Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.511
Reaction score
135.821
Εγώ να πάρω vw; Πας καλά ρε;
Άλλος βλαμμένος κι εσύ, αντιοπαδός! 😜😁🤣
Οκ.
Τότε, στα 40 χιλιάρικα, τι ευρωπαϊκό ή γιαπωνέζικο έχει για να πάρεις;

Για πες...😁🤣😜🤪
 



MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.217
Reaction score
10.632
To άλλο το αστείο είναι πως ο Κώστας και ο Αλέξης λένε πως οι Κινέζοι είναι σούπερ κτλ, αλλά κινέζικο δεν θέλει κανείς από τους δυο τους. Δεν τους προβληματίζει αυτό; δεν καταλαβαίνουν πως και πολλοί δυνητικοί πελάτες σκέφτονατι σαν αυτούς: "καλό το κινέζικο αλλά δεν το παίρνω, εγώ θα πάρω Tesla".

Τους τα λέω, αλλά κάνουν τον Κινέζο :p
Εγώ πάλι λέω πως οι Κινέζοι είναι σούπερ και συνεχίζω να το λέω όλο και πιο δυνατά μετά από κάθε μέρα συμβίωσης με το Atto. Πάρτε BYD, τα κάνουν όλα και συμφέρουν! :D

ΥΓ Και Tesla θα αγόραζα και μερικά Volvo, KIA, Mercedes, Renault και ό,τι άλλο κάλυπτε τις ανάγκες και χώραγε στο πορτοφόλι μου. Κολλήματα δεν έχω!
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.445
Reaction score
83.774
Εγώ πάλι λέω πως οι Κινέζοι είναι σούπερ και συνεχίζω να το λέω όλο και πιο δυνατά με κάθε μέρα συμβίωσης με το το Atto. Πάρτε BYD, τα κάνουν όλα και συμφέρουν! :D
Εσυ δικαιούσαι.
Ο άλλος όμως είναι σαν να γράφει όλη μέρα «φάτε μπάμιες» αλλά ο ίδιος να είναι μόνο στα medium rare.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.410
Reaction score
30.265
Εσύ τι κατσαρίδες έχεις και θέλεις το Μ3 και όχι seal?
Όλοι έχουμε τις κατσαρίδες μας. Σε διάφορα θέματα.

Δεν έχω οδηγήσει το Seal, θα γίνει όμως. Και όντως μου αρέσει πολύ. Αλλά ανεβαίνουμε ακόμα παραπάνω από το ήδη αρκετά ξεχειλωμένο Tesla. Όπως και να έχει θα παίξουν πολλά ρόλο. Όπως για παράδειγμα το balloon. Η BYD δεν έχει. Αν και κάπου άκουσα ότι το δουλεύουν για να έρθει και εκεί. Επίσης, από την μια δεν τρελαίνομαι με την αντιπροσωπεία, αλλά από την άλλη το πρόβλημα με την ασφάλιση των Tesla και ότι θα πρέπει να πληρώσεις πρώτα εσύ είναι θέμα για μένα. Πρέπει να φτιαχτεί λίστα με τα συν πλην. Αλλά δεν έχω λόγο να γίνει τώρα.

Πάντως έχουν αρχίσει να εμφανίζονται και αυτοί που πούλησαν τα Tesla τους για ένα Seal.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.445
Reaction score
83.774
Σημαντικά όλα αυτά. Σίγουρα.
Αυτό που θέλω να μάθω είναι τι θα αγόραζες εσύ, στην κατηγορία των 40-45Κ, με μόνο κριτήριο ποιο αυτοκίνητο προτιμάς. Ας αφήσουμε ασφαλιστικά, πιστωτικά και θέματα αντιπροσωπείας στην άκρη, ας επικεντρωθούμε μόνο στο αυτοκίνητο. Ας υποθέσουμε πως όλα τα άλλα είναι ίδια.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.410
Reaction score
30.265
Σημαντικά όλα αυτά. Σίγουρα.
Αυτό που θέλω να μάθω είναι τι θα αγόραζες εσύ, στην κατηγορία των 40-45Κ, με μόνο κριτήριο ποιο αυτοκίνητο προτιμάς. Ας αφήσουμε ασφαλιστικά, πιστωτικά και θέματα αντιπροσωπείας στην άκρη, ας επικεντρωθούμε μόνο στο αυτοκίνητο. Ας υποθέσουμε πως όλα τα άλλα είναι ίδια.
Θα σου πω όταν οδηγήσω και το Seal.
 

Μηνύματα
1.235
Reaction score
1.849
τα τέσλα είναι μπροστά, όντως, λόγω πολύ καλύτερου software γενικότερα (και μέσα σε αυτό βάζω και την ευκολία φόρτισης όπου υπάρχουν οι φορτιστές της εταιρίας).

