Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
22.351
Reaction score
16.381
Συ είπας! Στην περίπτωση της βενζίνης και του πετρελαίου, ο μεγάλος εκμεταλλευτής και αυτός που βλέπει τους χρήστες του ως αγελάδα για άρμεγμα, είναι το κράτος με τους φόρους του. Στην περίπτωση της ηλεκτρικής ενέργειας για αυτοκίνητα, είναι οι πάροχοι των σταθμών φόρτισης... Δεν είναι τόσο δύσκολο δηλαδή να παραδεχόμαστε τα αυτονόητα και πασιφανή. Το ότι σου κοστίζει μόνο 5, 6, 10 ευρώ το γέμισμα, δεν σημαίνει ότι από αυτά τα ευρώ δεν βγάζει πολύ μεγάλο κέρδος ο πάροχος.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.112
Reaction score
91.708
Ναι, συσκευασμένο όμως. Όχι ότι δικαιολογείται η διαφορά τιμής...
Αν δεις τα logistics θα καταλάβεις ότι το αρχικό κόστος του προϊόντος είναι σχεδόν πάντα υποπολλαπλάσιο της τελικής τιμής πώλησης αναλόγως του σημείου και των έξτρα παροχών.

Σαν τον καφέ που έχει και καλά κόστος λίγα δεκάλεπτα και φτάνει να πωλείται 4 και 5 ευρώ σε ένα καλό μαγαζί.
 

Μηνύματα
22.351
Reaction score
16.381
Μα παντού ισχύει, δεν λέω κάτι άλλο. Λέω ότι δεν είναι σωστό, διαφωνεί κάποιος με αυτό; Πρέπει να πληρώνει ας πούμε ο κόσμος τόσους φόρους για τις βενζίνες; Και το περιορίζω επίτηδες στις βενζίνες, μιας και αυτά τα χρήματα πάνε στο κράτος, που δεν είναι η συμπάθεια πολλών νομίζω! Άρα δύσκολο να το δικαιολογήσουν! Γιατί αν πω για τους ιδιώτες πάροχους, θα διαβάσω διάφορα για ελεύθερη αγορά και τέτοια. :geek: :roflmao:
 

Μηνύματα
6.948
Reaction score
5.488
Το σημαντικό είναι ότι στην πράξη ο χρήστης ηλεκτρικού δεν δίνει ούτε 100 ούτε 50 ευρώ για να "γεμίσει" στο βενζινάδικο.

Συμπληρώνει φόρτιση σε ταχυφορτιστή κάποιες σπάνιες φορές (με 5-6 ευρώ) μέχρι να φτάσει στον προορισμό του, όπου τον περιμένει φορτιστής είτε με χαμηλή χρέωση (σπίτι του) είτε και με δωρεάν χρέωση (σουπερμάρκετ, ξενοδοχείο, δημοτικός κτλ).
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.112
Reaction score
91.708
Μα παντού ισχύει, δεν λέω κάτι άλλο. Λέω ότι δεν είναι σωστό, διαφωνεί κάποιος με αυτό; Πρέπει να πληρώνει ας πούμε ο κόσμος τόσους φόρους για τις βενζίνες; Και το περιορίζω επίτηδες στις βενζίνες, μιας και αυτά τα χρήματα πάνε στο κράτος, που δεν είναι η συμπάθεια πολλών νομίζω! Άρα δύσκολο να το δικαιολογήσουν! Γιατί αν πω για τους ιδιώτες πάροχους, θα διαβάσω διάφορα για ελεύθερη αγορά και τέτοια. :geek: :roflmao:
Οι φόροι πάνε στα έξοδα που έχει δημιουργήσει το κράτος. Φυσικά και διαφωνώ ως προς το ύψος τους αφού υποστηρίζω το όσο δυνατόν μικρότερο κράτος. Αλλά τώρα που ήδη υπάρχουν οι βολεμένοι πολίτες, πολύ δύσκολα κόβονται χωρίς πολιτικό κόστος.

Ο ιδιώτης όμως κάνει μία επένδυση με αναμενόμενη απόσβεση x χρόνων. Το x δεν μπορεί να είναι μεγάλο όταν μιλάμε για τεχνολογικές εφαρμογές που απαιτούν συχνή ανανέωση ή αλλαγή. Σε συνδυασμό με τη μελέτη της εκτιμώμενης ζήτησης και της περαιτέρω επέκτασης του δικτύου, καθορίζεται η πιο συμφέρουσα τιμή πώλησης.
 

