια. Φορτωμένος είμαι μόνιμα. Μπαγκαζιέρα μεγάλη + παγκάζ. Δεν κάθομαι να φορτώνω στο γκαράζ και να ξεφορτώνω. ¨όλα μέσα και διαλέγουν τι θέλουν όπου πάμε.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.786
Reaction score
29.461
Και γιατί δεν τα φτιάχνεις εσύ να τους κλείσεις όλους;
Αν μπορούσα δεν θα έγραφα εδώ.

Το τι χρειάζεται το έχω γράψει πολλές φορές. Απλά οι εταιρείες κοιτάνε να διασφαλίσουν πρώτα τις καρέκλες και μετά τα υπόλοιπα. Με σκ@τ... τηγανίτες δεν κάνεις. Είναι απλό.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.786
Reaction score
29.461
Αφού τα ξες, γιατί δεν στέλνεις ένα email να τους ανοίξεις τα μάτια;
Δεν χρειάζεται. Τους τα λένε οι ίδιοι (δυτικοί by the way) που τα μαθαίνω και εγώ. Από το ένα μπαίνει από το άλλο βγαίνει.

Τους έχουν δώσει και περιθώριο 5 χρόνια. Μετά και να θέλουν δεν θα έχει νόημα. Αν ζήσουν θα οφείλεται στο κράτος και στις πολιτικές που θα κρατήσουν μακριά τα κινέζικα.
 

Μηνύματα
1.141
Reaction score
1.700
οι κινέζοι μέχρι σήμερα απλά πουλάνε φθηνότερα, έχοντας χοντρές επιχορηγήσεις από το κράτος και χωρίς μεγάλο κόστος έρευνας και εξέλιξης, καθώς αντιγράφουν τα πάντα
ακόμη και το σχέδιο να το φτιάξεις κοστίζει, άμα πάρεις μούρη από τέσλα, κώλο από πόρσε κοκ, βγαίνει φθηνότερα
δε βλέπω οι κινέζοι να έχουν παρουσιάσει πολλές καινοτομίες και νέες ιδέες, ακόμη και το software που έχουν βασίζεται 100% σε λογισμικό της δύσης
αυτά στο μέλλον πιθανότατα θα αλλάξουν, καθώς αντιγράφοντας το χρήμα έχει αρχίσει να μαζεύεται και κάποια στιγμή να επενδύεται
αν και γενικότερα σε δικτατορίες δεν έχουμε πολλές νέες ιδέες
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.475
Reaction score
42.401
2 το πολύ 3 το χρόνο να πάμε διακοπές. ¨όλα τα άλλα θα είναι στο νησί. ΠΧ φέτος καταφέραμε μόνο μία φορά προς Τρίκαλα και όλα τα τριγύρω μέρη κάναμε σύνολο 1500 χιλ σε μια βδομάδα. Όλα τα άλλα σε νησί οι νησιά. Πχ Μύκονο - Νάξο - Τήνο. Η βάση είναι η Σύρος. Και αν ανέβουμε Αττική για ψώνια. Φορτωμένος είμαι μόνιμα. Μπαγκαζιέρα μεγάλη + παγκάζ. Δεν κάθομαι να φορτώνω στο γκαράζ και να ξεφορτώνω. ¨όλα μέσα και διαλέγουν τι θέλουν όπου πάμε.
ΟΚ, φαίνεται ότι το κάνεις ήδη και το ξέρεις το θέμα.
Αυτό που ήθελα να πω, αντλώντας από τη δική μου εμπειρία, είναι ότι η φάση με τα παιδιά και τα πράγματα τους αλλάζει σχετικά γρήγορα. Τώρα θες καθισματάκια φουλ αλλά σε 2-3 χρόνια θα είσαι ΟΚ με booster (που πιάνουν λιγότερο πλευρικό χώρο). Τα πρώτα χρόνια έχουμε ένα άγχος να τα έχουμε όλα αλλά σύντομα καταλαβαίνουμε ότι απλά κουβαλάμε χωρίς λόγο.
Εφόσον θέλεις μεγάλο χώρο αποσκευών αλλά και εσωτερικά δεν ξέρω ποια ηλεκτρικά θα σε καλύψουν. Γιατί ακόμα και αν είναι ίδιας κοπής με κάποια συμβατικά συνήθως οι χώροι τους είναι μικρότεροι λόγω μπαταριών και τα σχετικά.
Θα πρέπει να τα δεις από κοντά, να κάτσεις μέσα και να δεις τους χώρους ο ίδιος.

