alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 16.856
- Reaction score
- 30.777
Μόνο δημόσιοι. Ότι βλέπει το κράτος.
Μιας και λέμε για φορτιστές.
Δεδομένα φορτιστών στην Ελλάδα.
Σημεία φόρτισης 2850 Φορτιστές 7133 Συνολική Εγκατεστημένη Iσχύ 209.42ΜW Mέσος Όρος 29.35kW/ φορτιστή
Ισχύς ανά τύπο σύνδεσης AC 130.39MW (62.26%) DC 79.028MW (37.74%) Μέσος όρος ανά AC φορτιστή 21.64kW Μέσος όρος ανά DC φορτιστή 72.36k
<=22 kW 84.45% (6024 φορτιστές) 23 - 49 kW 2,14% (153 φορτιστές) 50 - 99 kW 9,81% (700 φορτιστές) 100 - 199 kW 1,91% (136 φορτιστές) 200 - 299 kW 0% (0 φορτιστές) +300 kW 0.72% (51 φορτιστές) unknkown 0,97% (69 φορτιστές)
24ώρη λειτουργεία 70.35% Λειτουργικοί 85.95% (6131 φορτιστές) Μη λειτουργικοί 6.89% (491 φορτιστές) Μελλοντικές εγκαταστάσεις 3.49% (249 φορτιστές) Άγνωστοι 3,67% (262 φορτιστές)
Στοιχεία λειτουργείας ανά εγκατεστημένη ισχύ
Λειτουργικοί Μη λειτουργικοί Μελλοντικές εγκαταστάσεις Άγνωστοι<=22 kW 86.90% 5.93% 3.92% 3.25% 23-49 kW 68.63% 24.18% 1.96% 5.23% 50-99 kW 81.57% 11.71% 1.14% 5.57% 100-199 kW 86.76% 8.82% 0% 4.41% 200-299 kW 0% 0% 0% 0% +300 kW 92.16% 0% 3.92% 3.92% Άγνωστοι 79.71% 4.35% 0% 15.97%
To κράτος δεν μπορεί να σε στείλει για φόρτιση σε ιδιωτικό φορτιστή. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα έχει μόνο τους δημόσιους. Ο ΔΕΔΔΗΕ δεν βλέπει όλους τους ιδιωτικούς φορτιστές καθώς ελάχιστοι τους έχουν δηλώσει, συν ότι ο φορητός φορτιστής που έχουν πάρα πολλοί δεν χρειάζεται να δηλωθεί.Το κράτος βλέπει και τους ιδιωτικούς αφού είναι δηλωμένοι στον ΔΕΔΔΗΕ.
Αυτοί οι 187 ταχυφορτιστές έχουν κοστίσει ήδη μερικές δεκάρες εκατομμύρια, οπότε καταλαβαίνουμε όλοι νομίζω αυτό που λέω εδώ και καιρό. Μην περιμένετε να γεμίσει η Ελλάδα +150άριδες. Δεν πρόκειται να συμβεί. Δεν είναι μόνο οι υποδομές του ιδιώτη παρόχου ενέργειας που είναι πανάκριβες, αλλά και του ΔΕΔΔΗΕ* (που και αυτές ο πάροχος τις πληρώνει). Επίσης βλέπουμε και κάτι άλλο που έχω ήδη γράψει. Τα ηλεκτρικά οχήματα που μπορούν να φορτίσουν με ταχύτητες άνω των 200kW είναι μετρημένα. Και στην Ελλάδα ελάχιστα. Πιστεύτε ότι αυτά τα δεδομένα δεν τα βλέπουν πριν αποφασίσουν τι επενδύσεις θα κάνουν; Καλός ή κακός δεν θα ρίξουν μερικά εκατομμύρια για φορτιστές που εξυπηρετούν ελάχιστα οχήματα. Με τα ίδια χρήματα θα φτιάξουν περισσότερους πιο αργούς φορτιστές, και διάσπαρτους, για να αυξήσουν τις χρηματοροές.
Γιατί έμειναν τα ηλεκτρικά στην Αράχωβα; - NewsAuto.gr
Σύμφωνα με την αστυνομία, το μεγάλο Χριστουγεννιάτικο μποτιλιάρισμα στον δρόμο Αράχωβα – Λιβάδι, προκλήθηκε γιατί ηλεκτρικά οχήματα παρουσίασαν τεχνικά προβλήματα και ακινητοποιήθηκαν. Τι μπορεί να συνέβη;www.newsauto.gr
εδώ αναφέρει ότι μάλλον έμειναν από ενέργεια οι μπαταρίες επειδή δεν έχουν υψηλής τάσης φορτιστές εκεί στην περιοχή και λόγω των συνθηκών πολλοί ξεμείνανε.