Μηνύματα
22.351
Reaction score
16.381
Ε το ήξερα ότι θα βγει δικαιολογία! Λες και τα ηλεκτρικά ας πούμε θα είναι για 10 χρόνια μόνο. Μακροχρόνια επένδυση τη λένε νομίζω, που θα αποφέρει κέρδη σε αρκετά χρόνια. Αλλά εδώ έχουμε μακροχρόνια επένδυση που θα φέρνει μεγάλα κέρδη αιωνίως, γιατί καθόλου δεν πιστεύω ότι πρόκειται να ρίξουν τις τιμές... μετά την απόσβεση (άσε που θα λένε ότι πρέπει να επενδυθούν για αντικατάσταση του εξοπλισμού). Τρανό παράδειγμα, τα διόδια στους αυτοκινητόδρομους, δεν μπορεί η συντήρηση και η επίβλεψη να κοστίζει ετησίως περισσότερο από την κατασκευή τους, για να παραμένουν σε αυτό το ύψος δεκαετίες μετά την παραχώρηση...
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.694
Reaction score
99.080
Δεν είναι αυτό το θέμα, είναι ότι το ίδιο "προϊόν" για άλλη χρήση, το πουλάνε σε διπλάσια και πάνω τιμή από το κόστος στο σπίτι. Δεν είναι άλλο προϊόν, η ίδια ενέργεια είναι, από τους ίδιους παραγωγούς.
Αν μιλάμε ειδικά για τους ταχυφορτιστές, ο χρόνος είναι χρήμα. Σίγουρα θα προτιμήσω έναν 150άρη με κόστος 60 λεπτά/kWh, αντί 60άρη με 40 λεπτά/kWh.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.861
Reaction score
30.781
LIDL Κερατέα. 6 θέσεις.

1000018871.jpg


Τις βλέπετε τις γραμμές υψηλής τάσης από πίσω. 300άριδες θα βάλουν :biggrin:

@not

Υγ: οι ταχύτεροι φορτιστές σε όλη τη Λαυρεωτική πρέπει να είναι οι δύο 60άριδες στο Λαύριο
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.875
Reaction score
85.037
Αν μιλάμε ειδικά για τους ταχυφορτιστές, ο χρόνος είναι χρήμα. Σίγουρα θα προτιμήσω έναν 150άρη με κόστος 60 λεπτά/kWh, αντί 60άρη με 40 λεπτά/kWh.
Εάν θέλουμε να φάμε κάτι, να πάμε τουαλέτα, να πιούμε έναν καφέ, είναι πιθανόν να προτιμήσουμε τον 60αρη, γιατί με τον 150άρη μπορεί να μην προλάβουμε
 





Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.356
Reaction score
8.013

Αυτα σαλταρουν και απο τις βιτρινες ρε.
Θα μας κυνηγάνε να μας σκοτωσουν στους δρομους σε λιγο.
Α πα πα.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.295
Reaction score
10.927
Σίγουρα για δυσλειτουργία του οχήματος πρόκειται: ακόμα κι αν ο πελάτης ήταν τόσο απρόσεκτος που να πάτησε συμπλέκτη και να έβαλε πρώτη χωρίς να το καταλάβει, θα του είχε σβήσει πριν πέσει στη τζαμαρία. :biggrin:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.861
Reaction score
30.781
Tα BYD (και αν δεν κάνω λάθος όλα τα ηλεκτρικά) μπορούν να μπουν σε showroom mode. Με το showroom mode το όχημα δεν μπορεί να οδηγηθεί, ενώ παραμένουν εν λειτουργία τόσο οι οθόνες όσο και ο κλιματισμός. Και γκάζι να πατήσεις δεν πάει πουθενά.

Ήταν σε showroom mode; οεο 😎
 

Μηνύματα
22.351
Reaction score
16.381
...και μετά λέμε ότι δεν χρειάζεται μεταπτυχιακό! Αν μη τι άλλο, θα πρέπει να μπει μια προσθήκη στις άδειες οδήγησης, που να υποχρεώνει την λήψη πρόσθετων μαθημάτων σε ηλεκτρικά, πριν βγουν οι "άσχετοι" στο δρόμο (ή στις βιτρίνες) :roflmao: :lolsign:
 



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.875
Reaction score
85.037
και μετά λέμε ότι δεν χρειάζεται μεταπτυχιακό!
Η μετάβαση από το Nokia με τα κουμπιά στα σύγχρονα smartphones ήταν αρκετά πιο πολύπλοκη, αλλά ακόμα και γιαγιάδες προσαρμόστηκαν.
 


Staff online

  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.894
Μηνύματα
2.955.345
Members
38.255
Νεότερο μέλος
konfan
Top