Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.288
Εγώ να πάρω vw; Πας καλά ρε;
Άλλος βλαμμένος κι εσύ, αντιοπαδός! 😜😁🤣
Οκ.
Τότε, στα 40 χιλιάρικα, τι ευρωπαϊκό ή γιαπωνέζικο έχει για να πάρεις;

Για πες...😁🤣😜🤪
 



MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.132
Reaction score
10.429
To άλλο το αστείο είναι πως ο Κώστας και ο Αλέξης λένε πως οι Κινέζοι είναι σούπερ κτλ, αλλά κινέζικο δεν θέλει κανείς από τους δυο τους. Δεν τους προβληματίζει αυτό; δεν καταλαβαίνουν πως και πολλοί δυνητικοί πελάτες σκέφτονατι σαν αυτούς: "καλό το κινέζικο αλλά δεν το παίρνω, εγώ θα πάρω Tesla".

Τους τα λέω, αλλά κάνουν τον Κινέζο :p
Εγώ πάλι λέω πως οι Κινέζοι είναι σούπερ και συνεχίζω να το λέω όλο και πιο δυνατά μετά από κάθε μέρα συμβίωσης με το Atto. Πάρτε BYD, τα κάνουν όλα και συμφέρουν! :D

ΥΓ Και Tesla θα αγόραζα και μερικά Volvo, KIA, Mercedes, Renault και ό,τι άλλο κάλυπτε τις ανάγκες και χώραγε στο πορτοφόλι μου. Κολλήματα δεν έχω!
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.247
Reaction score
83.072
Εγώ πάλι λέω πως οι Κινέζοι είναι σούπερ και συνεχίζω να το λέω όλο και πιο δυνατά με κάθε μέρα συμβίωσης με το το Atto. Πάρτε BYD, τα κάνουν όλα και συμφέρουν! :D
Εσυ δικαιούσαι.
Ο άλλος όμως είναι σαν να γράφει όλη μέρα «φάτε μπάμιες» αλλά ο ίδιος να είναι μόνο στα medium rare.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.140
Reaction score
29.864
Εσύ τι κατσαρίδες έχεις και θέλεις το Μ3 και όχι seal?
Όλοι έχουμε τις κατσαρίδες μας. Σε διάφορα θέματα.

Δεν έχω οδηγήσει το Seal, θα γίνει όμως. Και όντως μου αρέσει πολύ. Αλλά ανεβαίνουμε ακόμα παραπάνω από το ήδη αρκετά ξεχειλωμένο Tesla. Όπως και να έχει θα παίξουν πολλά ρόλο. Όπως για παράδειγμα το balloon. Η BYD δεν έχει. Αν και κάπου άκουσα ότι το δουλεύουν για να έρθει και εκεί. Επίσης, από την μια δεν τρελαίνομαι με την αντιπροσωπεία, αλλά από την άλλη το πρόβλημα με την ασφάλιση των Tesla και ότι θα πρέπει να πληρώσεις πρώτα εσύ είναι θέμα για μένα. Πρέπει να φτιαχτεί λίστα με τα συν πλην. Αλλά δεν έχω λόγο να γίνει τώρα.

Πάντως έχουν αρχίσει να εμφανίζονται και αυτοί που πούλησαν τα Tesla τους για ένα Seal.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.247
Reaction score
83.072
Σημαντικά όλα αυτά. Σίγουρα.
Αυτό που θέλω να μάθω είναι τι θα αγόραζες εσύ, στην κατηγορία των 40-45Κ, με μόνο κριτήριο ποιο αυτοκίνητο προτιμάς. Ας αφήσουμε ασφαλιστικά, πιστωτικά και θέματα αντιπροσωπείας στην άκρη, ας επικεντρωθούμε μόνο στο αυτοκίνητο. Ας υποθέσουμε πως όλα τα άλλα είναι ίδια.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.140
Reaction score
29.864
Σημαντικά όλα αυτά. Σίγουρα.
Αυτό που θέλω να μάθω είναι τι θα αγόραζες εσύ, στην κατηγορία των 40-45Κ, με μόνο κριτήριο ποιο αυτοκίνητο προτιμάς. Ας αφήσουμε ασφαλιστικά, πιστωτικά και θέματα αντιπροσωπείας στην άκρη, ας επικεντρωθούμε μόνο στο αυτοκίνητο. Ας υποθέσουμε πως όλα τα άλλα είναι ίδια.
Θα σου πω όταν οδηγήσω και το Seal.
 

Μηνύματα
1.194
Reaction score
1.783
τα τέσλα είναι μπροστά, όντως, λόγω πολύ καλύτερου software γενικότερα (και μέσα σε αυτό βάζω και την ευκολία φόρτισης όπου υπάρχουν οι φορτιστές της εταιρίας).

Αλλοιώς σε σχέση με καλά ευρωπαϊκά και κορεάτικα είναι λίγο πάνω λίγο κάτω, αν πούμε για οδηγική συμπεριφορά, ποιότητα κατασκευής, άνεση κλπ.
Ακόμη και οι χρόνοι φόρτισης είναι οι ίδιοι πάνω-κάτω αν δει κανείς τις καμπύλες φόρτισης (και όχι τις ονομαστικές μέγιστες τιμές) για μπαταρίες ίδιας χωρητικότητας.

Οι κινέζοι τι καλύτερο έχουν; αν αφήσεις έξω τις τιμές προώθησης,
Software; καμία σχέση με Τεσλα, με τους άλλους συν/πλην
απλά παίρνεις περισσότερα μπλιμπλίκια για τα ίδια λεφτά, θυσιάζοντας ποιότητα, οδηγική συμπεριφορά κλπ


και όταν λέμε ποιότητα δεν εννοούμε το πόσο πολυτελές ύφασμα ταπετσαρίας έχει, ούτε το πόσα αξεσουάρ αλλά πράματα που δεν φαίνονται εύκολα με το μάτι.

Η νοοτροπία του κινέζου είναι να βγάλει το φθηνό κόβοντας οτιδήποτε μπορεί, και αυτά που μπορεί είναι αυτά που δεν φαίνονται γιατί αλλοιώς μειώνονται οι πωλήσεις. Χαρακτηριστικό σε κάποια κινέζικα, τα υλικά στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, όσο πας πιο χαμηλά πχ στην πόρτα ή στο ταμπλώ τα υλικά είναι πιο φθηνιάρικα.

Αυτός είναι ο λόγος (+ η έλειψη τεχνογνωσίας) που στο youtube μπορείς να βρεις πολλά βίντεο με κινέζικα αυτοκίνητα με αερόσακους που δεν άνοιξαν, φρένα που δεν φρέναραν, πεντάλ που σπάσανε κλπ και πολύ σπάνια ανάλογα θέματα με τους παραδοσιακούς κατασκευαστές
 




ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.994
Μηνύματα
2.924.881
Members
38.118
Νεότερο μέλος
DP6
Top