- Μηνύματα
- 54.511
- Reaction score
- 135.821
Άλλος βλαμμένος κι εσύ, αντιοπαδός!Εγώ να πάρω vw; Πας καλά ρε;
Οκ.
Τότε, στα 40 χιλιάρικα, τι ευρωπαϊκό ή γιαπωνέζικο έχει για να πάρεις;
Για πες...
Άλλος βλαμμένος κι εσύ, αντιοπαδός!Εγώ να πάρω vw; Πας καλά ρε;
Kia ev3 , ionic 5, ford explorer καλά είναι για αρχήΆλλος βλαμμένος κι εσύ, αντιοπαδός!
Οκ.
Τότε, στα 40 χιλιάρικα, τι ευρωπαϊκό ή γιαπωνέζικο έχει για να πάρεις;
Για πες...
Εγώ πάλι λέω πως οι Κινέζοι είναι σούπερ και συνεχίζω να το λέω όλο και πιο δυνατά μετά από κάθε μέρα συμβίωσης με το Atto. Πάρτε BYD, τα κάνουν όλα και συμφέρουν!To άλλο το αστείο είναι πως ο Κώστας και ο Αλέξης λένε πως οι Κινέζοι είναι σούπερ κτλ, αλλά κινέζικο δεν θέλει κανείς από τους δυο τους. Δεν τους προβληματίζει αυτό; δεν καταλαβαίνουν πως και πολλοί δυνητικοί πελάτες σκέφτονατι σαν αυτούς: "καλό το κινέζικο αλλά δεν το παίρνω, εγώ θα πάρω Tesla".
Τους τα λέω, αλλά κάνουν τον Κινέζο
Εσυ δικαιούσαι.Εγώ πάλι λέω πως οι Κινέζοι είναι σούπερ και συνεχίζω να το λέω όλο και πιο δυνατά με κάθε μέρα συμβίωσης με το το Atto. Πάρτε BYD, τα κάνουν όλα και συμφέρουν!
Όλοι έχουμε τις κατσαρίδες μας. Σε διάφορα θέματα.Εσύ τι κατσαρίδες έχεις και θέλεις το Μ3 και όχι seal?
Θα σου πω όταν οδηγήσω και το Seal.Σημαντικά όλα αυτά. Σίγουρα.
Αυτό που θέλω να μάθω είναι τι θα αγόραζες εσύ, στην κατηγορία των 40-45Κ, με μόνο κριτήριο ποιο αυτοκίνητο προτιμάς. Ας αφήσουμε ασφαλιστικά, πιστωτικά και θέματα αντιπροσωπείας στην άκρη, ας επικεντρωθούμε μόνο στο αυτοκίνητο. Ας υποθέσουμε πως όλα τα άλλα είναι ίδια.
Είναι πολύ νωρίς για συμπεράσματα. Πρώτων γιατί το Seal ήρθε στην Ευρώπη τον Νοέμβριο του 2023, και δεύτερον επειδή η BYD δεν πουλάει σε όλη την Ευρώπη. Το 2022 είχε ελάχιστα καταστήματα σε 5 χώρες όλες κι όλες. Το 2023 έγιναν 7, με συνολικό αριθμό πωλήσεων στα 15.500 κομμάτια. Το 2024 αναμένεται να έχει παρουσία σε 19 χώρες με 230 καταστήματα.View attachment 344833
To seal δεν το βλέπω καν στο πρώτο εξάμηνο του 24
Δεν θα λυθεί ποτέ, ή αν λυθεί θα είναι πολύ αργοί οι ρυθμοί.Mπορεί κάποιος να μας πει πως μπορεί να λυθεί το θέμα του υπεργηρασμένου στόλου των αυτοκινήτων που κυκλοφορεί στην Ελλάδα; Εννοώ τι στοχευμένες κινήσεις πρέπει να γίνουν προς την βελτίωση της κατάστασης;
Αυτή τη στιγμή έχουμε περιέλθει σε μια δίνη που δεν μπορούν να αποσυρθούν τα αυτοκίνητα δεκαετίας 90 και 2000 γιατί είναι η τεράστια πλειοψηφία του στόλου που κινείται. Αυτά τα αυτοκίνητα ανήκουν σε πολίτες που δεν δύνανται οικονομικώς να τα αλλάξουν, και φυσικά ούτε να αυξηθούν τα τέλη κυκλοφορίας σε αυτούς δεν έχει νόημα ως μοχλός πίεσης, ούτε τα ψευδοδιλλήματα περι ρύπανσης κλπ....
Ούτε ένα μπεμβέ, ούτε ένα Μερτσέντες, ούτε ένα πόρσε για δείγμα;
Μόνο λιμά έχει η λίστα. Εξαίρεση το Υ.Ούτε ένα μπεμβέ, ούτε ένα Μερτσέντες, ούτε ένα πόρσε για δείγμα;
Δε θα γίνει. Καθώς θα περνάνε τα χρόνια οι μπαταρίες θα γίνονται ελαφρύτερες, θα φορτίζουν γρηγορότερα, και θα χάνουν λιγότερη χωρητικότητα με τα χρόνια. Αυτές οι βελτιώσεις θα έχουν μεγάλο κόστος έρευνας και ανάπτυξης, αλλά και μεγάλη αξία για τον αγοραστή, και έτσι το κόστος για τον καταναλωτή δε θα πέφτει όσο νομίζεις, για να μην πω θα ανεβαίνει.Ο μοναδικός τρόπος να λυθεί είναι να έρθει η στιγμή της καθολικής χρήσης των ηλεκτρικών, σε συνδιασμό με την περαιτέρω εξέλιξη της τεχνολογίας ώστε να καταστούν φθηνά. Φθηνότερα και από τα αντίστοιχα θερμικά. Αυτό θα γίνει απλά είναι θέμα χρόνου.
Αυτή τη στιγμή ο ευθύς ανταγωνισμός μεταξύ των δύο εταιρειών περιορίζεται στο Model 3 vs Seal.Πάντως έχουν αρχίσει να εμφανίζονται και αυτοί που πούλησαν τα Tesla τους για ένα Seal.