Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.027
Reaction score
82.232
Ποιοτικά πάλι, να μιλάμε για ποιότητα σε αυτοκίνητα και να αναφέρεται ως παράδειγμα γερμανικής ανωτερότητας η VW, πάλι, δύσκολο.
Διαφωνώ, ως προς το συγκεκριμένο, και πιθανότατα ως προς τα επερχόμενα μοντέλα.
Στην μη luxury κατηγορία είναι πολύ δυνατά.
 


Μηνύματα
7.333
Reaction score
1.359
Διαφωνώ, ως προς το συγκεκριμένο, και πιθανότατα ως προς τα επερχόμενα μοντέλα.
Στην μη luxury κατηγορία είναι πολύ δυνατά.
Θα δείξει ο χρόνος - πάντως η εποχή της αξιοπιστίας των VW έληξε όταν αυτά άρχισαν να προσθέτουν χαρακτηριστικά πολυτέλειας και επιδόσεων, δηλαδή 25 χρόνια περίπου πριν.
 





alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.792
Reaction score
29.475
Δηλαδή, βρε Αλέξη μου, να γίνει η δύση ΕΣΣΔ για να πάρεις φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Κάνεις πλάκα νομίζω. Τα τρισεκατομμύρια των τρισεκατομμυρίων που έχουν περάσει και θα περάσουν από την ΕΕ προς μέλη και επιχειρήσεις τι είναι; Πράσινο ταμείο, ταμείο ανάκαμψης, πακέτα Ντελόρ, Γιουνκέρ, 600δις για ηλεκτρικά δίκτυα, επιδοτήσεις σε όποιον πατάει στην Ευρώπη (μόνο εγώ και ο σκύλος μου δεν έχουμε πάρει επιδότηση ακόμα), στην ενέργεια, στη βιομηχανία. Γερμανικές επιδοτήσεις στην ηλεκτρική ενέργεια των βιομηχανιών, των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, και άλλα τόσα που ξεχνώ ή δεν ξέρω. 800δις δολάρια μόνο το Inflation Reduction Act του Μπάιντεν. Εκατοντάδες δις δολλάρια στην τοπική αυτοκινητοβιομηχανία από Αμερική και Καναδά. Μη πιάσω τα τρισεκατομμύρια που έχουν λάβει οι εταιρείες ορυκτών καυσίμων όλες αυτές τις δεκαετίες. Όλοι γίνανε ΕΣΣΔ. Τα θέλετε και τα λέτε ή σας ξεφεύγουν;

Είναι τουλάχιστον αστείο να κατηγορείς κάποιον για επιδοτήσεις όταν εσύ κάνει τα ίδια για δεκαετίες και σε πολλαπλάσιο βαθμό.
 
Last edited:

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
36.999
Reaction score
87.657
Κάνεις πλάκα νομίζω. Τα τρισεκατομμύρια των τρισεκατομμυρίων που έχουν περάσει και θα περάσουν από την ΕΕ προς μέλη και επιχειρήσεις τι είναι; Πράσινο ταμείο, ταμείο ανάκαμψης, πακέτα Ντελόρ, Γιουνκέρ, 600δις για ηλεκτρικά δίκτυα, επιδοτήσεις σε όποιον πατάει στην Ευρώπη (μόνο εγώ και ο σκύλος μου δεν έχουμε πάρει επιδότηση ακόμα), στην ενέργεια, στη βιομηχανία. Γερμανικές επιδοτήσεις στην ηλεκτρική ενέργεια των βιομηχανιών, των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, και άλλα τόσα που ξεχνώ ή δεν ξέρω. 800δις δολάρια μόνο το Inflation Reduction Act του Μπάιντεν. Εκατοντάδες δις δολλάρια στην τοπική αυτοκινητοβιομηχανία από Αμερική και Καναδά. Μη πιάσω τα τρισεκατομμύρια που έχουν λάβει οι εταιρείες ορυκτών καυσίμων όλες αυτές τις δεκαετίες. Όλοι γίνανε ΕΣΣΔ. Τα θέλετε και τα λέτε ή σας ξεφεύγουν;

Είναι τουλάχιστον αστείο να κατηγορείς κάποιον για επιδοτήσεις όταν εσύ κάνει τα ίδια για δεκαετίες και σε πολλαπλάσιο βαθμό.
Μόνο που εγώ τουλάχιστον υποστηρίζω όσους είναι ενάντιοι σε όλα αυτά. Όχι να τα πολλαπλασιάσουν για να γίνουμε Κίνα.

Άσε που δεν επιθυμώ την κατασκευή πολύ φτηνού αυτοκινήτου για να μην παίρνουν όλοι. 8-)
 

Μηνύματα
15.876
Reaction score
22.253
Βρε παλικάρι μου για τελευταία φορά γιατί βαριέμαι, δεν είναι το πρόβλημα οι επιδοτήσεις αλλά ο σκοπός που γίνονται όλα αυτά, οι επιδοτήσεις στην δύση γίνονται για την κονομα γνωστών και συγγενών , οι επιδοτήσεις στην Κίνα γίνονται μόνο για γεωπολιτικό λόγο και με κύριο σκοπό την πλήρη εξάρτηση από τους Κινέζους που αφού καταστρέψουν με τη φθηνια την δυτική παραγωγή θα τους αρμέξουν με τα δύο χέρια .
Οι τιμές που βλέπει κάποιος σήμερα στα κινέζικα προϊόντα δεν είναι καν κόστος παραγωγής είναι πιο κάτω και όταν θα σου κλείσει το μαγαζάκι το κέρδος θα πάει στο θεό.
 





ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.553
Μηνύματα
2.909.293
Members
38.060
Νεότερο μέλος
John-Paul
Top