Κατά την ταπεινή μου γνώμη για τη χρήση που κάνεις και στα λεφτά που θες να δώσεις ιδανικό αυτοκίνητο είναι το παροπλισμένο μου GLE αλλά θα μου την πέσουν ότι ψαρεύω να σπρώξω το σαπάκι μου οπότε δεν το συνεχίζω :biggrin:
 

Μηνύματα
7.327
Reaction score
1.347
Οπότε να παραδεχθούμε ότι είμαστε άχρηστοι, και να καταναλώνουμε τα δικά μας προϊόντα, όσο πίσω και να είναι, όσο και αν έχουν. Αφήνοντας τους άλλους να έχουν πρόσβαση σε καλύτερο και φθηνότερο προϊόν.
Η μοναδική διαφορά που έχει βγει μέχρι σήμερα στα φώτα είναι ότι μόνο η ΕΕ προσφέρει λύση για τους πολίτες, με την απόφαση να δοθεί λύση μέσω τοπικής παραγωγής και joined ventures.


Edit: Εμένα το μόνο που με νοιάζει είναι να έχω όλες τις διαθέσιμες επιλογές στο τραπέζι και να επιλέξω εγώ τι θα αγοράσω, πότε, και πόσο. Όχι κάποιος άλλος, πόσο μάλλον πολιτικός. Δεν με απασχολεί καθόλου τι μάρκα είναι ή από που έρχεται.
Βρε ας παραδεχθούμε ότι θέλεις. Σημασία έχει το αποτέλεσμα. Το αποτέλεσμα με ελεύθερη είσοδο των Κινέζων και κατάκτηση όλων των αγορών της Δύσης είναι φτωχοποίηση της Δύσης και υποχώρηση της γεωπολιτικής της ισχύος - το οποίο συνεπάγεται ότι θα βρεθούμε εμείς στη θέση των Κινέζων 30 χρόνια πριν.
 

Μηνύματα
1.031
Reaction score
843
οι κινέζοι μέχρι σήμερα απλά πουλάνε φθηνότερα, έχοντας χοντρές επιχορηγήσεις από το κράτος και χωρίς μεγάλο κόστος έρευνας και εξέλιξης, καθώς αντιγράφουν τα πάντα
Αυτό το απλό, γιατί δεν το κάνουν και οι δυτικοί;
Δεν είναι αυτό δυστυχώς. Ο κύριος λόγος είναι η μονοπώληση της αγοράς - επεξεργασίας λιθίου από την Κίνα.
Οι δυτικοί το βλέπανε να γίνεται, το παρακολουθούσαν, το περιγράφανε (!!!) και απλά...χάσκανε σα βλάκες και δεν κάνανε τίποτα!

αν και γενικότερα σε δικτατορίες δεν έχουμε πολλές νέες ιδέες
Η Κίνα πάντως είναι 12η στην καινοτομία.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.786
Reaction score
29.461
Βρε ας παραδεχθούμε ότι θέλεις. Σημασία έχει το αποτέλεσμα. Το αποτέλεσμα με ελεύθερη είσοδο των Κινέζων και κατάκτηση όλων των αγορών της Δύσης είναι φτωχοποίηση της Δύσης και υποχώρηση της γεωπολιτικής της ισχύος - το οποίο συνεπάγεται ότι θα βρεθούμε εμείς στη θέση των Κινέζων 30 χρόνια πριν.
Να δώσουν περισσότερα χρήματα τα κράτη στις εταιρείες (αφού τα μέχρι σήμερα δεν φτάνουν), να κάνουν περισσότερη έρευνα, να πάρουν περισσότερους εργαζόμενους, να δουλεύουν περισσότερες ώρες (σε βάρδιες), να αναπτύξουν την αποδοτικότητα τους και ως εργαζόμενοι και ως γραμμές παραγωγής, να πάρουν καλύτερο αποτέλεσμα. Δεν γίνεται αλλιώς. Δεν γίνεται να μη θες να τρέξεις και να έχεις απαιτήσεις να φτάσεις τον προπορευόμενο (δεν μιλάμε καν να τον ξεπεράσεις). Γελάνε και τα τσιμέντα. Με το να κλείνεις την πόρτα παραδέχεσαι την κατωτερότητα σου. Και ας λες ότι θες για επιδοτήσεις και άλλες παρλαπίπες.
 