Αλλοιώς σε σχέση με καλά ευρωπαϊκά και κορεάτικα είναι λίγο πάνω λίγο κάτω, αν πούμε για οδηγική συμπεριφορά, ποιότητα κατασκευής, άνεση κλπ.
Ακόμη και οι χρόνοι φόρτισης είναι οι ίδιοι πάνω-κάτω αν δει κανείς τις καμπύλες φόρτισης (και όχι τις ονομαστικές μέγιστες τιμές) για μπαταρίες ίδιας χωρητικότητας.

Οι κινέζοι τι καλύτερο έχουν; αν αφήσεις έξω τις τιμές προώθησης,
Software; καμία σχέση με Τεσλα, με τους άλλους συν/πλην
απλά παίρνεις περισσότερα μπλιμπλίκια για τα ίδια λεφτά, θυσιάζοντας ποιότητα, οδηγική συμπεριφορά κλπ


και όταν λέμε ποιότητα δεν εννοούμε το πόσο πολυτελές ύφασμα ταπετσαρίας έχει, ούτε το πόσα αξεσουάρ αλλά πράματα που δεν φαίνονται εύκολα με το μάτι.

Η νοοτροπία του κινέζου είναι να βγάλει το φθηνό κόβοντας οτιδήποτε μπορεί, και αυτά που μπορεί είναι αυτά που δεν φαίνονται γιατί αλλοιώς μειώνονται οι πωλήσεις. Χαρακτηριστικό σε κάποια κινέζικα, τα υλικά στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, όσο πας πιο χαμηλά πχ στην πόρτα ή στο ταμπλώ τα υλικά είναι πιο φθηνιάρικα.

Αυτός είναι ο λόγος (+ η έλειψη τεχνογνωσίας) που στο youtube μπορείς να βρεις πολλά βίντεο με κινέζικα αυτοκίνητα με αερόσακους που δεν άνοιξαν, φρένα που δεν φρέναραν, πεντάλ που σπάσανε κλπ και πολύ σπάνια ανάλογα θέματα με τους παραδοσιακούς κατασκευαστές
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.410
Reaction score
30.265
View attachment 344833
To seal δεν το βλέπω καν στο πρώτο εξάμηνο του 24
Είναι πολύ νωρίς για συμπεράσματα. Πρώτων γιατί το Seal ήρθε στην Ευρώπη τον Νοέμβριο του 2023, και δεύτερον επειδή η BYD δεν πουλάει σε όλη την Ευρώπη. Το 2022 είχε ελάχιστα καταστήματα σε 5 χώρες όλες κι όλες. Το 2023 έγιναν 7, με συνολικό αριθμό πωλήσεων στα 15.500 κομμάτια. Το 2024 αναμένεται να έχει παρουσία σε 19 χώρες με 230 καταστήματα.

Όσο για πωλήσεις, 15.500 όλο το 2023. Το 2024 έφυγαν 1000 Seal U σε ένα μήνα σε μια χώρα. Γνώμη μου είναι ότι κατά 2026-2027 πρέπει να δούμε τα πρώτα αποτελέσματα του τι κάνει. Ούτε καν φέτος, πόσο μάλλον του χρόνου. Στους επόμενους 12 μήνες θα φέρει αλλά τρία μοντέλα στην Ευρωπαϊκή αγορά. Θα παίξει και αυτό το ρόλο του.
 

Μηνύματα
24
Reaction score
173
Mπορεί κάποιος να μας πει πως μπορεί να λυθεί το θέμα του υπεργηρασμένου στόλου των αυτοκινήτων που κυκλοφορεί στην Ελλάδα; Εννοώ τι στοχευμένες κινήσεις πρέπει να γίνουν προς την βελτίωση της κατάστασης;

Αυτή τη στιγμή έχουμε περιέλθει σε μια δίνη που δεν μπορούν να αποσυρθούν τα αυτοκίνητα δεκαετίας 90 και 2000 γιατί είναι η τεράστια πλειοψηφία του στόλου που κινείται. Αυτά τα αυτοκίνητα ανήκουν σε πολίτες που δεν δύνανται οικονομικώς να τα αλλάξουν, και φυσικά ούτε να αυξηθούν τα τέλη κυκλοφορίας σε αυτούς δεν έχει νόημα ως μοχλός πίεσης, ούτε τα ψευδοδιλλήματα περι ρύπανσης κλπ....
 

Μηνύματα
1.418
Reaction score
1.240
Με καλές συγκοινωνίες ίσως; Ώστε να πηγαίνεις γρηγορότερα απ' ότι με αμάξι;
Λίγο Δανία στη ζωή μας. έχω ανιψιό στη Δανία, δεν χρησιμοποιεί ποτέ αμάξι εκεί, μόνο συγκοινωνίες + ποδήλατο, όπως όλοι οι Δανοί. Αυτά τα αμαξοποτάμια δεν υπάρχουν εκεί.
Εδώ χρησιμοποιεί μόνο αμάξι.