55k€ για 400KVA Μ/Σ είναι τεράστιο ποσό πολύ πάνω από το ότι έχω ακούσει τελευταία. Είσαι σίγουρος;Αυτοί οι 187 ταχυφορτιστές έχουν κοστίσει ήδη μερικές δεκάρες εκατομμύρια, οπότε καταλαβαίνουμε όλοι νομίζω αυτό που λέω εδώ και καιρό. Μην περιμένετε να γεμίσει η Ελλάδα +150άριδες. Δεν πρόκειται να συμβεί. Δεν είναι μόνο οι υποδομές του ιδιώτη παρόχου ενέργειας που είναι πανάκριβες, αλλά και του ΔΕΔΔΗΕ* (που και αυτές ο πάροχος τις πληρώνει). Επίσης βλέπουμε και κάτι άλλο που έχω ήδη γράψει. Τα ηλεκτρικά οχήματα που μπορούν να φορτίσουν με ταχύτητες άνω των 200kW είναι μετρημένα. Και στην Ελλάδα ελάχιστα. Πιστεύτε ότι αυτά τα δεδομένα δεν τα βλέπουν πριν αποφασίσουν τι επενδύσεις θα κάνουν; Καλός ή κακός δεν θα ρίξουν μερικά εκατομμύρια για φορτιστές που εξυπηρετούν ελάχιστα οχήματα. Με τα ίδια χρήματα θα φτιάξουν περισσότερους πιο αργούς φορτιστές, και διάσπαρτους, για να αυξήσουν τις χρηματοροές.
Δείτε επίσης πόσοι είναι και οι ταχυφορτιστές 100 - 199kW. Tα οχήματα που φορτίζουν μέχρι τα 180kW είναι πολύ περισσότερα βέβαια, αλλά και πάλι όχι τραγικά πολλά. Επίσης, στα οχήματα έως 50.000€ που είναι η συντριπτική πλειοψηφία στην Ελλάδα, ελάχιστα ξεπερνούν τα 150kW. Αν τώρα πιάσουμε τα κάτω των 40.000€ άσε καλύτερα. Μετρημένα στα δάκτυλα αυτά που είναι ανάμεσα στα 120kW - 150kW.
*Ένα 400άρακι πάρκο κάναμε, και μόνο ο μετασχηματιστής κόστισε κάπου στα 55.000€ αν θυμάμαι καλά. Και άλλα 16.000€ - 18.000€ πήρε ο ΔΕΔΔΗΕ για να μας συνδέσει. Και φανταστείτε ότι είμαστε πολύ κοντά στο δίκτυο.
Οι τιμές είναι από τον Ιούλιο (το λέω μιας και οι τιμές ρεύματος παίζουν πάνω κάτω), αλλά αυτό που βλέπω είναι ότι είναι από διπλάσιες και πάνω από την οικιακή τιμή ρεύματος (που μόνο φτηνή δεν είναι με την σειρά της)! Ακόμα και από τη μέγιστη κλίμακα! Βρήκαν μάλλον αγελάδα να αρμέγουν...
Για την ακρίβεια ο δικός μας κόστισε 57.670€ χωρίς ΦΠΑ. Μόλις το είδα.55k€ για 400KVA Μ/Σ είναι τεράστιο ποσό πολύ πάνω από το ότι έχω ακούσει τελευταία. Είσαι σίγουρος;
Θα ρωτήσω τη δική μας sales μόλις επιστρέψει από άδεια και θα επανέλθω. Επειδή και εμείς δίνουμε κάτι πανάκριβα μηχανήματα μου κάνει εντύπωση το νούμερο.Υπολόγισε πως υπάρχει τρελό back order σε τέτοιο εξοπλισμό ΑΠΕ καθώς σχεδόν όλη η Γη αυτό κάνει. Βάλε και την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Οπότε οι τιμές παίρνουν την ανηφόρα. Γνωρίζω από φίλο ηλεκτρολόγο πως εργοστάσιο στο Κορωπί περιμένει ένα χρόνο τον επώνυμο (ίδιο με τον δικό μας σε kVA), και ακόμα τίποτα. Και εμείς δεν πήραμε αυτόν που παραγγείλαμε καθώς δεν υπήρχε και ο χρόνος πίεζε.
Για την ακρίβεια ο δικός μας κόστισε 57.670€ χωρίς ΦΠΑ. Μόλις το είδα.
Και που να δεις τις χρεώσεις φόρτισης στο ΗΒ.Οι τιμές είναι από τον Ιούλιο (το λέω μιας και οι τιμές ρεύματος παίζουν πάνω κάτω), αλλά αυτό που βλέπω είναι ότι είναι από διπλάσιες και πάνω από την οικιακή τιμή ρεύματος (που μόνο φτηνή δεν είναι με την σειρά της)! Ακόμα και από τη μέγιστη κλίμακα! Βρήκαν μάλλον αγελάδα να αρμέγουν...
ΥΓ. Φαντάζομαι ότι μια από τις δικαιολογίες για το κόστος αυτό, είναι το κόστος επένδυσης, αλλά αυτό με τη σειρά του θα σήμαινε ότι από ένα χρονικό διάστημα και πέρα που θα αποσβένεται, θα πρέπει να μειωθούν οι τιμές. Θα γίνει; ή θα γίνει το ανάποδο;
Ναι, συσκευασμένο όμως. Όχι ότι δικαιολογείται η διαφορά τιμής...Και το εμφιαλωμένο το πουλάνε το λίτρο όσο η ΕΥΔΑΠ χρεώνει το κυβικό. Το ίδιο προιόν είναι.