Μηνύματα
1.031
Reaction score
843
Να δώσουν περισσότερα χρήματα τα κράτη στις εταιρείες (αφού τα μέχρι σήμερα δεν φτάνουν), να κάνουν περισσότερη έρευνα, να πάρουν περισσότερους εργαζόμενους, να δουλεύουν περισσότερες ώρες (σε βάρδιες), να αναπτύξουν την αποδοτικότητα τους και ως εργαζόμενοι και ως γραμμές παραγωγής, να πάρουν καλύτερο αποτέλεσμα.
Και πώς με όλα αυτά θα σπάσουν το κινεζικό μονοπώλιο στο λίθιο;
Δηλαδή εσύ λες να μην κάνουν αυτό που περιγράφει το κείμενο παρακάτω...αλλά....αυτά που λες;

Στις 19 Ιουλίου ο Γερμανός καγκελάριος Ολαφ Σολτς και ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν Μάρος Σέφκοβιτς επισκέφθηκαν το Βελιγράδι για ένα συνέδριο στις πρώτες ύλες, του οποίου η κύρια έκβαση ήταν η υπογραφή ενός μνημονίου συναντίληψης, που εδραίωσε μια στρατηγική συνεργασία Ε.Ε. και Σερβίας σε βιώσιμες πρώτες ύλες, αλυσίδες μπαταριών και ηλεκτρικών οχημάτων. Το μνημόνιο προφανώς σχετίζεται με το ορυχείο λιθίου, που αναλαμβάνει ο διεθνής κολοσσός Rio Tinto. Δεν τίθεται ερώτημα γιατί οι Γερμανοί πολιτικοί και οι αξιωματούχοι της Ε.Ε. ενδιαφέρονται για το έργο, το οποίο θα παράσχει πρόσβαση στο ζωτικής σημασίας λίθιο εντός Ευρώπης

Πηγή
 

Μηνύματα
4.525
Reaction score
7.821
ΟΚ, φαίνεται ότι το κάνεις ήδη και το ξέρεις το θέμα.
Αυτό που ήθελα να πω, αντλώντας από τη δική μου εμπειρία, είναι ότι η φάση με τα παιδιά και τα πράγματα τους αλλάζει σχετικά γρήγορα. Τώρα θες καθισματάκια φουλ αλλά σε 2-3 χρόνια θα είσαι ΟΚ με booster (που πιάνουν λιγότερο πλευρικό χώρο). Τα πρώτα χρόνια έχουμε ένα άγχος να τα έχουμε όλα αλλά σύντομα καταλαβαίνουμε ότι απλά κουβαλάμε χωρίς λόγο.
Εφόσον θέλεις μεγάλο χώρο αποσκευών αλλά και εσωτερικά δεν ξέρω ποια ηλεκτρικά θα σε καλύψουν. Γιατί ακόμα και αν είναι ίδιας κοπής με κάποια συμβατικά συνήθως οι χώροι τους είναι μικρότεροι λόγω μπαταριών και τα σχετικά.
Θα πρέπει να τα δεις από κοντά, να κάτσεις μέσα και να δεις τους χώρους ο ίδιος.