Αλλά εμείς είμαστε και...αυτοκινητοπαραγωγός χώρα...οπόταν..
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.410
Reaction score
30.265
Mπορεί κάποιος να μας πει πως μπορεί να λυθεί το θέμα του υπεργηρασμένου στόλου των αυτοκινήτων που κυκλοφορεί στην Ελλάδα; Εννοώ τι στοχευμένες κινήσεις πρέπει να γίνουν προς την βελτίωση της κατάστασης;

Αυτή τη στιγμή έχουμε περιέλθει σε μια δίνη που δεν μπορούν να αποσυρθούν τα αυτοκίνητα δεκαετίας 90 και 2000 γιατί είναι η τεράστια πλειοψηφία του στόλου που κινείται. Αυτά τα αυτοκίνητα ανήκουν σε πολίτες που δεν δύνανται οικονομικώς να τα αλλάξουν, και φυσικά ούτε να αυξηθούν τα τέλη κυκλοφορίας σε αυτούς δεν έχει νόημα ως μοχλός πίεσης, ούτε τα ψευδοδιλλήματα περι ρύπανσης κλπ....
Δεν θα λυθεί ποτέ, ή αν λυθεί θα είναι πολύ αργοί οι ρυθμοί.

Ο μοναδικός τρόπος να λυθεί είναι να έρθει η στιγμή της καθολικής χρήσης των ηλεκτρικών, σε συνδιασμό με την περαιτέρω εξέλιξη της τεχνολογίας ώστε να καταστούν φθηνά. Φθηνότερα και από τα αντίστοιχα θερμικά. Αυτό θα γίνει απλά είναι θέμα χρόνου.

Τα θερμικά δεν θα γίνουν ποτέ φθηνότερα σε αυτές τις κατηγορίες. Ούτε θα είναι για πάντα φθηνότερα από τα αντίστοιχα ηλεκτρικά. Το ηλεκτρικό είναι πολύ πιο απλό όχημα. Όταν πέσει και η τιμή στην μπαταρία τελείωσε το θέμα. Μέχρι τότε η αυξημένη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων θα έχει αλλάξει την αντίληψη του κόσμου για αυτά.
 



gid

Μηνύματα
8.142
Reaction score
9.379
Ο μοναδικός τρόπος να λυθεί είναι να έρθει η στιγμή της καθολικής χρήσης των ηλεκτρικών, σε συνδιασμό με την περαιτέρω εξέλιξη της τεχνολογίας ώστε να καταστούν φθηνά. Φθηνότερα και από τα αντίστοιχα θερμικά. Αυτό θα γίνει απλά είναι θέμα χρόνου.
Δε θα γίνει. Καθώς θα περνάνε τα χρόνια οι μπαταρίες θα γίνονται ελαφρύτερες, θα φορτίζουν γρηγορότερα, και θα χάνουν λιγότερη χωρητικότητα με τα χρόνια. Αυτές οι βελτιώσεις θα έχουν μεγάλο κόστος έρευνας και ανάπτυξης, αλλά και μεγάλη αξία για τον αγοραστή, και έτσι το κόστος για τον καταναλωτή δε θα πέφτει όσο νομίζεις, για να μην πω θα ανεβαίνει.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.217
Reaction score
10.632
Πάντως έχουν αρχίσει να εμφανίζονται και αυτοί που πούλησαν τα Tesla τους για ένα Seal.
Αυτή τη στιγμή ο ευθύς ανταγωνισμός μεταξύ των δύο εταιρειών περιορίζεται στο Model 3 vs Seal.
Η Tesla έχει -ούτως ή άλλως- πολύ περιορισμένη γκάμα, ενώ η BYD δεν έχει φέρει ακόμα την πλήρη γκάμα των μοντέλων που κατασκευάζει με τη δική της επωνυμία ή των θυγατρικών της, οι οποίες μπαίνουν σε άλλα χωράφια, κυρίως του premium segment (την έκδοση του Seal U που έρχεται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα δεν τη θεωρώ ευθέως ανταγωνιστική του Υ -για διάφορους λόγους- ενώ ακόμα και το Seal είναι ένα μεσαίας κατηγορίας όχημα σε σχέση με άλλα που διαθέτει ο όμιλος).

Μεταξύ 3 και Seal, ότι και να διαλέξει κάποιος που ψάχνει για μεγάλο σεντάν, αποκλείεται να μείνει ανικανοποίητος, καθώς και τα δύο είναι εξαιρετικά! Το γράφω, έχοντας κάνει test-drive και τα δύο.
Πρέπει μόνο να αποφασίσει αν θέλει κορυφαία τεχνολογία βοηθημάτων οδήγησης, διαχείρισης μπαταρίας και αποδοτικότητα (οπότε διαλέγει το 3) ή αν προτιμά ανώτερη ποιότητα κατασκευής, κορυφαία άνεση από την ανάρτηση και ανώτερη αισθητική μέσα και έξω (οπότε διαλέγει το Seal).
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.338
Μηνύματα
2.937.321
Members
38.171
Νεότερο μέλος
GBOUGAS
Top