Κατά την ταπεινή μου γνώμη για τη χρήση που κάνεις και στα λεφτά που θες να δώσεις ιδανικό αυτοκίνητο είναι το παροπλισμένο μου GLE αλλά θα μου την πέσουν ότι ψαρεύω να σπρώξω το σαπάκι μου οπότε δεν το συνεχίζω :biggrin:
Ναι το ξέρω ότι αλλάζουν γρήγορα, αλλά δεδομένο είναι ότι για 3 τουλάχιστον χρόνια θα είναι έτσι η κατάσταση. Να φτάσει ο μεγάλος μου 14-15 εκεί θα είναι με τους φίλους τους, εμάς θα θέλει? τα μικρά θα είναι 6-7. οπότε χώρους για 3 χρόνια σίγουρα. και όσο περισσότερο μεγαλώνει ο γιος μου τόσο δε χωράει ανάμεσα στα καθίσματα και μου γκρινιάζει.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.022
Reaction score
82.207
Ξεκίνα από 'δω: [email protected]
Μπήκε κανείς στο ID7?
Γιατί αν μπείτε, και μετά μπείτε σε BYD θα σας πιάσουν τα γέλια. Είναι πολύ μεγάλη η διαφορά σε ποιότητα, και διαβάζοντας και κάποια reviews το VW σκίζει και στον δρόμο, αλλά και με πολύ βελτιωμένο software . Όπως ακριβώς θα έπρεπε να είναι η σύγκριση μεταξύ ενός γερμανικού και ενός κινεζικού, και με την αντίστοιχη διαφορα τιμής βέβαια. Όπως πάντα.
Και περιμένουμε και τα νέα ID3, με εξίσου μεγαλες ποιοτικές διαφορές από τις προηγούμενες γενιές.
Δεν βλέπω το τέλος του κόσμου.

Προσωπικά, αν δεν έπαιρνα model 3, θα πήγαινα καρφί στο ID3 GTX. Και αν έβγαινε τετρακίνητο, ίσως να έχανε και η Tesla.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.786
Reaction score
29.461
Και πώς με όλα αυτά θα σπάσουν το κινεζικό μονοπώλιο στο λίθιο;
Δηλαδή εσύ λες να μην κάνουν αυτό που περιγράφει το κείμενο παρακάτω...αλλά....αυτά που λες;
Δεν μιλάμε εδώ για πρώτες ύλες. Άλλη κουβέντα αυτή. Λίθιο υπάρχει παντού. Θα μαθαίνουμε συχνά για νέα κοιτάσματα σε σημεία που δεν ελέγχονται από την Κίνα. Το λίθιο δεν θα είναι για πάντα απαραίτητο συστατικό για μια μπαταρία. Υπάρχουν ήδη άλλες λύσεις, σε εργαστηριακό επίπεδο, πολύ καλύτερες από τις LFP. Αποδοτικότερες, φθηνότερες, και όπως λένε ιδανικότερες για τα ηλεκτρικά οχήματα. Το μέλλον δεν μας κλειδώνει στο λίθιο. Θα υπάρχουν διαφορετικές χημίες μπαταριών, η κάθε μια στον τομέα που θα εδραιωθεί.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.953
Reaction score
130.648
Μπήκε κανείς στο ID7?
Μπήκα εγώ.

Είχε ένα στην έκθεση εκεί που πήγα το iD.3 για έλεγχο κρεμαγιέρας (το γνωστό πρόβλημα).

Είχε ένα "ακριβό" iD.7 εκεί, αλλά με μαύρο σαλόνι.

Ε λοιπόν μου φάνηκε πολύ καταθλιπτικό και παπουδίστικο σε σχέση με το Τέσλα, και δε μου έκανε καμία "καλή εντύπωση" περί υψηλής ποιότητας υλικών, δεν ένιωσα καμία "πολυτέλεια" εκεί μέσα, πως να το πω. Καμία "χαρά".

Δε μου άρεσε.

Βεβαίως, σαν αυτοκίνητο, έχω ξαναπεί πως είναι πολύ καλό, και με εξαιρετικό συντελεστή αεροδυναμικής.

Σε όποιον αρέσει, είναι μια καλή επιλογή.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.539
Μηνύματα
2.909.050
Members
38.060
Νεότερο μέλος
John-Paul
Top